Strona 2 z 2
Re: Zombiaki problem
: 05 kwie 2008, 23:18
autor: Lim-Dul
Oczywiście, że zombi na aucie nie blokuje linii strzału, inaczej nie miałoby sensu podawanie obrażeń w centrum eksplozji.
Re: Zombiaki problem
: 28 kwie 2008, 21:27
autor: buras
mam pytanie co do BOSS'A , czy mianując jakiegoś zombiaka bosem, wzrasta mu wytrzymałość o te 3 zółte kropki??
czy ma siłe na przykład 5 kropek, tych co są na tym zombiaku, którego chcę mianować??
Re: Zombiaki problem
: 28 kwie 2008, 21:39
autor: Lim-Dul
Nie. Kropki są innego koloru, niż wytrzymałość. To tylko przypomnienie, że boss może wydawać rozkazy tylko zombi o sile mniejszej lub równej 3.
Re: Zombiaki problem
: 29 kwie 2008, 12:56
autor: kolderek
a nie, że jego rozkazy działają tylko w 3 kolejnych rundach zombiaków?
Może on wydać trzy rozkazy (jeden na turę)...
Re: Zombiaki problem
: 29 kwie 2008, 13:08
autor: yosz
kolderek ma rację. Trzy rozkazy, po jednym na turę + każdy rozkaz musi trafić do innego zombi.
Re: Zombiaki problem
: 29 kwie 2008, 13:23
autor: Sztefan
Kolderek ma racje, ale Lim-Dul też
Re: Zombiaki problem
: 29 kwie 2008, 13:27
autor: yosz
Poniekąd ma rację
Oczywiście ma rację jeżeli chodzi o silę zombiaków ale znaczniki powiedziałbym właśnie, że są raczej jako licznik ile rozkazów jeszcze zostało
Ale to moja prywatna interpretacja
====== EDIT ========
No dobra jednak przychylam się do opcji LimDula
Sprawdzilem że na dole są narysowane po kolei trzy, dwie i jedna klepsydra. W instrukcji natomiast nic nie widziałem, że rozkazy muszą być wydana w przeciągu trzech tur - wydaje się że boss po prostu może w czasie tury nie wydać rozkazu i on nie przepadnie.
Re: Zombiaki problem
: 29 kwie 2008, 18:11
autor: Lim-Dul
Umówmy się - ikonki w Zombiakach są trochę mylące. =)
W przypadku takich bossów lepiej trzymać się po prostu instrukcji. :-D
Re: Zombiaki problem
: 16 wrz 2008, 23:39
autor: BaronCzaja
Najmocniej przepraszam, za małą archeologię wątku, ale zarejestrowałem się głównie z jego powodu (co nie znaczy, że forum nie czytuje). Chciałem rozwiązać kolejną wątpliwość odnośnie karty "boss". W której fazie rozgrywki może on rozkazywać innym zombi? Czy kiedy w talii pozostał już tylko świt, można rozkazać zombiakowi ruch do przodu i wygrać rzutem na taśmę?
Re: Zombiaki problem
: 16 wrz 2008, 23:42
autor: jax
BaronCzaja pisze:Chciałem rozwiązać kolejną wątpliwość odnośnie karty "boss". W której fazie rozgrywki może on rozkazywać innym zombi? Czy kiedy w talii pozostał już tylko świt, można rozkazać zombiakowi ruch do przodu i wygrać rzutem na taśmę?
Jeśli Świt pozostaje jedyną (nieodkrytą) kartą, to jak najbardziej Boss może wydać rozkaz marszu naprzód i gracz grający zombiakami wygrywa, jeśli to już barykada..
Re: Zombiaki problem
: 17 wrz 2008, 00:28
autor: BaronCzaja
Nie mogę w to uwierzyć - naprawdę można nakazać ruch naprzód tuż przed pociągnięciem swojej ostatniej karty? (gdy przeciwnik właśnie skończył swoją turę). A co z etapem: wyciągnij i odrzuć?
Re: Zombiaki problem
: 17 wrz 2008, 08:50
autor: trzewik
Wygląda to tak:
1. Ruch zombich
2. Dociąg kart
3. Zagrywanie kart. W fazie zagrywania kart należy też stosować efekty działania kart. Czyli dopiero w fazie zagrywania kart można też wydać Bossem rozkaz.
Faktycznie instrukcja w tej kwestii jest niejasna, sorry za kłopot.
Re: Zombiaki problem
: 17 wrz 2008, 12:29
autor: jax
BaronCzaja,
gram tak jak trzewik napisal, sluchaj sie go
troche niejasno sformulowales pierwotne pytanie, w sytuacji z twojego drugiego posta gracz-zombiak oczywiscie przegra najpierw bedzie musial pociagnac Swit (przed mozliwoscia zagrania efektu Bossa)
Re: Zombiaki problem
: 17 wrz 2008, 20:59
autor: BaronCzaja
Rzeczywiście, troszkę to źle ująłem. Dziękuje bardzo za odpowiedź.
Re: Zombiaki problem
: 22 wrz 2008, 21:44
autor: Gabriel
Jaką wytrzymałość zombiaka należy rozpatrzeć zagrywając karty mur, boss, dziura? Wyjściową czy aktualną (zmniejszoną o odniesione rany?)
Re: Zombiaki problem
: 23 wrz 2008, 10:13
autor: trzewik
Oczywiście aktualną.
Re: Zombiaki problem
: 21 lut 2009, 18:03
autor: Yelonek
Witam,
również mam pytanie odnośnie Zombiaków. Czy jeśli dwukrotnie strzelę w zombiaka w jednej turze, to cofa się on o dwa pola ? Wiem, że seria działa w ten sposób, że cofa się tylko o jedno pole, a jak się ma to do strzału?
Widzę, że autorzy również się tu udzielają, więc po pierwsze gratuluję pomysłu, a po drugie trochę można się poskarżyć na wykonanie kart. Chodzi mi tu o rewersy - na kartach ludzi mam je na niektórych kartach poprzesuwane. W tej chwili się spieszę, ale jutro zamieszczę zdjęcie ilustrujące o co mi chodzi.
Pozdrawiam.
Re: Zombiaki problem
: 22 lut 2009, 12:14
autor: Nataniel
Przy dwoch strzalach, przesuwa sie 2 razy.
Re: Zombiaki problem
: 09 mar 2009, 23:40
autor: Yelonek
Sorry, że tak późno, ale dzięki za odpowiedź. Tak też domniemywałem, bo co do ruchu do przodu wyraźnie napisano w instrukcji, że mogą to być max 2 pola, a co do strzałów nic takiego nie widać. Z tym zdjęciem dam sobie już spokój. \
Pozdrawiam.
Re: Zombiaki problem
: 03 gru 2009, 00:49
autor: WRS
Kilka pytań do P.T. znawców tematu:
* mam po 40 kart zombich i ludzi, ale nie mam karty napalm! czy moja talia jest wybrakowana??
* czy psy poruszają się przed (wymuszonym) ruchem zombich i psów! czy po ruchu?
* człowiek absorbuje obrażenia - jednorazowe, za wyjątkiem granatu (tak w instrukcji).
Czy są obrażenia niejednorazowe? W szczególności czy człowiek absorbuje obrażenia zadane kartami: Ropa i Miotacz.
* jak działa kilof? Przypuśćmy, że na b3 jest mur, a na b1 zombi. Czy mogę kilofem zniszczyć mur? czy muszę podejść? I dokąd? na b2?
Re: Zombiaki problem
: 03 gru 2009, 10:05
autor: trzewik
ad1. Nie, napalm był w 1ed. gry i wyleciał z niej.
ad2. wybór gracza
ad3. tak, człowiek absorbuje całą ropę lub cały miotacz
ad4. kilof zagrywa się z ręki na dowolne pole, nie ma znaczenia gdzie są zombi
Re: Zombiaki problem
: 03 gru 2009, 10:27
autor: WRS
Dziękuję za rozwianie wszelkich wątpliwości!