Atakujący wyrzuci choć jedno pudło = Baldar nie otrzymuje żadnych ran.
Słowem, wszystko albo nic - nie ma stanów pośrednich (pośrednie trafienia liczą się jako nic).
Tak ja to rozumiem

pozdr,
farm
Nie grałem w tą grę, jednak się wypowiemWookie pisze:"When Baldar is attacked, if your opponent fails to roll a Hit on every die rolled for that attack, Baldar receives no Wound Markers from the attack."
Dokładnie tak - lepiej bym tego sam nie ująłfarmer pisze:Atakujący wyrzuci same trafienia = Baldar otrzymuje rany
Atakujący wyrzuci choć jedno pudło = Baldar nie otrzymuje żadnych ran.
Słowem, wszystko albo nic - nie ma stanów pośrednich (pośrednie trafienia liczą się jako nic).
Tak ja to rozumiem
Nie wiem, co nie ma sensuWookie pisze:dla mnie to nie ma sensu, chyba że dla jednej jednostki (chyba w elfach), która zawsze daje +1 obrażenie
OK - teraz rozumiem bardziejBEBZ pisze:Jeśli Baldar jest atakowany, a przeciwnik na żadnej kości nie wyrzuci trafienia, wtedy Baldar nie otrzymuje żadnego znacznika obrażeń.
a) wyrzuca 3 trafienia - Baldar dostaje 3 trafienia
b) wyrzuca 2 trafienia - Baldar dostaje 2 trafienia
c) wyrzuca 1 trafienie - Baldar dostaje 1 trafienie
d) wyrzuca 0 trafień - Baldar dostaje 0 trafień
Tak to łapięBTW, pozwoliłem użyć sobie Twojego schematu
Przecież to jest bez sensu - to, co pokazałeś, to normalność. Tak działa każda walka.BEBZ pisze:Jeśli Baldar jest atakowany, a przeciwnik na żadnej kości nie wyrzuci trafienia, wtedy Baldar nie otrzymuje żadnego znacznika obrażeń.
a) wyrzuca 3 trafienia - Baldar dostaje 3 trafienia
b) wyrzuca 2 trafienia - Baldar dostaje 2 trafienia
c) wyrzuca 1 trafienie - Baldar dostaje 1 trafienie
d) wyrzuca 0 trafień - Baldar dostaje 0 trafień
Tak to łapięBTW, pozwoliłem użyć sobie Twojego schematu
Nic dodać, nic ująćgarg pisze: Przecież to jest proste![]()
Przeciwnik atakuje Baldara trzema kośćmi:
a) wyrzuca 3 trafienia - Baldar dostaje 3 trafienia
b) wyrzuca 2 trafienia - Baldar dostaje 0 trafień
c) wyrzuca 1 trafienie - Baldar dostaje 0 trafień
d) wyrzuca 0 trafień - Baldar dostaje 0 trafień
Dokładnie takWookie pisze:czyli to jest tak - o ile nie uda mu się wyrzucić trafienia na każdej kości to nie ma żadnej rany.
Ja i mój syn - bardzo chętnie;) daj znać kiedy ?Don_Silvarro pisze:Opcja numer jeden - zatrzymujesz się w momencie, gdy wchodzisz na pole przyległe do Defendera.
Tako rzecze FAQ 1.2. Przyznam szczerze, że dopiero teraz to sprawdziłem i do tej pory grałem wg. opcji numer dwa
BTW. Ile jest osób grających w Summoner Wars w Warszawie? Może by tak ogarnąć jakąś 'grę zorganizowaną', siakieś spotkania, mały turniej, liga, coś gdzieś coś...
Nie porównujęzephyr pisze: Z inwazją bym nie porównywał. Deck building w karciance z masą efektów, a prosta gra w wystwianie armii, trochę kombinowania ze zdolnościami i masa rzucania kostkami to trochę co innego.
Ha no właśnie coś mi tu wybitnie nie pasowało hehezephyr pisze:co do bohaterów to jest najgorsza ręka a nie najlepsza