Władca Areny (Sebastian Grabski)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
okon
Posty: 508
Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:32
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Władca Areny

Post autor: okon »

Dodruk ?
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

Dodruk ?
Ciężko powiedzieć.
Może 2 edycja. :)
woi-tek
Posty: 26
Rejestracja: 26 sty 2014, 10:48

Re: Władca Areny

Post autor: woi-tek »

Witam, jestem nowy na forum.

Pytanie odnośnie zasad.
Czy ustawienie tyłem/bokiem/przodem do psa ma wpływ na test psychiki w akcji rozkaz czy w tym przypadku się nie uwzględnia modyfikatora, podobnie jak przy odskoku?

Czy odskok i ewentualnie ten rozkaz (+ oczywiście ruch i przeładowanie) to jedyne akcje przy których nie uwzględnia się modyfikatora od ustawienia tyłem/bokiem/przodem?
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

Pytanie odnośnie zasad.
Czy ustawienie tyłem/bokiem/przodem do psa ma wpływ na test psychiki w akcji rozkaz czy w tym przypadku się nie uwzględnia modyfikatora, podobnie jak przy odskoku?

Czy odskok i ewentualnie ten rozkaz (+ oczywiście ruch i przeładowanie) to jedyne akcje przy których nie uwzględnia się modyfikatora od ustawienia tyłem/bokiem/przodem?
Modyfikatory wynikające z podłoża, na którym stoimy oraz odnośnie naszego położenia, wpływają tylko i wyłącznie na współczynniki WALKI i ZWINNOŚCI.
W związku z powyższym nie wpływają na wydawanie ROZKAZU, ponieważ jest to test oparty o współczynnik PSYCHIKA.
Co do ODSKOKU, nie ma znaczenia w którą stronę wykonujemy ODSKOK, tylko w jakim jesteśmy ustawieniu względem przeciwnika. Stosuje się więc ujemny modyfikator jeśli jesteśmy tyłem lub bokiem do wroga, niezależnie czy odskakujemy w bok, przód czy tył naszego wojownika.
Jeśli chodzi o ODSKOK od PSA, to nie jest on wymagany, ponieważ PIES nie związuje walką. Można się od niego odsunąć zwykłą akcją RUCH.
Awatar użytkownika
Bardias
Posty: 303
Rejestracja: 19 sty 2014, 04:07
Lokalizacja: Poznań
Been thanked: 1 time

Re: Władca Areny

Post autor: Bardias »

Swoimi wrażeniami bardziej szczegółowo podzielę się po rozegraniu kilku partii więcej, mam tymczasem pytanie odnośnie zasad obracania swojego wojownika.

Czy odskakując i szarżując możemy obrócić naszego wojownika? Graliśmy, że nie, ponieważ w przeciwnym wypadku szarżą można łatwo "obchodzić" przeciwnika atakując go w bok lub plecy. Wydaje mi się, że obrót można wykonać wyłącznie używając defensywnej akcji "ruch", ale wolałbym to potwierdzić.

Tak na marginesie - czy "sklep na R" posiada zapasowe znaczniki zbroi? W moim egzemplarzu niestety jedna niebieska była w 4 kawałeczkach. Zawsze w przypadku braku można zamienić kolory (tj. płytowa to niebieska, kolcza to biała), więc nie obeszło mnie to zbytnio. Niemniej jednak szykuję się do kolejnego zamówienia i pomyślałem, że być może daliby radę mi ten jeden kwadracik przy okazji dosłać.

Swoją drogą... niebieskich nie powinno być o 1 więcej, skoro pies też może mieć zbroję? :)

PS. Gra jest bardzo dobra!
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

Czy odskakując i szarżując możemy obrócić naszego wojownika? Graliśmy, że nie, ponieważ w przeciwnym wypadku szarżą można łatwo "obchodzić" przeciwnika atakując go w bok lub plecy. Wydaje mi się, że obrót można wykonać wyłącznie używając defensywnej akcji "ruch", ale wolałbym to potwierdzić.
Zarówno SZARŻA, jak i ODSKOK zawierają w sobie akcję RUCH ze wszystkimi wynikającymi z tego przywilejami. Można więc dokonać przy nich obrotu.
Należy jednak pamiętać, że akcję SZARŻA można wykonać tylko z pola, z którego nie możemy wykonać bezpośredniego ATAKU, a będziemy taki atak w stanie wykonać po zaistnieniu wynikającego z szarży ruchu.

Co do kosteczek, to sklepy nie posiadają nadmiarowych sztuk. W każdym egzemplarzu jest ich po 22 sztuki każdego typu, co przewiduje, że obu wojowników użyje maksymalnej ilości pancerza danego typu. Taka sytuacja zdarza się niezmiernie rzadko, ale może się zdarzyć. w związku z tym prześlij mi proszę PW ze swoim adresem, a ja prześlę Ci brakującą kosteczkę.
PS. Gra jest bardzo dobra!
Dzięki. :roll:
Awatar użytkownika
Bardias
Posty: 303
Rejestracja: 19 sty 2014, 04:07
Lokalizacja: Poznań
Been thanked: 1 time

Re: Władca Areny

Post autor: Bardias »

Władca Areny pisze: Należy jednak pamiętać, że akcję SZARŻA można wykonać tylko z pola, z którego nie możemy wykonać bezpośredniego ATAKU, a będziemy taki atak w stanie wykonać po zaistnieniu wynikającego z szarży ruchu.
A jak to się ma do broni typu halabarda, które umożliwiają atak na dystans dodatkowego pola? Czyli już w odległości trzech pól od wroga mogę użyć szarży taką bronią?
A co do samej gry...


Po obejrzeniu filmików instruktażowych z youtube (swoją drogą - ich wartość merytoryczna stoi na wysokim poziomie, ale techniczna trochę kuleje) i zapoznaniu się z instrukcją zacząłem mojemu kompanowi do gry tłumaczyć mechanikę. Szybko zorientowałem się, że jest ona jednak mimo wszystko dość skomplikowana i w paru miejscach zwyczajnie nielogiczna (jak chociażby "użyję, czy nie użyję pancerza"). Łatwo zapomnieć np. wykonać akcję defensywną, bo o parowaniu ataku decydujemy dopiero po tym, jak obliczymy gdzie i za ile uderza nas przeciwnik. Jednak okazuje się, że dzięki tym mało intuicyjnym rozwiązaniom cały system działa doskonale. Jest dynamiczny, emocjonujący i realistyczny. Najbardziej urzekł mnie właśnie ów realizm, który pozwala związać się emocjonalnie z postacią i ułatwia zatracenie się w ciężkim klimacie walk gladiatorów. Strzelanie znajomemu po słabo opancerzonych nogach zatrutymi strzałami daje dużą satysfakcję, a emocje wzrastają wraz z liczbą pojawiających się na naszym ciele ran, które dość szybko z zadrapań przeradzają się w czarne znaczniki symbolizujące nieuchronny koniec któregoś z wojowników.

Gra ma swoje minusy, które są związane z jej koncepcją. Owe słabe strony niektórym nie będą przeszkadzać, jednak wypada je zauważyć. Po pierwsze - najbardziej boli mnie fakt, iż jest tylko dla dwóch osób. Chciałbym podobny system walki w jakiejś przygodówce w stylu Descent/Runebound. Po drugie - obaj gracze muszą być raczej fanami RPG, planszówek, gier bitewnych i strategicznych. Ja mam z kim grać (i tu jest kolejny problem - czasem chciałoby zagrać więcej osób), ale niektórzy mogą mieć problem ze znalezieniem kompana do Władcy Areny, który czerpał by taką samą przyjemność z gry. Obie strony muszą poświęcić sporo czasu na poznanie mechaniki, przedmiotów, przeanalizowanie możliwych kombinacji i taktyk. W partiach które rozegrałem - zarówno ja, jak i mój przeciwnik - bawiliśmy się wyśmienicie podczas tworzenia postaci, ponieważ od zawsze był to kochany przez nas element każdego RPGa. Sporo osób może nie mieć cierpliwości/czasu/chęci na dogłębne poznanie gry i dość długa kreacja wojownika dla takich graczy będzie barierą nie do przejścia.

Nie jestem przekonany co do balansu kosztów broni. Tańsze modele są raczej nieużywane, bo czy lepiej wziąć jedną z najdroższych, która zadaje 2-14 obrażeń, czy zaoszczędzić kilka sztuk złota (mając do dyspozycji 60) i zadawać 1-6 obrażeń? Mając dużo wartości walki nie musimy się obawiać, że przeciwnik nam naszą broń wytrąci, więc zapasowe sztylety są raczej mało przydatne. Dlatego trochę ubolewam nad tym, że w przedziale 12-15 złota mamy tylko 4 modele broni. Ich zagęszczenie powinno być raczej większe wśród tych najdroższych, niźli najtańszych.

Psy z kolei wydają się być dość słabe ze względu na ograniczenie wydawania 1 rozkazu na turę. Bardzo często pies po ruchu zostaje zabity w ciągu paru kolejnych akcji. Raczej rzadko się zdarza, aby wykonał on w swoim życiu więcej niż dwa ataki, a powinien być raczej używany do kontrowania łuczników i innych oszczepników.

Mam kilka innych wątpliwości co do balansu, ale podejrzewam, że - jak te powyższe - wynikają z małego "ogrania" we Władcę Areny.

Lista mocnych i słabych stron gry (po niewielkiej liczbie partii):
+ Bardzo realistyczny system walki i sensowna mechanika zapewniająca dynamizm starć.
+ Karta postaci! Duża, twarda, ładna, z miejscem na odpowiednie żetony i znaczniki... wygląda jak żywcem przeniesiona z jakiejś dobrej komputerowej gry RPG.
+ Dużo kart broni, pancerza i możliwych do zastosowania taktyk związanych z kombinacją przedmiotów i statystyk bohatera.
+ Brak magii.
+ Ładna oprawa graficzna (oczywiście nie w sensie "kolorowa i słodka").
+ Mnogość akcji jakie możemy wykonać.
+ Optymalna długość rozgrywki.
- Raczej dla wąskiej grupy graczy.
- Malutkie koraliki trochę niewygodnie się przenosi/wkłada/usuwa, ale przyznać trzeba, że dobrze spełniają swoje zadanie.
- Rozstawienie torsu i bioder na karcie postaci (na samym dole zamiast na środku).

Ja się bawiłem i bawić będę z nią przednio. Zakup zaliczam do bardzo udanych, a po partii w WA, walka np. w Runeboundzie wydaje się strasznie sztywna i banalna. Stworzyłeś Sebastianie kapitalny system walki z ogromnym potencjałem. Wiem, że nie jest może szczególnie odkrywczy, a w wielu grach na PC coś podobnego funkcjonuje od lat, niemniej jednak urzekł mnie on od pierwszego zagrania. Brakowało mi oficjalnych opcjonalnych zasad, np. wpływ ran na zachowanie wojownika - utrudniony ruch po dotkliwych ranach nóg, gorsze posługiwanie się bronią po ranach rąk etc., ale jestem fanem modyfikowania zasad gier i zapewne kiedyś ze znajomymi udoskonalimy sobie na własne potrzeby Twoje dzieło. Na pewno będzie co jakiś czas opuszczać szafę, niestety ze względu na ograniczenie do dwóch graczy nie będzie się to działo tak często jakbym chciał.

Życzę powodzenia w branży gier planszowych, a WA polecam osobom, które znają swoje preferencje i którzy mają z kim w nią zagrać. Raczej odradzam jako prezent dla nastolatka.

Pozdrawiam :)



PS. Skontaktuję się na PW odnośnie tych kosteczek.
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

Władca Areny napisał(a):
Należy jednak pamiętać, że akcję SZARŻA można wykonać tylko z pola, z którego nie możemy wykonać bezpośredniego ATAKU, a będziemy taki atak w stanie wykonać po zaistnieniu wynikającego z szarży ruchu.
A jak to się ma do broni typu halabarda, które umożliwiają atak na dystans dodatkowego pola? Czyli już w odległości trzech pól od wroga mogę użyć szarży taką bronią?
A co do samej gry...
Dalej obowiązuje ta sama zasada. W przypadku broni typu halabarda szarżować możesz w momencie kiedy waszych wojowników dzielą dwa pola przerwy, a po zakończeniu szarży lądujesz jedno pole od przeciwnika. Zaczynasz więc z pola, z którego nie możesz wykonać bezpośredniego ataku, a kończysz na polu, które ma już możliwość wykonywania normalnych ataków.

Dziękuję za tak rozbudowany i merytoryczny wpis Bardiasie.
Tak jak napisałeś, gra ma i tak dość spory próg wejścia. Szczerze mówiąc kiedy powstały zasady, były jeszcze bardziej rozbudowane i musiałem je nieco przyciąć dla potrzeb grywalności.
Cieszę się, że moja debiutancka gra spotkała się z tak ciepłym przyjęciem wśród graczy.
Szkoda tylko, że musiałem samodzielnie brnąć przez proces wydawniczy i nie uniknąłem niestety na tym polu pewnych potknięć.

Życzę godzin krwawej rozrywki na tej wirtualnej arenie. 8)
okon
Posty: 508
Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:32
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Władca Areny

Post autor: okon »

Liczymy na obiecane dodatki z "pomagierami" ( fani maja mało ) :)
Gra jest świetna może druga edycja podbije świat :)

Co do największych plusów gry zgadzam się w 100% z tobą
Dla mnie obok świetnego rozbudowanego systemu walki, klimat to rzecz która grę wyróżnia .
Nie jest to jakaś utopijna fantastyka z pięknymi elfami honorowymi paladynami i innym pompatycznem syfem .
Tutaj wychodzimy na arene rzucamy przeciwnikowi piach w oczy szczujemy wściekłymi wilkami a na koniec udręczonego wroga dobijamy :) jeeeeee

Jeśli chodzi o moje uwagi to ja wprowadził bym jeszcze akcje która pozwala łączyć dwie akcję w jedną wszystko z osobnymi testami . Było by to bardzo trudne ale dawało dość mocny efekt i kosztowało w sumie 2 punkty akcji . Dzieki temu możliwe stało by się zrobienie odskoku z przeładowaniem albo odskoku i ruchu . Nie wiem czy nie prowadzi to do jakiś przegięć bo nie testowałem tego wogóle . Mam tylko odczucje że czegoś takiego mi brakuje .
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

Liczymy na obiecane dodatki z "pomagierami"
Pamiętam i pracuję nad tym. :D
Nie jest to jakaś utopijna fantastyka z pięknymi elfami honorowymi paladynami i innym pompatycznem syfem .
Obrazek
woi-tek
Posty: 26
Rejestracja: 26 sty 2014, 10:48

Re: Władca Areny

Post autor: woi-tek »

Regularnie od tygodnia rozpracowuję gierkę z kolegą i mam kilka nowych pytań odnośnie cech broni.

1. Mam ŁUK z cechą POCISK (unik, parowanie i zasłona -1). Modyfikator dotyczy tylko mojego przeciwnika chcącego obronić się przed lecącym pociskiem? W przypadku, gdy ja chcę wykonać łukiem np. zasłonę przed ciosem przeciwnika, to nie mam modyfikatora -1 prawda?
2. Cechy OBUCH i OGŁUSZAJĄCA. Czy konsekwencja trafienia (pchnięcie/utrata akcji ofensywnych) ma miejsce gdy po trafieniu w odpowiednią lokalizację przeciwnikowi uda się akcja defensywna lub zbije obrażenia do 0 za pomocą pancerza? Innymi słowy wystarcza trafienie czy wymagane jest zadanie rany?
3. Cechy dwóch broni trzymanych w dwóch rękach nie kumulują się, prawda? Np. w lewej ręce: CIĘŻKA (szarża -1), a w prawej: LEKKA (szarża +1). W tym przypadku wykonująć szarżę z użyciem lekkiej szpady będę miał modyfikator +1, pomimo że gdzieś z tyłu drugą ręką ledwo ciągnę za sobą ciężki topór? :D
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

1. Mam ŁUK z cechą POCISK (unik, parowanie i zasłona -1). Modyfikator dotyczy tylko mojego przeciwnika chcącego obronić się przed lecącym pociskiem? W przypadku, gdy ja chcę wykonać łukiem np. zasłonę przed ciosem przeciwnika, to nie mam modyfikatora -1 prawda?
Prawda, dobrze rozumujesz. Po prostu pocisk leci bardzo szybko i trudniej go uniknąć.
2. Cechy OBUCH i OGŁUSZAJĄCA. Czy konsekwencja trafienia (pchnięcie/utrata akcji ofensywnych) ma miejsce gdy po trafieniu w odpowiednią lokalizację przeciwnikowi uda się akcja defensywna lub zbije obrażenia do 0 za pomocą pancerza? Innymi słowy wystarcza trafienie czy wymagane jest zadanie rany?
Trzymamy się instrukcji. Udany UNIK lub ZASŁONA oznacza brak trafienia (efekt nie działa). PAROWANIE obrażeń do 0 lub zniwelowanie obrażeń pancerzem nie oznacza braku trafienia. Może więc nastąpić sytuacja, że przeciwnik nie zada Ci rany ale OGŁUSZY Twojego wojownika lub pchnie go korzystając z OBUCHA.
3. Cechy dwóch broni trzymanych w dwóch rękach nie kumulują się, prawda? Np. w lewej ręce: CIĘŻKA (szarża -1), a w prawej: LEKKA (szarża +1). W tym przypadku wykonująć szarżę z użyciem lekkiej szpady będę miał modyfikator +1, pomimo że gdzieś z tyłu drugą ręką ledwo ciągnę za sobą ciężki topór?
Tak. Modyfikator Zależy od tego, którą bronią wyprowadzasz SZARŻĘ.
woi-tek
Posty: 26
Rejestracja: 26 sty 2014, 10:48

Re: Władca Areny

Post autor: woi-tek »

Dzięki za odpowiedzi :D W nagrodę polecam super fajny i tani pojemnik idealny na najdrobniejsze elementy gry - "Domino 12" (ok. 3 zł). Ma akurat tyle przegródek co potrzeba i na styk mieści się w pudełku z grą.
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... gory-28398
Tak się prezentuje ze znacznikami:
Obrazek
Może z allegro się jednej sztuki zamawiać nie opłaca ze względu na koszty przesyłki, ale np. ja kupiłem swój w biedronce za 9 zł w komplecie z ponad 700 gwoździami :D Podobno puste da się znaleźć w marketach typu Carrefour.

I jeszcze takie pytanie do pana Sebastiana z ciekawości:
Czy w praktyce zdarza się czasem śmierć przez wykrwawienie? Pytam, bo u nas w dotychczasowych rozgrywkach pojawienie się pierwszej rany krytycznej skutkowało serią celowanych ataków w krwawiącą lokalizację co szybko kończyło grę :twisted:
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

Piękny organizer. Musisz go tylko trochę pochlapać krwią i wymiocinami, żeby pasował do klimatu. :twisted:
Czy w praktyce zdarza się czasem śmierć przez wykrwawienie? Pytam, bo u nas w dotychczasowych rozgrywkach pojawienie się pierwszej rany krytycznej skutkowało serią celowanych ataków w krwawiącą lokalizację co szybko kończyło grę
Osobiście nie byłem świadkiem wykrwawienia. Zdarzyło mi się natomiast obserwować pojedynek, który zakończył się po wykonaniu pierwszej akcji. Rzucony przez całą arenę oszczep trafił barbarzyńcę w głowę i zadał śmiertelną ranę nim ten zdążył się ruszyć. :mrgreen:
okon
Posty: 508
Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:32
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Władca Areny

Post autor: okon »

Obrazek
okon
Posty: 508
Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:32
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Władca Areny

Post autor: okon »

co do samego dodatku to czy można liczyć na jakieś szczegóły ???
np . czy pomocnicy będą wiązać walką ?
czy w tym dodatku bedzie mistrz ceremoni i czy bedzie wymagał 3 planszy gracza ??
w jaki sposób bedzie się giermkami sterować za pomocą akcji rozkaz?
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

co do samego dodatku to czy można liczyć na jakieś szczegóły ???
np . czy pomocnicy będą wiązać walką ?
czy w tym dodatku bedzie mistrz ceremoni i czy bedzie wymagał 3 planszy gracza ??
w jaki sposób bedzie się giermkami sterować za pomocą akcji rozkaz?
Sami "giermkowie" jak ich nazywasz, będą wojownikami, którym będziemy mogli dokupić broń oraz pancerz i będą się ich trzymały zasady podobne do tych, którymi zarządzamy psami. Sterować można będzie nimi za pomocą akcji rozkaz, ale będą mieli pełną pulę akcji tak jak wojownicy.

Do psów dołączy natomiast coś na kształt tygrysa szablozębnego, który będzie niebezpieczniejszy w starciu, ale będzie nastręczał trudności w sterowaniu.

Co do Mistrza Ceremonii, to nie będzie on brał czynnego udziału w walce. Będzie miał natomiast możliwość sterowania psami, tygrysem i karłami oraz pułapkami areny. Jego zadaniem jest uczynienie z walki niezapomnianego widowiska dla żądnej krwi widowni.
okon
Posty: 508
Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:32
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Władca Areny

Post autor: okon »

A mistrz ceremonii bedzie dodatkową fazą ?? Czy będzie kontrolowany przez 3 gracza ??

Zastanawia mnie też sposób w jaki pomocnicy będą ranieni czy bedzie to wyglądało jak u psów jedna lokalizacja kryt i koniec ( z tą różnicą że mogą parować ???) . Ciekawi mnie też opcja ruch u giermków jeżeli będą ruszać się o jedno pole to ich funkcja będzie ograniczać się do roli ochroniarza łucznika lub kompana po fachu z procą w ręku . ( chociaż jeżeli będą mieli prawo pojawiać się na początku starcia w dowolnym miejscu na planszy może tak nie być )
Do tej pory inwestować w psychę opłaca się zawsze tylko wojownikom dystansowym . Fajnie by było żeby karły wspomogły też bohaterów lubiących close combat :)
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

Mistrz Ceremonii jest opcją dla trzeciego gracza.
Co do pojawiania się na planszy karłów i zwierząt, to będą do tego wykorzystywane kratka ściekowa, klapa w podłodze i brama główna.
Mistrz Ceremonii będzie dysponował aktywacjami, które będzie wydawał wedle swojego uznania na wprowadzanie kolejnych istot na arenę, lub kontrolowanie już tych walczących. Aby wygrać będzie musiał uzbierać odpowiednią liczbę kryształów ran na walczących wojownikach, zanim jeden z nich zginie. Ten mechanizm będzie zmuszał go do żerowania na mocniejszym wrogu, aby utrzymać walczących przy życiu do odpowiedniego momentu.
okon
Posty: 508
Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:32
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Władca Areny

Post autor: okon »

władca areny top 4 sprzedaży w sklepie na R
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

Koncept tygrysa szablozębnego do planowanego dodatku.
Obrazek
okon
Posty: 508
Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:32
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Władca Areny

Post autor: okon »

dla mnie bardzo spoko

ale on bedzie dostepny tylko dla mistrza ceremoni czy kazdy gracz moze go kupic ?
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

dla mnie bardzo spoko ale on bedzie dostepny tylko dla mistrza ceremoni czy kazdy gracz moze go kupic ?
Powstaje teraz 5 nowych kart sprzymierzeńców, które podobnie jak psy, będzie mógł kupić i wykorzystać każdy. Jest to zarazem przygotowanie gry do wprowadzenia dodatku Mistrza Ceremonii (3 gracza), który musi mieć trochę tych stworzeń, żeby mógł stawać w szranki z tak mocarnymi bohaterami jakich można stworzyć w grze.
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

Drugi koncept do dodatku. Tym razem małpolud.
Obrazek
okon
Posty: 508
Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:32
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Władca Areny

Post autor: okon »

a będzie jakieś nowe uzbrojenie ???
ODPOWIEDZ