Strona 11 z 51
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 07 lis 2012, 14:57
autor: gafik
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 07 lis 2012, 19:01
autor: janekb
Dzięki wielkie.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 07 lis 2012, 19:28
autor: powermilk
Niestety mam podstawke bez instrukcji
http://online.neuroshima.org/hex_pl.pdf pierwszy link z Google jaki mi się wyświetlił po wpisaniu "neuroshima hex instrukcja pdf".

Sporo instrukcji do gier jest w necie (w szczególności wydane przez Rebel lub Portal).
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 07 lis 2012, 19:36
autor: janekb
No pieknie pieknie, bo ja to tez znalazlem, ale widocznie jestem dzis bardzo zmeczony, bo informacji na zadane pytanie nie znalazlem w tej instrukcji.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 07 lis 2012, 20:26
autor: powermilk
W sumie masz rację, jak nie wie czego się szuka człowiek może nie znaleźć.

Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 07 lis 2012, 21:23
autor: Senthe
Ogólnie tych kolesi można sobie dodatkowo "wynająć" (1 gracz bierze jednego - 2 gracz dwóch - 1 gracz znowu jednego) i dobrać w dowolnym momencie zamiast żetonu swojej armii. A prywatnie to nie polecam grania z nimi, nic dobrego nie wnoszą

Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 07 lis 2012, 22:39
autor: janekb
Gafik, Senthe dzieki jeszce raz. Powermilk, w tej instrukcji, ktora znalazlem (a przy okazji ktora ty podeslales) nie ma niestety informacji na temat tych zetonow, chyba ze naprawde przeoczylem cos, tak samo w duelu nie ma podanej informacji na ten temat. Na szczescie juz wszystko wiem

Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 08 lis 2012, 06:52
autor: powermilk
nie ma niestety informacji na temat tych zetonow
o, rzeczywiście. Mea culpa.

Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 05 gru 2012, 23:19
autor: ketyow
Transporter Smarta, kiedy zastępuję go inną jednostką, wraca na rękę, czy wylatuje z gry?
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 05 gru 2012, 23:39
autor: Senthe
Jest odrzucany na stos żetonów odrzuconych, nie wraca na rękę.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 05 gru 2012, 23:59
autor: ketyow
Tak też myślałem, dzięki

Rozegrałem właśnie pierwszą rozgrywkę (sam ze sobą na razie), ależ mi się gra podoba, niesamowita rzecz. Że też tak późno odkryłem

Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 06 gru 2012, 00:07
autor: Senthe
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 06 gru 2012, 00:12
autor: maciejo
ketyow pisze:Tak też myślałem, dzięki

Rozegrałem właśnie pierwszą rozgrywkę (sam ze sobą na razie), ależ mi się gra podoba, niesamowita rzecz. Że też tak późno odkryłem


Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 06 gru 2012, 08:03
autor: Wassago
ketyow pisze:Tak też myślałem, dzięki

Rozegrałem właśnie pierwszą rozgrywkę (sam ze sobą na razie), ależ mi się gra podoba, niesamowita rzecz. Że też tak późno odkryłem

Wygrałeś

?
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 06 gru 2012, 08:07
autor: ketyow
Do ostatniej chwili nie wiedziałem kto wygra
O Hex online wiem, dzięki, najpierw się przygotuję na wersji analogowej

Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 29 gru 2012, 22:26
autor: prezestomek
1. Czy oficerowanie/moduły mają inicjatywę, siłę ognia i poziom życia?
2. Czy oficer który jest 'dopakowany' z innych modułów działa jak normalny żołnierz tj. pierwszy moduł dalej mu +1 do inicjatywy a drugi +1 do np strzału/ciosu?
3. Czy na stos żetonów odrzuconych idą żetony zabitych żołnierzy? Czy jest to drugi stos jako 'grave'?
4. Do czego służą na mapie czarne hexy? Bo grasz na zielonych, na czerwonych w 5-6 osób a na czarnych?
5. Warto kupić dodatki?
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 29 gru 2012, 22:39
autor: Senthe
1. Mają punkty życia, nie mają inicjatywy i siły ognia. A że tak zapytam, co za różnica?

2. Żaden oficer nie zadaje obrażeń ani nie ma inicjatywy, więc nie może zostać dopakowany,
3. To ten sam stos. I znowu, co za różnica?
4. A na czarnych jeśli Ci się chce

. To tylko opcjonalna przestrzeń na planszy, przewidziana np. na potrzeby przyszłych scenariuszy czy czegoś takiego. Normalnie w ogóle się jej nie używa.
5. Tak, głównie polecam Stalową Policję i Nowy Jork, ew. Smarta.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 29 gru 2012, 23:21
autor: powermilk
5. Tak, głównie polecam Stalową Policję i Nowy Jork, ew. Smarta.

Ja też, mimo, że mam wszystkie dodatki i tak wszyscy grają Nowym Jorkiem ze względu na wyrzutnię rakiet albo Stalową Policją ze względu na stalową sieć

(choć ja lubię grać Neodżunglą

)
4. Do czego służą na mapie czarne hexy? Bo grasz na zielonych, na czerwonych w 5-6 osób a na czarnych?
W dodatku Babel 13 doszły kafle terenów służące do zagrywania scenariuszy, kampanii, ot takie nawiązanie do RPGa, na podstawie którego jest ta gra. Się scenariusze nie przyjęły, więc Babel 13 został wydany ponownie jako dwa army packy, a kafle terenu są za darmo dostępne na stronie Portalu. Poza tym obecnie, licząc dodatki, jest 10 armii, więc...

Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 30 gru 2012, 00:45
autor: gafik
prezestomek pisze:...5. Warto kupić dodatki?
Bardzo tak! Dodatki są naprawdę w dechę! Fanowskie też.
A najbardziej lubię grać Vegas. 9 na 10 razy dostaję łupnia, ale i tak uwielbiam

Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 30 gru 2012, 01:24
autor: powermilk
Bardzo tak! Dodatki są naprawdę w dechę! Fanowskie też.
Oj, polemizowałbym, fanowskie często mają własne zasady niezgodne z ogólnymi, przez co sporo mieszają
No, ale bodaj w marcu będzie armia Sharrash
A najbardziej lubię grać Vegas. 9 na 10 razy dostaję łupnia, ale i tak uwielbiam

Nic dziwnego, Vegas przecież nie wie co to wojna

(Dobrze pamiętam, że w świecie Neuroshimy Vegas jest najmniej dotknięte zniszczeniami?)
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 30 gru 2012, 09:23
autor: Senthe
Jak kiedyś mi zdradził Aesandill (pozdro, Aes!

), na Vegas jest bardzo prosty hack, który pozwala praktycznie na instant win z tą armią. Od tamtej pory omijam ją szerokim łukiem.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 30 gru 2012, 13:51
autor: ketyow
1. W Neodżungli atak na jednostkę może odeprzeć dowolny medyk włączony do macierzy?
2. Walczymy ze Smartem, Smart pociąga ostatni żeton, następnie kolejny gracz wyciąga swoje (nadal ma kilka na stosie), rozpoczyna się ostateczna bitwa w wyniku której ginie Biodroid i wraca na stos żetonów do pobrania. W związku z tym obaj gracze mają znowu żetony do wzięcia. Czy gra jest już zakończona, czy też Smart może pobrać Biodroida i ponownie doprowadzić do "ostatecznej" bitwy?

Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 30 gru 2012, 14:06
autor: hadrian
ketyow pisze:1. W Neodżungli atak na jednostkę może odeprzeć dowolny medyk włączony do macierzy?
Tak.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 30 gru 2012, 15:29
autor: Senthe
1. Jak wyżej.
ketyow pisze:2. Walczymy ze Smartem, Smart pociąga ostatni żeton, następnie kolejny gracz wyciąga swoje (nadal ma kilka na stosie), rozpoczyna się ostateczna bitwa w wyniku której ginie Biodroid i wraca na stos żetonów do pobrania. W związku z tym obaj gracze mają znowu żetony do wzięcia. Czy gra jest już zakończona, czy też Smart może pobrać Biodroida i ponownie doprowadzić do "ostatecznej" bitwy?

Powiedziałabym, że w takim wypadku uruchomiona została już "sekwencja ostatniej tury" (dzieje się to, kiedy gracz dobrał ostatni żeton z aktualnego stosu) i koniec jest nieunikniony

Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 03 sty 2013, 15:17
autor: ketyow
Ta Neuroshima online się instaluje czy ściąga za każdym razem? U mnie nie uruchamia się (nie można było nawiązać połączenia z serwerem). Słyszałem, że można grać z komputerem - to w tej czy są jakieś inne wersje?