Strona 11 z 14
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 26 wrz 2014, 08:47
autor: Tycjan
Zapomniałem jeszcze napisać, że REBEL.pl wyda też po polsku dodatek Tash-Kalar: Arena of Legends – Everfrost (Tash-Kalar: Szkoła Wiecznej Zimy) - informacja o tym też jest pod tym linkiem.
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 26 wrz 2014, 10:22
autor: daaz
A czy ten dodatek z nowa frakcją po angielsku oraz ten upgrade kit będzie u nas dostępny? I czy tez z taką promocją "jak kupię jedno to mam drugie"? Czy tez jest to promocja na essen?
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 26 wrz 2014, 14:08
autor: rattkin
Mysle ze bedzie normalnie dostępne, nic nie mówią o tym, jakoby to miałobyć essen only. Kit kosztuje 5 EUR, dodatek 10. Pytanie, czy sklepy beda chcialy sprowadzić.
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 26 wrz 2014, 15:49
autor: daaz
Bardzo lubię tę grę i nowa frakcja z nowymi możliwościami to dobra rzecz. Czekam z niecierpliwoscią.
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 22 gru 2014, 08:17
autor: Veridiana
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 22 gru 2014, 13:21
autor: Ayaram
Rozwalają mnie opinie jak to ludzie są rozczarowani, bo spodziewali się 2giej neuroshimy a dostali suchą grę bez klimatu o zbijaniu pionków... Wystarczy jedno zdjęcie z neta, jeden rzut na plenszę, by wiedzieć czego można się spodziewać. Trzeba być naprawdę niepoprawnym optymistą, by zakładać, że gra wyglądająca tak:

może się cechować klimatem

Ja generalnie podszedłem do gry zupełnie odwrotnie. Tzn. spodziewałem się nudnych jak flaki z olejem warcabów 2.0, a naprawdę gra mnie pozytywnie zaskoczyłem. Klimatu nie ma, pewnie. Tematyka fantasy jest doklejona, bo w tych czasach wypada, żeby jakaś była. I tyle. Chociaż nie powiem te używanie wyobraźni, by zauważyć że zdolność np. centaura (ruch pionkiem o jedno pole + zabicie pierwszego pionka w tym kierunki) przypomina rozbieg i rzut oszczepem, są naprawdęęęę przyjemne

Najbardziej mnie zaskoczył tryb dla 4 graczy, który poza downtimem jest naprawdę przyjemny, a myślałem, że to niemożliwe w grach tego typu. Jeśli chodzi o wady to najbardziej przeszkadza mi jednak losowość, nie pasuje mi ona zupełnie do gry o "zbijaniu pionków", a jednak od tego w jakiej kolejności jakie karty dojdą dużo zależy. Tak czy siak polecam sprawdzić, bo to naprawdę fajna gra, ale zdecydowanie nie polecam zakupu w ciemno, bo na pewno to nie pozycja dla każdego.
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 29 gru 2014, 14:54
autor: dumspirospero
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 01 sty 2015, 20:53
autor: Kasper
Jakie są wymiary kart - które koszulki do nich pasują?
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 02 sty 2015, 03:50
autor: Malash
Żadne. CGE po raz kolejny popisało się kartami w wymiarze niestandardowym - 61x103mm.
Ja założyłem Extra Large od Arcane Tinment (65 x 100) i niestety karty wystają minimalnie.
Są ponoć jakieś pasujące z firmy "Swan Panasia". Więcej info
TUTAJ.
Jak je dorwać - tego nie wiem...
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 09 sty 2015, 21:34
autor: pan_satyros
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 10 sty 2015, 00:56
autor: parasite
nigdzie nie znalazłem informacji na ten temat, no i z opisu gry wynika, że jest to raczej niemożliwe, ale zapytam ... ktoś, coś o wariancie solo ?

Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 10 sty 2015, 14:36
autor: pan_satyros
parasite pisze:nigdzie nie znalazłem informacji na ten temat, no i z opisu gry wynika, że jest to raczej niemożliwe, ale zapytam ... ktoś, coś o wariancie solo ?

hmm nie spotkałem się z jakimikolwiek i raczej mnie to nie dziwi. Prędzej pojawi się jakaś wersja mobilna z AI (na co bardzo liczę).
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 10 sty 2015, 15:33
autor: parasite
pan_satyros pisze:
hmm nie spotkałem się z jakimikolwiek i raczej mnie to nie dziwi. Prędzej pojawi się jakaś wersja mobilna z AI (na co bardzo liczę).
tak też myślałem, ale z drugiej strony co jakiś czas się przekonuję, że fani potrafią baaardzo dużo i łudziłem się

Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 11 sty 2015, 00:03
autor: rattkin
Wersja online jest (Vlaada sobie pisze wersje dla siebie i testerów - jako tester miałem okazje używać). Kiedyś były plany zeby to wypuścić ale sprawa ucichła. Chociaż tam jakieś AI tez chyba było.
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 11 sty 2015, 08:58
autor: Veridiana
Wersja online jest na, nomen omen, Arenie

Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 15 sty 2015, 17:00
autor: Bea
Jak zapowiada się przyszłość tej gry? Planowane są jeszcze jakieś kolejne frakcje/szkoły? Tak jak w Neuroshimie czy Summonersach?
I jeszcze zapytam o jakość kart, trzeba koszulkować? Bardziej przypominają te papierowe z 7 cudów, czy te z Race for the Galaxy?
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 15 sty 2015, 17:28
autor: rattkin
Karty są dość solidne. Ja nie koszulkuję. O kolejnych dodatkach na razie nic mi nie wiadomo, choć myślę, że jeszcze kilka by się przydało. Problemem tutaj jest dość ciasna przestrzeń designerska, ponieważ każda frakcja ma "w miarę" unikalne wzory. Ciężko wprowadzić dalszą różnorodność nie czyniąc frakcji wybitnie lepszą albo wybitnie gorszą, ze względy na rozłożenie żetonów. No, chyba, że się zaczną powtarzać...
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 15 sty 2015, 17:46
autor: Bea
rattkin pisze: O kolejnych dodatkach na razie nic mi nie wiadomo, choć myślę, że jeszcze kilka by się przydało. Problemem tutaj jest dość ciasna przestrzeń designerska, ponieważ każda frakcja ma "w miarę" unikalne wzory. Ciężko wprowadzić dalszą różnorodność nie czyniąc frakcji wybitnie lepszą albo wybitnie gorszą, ze względy na rozłożenie żetonów. No, chyba, że się zaczną powtarzać...
Wydaje mi się, że z powtarzanie, nie byłoby problemu, tak jak to jest w SW. Tam też się umiejki powtarzają. Chodzi o to, aby frakcja jako całość była strategicznie unikatowa. Czyli jednym słowem nie wiadomo czy to produkt skończony, czy gra się będzie rozwijać?
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 15 sty 2015, 21:45
autor: rattkin
Tego nie można porównywać do SW. Wzory to rzecz unikalna dla tej gry i każda frakcja wyróżnia się swoimi. Kopiowanie ich może skwasić ten obraz, no ale też nie wiem jak bardzo to jest ważne. Teraz TK jest w środku zamętu, różne wersje językowe, zamieszanie z wymianą starej na nową, dostępność zestawu konwertującego, inna cena, itd itp. Nie wiadomo czy to wpływa dobrze czy źle na odbiór. Myślę, że od tego CGE uzależni wydawanie kolejnego dodatku. Ostatnio jak rozmawiałem z Vlaadą (wrzesień jakoś), to nie miał żadnego dodatku w szufladzie.
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 16 sty 2015, 11:35
autor: Bea
rattkin pisze: zamieszanie z wymianą starej na nową, dostępność zestawu konwertującego,
O co tu chodzi?
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 16 sty 2015, 11:45
autor: pan_satyros
Bea pisze:rattkin pisze: zamieszanie z wymianą starej na nową, dostępność zestawu konwertującego,
O co tu chodzi?
http://czechgames.com/en/home/news-14-0 ... -revealed/
http://www.gamesfanatic.pl/2014/12/22/t ... edycje-pl/
Pierwsza edycja miała gorszą oprawę. CGE zdecydowało się na poprawki, jednocześnie umożliwiając dokupienie pakietu poprawionych elementów.
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 30 sty 2015, 09:09
autor: Bea
Czy spotkaliście się gdzieś w sieci z artami (bez napisów) z Tash Kalar w dużej rozdzielczości? Są tak piękne, że chętnie ustawiłabym sobie jako tapetę, ale nic nie mogę znaleźć.
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 30 sty 2015, 16:44
autor: Ash
Fajna recenzja, podzielam Twoje odczucia odnośnie tej gry.
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 04 lut 2015, 10:43
autor: Bea
Ostatnio grając w pojedynek na śmierć i życie spotkałam się z czymś na kształt efektu kuli śnieżnej. Zauważyłam, że jeśli na samym początku gry jednemu z graczy udało się wybić większość pionów przeciwniki, tamten już nie miał szans podnieść się z kolan do końca gry. Bo zanim znów uzbierał cztery lub trzy piony na planszy zdolne do przywołania istoty (większość jest takich istot) to przeciwnik znów mu coś zbijał i zbieranie można było zacząć od nowa. Rzucanie flary też trochę mija się z celem bo przeciwnik zdobywa punkt zwycięstwa, pojawiają się kolejne piony do zbijania, a my znów tracimy akcję.
Jakie są wasze doświadczenia w tej kwestii?
Re: Tash-Kalar: Arena of Legends (Tash-Kalar: Legendarna Are
: 04 lut 2015, 10:56
autor: rattkin
Tak, tak po prostu jest w tej grze. Wyniki zawsze są w okolicach "do 3", "do 1", "do 4", nigdy "wow, przegralem dwoma punktami, ale blisko!". Przy czym może o tym zadecydować nawet kilka pierwszych ruchów i fart w dociągu. Najlepszą strategią jest początkowa rozbudowa z dala (bardzo z dala) od przeciwnika, żeby sobie zbudowac jakiś podkład pod patterny. Na dwie osoby lepiej grać high form. Deathmatch z kolei świetnie wychodzi w grze na 4 osoby - bo trzeba prać wszystkich po równo - i wtedy ten słabszy gracz ma trochę oddechu na odkucie się (nikt go lał nie będzie, bo nie ma po co).