Strona 11 z 12
Games Fanatic: Brass, Dżem dobry
: 21 sty 2020, 11:08
autor: Ink
Ginet - porównanie gier
Brass: Lancashire i Brass: Birmingham
Ciuniek - recenzja gry
Dżem dobry
Games Fanatic: Jungle Boogie, Zew Cthulhu: Samotnie przeciwko ciemności
: 24 sty 2020, 08:05
autor: Ink
Games Fanatic: Rocketmen, Stworologia, Cooper Island
: 29 sty 2020, 11:43
autor: Ink
WRS - rzut okiem na grę
Rocketmen
AnKa - recenzja gry
Minerały
Daria Chibner - recenzja gry
Stworologia: Ekspedycja
Daria Chibner - rzut okiem na grę
Cooper Island
Games Fanatic: Ryzyk-fizyk family, Rocketmen
: 03 lut 2020, 20:40
autor: Ink
Ginet - recenzja gry
Ryzyk-fizyk edycja familijna
Daria Chibner - rzut okiem na grę
Rocketmen
Games Fanatic: Everdell, Rocketmen
: 05 lut 2020, 08:40
autor: Ink
Ink - recenzja gry
Everdell
Games Fanatic: Karczma pod pękatym kuflem, Brzdęk w kosmosie
: 11 lut 2020, 12:09
autor: Ink
Games Fanatic: Teotihuacan, Miasteczka, Doppelt so clever!
: 20 lut 2020, 10:11
autor: Ink
Daria Chibner - recenzja gry
Jungle Boogie
Ciuniek - recenzja gry
Wyspa skarbów
Pingwin - recenzja gry
Kingdomino duel
Pingwin - rzut okiem na grę
Doppelt so clever!
Pingwin - recenzja gry
Miasteczka
Ginet - rzut okiem na grę
Teotihuacan
oraz
Relacja z wyjścia do escape room Wyjście Awaryjne: Legenda Miecza
Games Fanatic: Root, Pojedynek Superbohaterów, Odkrywcy kultur
: 27 lut 2020, 22:42
autor: Ink
Games Fanatic: Iluzja, Strażnicy, konkurs Kingdomino Duel
: 03 mar 2020, 13:50
autor: Ink
Pingwin - rzut okiem na grę
Iluzja
Ciuniek - recenzja dodatku
Pojedynek Superbohaterów DC: Strażnicy
Pingwin - recenzja gry
Boso przez świat
oraz
Konkurs patronacki - wygraj
Kingdomino Duel
Games Fanatic: Odjechane jednorożce, Zona, Mokra robota
: 06 mar 2020, 10:47
autor: Ink
Aga Satława - recenzja gry
Odjechane jednorożce
Kashya - recenzja gry
Zona: Sekret Czarnobyla
Ink - recenzja dodatku
Brzdęk! Mokra robota
Games Fanatic: Londyn, Dzienik: Zagadkowa podróż
: 12 mar 2020, 11:18
autor: Ink
Aga Satława - recenzja gry
Dziennik: Zagadkowa Podróż
Ciuniek - rzut okiem na grę
Londyn
Games Fanatic: Ishtar, Spacer po Burano, Kingdomino Duel
: 21 mar 2020, 20:15
autor: Ink
Pingwin - rzut okiem na grę
Dziennik 29: Przebudzenie
Aga Satława - recenzja gry
Kingdomino Duel
Pingwin - recenzja gry
Ishtar
Ginet - recenzja gry
Spacer po Burano
Games Fanatic: Atlantyda, Krwawe róże, Zagadka Sfinksa
: 31 mar 2020, 08:15
autor: Ink
Aga Satława - recenzja gry
Atlantyda: Wyspa Bogów
Aga Satława - recenzja gry
Kryminalne zagadki: Krwawe róże
Aga Satława - recenzja gry
Escape Room: Zagadka Sfinksa
Games Fanatic: Włościanie, Sanctum, Dzień bobry
: 08 kwie 2020, 09:14
autor: Ink
Ginet - rzut okiem na grę
Włościanie
Ink - rzut okiem na grę
Sanctum
Aga Satława - recenzja gry
Dzień bobry
Games Fanatic: Similo, Kryzys, Miasteczka
: 23 kwie 2020, 08:27
autor: Ink
Ginet - recenzja gry
Similo
Ciuniek - recenzja dodatku
Kryzys
Aga Satława - recenzja gry
Dziennik 29 Przebudzenie
Daria Chibner - recenzja gry
Miasteczka
Games Fanatic: Londyn, Zombie Kidz, Krwawe róże
: 05 maja 2020, 10:45
autor: Ink
Games Fanatic: Maracaibo, Nowy wspaniały świat, Azul: Letni pawilon
: 12 maja 2020, 10:47
autor: Ink
Aga Satława - recenzja gry
Stwory z obory
Ciuniek - recenzja gry
Maracaibo
Aga Satława - recenzja gry
Nowy wspaniały świat
Pingwin - recenzja gry
Azul: Letni pawilon
Re: Games Fanatic: Maracaibo, Nowy wspaniały świat, Azul: Letni pawilon
: 12 maja 2020, 16:45
autor: Pan_K
Ciuniek w recenzji zechciał napisać:
...czym skutecznie zepsuł mi zabawę
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
(pewnie niezbyt, ale jednak). Może jednak oskubać recenzję z tego fragmentu?
Poza tym recenzja ciekawa, napisana lekko i intrygująco (zabawa słowem Maracaibo na początku konfunduje, ale potem przyjemnie bawi).
Re: Games Fanatic: Maracaibo, Nowy wspaniały świat, Azul: Letni pawilon
: 13 maja 2020, 12:39
autor: Ciuniek
Cieszę się, że czytało się dobrze.
Możesz rozwinąć swój punkt widzenia? Dlaczego ten fragment coś Ci zepsuł?
Re: Games Fanatic: Maracaibo, Nowy wspaniały świat, Azul: Letni pawilon
: 13 maja 2020, 16:43
autor: Pan_K
Ciuniek pisze: ↑13 maja 2020, 12:39
Cieszę się, że czytało się dobrze.
Możesz rozwinąć swój punkt widzenia? Dlaczego ten fragment coś Ci zepsuł?
Bo jestem w trakcie kampanii - i nagle wiem, czego się spodziewać na końcu... I jak tu teraz grać, panie premierze, jak grać?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Games Fanatic: Maracaibo, Nowy wspaniały świat, Azul: Letni pawilon
: 14 maja 2020, 15:59
autor: Ciuniek
Jeśli nie zagrałeś jeszcze na poziomie trudnym, to nie wiesz. A jeśli zagrałeś, to jest mi przykro.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tak czy siak ten fragment jest skierowany do tych, którzy jeszcze nie grali w ogóle. Spodziewałem się, że może być jakiś collateral damage i niestety musiałem go zaakceptować.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Games Fanatic: Maracaibo, Nowy wspaniały świat, Azul: Letni pawilon
: 14 maja 2020, 20:16
autor: Pan_K
No to jest Ci przykro...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Przykro mi, że Ci przykro...
Re: Games Fanatic: Maracaibo, Nowy wspaniały świat, Azul: Letni pawilon
: 14 maja 2020, 22:34
autor: NestorZolo
Ale dobrze wiedzieć, że można (a nawet trzeba) odkryć wszystkie cztery budynki prestiżowe na początku gry. Faktycznie dobre rozwiązanie.
Re: Games Fanatic: Maracaibo, Nowy wspaniały świat, Azul: Letni pawilon
: 15 maja 2020, 00:24
autor: Pan_K
NestorZolo pisze: ↑14 maja 2020, 22:34
Ale dobrze wiedzieć, że można (a nawet trzeba) odkryć wszystkie cztery budynki prestiżowe na początku gry. Faktycznie dobre rozwiązanie.
To rozwiązanie ma oczywiście swoje liczne zalety i jedną wadę: odkrywane karty budynków prestiżowych pełnią również funkcję licznika rund. Bez nich trzeba sobie radzić inaczej. A ja np. potrzebowałem czasem się zastanowić, czy to już 4, czy jeszcze trzecia runda.
Re: Games Fanatic: Maracaibo, Nowy wspaniały świat, Azul: Letni pawilon
: 15 maja 2020, 06:43
autor: Lothrain
Pan_K pisze: ↑15 maja 2020, 00:24
To rozwiązanie ma oczywiście swoje liczne zalety i jedną wadę: odkrywane karty budynków prestiżowych pełnią również funkcję licznika rund. Bez nich trzeba sobie radzić inaczej. A ja np. potrzebowałem czasem się zastanowić, czy to już 4, czy jeszcze trzecia runda.
Kładę na pierwszej odkrytej karcie monetę i przesuwam ją co rundę, żeby nie zapomnieć gdzie jestem.