Strona 11 z 50

Re: 51. stan (51st state)

: 12 lut 2016, 17:45
autor: Maxxx76
Moje ostatnie offtopy tutaj:
Dużo osób na tym forum jest zasłużona dla rynku planszówek. Są to autorzy gier, wydawcy, testerzy, recenzeci, właściciele sklepów itp itd...
I drugi offtop: szkoda, że żona Pana Prezesa musi tłumaczyć Pana Prezesa, że graczy wprowadził w błąd i jeszcze jest oburzony, że mają mu to za złe. Na zwykłe przepraszam chyba jednak nie mamy co liczyć...

Re: 51. stan (51st state)

: 12 lut 2016, 18:12
autor: adamo
Więc co do kazań, jest ich tutaj sporo pod adresem Trzewiczka, co powinien zrobić z WŁASNĄ grą.

OK jak kolega wyżej wspomniał, prośba wróćcie na główny temat, mnie tu nie ma uciekam do innego działu.

pozdrawiam

Re: 51. stan (51st state)

: 12 lut 2016, 18:15
autor: Leser
adamo pisze:Więc co do kazań, jest ich tutaj sporo pod adresem Trzewiczka, co powinien zrobić z WŁASNĄ grą.
Z WŁASNĄ grą, którą sprzedaje WŁASNYM klientom ;)

I kończąc. Może naprawdę przeczytaj spokojnie, o co ta cała afera w tym wątku, bo najwyraźniej nie ogarniasz (podpowiedź: nie chodzi o to, co tam sobie Trzewik projektuje i udoskonala, tylko co mówi i jak bardzo jest konsekwentny w realizowaniu WŁASNYCH deklaracji).

Re: 51. stan (51st state)

: 15 lut 2016, 10:59
autor: Bary
Czy w MS będzie możliwość gry w pojedynkę?

Re: 51. stan (51st state)

: 17 lut 2016, 13:41
autor: Merry
Tak.

Re: 51. stan (51st state)

: 18 lut 2016, 13:38
autor: Bary
Merry pisze:Tak.
Super! Dzięki za info. :)

Re: 51. stan (51st state)

: 18 lut 2016, 14:24
autor: Merry
Przyznam, żę nigdy nie grałam w wariant solo;-D Żadnej gry poza samotnikiem może.

Re: 51. stan (51st state)

: 18 lut 2016, 14:33
autor: Bary
Merry pisze:Przyznam, żę nigdy nie grałam w wariant solo;-D Żadnej gry poza samotnikiem może.
Zazdroszczę. Mnie niestety z racji dużej ilości obowiązków trudno zorganizować wieczór planszówkowy częściej niż raz w miesiącu, a żona fanką gier nie jest. Pozostaje więc solo. Na szczęście coraz więcej gier takowy tryb posiada (w Osadników NI i Eldritch 90% moich partii to solówki:)).

Re: 51. stan (51st state)

: 18 lut 2016, 14:40
autor: Merry
Na szczęście nie mam żony, która nie chce grać.
Opór męża łatwiej złamać;-)

Re: 51. stan (51st state)

: 19 lut 2016, 09:55
autor: Szaweł
Jak właściwie idzie zbiórka? Na stronie nie aktualizujecie zebranej kwoty od... długiego czasu. Słabe wsparcie jak na kampanię przedsprzedażową... Później (po wydaniu) też tak będzie? :twisted:

P.S. Przepraszam, miałem nie dołączać do tych marudzących, ale nie mogłem się powstrzymać :)

Re: 51. stan (51st state)

: 19 lut 2016, 10:08
autor: Merry
Nie będzie.
Już się udaję po informację.

Re: 51. stan (51st state)

: 19 lut 2016, 10:14
autor: Merry
Dzisiaj, a najpóźniej w poniedziałek, pojawi się informacja na temat przedsprzedaży.

Re: 51. stan (51st state)

: 19 lut 2016, 10:56
autor: tomb
Wariant solo będzie ten sam, co w starej 51-ce, czy jakiś nowy?

(Sam kiedyś pracowałem nad własnym, uwzględniającym wszystkie możliwe akcje, w tym palenie lokacji, ale testy to wyczerpująca rzecz, gdy się je robi samemu.)

Re: 51. stan (51st state)

: 19 lut 2016, 10:58
autor: TTR_1983
Merry dobrze, że się zaangażowałaś w ten temat, może dzięki temu będziemy więcej wiedzieli o grze, bo przesył informacji u wasz szwankuje, oj szwankuje.

Re: 51. stan (51st state)

: 24 lut 2016, 08:44
autor: Portal Games
Obrazek

Re: 51. stan (51st state)

: 25 lut 2016, 20:07
autor: Maxxx76
Jakie wrażenia po lekturze instrukcji? :)

Re: 51. stan (51st state)

: 25 lut 2016, 20:14
autor: Portal Games
Oto wspomniany wyżej link do instrukcji:

https://www.dropbox.com/s/ifgcou3uxaqat ... l.pdf?dl=1

Warto zaznaczyć, że jest to jej wstępna wersja. Tak więc, jeżeli widzicie jakieś błędy, macie pomysły jak usprawnić tę instrukcję to śmiało piszcie! Mamy nadzieję, że razem doprowadzimy ją do perfekcji :).

Pomożecie? :)

Pewnie zauważyliście, że w instrukcji nie ma przykładu przygotowania rozgrywki? Nie martwcie się w pudełku znajdziecie ją na osobnej stronie, dzięki czemu nie będziecie potrzebowali wertować całej instrukcji by przypomnieć sobie przygotowanie do gry :).

Re: 51. stan (51st state)

: 25 lut 2016, 20:15
autor: espresso
Maxxx76 pisze:Jakie wrażenia po lekturze instrukcji? :)
Lepsze, niż się spodziewałam! Wydaje mi się, choć może to tylko wrażenie, że gra zyska sporo dynamiki, będzie więcej akcji do wykonania, ale sam czas gry chyba się skróci (koniec jest po 25 pkt). Wariant solo wygląda ciekawie - jest w nim atakowanie.

Re: 51. stan (51st state)

: 25 lut 2016, 20:24
autor: Maxxx76
A jak się ma do Osadników?

Re: 51. stan (51st state)

: 25 lut 2016, 20:35
autor: espresso
Maxxx76 pisze:A jak się ma do Osadników?
Tego niestety nie wiem, bo nie grałam w Osadników...

Re: 51. stan (51st state)

: 25 lut 2016, 22:17
autor: evenstar
Czy wy też macie w tej instrukcji takie rozmyte grafiki?

Re: 51. stan (51st state)

: 25 lut 2016, 22:20
autor: Portal Games
evenstar pisze:Czy wy też macie w tej instrukcji takie rozmyte grafiki?
Niska jakość grafik wynika z kompresji pliku, oczywiście w finalnej wersji będą już w porządku.

Re: 51. stan (51st state)

: 25 lut 2016, 22:24
autor: Kisun
Na szybko instrukcja pl to 3literówki, atak wirtualnego gracza nie zbyt jasno wyjaśniony, chmm to co to są karty połączeń? Reszta wydaje się bardziej jasne niż w osadnikach. Pierwsze wrażenie porównując do osadników to łatwiej grać ale trudniej wygrać. Czyli miam, Kołku? ;)

Re: 51. stan (51st state)

: 25 lut 2016, 22:26
autor: evenstar
Portal Games pisze:
evenstar pisze:Czy wy też macie w tej instrukcji takie rozmyte grafiki?
Niska jakość grafik wynika z kompresji pliku, oczywiście w finalnej wersji będą już w porządku.
Acha :) Szkoda, bo chciałam sobie poczytać co tam na tych kartach jest :wink: Ale zapowiada się całkiem fajnie. Myślałam, że będą większe uproszczenia. Zlikwidowanie dwóch różnych odległości na 1 karcie (dla siebie i dla przeciwnika) to chyba dobry pomysł. Widzę, że zniknęła akcja wysyłania 2 robotników po surowiec, za to można wymieniać naboje na surowce. Zniknęła też akcja odrzucania 2 kart w celu dobrania jednej. I nie można już podpisywać umów z lokacjami przeciwnika.

Re: 51. stan (51st state)

: 25 lut 2016, 22:40
autor: Portal Games
evenstar pisze:
Portal Games pisze:
evenstar pisze:Czy wy też macie w tej instrukcji takie rozmyte grafiki?
Niska jakość grafik wynika z kompresji pliku, oczywiście w finalnej wersji będą już w porządku.
Acha :) Szkoda, bo chciałam sobie poczytać co tam na tych kartach jest :wink: Ale zapowiada się całkiem fajnie. Myślałam, że będą większe uproszczenia. Zlikwidowanie dwóch różnych odległości na 1 karcie (dla siebie i dla przeciwnika) to chyba dobry pomysł. Widzę, że zniknęła akcja wysyłania 2 robotników po surowiec, za to można wymieniać naboje na surowce. Zniknęła też akcja odrzucania 2 kart w celu dobrania jednej. I nie można już podpisywać umów z lokacjami przeciwnika.
Dzięki układowi Stanu na stole :), zbliżonego do Osadników odległość ważna dla przeciwników (zwana teraz wartością Obrony) została przeniesiona na planszę Frakcji - czytelniej i więcej miejsca na grafikę na kartach :). 2 robotników nadal można wysyłać po surowiec - ta akcja jest opisana na planszy Frakcji. Odrzucanie kart by dobrać 1 inną to była rzadko używana akcja rozpaczy :) - możliwość wysłania roboników po kartę z nawiązką ją zastępuje.

Podpisywanie umów z lokacjami - nie będzie jej w zasadach, ale jest szansa że nie zniknie z gry, więcej szczegółów już niebawem.

Podsumowując - naszym celem było i jest poprawienie płynności i czytelności rozgrywki oraz likwidacja sztucznych, nieintuicyjnych ograniczeń, a nie jej maksymalne uproszczenie.