Strona 102 z 102

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 09 maja 2025, 12:49
autor: radarek
Ciężko jednoznacznie odpowiedzieć jakim trybem grać. Trzeba raczej wyjść z założenia, że poziom trudności jest zmienny i wynika zarówno z tego na ile kart graczy grasz (3 albo 4, dotyczy tylko solo), dobranego rynku, konkretnego Nemezis i wybranego poziomu trudności (normalny albo trudny) i wreszcie wybranej postaci. Dodatkowo jest dostępny jeszcze oficjalny wariant zagłady (extinction), który mówi, że gramy trudniejszy wariant Nemezis, Nemezis startuje z +10pkt życia, gracz(e) z 8pkt życia a Gravehold 25pkt życia.

Najtrudniejszym trybem byłoby więc granie solo z 3 kartami gracza w wariancie zagłady. Jednak w tym przypadku dobrze dobrany rynek i postać może być koniecznością. Jeśli wolisz mieć losowy rynek to raczej takie połączenie będzie za trudne.

Z mojej strony polecam po prostu poeksperymentować. Na tym m.in. polega piękno tej gry, że każdy może dostosować poziom trudności pod siebie.

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 09 maja 2025, 13:36
autor: AxlPl
radarek pisze: 09 maja 2025, 12:49 Z mojej strony polecam po prostu poeksperymentować. Na tym m.in. polega piękno tej gry, że każdy może dostosować poziom trudności pod siebie.
Podpisuje się pod tym obiema rękami. Tylko ja w drugą stronę. Gra ma prawdziwy tryb "łatwy". Dla mnie był idealny

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 09 maja 2025, 13:39
autor: Pollus89
Spoiler:
Może spróbuj grać na zmianę I runda: 4/2, II rudna: 3/2, III runda: 4/2 itd...

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 09 maja 2025, 13:44
autor: aeiou871
Spoiler:
Spotkałem się z kilkoma modyfikacjami "trybu solo" tak, by był trudniejszy niż 4/2, ale łatwiejszy niż 3/2
a) wymienne stosowanie 3 i 4 kart tury gracza w toku jednej gry - przy jednym przejściu przez talię używasz 3, przy kolejnym 4, czyli średnio wychodzi 3,5/2 (taki tryb jest też możliwy do sprawdzenia w apce na Steamie)
b) rozegranie jednej rundy 4/2, a potem usunięcie jednej karty tury gracza do końca gry
c) pominięcie jednej tury Nemezis na początku gry i dodanie magowi 5 punktów życia (dalej gra w trybie 3/2)