Strona 12 z 21

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 04 sty 2022, 12:40
autor: Lets_Grajmy
Fulgrim pisze: 04 sty 2022, 12:20
strategie_pl pisze: 04 sty 2022, 09:59
Spoiler:
Jeszcze nie zbiłem wszystkiego w całość. Wciąż mogą pojawić się poprawki, więc czekam z tym do końca.
Ja podam tylko wymiary do wykonania insertu (czyli tego prostokąta ;P ). Jak w powyższym zdjęciu, będzie jeden prostokąt na środku, czyli miejsce a matę. I w ten sposób miejsce na karty tworzy się samo. Ale może jednak wybiorę dwie rynny na karty i poprzeczkę w ich środku, gdyby była potrzeba.
Jeżeli mówimy o drewnianym insercie, tutaj nie mogę pomóc, nie znam się na tym.

Byłoby super gdybyś dorzucił te gąbki do zestawu :) bez nich zostaje dużo miejsca
Dobra, zobaczymy jak to wyjdzie z tym pudełkiem. I też co Rasskabak wymysli ;)
Zapomniałem dodać, że są przygotowane separatory, żeby posegregować karty.

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 04 sty 2022, 12:44
autor: Fulgrim
strategie_pl pisze: 04 sty 2022, 12:40 Zapomniałem dodać, że są przygotowane separatory, żeby posegregować karty.
Rozumiem ze w innym formacie niż same karty?
Tutaj moge się pokusić na zrobienie ich plastikowych :)

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 04 sty 2022, 12:59
autor: Lets_Grajmy
Fulgrim pisze: 04 sty 2022, 12:44
strategie_pl pisze: 04 sty 2022, 12:40 Zapomniałem dodać, że są przygotowane separatory, żeby posegregować karty.
Rozumiem ze w innym formacie niż same karty?
Tutaj moge się pokusić na zrobienie ich plastikowych :)
Podam Ci przykładowe arkusze na PW.

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 04 sty 2022, 16:29
autor: Lets_Grajmy
Update 0.7

Plansze graczy gotowe. Postanowiłem, że teraz przejdę do brakujących kart Hard Mode, czyli jesteśmy na etapie 0.75.

Pozdrawiam.

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 01:11
autor: woytas
Napis na dolnej krawędzi kart Wydarzeń jest niemal nieczytelny. Na pozostałych kartach wygląda to lepiej, bo jest na jasnym tle. Koniecznie zrób próbny druk w wysokiej jakości aby to ocenić.
strategie_pl pisze: 04 sty 2022, 16:29 Plansze graczy gotowe.
Jakie plansze graczy?

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 02:35
autor: tomuch
strategie_pl pisze: 03 sty 2022, 22:55 Co do pudełka. Ja zrobię grafikę na pudło w tym samym wymiarze co pudło Aliena (może delikatnie wyższe). Jeżeli chodzi o skrzynie, czy inne wymiary pudełek to mogę przygotować plik z gołym logiem czy coś w tym stylu, dla drukarni.
A może wystarczyłoby obkleić np. takie pudełko (lub jakikolwiek inny kartonowy gotowiec):
https://allegro.pl/oferta/pudelko-pudlo ... 7747260168

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 06:11
autor: Breżniew
woytas pisze: 05 sty 2022, 01:11 Jakie plansze graczy?
Przypuszczam że może chodzić o cis na kształt maty Królowej z dodatku tylko ze dla każdego z graczy.

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 09:27
autor: Lets_Grajmy
woytas pisze: 05 sty 2022, 01:11 Napis na dolnej krawędzi kart Wydarzeń jest niemal nieczytelny. Na pozostałych kartach wygląda to lepiej, bo jest na jasnym tle. Koniecznie zrób próbny druk w wysokiej jakości aby to ocenić.
Spróbuję rozjaśnić kolor.
Breżniew pisze: 05 sty 2022, 06:11 Przypuszczam że może chodzić o cis na kształt maty Królowej z dodatku tylko ze dla każdego z graczy.
Podobne. Przygotowałem 5 wzorów (z Profesjami wymienionymi w instrukcji jako te, którymi zaczynamy pierwszą grę) i na każdej będzie ten sam rewers z planszą Gracza-Wilkołaka. Oczywiście to jako dodatek-dodatek. Lubię mieć schludnie poukładane karty na swoich miejscach ;)
Spoiler:

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 10:00
autor: Gromb
Spoiler:
Zaraza...Jakie to jest kapitalne ( ͡❛ ͜ʖ ͡❛)👌

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 12:54
autor: Fulgrim
tomuch pisze: 05 sty 2022, 02:35
Spoiler:
A może wystarczyłoby obkleić np. takie pudełko (lub jakikolwiek inny kartonowy gotowiec):
https://allegro.pl/oferta/pudelko-pudlo ... 7747260168
Słowo klucz "wystarczy", trzeba opracować szablon, znaleźć kogoś kto to zrobi. Dodatkowo taka tektura nie jest optymalna pod wyklejanie (może się ta papierowa gorna warstwa łatwo zerwać pod naciągniem folii).

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 18:55
autor: antonio3333
Powiem tak, to co tu się dzieje z tym projektem to miażdży po prostu tyłek. Jak to dobrze wygląda i serio czuć taki mroczny, słowiański klimat pomieszany z tajemniczą magią, trwogą przed nowymi wrogami i przygodami i po prostu czuć wiedźmina. Coś czuję, że to może nawet zmiażdżyć The Old World Woźniaka, choć tamtetmu tytułowi życzę jak najlepiej :D Brawo za zawzięcie i za pomysł no i oczywiście za chęci.

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 19:43
autor: Breżniew
strategie_pl pisze: 05 sty 2022, 09:27
woytas pisze: 05 sty 2022, 01:11 Napis na dolnej krawędzi kart Wydarzeń jest niemal nieczytelny. Na pozostałych kartach wygląda to lepiej, bo jest na jasnym tle. Koniecznie zrób próbny druk w wysokiej jakości aby to ocenić.
Spróbuję rozjaśnić kolor.
Breżniew pisze: 05 sty 2022, 06:11 Przypuszczam że może chodzić o cis na kształt maty Królowej z dodatku tylko ze dla każdego z graczy.
Podobne. Przygotowałem 5 wzorów (z Profesjami wymienionymi w instrukcji jako te, którymi zaczynamy pierwszą grę) i na każdej będzie ten sam rewers z planszą Gracza-Wilkołaka. Oczywiście to jako dodatek-dodatek. Lubię mieć schludnie poukładane karty na swoich miejscach ;)
Spoiler:
Wspaniałe. Serio - jestem zachwycony :)

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 19:56
autor: woytas
No to jeśli w planach jest dołożenie plansz graczy, to trzeba to chyba uwzględnić przy projektowaniu pudełka i dołożyć mu kilka milimetrów do wysokości.

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 20:15
autor: mmag
strategie_pl pisze: 05 sty 2022, 09:27 Przygotowałem 5 wzorów (z Profesjami wymienionymi w instrukcji jako te, którymi zaczynamy pierwszą grę) i na każdej będzie ten sam rewers z planszą Gracza-Wilkołaka. Oczywiście to jako dodatek-dodatek. Lubię mieć schludnie poukładane karty na swoich miejscach ;)
Z ciekawości, robiłeś może coś podobnego do oryginalnego LE Alien? Jakoś nigdy nie przeszkadzała mi gra bez tego typu mat/planszy gracza, ale teraz jak już je zobaczyłem... :wink:

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 21:03
autor: Lets_Grajmy
Update 0.8

Karty Hard Mode gotowe. Zdecydowałem, że zamiast nazwać je Hard mode, nazwę je "Droga ku zagładzie". Tak nazywa się najwyższy poziom trudności w grze Wiedźmin 3.
To było dodatkowych 16 kart, więc mamy już ostateczną liczbę, czyli 616 sztuk, a to się równa 77 arkuszom A4. Druku dwustronnego, bo liczmy jeszcze rewersy, będzie 154 strony.

Co teraz? Po raz kolejny muszę poprawić kilkanaście kart, wrzucę je razem z planszami graczy do TTS, plus mała poprawka na planszy głównej.

Zrobię teraz grafikę na pudełko tekturowe. Nie wiem czy Wam się przyda, jak będzie wyglądało pudełko w zamówieniu zbiorowym, ale ja robię sobie jak zwykle klasycznymi sposobami. Nie wiem czy będę miał tyle czasu, żeby nagrać wideo z tego, więc może tylko dla chętnych dokładnie rozpiszę proces razem z wymiarami itp.
Jak już ustalicie z drukarnią pudełko to wtedy będziemy dalej o tym myśleć.

Po pudełku szybki insert i będę się kontaktował z Fulgrimem, żeby wydrukował co się da.
antonio3333 pisze: 05 sty 2022, 18:55 Powiem tak, to co tu się dzieje z tym projektem to miażdży po prostu tyłek. Jak to dobrze wygląda i serio czuć taki mroczny, słowiański klimat pomieszany z tajemniczą magią, trwogą przed nowymi wrogami i przygodami i po prostu czuć wiedźmina. Coś czuję, że to może nawet zmiażdżyć The Old World Woźniaka, choć tamtetmu tytułowi życzę jak najlepiej :D Brawo za zawzięcie i za pomysł no i oczywiście za chęci.
Również, życzę mu jak najlepiej, nie chciałbym wchodzić im w drogę naszym tytułem ;) Wygląda świetnie.
Nie zapominajmy, że my mogliśmy używać ""darmowych"" (podwójny cudzysłów) grafik, takich jakie chcemy. Nie pomaga to w spójności strony wizualnej, ale bardzo przyspiesza proces.
woytas pisze: 05 sty 2022, 19:56 No to jeśli w planach jest dołożenie plansz graczy, to trzeba to chyba uwzględnić przy projektowaniu pudełka i dołożyć mu kilka milimetrów do wysokości.
Tak, muszę dodać z 10mm wysokości, żeby był zapas.
mmag pisze: 05 sty 2022, 20:15
strategie_pl pisze: 05 sty 2022, 09:27 Przygotowałem 5 wzorów (z Profesjami wymienionymi w instrukcji jako te, którymi zaczynamy pierwszą grę) i na każdej będzie ten sam rewers z planszą Gracza-Wilkołaka. Oczywiście to jako dodatek-dodatek. Lubię mieć schludnie poukładane karty na swoich miejscach ;)
Z ciekawości, robiłeś może coś podobnego do oryginalnego LE Alien? Jakoś nigdy nie przeszkadzała mi gra bez tego typu mat/planszy gracza, ale teraz jak już je zobaczyłem... :wink:
Nie robiłem do Aliena, ale tutaj nie zaszkodzi mieć :D

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 21:13
autor: HoLi
strategie_pl pisze: 05 sty 2022, 21:03 Karty Hard Mode gotowe. Zdecydowałem, że zamiast nazwać je Hard mode, nazwę je "Droga ku zagładzie". Tak nazywa się najwyższy poziom trudności w grze Wiedźmin 3.
Dobra nazwa :idea:

Pozdrawiam

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 21:33
autor: antonio3333
W sumie taki fanowski konspekt maty dla graczy dla LE:A nie byłby głupi, ciekawe czy ktoś już o takim czymś myślał na bgg na przykład.

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 22:38
autor: Fulgrim
HoLi pisze: 05 sty 2022, 21:13
strategie_pl pisze: 05 sty 2022, 21:03 Karty Hard Mode gotowe. Zdecydowałem, że zamiast nazwać je Hard mode, nazwę je "Droga ku zagładzie". Tak nazywa się najwyższy poziom trudności w grze Wiedźmin 3.
Dobra nazwa :idea:

Pozdrawiam
A może "mordownia"? :P

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 22:43
autor: HoLi
Fulgrim pisze: 05 sty 2022, 22:38
HoLi pisze: 05 sty 2022, 21:13
strategie_pl pisze: 05 sty 2022, 21:03 Karty Hard Mode gotowe. Zdecydowałem, że zamiast nazwać je Hard mode, nazwę je "Droga ku zagładzie". Tak nazywa się najwyższy poziom trudności w grze Wiedźmin 3.
Dobra nazwa :idea:

Pozdrawiam
A może "mordownia"? :P
Jak dla mnie to nawet lepiej bo nawiązuje bezpośrednio do książek :) .

Pozdrawiam

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 22:48
autor: woytas
strategie_pl pisze: 05 sty 2022, 21:03 Zrobię teraz grafikę na pudełko tekturowe. Nie wiem czy Wam się przyda, jak będzie wyglądało pudełko w zamówieniu zbiorowym, ale ja robię sobie jak zwykle klasycznymi sposobami.
Grafika się przyda, też planuję zrobić pudełko własnym sumptem, ale to się jeszcze okaże po wycenie z drukarni.

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 22:53
autor: sasquach
Tylko, że "mordownia" nie ma nic wspólnego z wyższym poziomem trudności. Bardziej bym się spodziewał tego jako karty w grze czy coś. "Droga ku zagładzie" lepiej pasuje do Hard Mode.

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 23:03
autor: HoLi
sasquach pisze: 05 sty 2022, 22:53 Tylko, że "mordownia" nie ma nic wspólnego z wyższym poziomem trudności. Bardziej bym się spodziewał tego jako karty w grze czy coś. "Droga ku zagładzie" lepiej pasuje do Hard Mode.
Nie no fakt, każdy był w stanie przejść bez szwanku "Mordownię" :wink: . A tak poza żartami to i jedna i druga nazwa jest spoko. Mi się obie kojarzą z wyższym poziomem trudności, więc co będzie to będzie :) .

Pozdrawiam

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 23:25
autor: sasquach
HoLi pisze: 05 sty 2022, 23:03 Nie no fakt, każdy był w stanie przejść bez szwanku "Mordownię" :wink:
Dla wiedźminów po treningu to był poziom "normalny" ;)

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 23:31
autor: HoLi
sasquach pisze: 05 sty 2022, 23:25
HoLi pisze: 05 sty 2022, 23:03 Nie no fakt, każdy był w stanie przejść bez szwanku "Mordownię" :wink:
Dla wiedźminów po treningu to był poziom "normalny" ;)
Nie zaprzeczam. Patrząc z perspektywy gracza i gry, którą próbujesz "przejść", to taka"Mordownia" również pasuje. No chyba, że już wejdziesz na taki poziom swojego ogrania i doświadczenia (albo może już jesteś) w tej grze, że i ten poziom to nie jest już wyzwanie niczym dla wiedźmina po odbytym szkoleniu, to wtedy to taki poziom "Normalny" :P .

Pozdrawiam

PS: Patrząc na całokształt pracy tutaj włożonej to i niech ten poziom się nazywa jak chce :D .

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 23:35
autor: Lets_Grajmy
antonio3333 pisze: 05 sty 2022, 21:33 W sumie taki fanowski konspekt maty dla graczy dla LE:A nie byłby głupi, ciekawe czy ktoś już o takim czymś myślał na bgg na przykład.
To kiedyś im wrzucę do Aliena.
Fulgrim pisze: 05 sty 2022, 22:38
HoLi pisze: 05 sty 2022, 21:13
strategie_pl pisze: 05 sty 2022, 21:03 Karty Hard Mode gotowe. Zdecydowałem, że zamiast nazwać je Hard mode, nazwę je "Droga ku zagładzie". Tak nazywa się najwyższy poziom trudności w grze Wiedźmin 3.
Dobra nazwa :idea:

Pozdrawiam
A może "mordownia"? :P
Też ładnie. To przemyślę jeszcze nazwę.