(Warszawa) Agresor - Piątek WIBHiIŚ PW

... czyli zloty miłośników planszówek! Tu możesz także umawiać się na granie w Twoim mieście.
Awatar użytkownika
draco
Posty: 2096
Rejestracja: 05 sty 2006, 23:15
Lokalizacja: Warszawa, żona też

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: draco »

stalker pisze:(Draco, czytasz? :) )
Tak :)
Awatar użytkownika
jax
Posty: 8142
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 97 times
Been thanked: 261 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: jax »

Don Simon pisze:Jesli Star Trek to tylko The Next Generations! :-)
Taki z ciebie fan, ze tytul przekreciles :)
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 32 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: stalker »

20 lutego brzmi na razie dobrze -- w pracy po przesileniu, ale i tak do tego dnia będę próbował zorganizować jeszcze kilka testów.

ST: The Next Generation to najlepszy Trek pod słońcem! :D

Draco, jeśli nie dziś, to umówimy się u Ciebie w punkcie G, ok? :mrgreen:
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Awatar użytkownika
yosz
Posty: 6377
Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 203 times
Been thanked: 496 times
Kontakt:

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: yosz »

Enterprise jest niezły, NT jest świetny; Deep Space Nine słabo mi się podobał,a Voyagera nie oglądałem (klasyka też). Za to ja jestem fanem filmów pełnometrażowych - i tych starych i tych nowych (czekam na 11 star treka :) )

jax: trochę gier o Star Treku było - poszukaj, kup, ja pogram z miłą chęcią :D W tym roku ma być wydana np przeróbka Battlestations na uniwersum star trekowe.
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Awatar użytkownika
Don Simon
Moderator
Posty: 5623
Rejestracja: 10 wrz 2005, 16:28
Lokalizacja: Warszawa, sercem w Jozefowie ;-)
Been thanked: 1 time

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: Don Simon »

jax pisze: Taki z ciebie fan, ze tytul przekreciles :)
Jaki tam fan. Po prostu innych sie nie da ogladac ;-).
Każdy może,prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się.Tak więc z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.
Awatar użytkownika
steady
Posty: 1034
Rejestracja: 25 wrz 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: steady »

No to lecimy dalej z Off-Topem :-)

Jest ciekawa gra Federation Commander - strategia, walki statków kosmicznych, z ciekawym systemem zarządzania energią statku. W sieci wisi wersja demo do zdrukowania i grania.

Najlepsze TNG, zaraz za nim DS9 :).
Awatar użytkownika
yosz
Posty: 6377
Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 203 times
Been thanked: 496 times
Kontakt:

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: yosz »

właśnie - szukałem pod starfleet commander :P A że Jax ostatnio lubi poprzesuwać żetoniki po planszy to może i to kupi ;)
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Awatar użytkownika
jax
Posty: 8142
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 97 times
Been thanked: 261 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: jax »

steady pisze:No to lecimy dalej z Off-Topem :-)

Jest ciekawa gra Federation Commander - strategia, walki statków kosmicznych, z ciekawym systemem zarządzania energią statku. W sieci wisi wersja demo do zdrukowania i grania.
Widzialem juz wczesniej Federation Commander (juz 12 produktow w serii, fiuu), ale to czysta walka miedzy statkami. Tak naprawde to uniwersum ST mozna by zmienic na cokolwiek innego i gra by wciaz dzialala (generic game). Ja wolalbym cos z udzialem polityki, dyplomacji, moze odrobiny ekonomii oraz zdarzen z serialu.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Awatar użytkownika
Filippos
Posty: 2466
Rejestracja: 02 sty 2007, 16:54
Lokalizacja: Wawa, sercem w Wawie, nogą w wawie i innymi częściami ciała też;))

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: Filippos »

Don Simon pisze: Dzisiaj mnie nie bedzie :-(. A co zmieniles?
Dałem Cylonowi możliwość uciekania z Galactici i chowania się we flocie (spód talii postaci) poprzez zagranie z ręki trzech kart walki cylona. Zwiększa to jego szanse w sytuacji gdy nieszczęśliwie jego postaci wyłażą masowo z talii na początku.
jax pisze: W takie razie nie chcialoby ci sie zrobic planszowki (no w ostatecznosci karcianki) Star Trek Enterprise :wink: Mialbys we mnie wiernego testera :D
Jax jeśli tylko złożysz u mnie zamówienie dogadawszy się z jakimś wydawcą to mogę ci zrobić grę nawet o piratach XXI wieku :wink:
stalker pisze: Draco, jeśli nie dziś, to umówimy się u Ciebie w punkcie G, ok?
A ja myślałem że tylko dziewczyny mają punkt G :twisted:
Zwykle gram w to co mam
Moja strona o projektowaniu: http://milunski.com/
Perpetka
Posty: 1124
Rejestracja: 06 sty 2009, 22:24
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: Perpetka »

No to mnie dziś nie będzie. Ząb mnie tak na...suwa, że nie byłoby ze mnie pożytku (a przed pójściem do dentysty nie bolał... i po co mi to było?).
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 32 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: stalker »

Filippos pisze:
stalker pisze:Draco, jeśli nie dziś, to umówimy się u Ciebie w punkcie G, ok?
A ja myślałem że tylko dziewczyny mają punkt G :twisted:
Wiedziałem, że się Wam spodoba :)
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Awatar użytkownika
Valmont
Posty: 1461
Rejestracja: 04 cze 2004, 08:08
Lokalizacja: Warszawa -serce w Białymstoku ;)

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: Valmont »

Filippos pisze:
A ja myślałem że tylko dziewczyny mają punkt G :twisted:
Musisz się jeszcze w takim razie sporo nauczyć 8)
Wpieriod! - niekoniecznie efektywnie, ale efektownie.
Awatar użytkownika
melee
Posty: 4341
Rejestracja: 28 cze 2007, 20:20
Lokalizacja: Warszawa / CK
Been thanked: 3 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: melee »

no nie, to już jakiś offtop masakkra
dziś dobry dzień, dwie gry pociągowe + diamonds club
Awatar użytkownika
yosz
Posty: 6377
Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 203 times
Been thanked: 496 times
Kontakt:

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: yosz »

taaa. byłem ostatni (1/3 punktu za jaxem w AoS - następnym razem będę bardziej bezlitosny :P), przedostatni w Chicago Express (w ogóle beznadziejnie grałem bez zastanawiania tylko na czuja) i przedostatni w Diamonds Club :P Porażka :D Nie zagrałem w Railsy (znowu :P) ale wieczór bardzo udany
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Awatar użytkownika
jax
Posty: 8142
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 97 times
Been thanked: 261 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: jax »

mi wieczor przebiegł pod znakiem AoSa (fajna skandynawska mapa) - i mimo koszmarnych, gigantycznych błędów z początku rozgrywki i w ogóle gry na poziomie przedszkolaka, jakiś cudem wyprzedziłem yosza :) - grałem jakbym pierwszy raz AoSa na oczy widział (no dobra, już cię nie gnębie yosz :) ). Wygrał oczywiście spokojnie melee.

na drugi ogień poszło After the Flood i znów jakichś specjalnych przegięć sygnalizowanych przez melee i bazika nie zauważyłem - owszem w pewnej fazie tury robi się serię mikroruchów, ale szybciutko to trwa, bo zasoby się kurczą i jak się zaczynają kurczyć, to już widać, że można spokojnie myśleć o pasowaniu. W naszej grze jak ktoś pasował, gdy inni mogli sobie wykonać jeszcze kilka ruchów, to naparwdę utrudniał życie innym, bo przy mocno skurczonych zasobach czuło się koszt tych extra ruchów. A z planszowkowymi nowicjuszami nie grałem (bazyn i siepu).
Gra nadal uwazam ze bardzo fajna, choc pierwsza rozgrywka dala mi wiecej satysfakcji. Tu starcilem kontrole w drugiej polowie gry (choc jeszcze po 4 turach utrzymywalem prowadzenie). Moze bylo to pod wplywem presji czasu (niby mielismy nie zadazyc do 23:00 spokojnie skonczylismy przed 22:00 (ok. 2,5h)) a moze pod wplywem atmosfery przy stole. Ostatecznie zwyciestwo Jasia.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Awatar użytkownika
Geko
Posty: 6491
Rejestracja: 18 mar 2006, 22:29
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: Geko »

melee pisze:diamonds club
Tak sobie myślałem, że jak zagrasz to ocenisz na 6.5. Patrzę na BGG i co widzę? :mrgreen:
Moje blogowanie na ZnadPlanszy.pl
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
Awatar użytkownika
samur
Posty: 770
Rejestracja: 06 maja 2008, 12:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: samur »

Ja mialem grac w Agricole, a zrzadzeniem losu (no dobra, bylo w tym troche mojej winy :P) skonczylem na jednej partii w Bluffa i jednej w Struggle of Empires. Ciesze sie, ze moglem poznac Struggle'a. Naprawde ciekawa gra :) Bardzo chetnie zagram w nia raz jeszcze! Moze jedynie kostki troche za duzo mieszaja, zreszta nasza parta podobno byla wyjatkowa - wylamywala sie z prawidel prawdopodobienstwa... Ale i tak swietnie sie bawilem - dzieki wszystkim za gre :)
-->
To, co mam: http://tinyurl.com/5pg3nu
Moj blog okolo-growy: http://blog.samur.pl
<--
Awatar użytkownika
melee
Posty: 4341
Rejestracja: 28 cze 2007, 20:20
Lokalizacja: Warszawa / CK
Been thanked: 3 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: melee »

Skandynawia trochę ratuje sytuację dla trzeciego gracza, bo na początku raczej brana jest urbanizacja i lokomotywa, więc prom zostaje do wzięcia za darmo - i pomaga przy braku odpowiednich towarów do wysłania. Później już prom jest znacznie cenniejszy, choć akurat wczoraj nie miał wielkiego znaczenia.

Co do Diamonds Club, grało się generalnie fajnie, jest bardzo lekkie, znacznie lżejsze niż myślałem. To oczywiście może być plus. Wszystko idzie wyjątkowo szybko, jak w mało której grze, ruch, ruch, kolejny, koniec tury, i następna, itd. Nie chciałem iść w te drzewka, naprawdę :) Tyle się wcześniej naczytałem, że wygrywają itd. Ale w pierwszej kolejce wykupiliście mi wszystkie budynki, które chciałem dorwać, ok, to będą drzewka :) wyciągnąłem 82 punkty. Zakładając, że ktoś idzie w budynki, których ma 14 (wszystkie, oczywiście można więcej w ostatniej turze) i zebrał WSZYSTKIE bonusy (co jest niemożliwe), to będzie miał w sumie 78 punktów. Czyli musiałby zbudować 15 budynków aby dobić do poziomu 82... wydaje się nierealne, drzewka przede wszystkim są bardzo łatwe w budowie, w czasie gry zupełnie nie interesowało mnie, jaki mam kolor kamieni, tylko ich ilość. Bazik podobno kiedyś wygrał nie idąc w drzewka, ale ile tak można uciułać punktów?
Awatar użytkownika
siepu
Posty: 1329
Rejestracja: 14 gru 2007, 22:10
Lokalizacja: Olecko / Warszawa
Has thanked: 451 times
Been thanked: 427 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: siepu »

Ja chciałem najpierw przeprosić wszystkich wczorajszych współgraczy - nie wiem czemu, czy to sesja, czy coś, ale byłem wczoraj wybitnie nieprzyjemnym typem. Przepraszam i obiecuję, że się to nie powtórzy.
Zagrałem w Nexus Ops i była to najgorsza rozgrywka w dowolną grę od dłuugiego czasu. Gdyby nie to, że wgrałem wcześniej i wiem, że gra jednak działa, to 1 by na BGG było. Jeden gracz nie atakował w ogóle, ja Cin rzucaliśmy same jedynki i tylko Jasiek mógł zrobić cokolwiek, dzieki czemu wygrał z przewagą nad drugim graczem bodaj 7 punktów.
Później After the Flood - mimo niekorzystnego pierwszego wrażenia, gra daje radę. Ma tylko jedną, podstawową wadę, jest po prostu za długo. Dla mnie trafia do kategorii gier ciekawych, subtelnych i wymagających, ale też takich, w które raczej nie będę grał (Le Havre).
Awatar użytkownika
yosz
Posty: 6377
Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 203 times
Been thanked: 496 times
Kontakt:

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: yosz »

a ja obiecuję żę postaram się wymienić kostki w Nexus Ops (najlepiej na jakieś z kasyna żeby były dobrze wyważone :P)
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Awatar użytkownika
jax
Posty: 8142
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 97 times
Been thanked: 261 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: jax »

melee pisze:Ale w pierwszej kolejce wykupiliście mi wszystkie budynki, które chciałem dorwać, ok, to będą drzewka :) wyciągnąłem 82 punkty. Zakładając, że ktoś idzie w budynki, których ma 14 (wszystkie, oczywiście można więcej w ostatniej turze) i zebrał WSZYSTKIE bonusy (co jest niemożliwe), to będzie miał w sumie 78 punktów. Czyli musiałby zbudować 15 budynków aby dobić do poziomu 82... wydaje się nierealne, drzewka przede wszystkim są bardzo łatwe w budowie, w czasie gry zupełnie nie interesowało mnie, jaki mam kolor kamieni, tylko ich ilość. Bazik podobno kiedyś wygrał nie idąc w drzewka, ale ile tak można uciułać punktów?
Nie wydaje mi się, żeby aż tak oczywiście zabójcza skuteczność drzewek nie wyszła podczas testów gry. To musi być zbalansowane. Musiałbym zobaczyć waszą rozgrywkę, może jakąś zasadę pomyliliście, a nie może nie dość utrudnialiście życie melee, trudno powiedzieć.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
bazyn
Posty: 288
Rejestracja: 16 lut 2008, 22:30
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: bazyn »

yosz pisze:a ja obiecuję żę postaram się wymienić kostki w Nexus Ops (najlepiej na jakieś z kasyna żeby były dobrze wyważone :P)
Yosz, ale zostaw proszę dla mnie także te orginalne :)
Mam
Chcę


Pragnę poznać: Above and Below, Arcadia Quest, Clank!, Pathfinder, Trickerion, Blood Rage, Mechs vs Minions
Awatar użytkownika
gigi
Posty: 824
Rejestracja: 24 lip 2006, 16:19
Lokalizacja: warszawa
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: gigi »

ktos wybiera sie jutro na pw
Awatar użytkownika
jax
Posty: 8142
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 97 times
Been thanked: 261 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: jax »

gigi pisze:ktos wybiera sie jutro na pw
cisza jest, nikt sie nie wybiera :wink:

Ja mimo to bede o 16:00 z Tower of Babel znana tez jako 'ostatnia-dobra-gra-Knizii-z-tych-co-najmniej-o-sredniej-ciezkosci' (rok 2005) oraz z Industria znana tez jako 'najlepsza-gra-Michaela-Schachta'.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Awatar użytkownika
gigi
Posty: 824
Rejestracja: 24 lip 2006, 16:19
Lokalizacja: warszawa
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: [Warszawa] AGRESOR Politechnika Inżynieria Środowiska

Post autor: gigi »

jax pisze:
gigi pisze:ktos wybiera sie jutro na pw
cisza jest, nikt sie nie wybiera :wink:

Ja mimo to bede o 16:00 z Tower of Babel znana tez jako 'ostatnia-dobra-gra-Knizii-z-tych-co-najmniej-o-sredniej-ciezkosci' (rok 2005) oraz z Industria znana tez jako 'najlepsza-gra-Michaela-Schachta'.
chetnie zagram w obie
ODPOWIEDZ