Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana
: 03 lut 2012, 03:59
Właśnie przyszło do mnie Khazad Dum i jestem lekko podirytowany delikatnie mówiąc.
W grze przeszkadza mi głównie brak różnorodności, mam wrażenie że nie ma zbyt wielu sensownych motywów na deck (a mam praktycznie wszystko co wyszło... Złożyłem deck "wszystko z napisem Rohan", działa nieźle, złożyłem podobny dla orłów, albo coś źle gram albo FFG niedopracowało tych orłów, za długo się rozkręca, jest już praktycznie po grze i nawet róg gondoru nie starcza; brakuje mi jakichś ciekawych mniej trywialnych zależności kart do wykorzystania)
Karty dzieli się przez dwa bo połowa paczek to przygody, ale FFG i tak wrzuciło sporo rzeczy których przydatność jest ograniczona albo wątpliwa... (Parę kart od orłów to jakiś nieśmieszny dowcip, Radagast jest blisko, w teorii nie brzmi tak źle, ale parę pierwszych tur bez wystawiania niczego i zwróci się strasznie późno...)
No ok, taki format, karty muszą być różne żeby były ciekawe komba... jak będą mieli dodatke to wrzucą więcej kart gracza.
Khazad dum - kart gracza 33 + 2 bohaterów, kart przeciwności 130.....
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO?!?!?!?!?
czy ktoś rozumie tą decyzję? w dodatkach będzie więcej i mniej dedykowanych? tylko ja chcę więcej kart graczy?
Może po prostu nie umiem używać tych kart a mają potencjał, nie wiem...
I z systemem zasobów jest chyba coś nie tak, a przynajmniej IMO kiepawo działa, zwłaszcza z kartami takimi jak Namiestnik gondoru... Górnicy z khazad dum też mają szansę nieźle go psuć przy dobrze złożonej talii...
Dla porównania właśnie kupiłem trochę Cthulu LCG i mam wrażenie że każda karta jest jednak względnie sensowna i jest dużo ciekawych zależności, a system zasobów jest naprawdę genialny.
W grze przeszkadza mi głównie brak różnorodności, mam wrażenie że nie ma zbyt wielu sensownych motywów na deck (a mam praktycznie wszystko co wyszło... Złożyłem deck "wszystko z napisem Rohan", działa nieźle, złożyłem podobny dla orłów, albo coś źle gram albo FFG niedopracowało tych orłów, za długo się rozkręca, jest już praktycznie po grze i nawet róg gondoru nie starcza; brakuje mi jakichś ciekawych mniej trywialnych zależności kart do wykorzystania)
Karty dzieli się przez dwa bo połowa paczek to przygody, ale FFG i tak wrzuciło sporo rzeczy których przydatność jest ograniczona albo wątpliwa... (Parę kart od orłów to jakiś nieśmieszny dowcip, Radagast jest blisko, w teorii nie brzmi tak źle, ale parę pierwszych tur bez wystawiania niczego i zwróci się strasznie późno...)
No ok, taki format, karty muszą być różne żeby były ciekawe komba... jak będą mieli dodatke to wrzucą więcej kart gracza.
Khazad dum - kart gracza 33 + 2 bohaterów, kart przeciwności 130.....
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO?!?!?!?!?
czy ktoś rozumie tą decyzję? w dodatkach będzie więcej i mniej dedykowanych? tylko ja chcę więcej kart graczy?
Może po prostu nie umiem używać tych kart a mają potencjał, nie wiem...
I z systemem zasobów jest chyba coś nie tak, a przynajmniej IMO kiepawo działa, zwłaszcza z kartami takimi jak Namiestnik gondoru... Górnicy z khazad dum też mają szansę nieźle go psuć przy dobrze złożonej talii...
Dla porównania właśnie kupiłem trochę Cthulu LCG i mam wrażenie że każda karta jest jednak względnie sensowna i jest dużo ciekawych zależności, a system zasobów jest naprawdę genialny.