Mage Wars / Mage Wars Arena (Bryan Pope, Benjamin Pope)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Wosho
Posty: 1443
Rejestracja: 01 gru 2011, 13:15
Has thanked: 177 times
Been thanked: 141 times

Re: Mage Wars

Post autor: Wosho »

Wczoraj pierwsze gry Nekromantą, wzialem jakis deck z sieci z horda zombich bo nie mialem czzasu na skladanie i mega klimat.
Wrzucam cmentarz i przyzywam 2 zombie na ture a jak sie ich zrobi kilka to potem tylko wrzucam enchanty i pomagam mojej hordzie :)
Troche miekki jest, wiec trzeba uwazac, gralem vs Forcemaster i Beastmaster.
Wosho
Posty: 1443
Rejestracja: 01 gru 2011, 13:15
Has thanked: 177 times
Been thanked: 141 times

Re: Mage Wars

Post autor: Wosho »

Radzio
Posty: 33
Rejestracja: 09 kwie 2014, 14:01
Been thanked: 10 times

Re: Mage Wars

Post autor: Radzio »

Dałoby radę pograć z kimś z Wrocławia na jego kartach? tu:
http://online.freeware.info.pl Spróbowałbym, może w przyszłości kupił.
Ostatnio zmieniony 03 maja 2018, 11:25 przez Radzio, łącznie zmieniany 1 raz.
Neoko
Posty: 60
Rejestracja: 08 gru 2010, 15:41
Lokalizacja: Gliwice

Re: Mage Wars

Post autor: Neoko »

Jednak nie bedzie polskiego wydania bo cos cicho ?
Awatar użytkownika
conus
Posty: 293
Rejestracja: 17 kwie 2009, 17:08
Lokalizacja: opacz kolonia - prawie wawa
Has thanked: 1 time

Re: Mage Wars

Post autor: conus »

Biorąc pod uwagę tempo wydawania podstawki pl w odniesieniu do ilości i tempa wydawania dodatków to może nawet lepiej.
Na upartego można zakoszulkować karty i dołożyć polskie tłumaczenie.
to jest tylko moja subiektywna opinia a nie Obiektywna Prawda Objawiona
Awatar użytkownika
zbajszek
Posty: 530
Rejestracja: 18 sie 2012, 19:18
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 7 times
Been thanked: 17 times

Re: Mage Wars

Post autor: zbajszek »

Radzio pisze:Dałoby radę pograć z kimś z Wrocławia na jego kartach? Spróbowałbym, może w przyszłości kupił.
Myślę że dało by radę wystarczy napisać i się umówić ;).

ciamoslaw, jak dla zabawy to jak najbardziej, jak z jakąś straszną napinką na zwycięstwo to średnio mi się uśmiecha, ale chętny do MW zawsze jestem, bo jakoś ostatnio okazji nie mam do grania i dawno nie grałem :).
--------------------Zbajchu Plays--------------------
---Moja Planszoteczka --- Sprzedam/Wymienię Topic ---
Wosho
Posty: 1443
Rejestracja: 01 gru 2011, 13:15
Has thanked: 177 times
Been thanked: 141 times

Re: Mage Wars

Post autor: Wosho »

Nowe wiesci od Isy :)
Skonczyli tłumaczenia kart i szukają firmy która wyprodukuje grę.
Prawdopodobny termin wydania to październik :)
okon
Posty: 508
Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:32
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Mage Wars

Post autor: okon »

świetna wiadomość

najbardziej zależy mi na Polskiej instrukcji bo przy mojej znajomości języka instrukcja po angielsku rodzi zbyt wiele wątpliwości .


a jak to jest z kolejnymi dodatkami czy wprowadzają dużo nowych zasad albo wyjątków ??
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 5244
Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 528 times
Been thanked: 1852 times
Kontakt:

Re: Mage Wars

Post autor: Gambit »

Duże dodatki wprowadzają nowe słowa kluczowe i żetony. Spell Tome Expansions też mają po kilka nowych małych rzeczy.
Neoko
Posty: 60
Rejestracja: 08 gru 2010, 15:41
Lokalizacja: Gliwice

Re: Mage Wars

Post autor: Neoko »

Dalej niewiadomo nic o polskiej wersji ?
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 5244
Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 528 times
Been thanked: 1852 times
Kontakt:

Re: Mage Wars

Post autor: Gambit »

Neoko pisze:Dalej niewiadomo nic o polskiej wersji ?
Trzy posty wyżej jest całkiem konkretna informacja.
Neoko
Posty: 60
Rejestracja: 08 gru 2010, 15:41
Lokalizacja: Gliwice

Re: Odp: Mage Wars

Post autor: Neoko »

Gambit pisze:
Neoko pisze:Dalej niewiadomo nic o polskiej wersji ?
Trzy posty wyżej jest całkiem konkretna informacja.
Czytalem ja, mialem bardziej namysli date wydania. Zle sprecyzowalem pytanie:twisted::D
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 5244
Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 528 times
Been thanked: 1852 times
Kontakt:

Re: Odp: Mage Wars

Post autor: Gambit »

Neoko pisze:Czytalem ja, mialem bardziej namysli date wydania. Zle sprecyzowalem pytanie:twisted::D
Prawdopodobny termin to październik. Nadal jednak pozostaje pytanie, jak będzie wyglądało ewentualne wydawanie polskich wersji dodatków. Mage Wars jest chyba bardziej niszowe niż na przykład Netrunner, czy LotR LCG i może się okazać, że wersja PL będzie miała małe branie. Z jednej strony trzymam kciuki, z drugiej strony jednak strach. Ja na przykład wiem, że polskiej nie kupię, bo mam komplet po angielsku.
pattom
Posty: 1428
Rejestracja: 23 sty 2010, 14:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: Mage Wars

Post autor: pattom »

Jak wyjdzie wersja PL to z chęcią kupię :-)
Awatar użytkownika
shivetay
Posty: 193
Rejestracja: 25 wrz 2012, 13:17

Re: Mage Wars

Post autor: shivetay »

Właśnie odpakowałem Forged in Fire :) i zapoznałem się z nowymi kartami :)

Ogólnie karty z tego dodatku są raczej nastawione na nowego warlocka, który będzie siekał oparzeniami, i głównie na warlorda (sporo kart ze szkoły wojny). Można sobie zrobić albo talie z goblinami, albo z krasnalami :) wszystko zależy od tego kim zagramy :).
Co do reszty kart, raczej nie jest ich dużo więc nie spowodują wielkiej rewolucji z taliach, które już są złożone.

Co do sardonixa i talosa....na razie się wstrzymam z jakąś większą opinią. Zastanawiam się tylko czy warto generować 8pkt. z talii, żeby wsadzić 1 smoka. Natomiast co do Talosa, o ile sam Talos nic nie kosztuje, to już 3 outposty(których trzeba mieć min3, a najlepiej 4, na wypadek utraty jednego z nich) trochę punktów na zabierają. Zagra się to się okaże :)
Wosho
Posty: 1443
Rejestracja: 01 gru 2011, 13:15
Has thanked: 177 times
Been thanked: 141 times

Re: Mage Wars

Post autor: Wosho »

Nie do konca tylko dla nowego warlocka, np enchant który powoduje z tego co pamiętam możliwosc zapobiegniecia wypalaniu podpalenia, bedzie fajny dla Priesta :)
Blood demon moze byc fajnym bloodreaperem.
Arcane corruption dla locka na klątwach.
Sersiryx jak wyzej.
Asyran defender, dla defensywnego priesta i również soldier dla warlorda.
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 5244
Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 528 times
Been thanked: 1852 times
Kontakt:

Re: Mage Wars

Post autor: Gambit »

Saronyx w talii Nekromanty postawionej na szkieletach jest zły i okrutny. Talos wymaga strasznie dużo zachodu moim zdaniem i może być kontrowany zanim wyjdzie. To spory minus.
Awatar użytkownika
shivetay
Posty: 193
Rejestracja: 25 wrz 2012, 13:17

Re: Mage Wars

Post autor: shivetay »

Wosho pisze:Nie do końca tylko dla nowego warlocka, np enchant który powoduje z tego co pamiętam możliwość zapobiegnięcia wypalaniu podpalenia, będzie fajny dla Priesta :)
Blood demon możne być fajnym bloodreaperem.
Arcane corruption dla locka na klątwach.
Sersiryx jak wyzej.
Asyran defender, dla defensywnego priesta i również soldier dla warlorda.
nie no wiadomo zawsze się znajdzie coś co można dobrze wykorzystać, ale jak przeglądałem te karty to odniosłem wrażenie, że dzięki swojemu skilowi, nowy warlock może tworzyć mega kombosy :)
Gambit pisze:Saronyx w talii Nekromanty postawionej na szkieletach jest zły i okrutny. Talos wymaga strasznie dużo zachodu moim zdaniem i może być kontrowany zanim wyjdzie. To spory minus.
Właśnie zrobiłem nowego warlorda z Talosem , trochę się namęczyłem :/. W sumie postawiłem na Outposts, tak, żeby móc szybko przywołać Talosa oraz na zabezpieczenie ścianami. Większość talii to są Creatuchers kilka command spells (incatations i enchatmets). Tu główny problem polega na rozmieszczeniu outpostów na mapie, które muszą mieć 1 pole odstępu od siebie :/.
Przeglądnąłem też księgo nekro, które mam na szkielety zrobionego, w sumie może uda mi sie tego smoka wsadzić :)....jak się nie zagra to się można tylko domyślać czy warto :)
Awatar użytkownika
conus
Posty: 293
Rejestracja: 17 kwie 2009, 17:08
Lokalizacja: opacz kolonia - prawie wawa
Has thanked: 1 time

Re: Mage Wars

Post autor: conus »

Gambit pisze:Saronyx w talii Nekromanty postawionej na szkieletach jest zły i okrutny.
Dołożyłem młodemu do jego decku na szkieletory :) czekam aż wróci z obozu harcerskiego i testujemy...
to jest tylko moja subiektywna opinia a nie Obiektywna Prawda Objawiona
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 5244
Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 528 times
Been thanked: 1852 times
Kontakt:

Re: Mage Wars

Post autor: Gambit »

shivetay pisze:Właśnie zrobiłem nowego warlorda z Talosem , trochę się namęczyłem :/. W sumie postawiłem na Outposts, tak, żeby móc szybko przywołać Talosa oraz na zabezpieczenie ścianami.
Zabezpieczenie ścianami to fajny pomysł, tylko tu trzeba bardzo dużo zabezpieczać. A jak przeciwnik zna karty jakeie są w MW, to kiedy zaczniesz wystawiać Outposty na szybko, może się zorientować co planujesz. Mam wrażenie, że kombo z Talosem jest trudniejsze do obronienia, niż Altar of Skulls u Necro.
Awatar użytkownika
shivetay
Posty: 193
Rejestracja: 25 wrz 2012, 13:17

Re: Mage Wars

Post autor: shivetay »

takie cos zrobiłem

Attack2 x Hail of Stones
Conjuration
3 x Garrison Post
1 x Barracks
1 x Altar of Domination
1 x Altar of Carnage
1 x Akiro's Hammer
1 x Archer's Watchtower
1 x Armory
2 x Mangler Caltrops
2 x Wall of Earth
1 x Wall of Steel
Creature
1 x Gurmash, Orc Seargeant
1 x Talos
1 x Earth Elemental
1 x Iron Golem
2 x Otto Kronig, Master Engineer
2 x Anvil Throne Crossbowman
2 x Dwarf Panzergarde
2 x Dwarf Kriegsbiel
2 x Goblin Alchemist
1 x Ludwig Boltstorm
1 x Grimson Deadeye, Sniper
1 x Goblin Bomber
Enchantment
4 x Brace Yourself
3 x Spiked Pit
1 x Standard Bearer
2 x Fortified Position
2 x Retaliate
2 x Akiro's Favor
Equipment
1 x General's Signet Ring
1 x Horn of Gothos
1 x Eisenach's Forge Hammer
1 x Harshforge Plate
1 x Colossus Belt
1 x Helm of Command
Incantation
2 x Power Strike
3 x Flank Attack
2 x Battle Fury
2 x Earthquake
2 x Whirling Strike
Awatar użytkownika
conus
Posty: 293
Rejestracja: 17 kwie 2009, 17:08
Lokalizacja: opacz kolonia - prawie wawa
Has thanked: 1 time

Re: Mage Wars

Post autor: conus »

I jak deck skuteczny? Wygląda jakby był nastawiony na wystawienie Talosa a potem...
A sam Talos jest faktycznie taki potężny w grze?
to jest tylko moja subiektywna opinia a nie Obiektywna Prawda Objawiona
Awatar użytkownika
shivetay
Posty: 193
Rejestracja: 25 wrz 2012, 13:17

Re: Mage Wars

Post autor: shivetay »

Czy jest skuteczny...
jest nastawiony na szybkie postawienie Talos i jak największe zwiększenie jego skuteczności (dodatkowy melee, możliwość przerzucenia ataku, itp). Patrząc na to, że sam warlord nie ma tanich stworków to Talos jest dobrą opcją jednak. Dobry atak i ilość HP
Ogólnie muszę przebudować trochę tą księgę, zabrać kilka kart (mniejsza ilość otupostów, wystarczą 4) i dodać trochę obrony. Jak tylko to zrobię na pewno coś wrzucę.
Wosho
Posty: 1443
Rejestracja: 01 gru 2011, 13:15
Has thanked: 177 times
Been thanked: 141 times

Re: Mage Wars

Post autor: Wosho »

Ja zlozylem beastmasterkę i jestem bardzo zadowolony, wyszedł taki kontrolny decki, bardzo fajnie się gra :)
Awatar użytkownika
conus
Posty: 293
Rejestracja: 17 kwie 2009, 17:08
Lokalizacja: opacz kolonia - prawie wawa
Has thanked: 1 time

Re: Mage Wars

Post autor: conus »

Wosho pisze:Ja zlozylem beastmasterkę i jestem bardzo zadowolony, wyszedł taki kontrolny decki, bardzo fajnie się gra :)
jak możesz wrzuć :) ja poźniej wrzuce syna szkieletory
to jest tylko moja subiektywna opinia a nie Obiektywna Prawda Objawiona
ODPOWIEDZ