Strona 13 z 21

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 05 sty 2022, 23:47
autor: Fulgrim
strategie_pl pisze: 05 sty 2022, 23:35
antonio3333 pisze: 05 sty 2022, 21:33 W sumie taki fanowski konspekt maty dla graczy dla LE:A nie byłby głupi, ciekawe czy ktoś już o takim czymś myślał na bgg na przykład.
To kiedyś im wrzucę do Aliena.
Jak jest gotowe mozna zrobić jako addon przy druku wieśkowej...

strategie_pl pisze: 05 sty 2022, 23:35
Fulgrim pisze: 05 sty 2022, 22:38
HoLi pisze: 05 sty 2022, 21:13 Dobra nazwa :idea:
Pozdrawiam
A może "mordownia"? :P
Też ładnie. To przemyślę jeszcze nazwę.
Jakoś tak mi nazwa pasuje, plus fajny smaczek dla tych którzy znaja otoczke fabularną :p

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 06 sty 2022, 00:16
autor: woytas
W sumie to ta mordownia nie taka zła się wydaje. W jednym słowie dużo zawarte i wiadomo, że miejsce nie dla mięczaków.

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 06 sty 2022, 00:26
autor: HoLi
To może mix: "Mordownia: Droga ku zagładzie" i wszyscy będą happy :wink:

Pozdrawiam

PS: Osobiście do mnie przemawia "Mordownia", bo cała szata graficzna i tak jest w dużej mierze wzięta z gier, więc jak dla mnie smaczków z samej Sagi (tekstów i nawiązań) nigdy za wiele :) .

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 06 sty 2022, 08:38
autor: Michito
strategie_pl pisze: 05 sty 2022, 21:03 Update 0.8

Karty Hard Mode gotowe. Zdecydowałem, że zamiast nazwać je Hard mode, nazwę je "Droga ku zagładzie". Tak nazywa się najwyższy poziom trudności w grze Wiedźmin 3.
To było dodatkowych 16 kart, więc mamy już ostateczną liczbę, czyli 616 sztuk, a to się równa 77 arkuszom A4. Druku dwustronnego, bo liczmy jeszcze rewersy, będzie 154 strony.
Dla mnie brzmi bardzo dobrze. Dla pozostałych uwaga - Autor nie otwierał żadnej ankiety co do spolszczenia nazwy trybu Hard Mode. To jego projekt i może pozwólmy mu doprowadzić go do końca według jego wizji.

Pozdrawiam

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 06 sty 2022, 09:21
autor: Fulgrim
Michito pisze: 06 sty 2022, 08:38
strategie_pl pisze: 05 sty 2022, 21:03 Update 0.8

Karty Hard Mode gotowe. Zdecydowałem, że zamiast nazwać je Hard mode, nazwę je "Droga ku zagładzie". Tak nazywa się najwyższy poziom trudności w grze Wiedźmin 3.
To było dodatkowych 16 kart, więc mamy już ostateczną liczbę, czyli 616 sztuk, a to się równa 77 arkuszom A4. Druku dwustronnego, bo liczmy jeszcze rewersy, będzie 154 strony.
Dla mnie brzmi bardzo dobrze. Dla pozostałych uwaga - Autor nie otwierał żadnej ankiety co do spolszczenia nazwy trybu Hard Mode. To jego projekt i może pozwólmy mu doprowadzić go do końca według jego wizji.

Pozdrawiam
Nikt nic nie narzuca, ale zawsze sie moze zdarzyc ze ktos na cos nie wpadnie i sugestia okaze sie trafna, ale napewno nikt aie nie obrazi o ostateczny wybór :)

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 06 sty 2022, 10:52
autor: Lets_Grajmy
W tym wypadku zgodzę się z Wami. Kiedy tylko się dało, pierwszym źródłem informacji zawsze była książka, dopiero gdy brakowało jakiegoś elementu, to posiłkowałem się grą. Tutaj było podobnie, bo nie miałem pomysłu na podstawie opowiadań, a skoro już jest pomysł to go wezmę. "Mordownia".

Jedna sprawa dot. planszy graczy. Z przyczyn ekonomiczno-praktycznych będzie 5 plansz graczy + 1 dla Wilkołaka. Dwustronne byłyby droższe, no i nie potrzebujemy 5 plansz Wilkołaków.

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 08 sty 2022, 00:03
autor: rasskabak
Żeby nie dublować postów i z lenistwa żeby zachować porządek na forum, założyłem wątek o pudełkach drewniano-sklejkowo-hdfowych, które jestem w stanie zrobić. W szczególności, że w temacie o wydruku Netrunnera, poruszana jest dokładnie ta sama kwestia ;) Możemy tam ustalić czy i co się nadaje, a potem e/w dorzucić do kupy. Przy czym z e/w wysyłką to już później zobaczy się, czy wszystko poleci razem od Fulgrima, czy w dwóch osobnych paczkach. Elementów robi się dużo, a wiadomo, że karty trzeba tak zapakować, żeby nie zniszczyły się w transporcie.
viewtopic.php?f=61&t=74308&p=1430136#p1430136

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 08 sty 2022, 22:21
autor: Lets_Grajmy
Uprzejmie donoszę, że grafika na pudełko tekturowe jest gotowa. Znalazłem nową grafikę, która całkiem dobrze pasuje do gry, więc pewnie też wyląduje ostatecznie na okładce instrukcji. Ogarniajcie, więc pudełko z zamówienia zbiorowego, to do niego też spróbuję coś przygotować.
Tymczasem poprawię kilka kart i będę kleił strony z kartami w jeden spójny plik, później podobnie z innymi elementami. Po tym wszystkim wyślę je do Fulgrima, zobaczymy czy da się coś z tego wydrukować ;)
Miałem akurat duży kod rabatowy w jednej firmie, to mi może za tydzień wyślą matę. Niestety nie na gumie, tyko coś w stylu płótna, ale kto wie, może się nada. Szkoda było nie skorzystać.
TTS zostawiam na koniec.

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 09 sty 2022, 17:29
autor: Fulgrim
rasskabak pisze: 08 sty 2022, 00:03 Żeby nie dublować postów i z lenistwa żeby zachować porządek na forum, założyłem wątek o pudełkach drewniano-sklejkowo-hdfowych, które jestem w stanie zrobić. W szczególności, że w temacie o wydruku Netrunnera, poruszana jest dokładnie ta sama kwestia ;) Możemy tam ustalić czy i co się nadaje, a potem e/w dorzucić do kupy. Przy czym z e/w wysyłką to już później zobaczy się, czy wszystko poleci razem od Fulgrima, czy w dwóch osobnych paczkach. Elementów robi się dużo, a wiadomo, że karty trzeba tak zapakować, żeby nie zniszczyły się w transporcie.
viewtopic.php?f=61&t=74308&p=1430136#p1430136
Miejsca mam dużo, wiec moge nawet przyjac palete pudeł jesli trzeba
strategie_pl pisze: 08 sty 2022, 22:21 Uprzejmie donoszę, że grafika na pudełko tekturowe jest gotowa. Znalazłem nową grafikę, która całkiem dobrze pasuje do gry, więc pewnie też wyląduje ostatecznie na okładce instrukcji. Ogarniajcie, więc pudełko z zamówienia zbiorowego, to do niego też spróbuję coś przygotować.
Tymczasem poprawię kilka kart i będę kleił strony z kartami w jeden spójny plik, później podobnie z innymi elementami. Po tym wszystkim wyślę je do Fulgrima, zobaczymy czy da się coś z tego wydrukować ;)
Miałem akurat duży kod rabatowy w jednej firmie, to mi może za tydzień wyślą matę. Niestety nie na gumie, tyko coś w stylu płótna, ale kto wie, może się nada. Szkoda było nie skorzystać.
TTS zostawiam na koniec.
Oki, czekam na podsumowanie. Jesli chodzi o maty to też mam alternatywy, banery, tkaniny, nawet "kanwas" (płótno), ale jednak najbardziej jakosciowo jest na neoprenie akurat.

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 11 sty 2022, 09:54
autor: Kisun
Przeglądałem instrukcję i przyznam, że jest całkiem udana. Rzucają się w oczy tylko potknięcia edycyjne. Zwłaszcza sierotki. Wiem, że to nic priorytetowego ale jeżeli autor miałby czas i ochotę podnieść poziom instrukcji w tym obszarze, to na początek polecam ten krótki tekst: https://www.imprimatur.com.pl/bledy-typograficzne/
A w ogóle, to dzięki za kawał dobrej roboty. Już dawno chciałem usiąść do serii Legendary, a skoro będzie po polsku, i to w klimatach Wiedźmińskich, to już żadnych wymówek nie mam :)

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 11 sty 2022, 10:09
autor: Lets_Grajmy
Kisun pisze: 11 sty 2022, 09:54 Przeglądałem instrukcję i przyznam, że jest całkiem udana. Rzucają się w oczy tylko potknięcia edycyjne. Zwłaszcza sierotki. Wiem, że to nic priorytetowego ale jeżeli autor miałby czas i ochotę podnieść poziom instrukcji w tym obszarze, to na początek polecam ten krótki tekst: https://www.imprimatur.com.pl/bledy-typograficzne/
A w ogóle, to dzięki za kawał dobrej roboty. Już dawno chciałem usiąść do serii Legendary, a skoro będzie po polsku, i to w klimatach Wiedźmińskich, to już żadnych wymówek nie mam :)
Super, że to zauważyłeś, bo przyznam że mam zawsze problem z typografią, zbyt mała wiedza (dtp i grafika podobnie :P ). Oczywiście poprawię co tylko się da.

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 12 sty 2022, 12:32
autor: Lets_Grajmy
W miarę możliwości poprawiłem instrukcję, niestety brak mi trochę doświadczenia i nie byłe pewien w kilku miejscach, co trzeba przenosić a co nie. Niekiedy też nie dało się poprawić, bo tekst by się za bardzo rozjechał i przesunął. Jednak sądzę, że i tak jest dużo lepiej i przyjemniej dla oka.

W tym momencie poprawiam grę na Tabletop Simulator. Dorzucam plansze graczy, nową instrukcję, poprawione karty i karty Mordowni. Myślę, że już dzisiaj wersja elektroniczna zasługuje na oficjalną premierę (czyli na post na FB :P ), nie ma w zasadzie na co czekać, a może ktoś nowy da mi jeszcze jakiś feedback przed samym drukiem. Skryptować nie potrafię, więc się za to teraz nie zabieram.

W ten sposób może dziś wieczorem, lub też jutro, wyłączę Alpha testing i umieszczę grę pod nowym ID, podlinkuję go oczywiście tutaj.

Same pliki do druku są przygotowane, jestem w kontakcie z Fulgrimem i będziemy sprawdzać czy coś się da z tego wydrukować.

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 12 sty 2022, 13:28
autor: CoLdY7
Aż dzisiaj kupilem TTS żeby zobaczyć jak to to wygląda. Ale dopiero jutro bede testował... teraz juz praca... W sumie to pewnie nie wytrzymam i po pracy wjedzie Legenda Białego Wilka na (wirtualny) stół :)

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 12 sty 2022, 17:16
autor: Lets_Grajmy
Nowy link do Tabletop Simulator: Wiedźmin: LBW

EDIT: Zapomniałem o ważnej rzeczy. Tutaj podaję Wam link do pliku, w którym znajdziecie odnośniki do grafik, z których korzystałem. Jeżeli możecie to kliknijcie w kilka miejsc, wciśnijcie jakiegoś Like'a jeżeli będzie taka opcja.

LINK: Grafiki

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 13 sty 2022, 00:25
autor: gregoff
Szacunek za ten projekt!!!

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 13 sty 2022, 00:29
autor: CoLdY7
Właśnie ogrywam/testuję Wiedźmaka na TTS i zastanawia mnie tekst karty "CHORY WILK":

"Wydarzenie: Zabij tego przeciwnika i połóż przed sobą losową Klątwę z talii Przeklętych."

Jeśli to nie błąd, to w jakim celu jest dodany ten pogrubiony wyraz? Klątwy (w alienie facehagger'y) były chyba jednakowe?
Czyżby furtka do jakiegoś autorskiego dodatku? :mrgreen:

Editka:
Zapomniałbym... dobrane grafiki na TTS są przekozackie! Całość wydaje się jakaś taka spójna, świetna robota.
Według mnie o niebo lepiej to wygląda od aliena.

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 13 sty 2022, 01:06
autor: Lets_Grajmy
No to dobrze mnie rozczytałeś. Jeszcze na początku, gdy ustaliliśmy że Alien Player to będzie Wilkołak, zostawiłem sobie małą furtkę na wypadek rozszerzenia. Dajmy na to, możliwość grania dwoma gatunkami Wilkołaków, Graczami-Wilkołakami i one się nie znoszą (wtedy najpierw starają się walczyć ze sobą, dodatkowa talia Wilkołaka z innymi kartami, itd.). Daje to chiwilę oddechu graczom.

Może Wampir, jak w Zmierzchu ;) (akurat wilk raczej nie zarazi wampiryzmem).

I dałabym wtedy jakiś inny rodzaj klątwy. Póki co, słowo "losowy" nie przeszkadza, bo jest tylko jedna do wyboru, a stwarza nowe możliwości.

To oczywiście pieśń daleeekiej przyszłości. Wolelibyście chyba zobaczyć najpierw oryginalne dodatki ;)

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 13 sty 2022, 01:11
autor: sasquach
Z drugiej strony wprowadza jak widać zamieszanie. Może lepiej było by zostawić tak jak jest w oryginalne? A w ewentualnym dodatku wprowadzić zasadę, że talia klątw jest przetasowana i zakryta, oraz daj w nim zasadę, że gdy na karcie masz "połóż przed sobą klątwę" to dobierz wierzchnią kartę z tali klątw. Wbrew pozorom będzie to łatwe do zapamiętania, bo jak gracz przeczyta "połóż klątwę" i zobaczy, że deck jest zakryty, to dość szybko zakuma, że jest jakaś dodatkowa zasada. A jak masz tekst na karcie, który nie jest zgodny z zasadami gry, to pojawia się problem jak tutaj. No bo co znaczy "losowy"? I potem szukanie po instrukcji i forach co ten autor miał na myśli. No bo skoro losowo z talii przeklętych to może chodziło też o kartę bolesnej przemiany która być może powinna być klątwą? Moim zdaniem nie ma co robić takich furtek. Lepiej ograć to dodatkowymi zasadami z dodatku.

A tak przy okazji, robiłeś jeszcze jakieś zmiany w zasadach na kartach albo w instrukcji? Bo myślałem, że tylko teksty i ilustracje miały się zmienić, ale nie sama rozgrywka.

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 13 sty 2022, 07:44
autor: Nidhogg
Instrukcja jest dostępna i autor prosił nie jednokrotnie o uwagi.
Co do zmian w mechanice to słowo "losową" nie zmienia jej. Bo czy dobieramy klątwę jedną z takich samych czy ją losujemy nic nie zmienia. Nie pamiętam czy w obecnej instrukcji jest by talia klątw była odkryta, ale rzeczywiście może w instrukcji wystarczy dodać by talie klątw przetasować i położyć zakrytą. Wtedy dobranie jest losowe :)

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 13 sty 2022, 09:12
autor: Lets_Grajmy
No właśnie, karty są dostępne do wglądu od bardzo dawna, dwa lata już chyba minęły, więc sądziłem, że to słowo jest dobrze ukryte i nie koliduje skoro tekst mówi o karcie Klątwy, nie o talii Przeciwników, czy Bolesnej przemianie.

Nie widzę też tego jak ingerencję w mechanikę, zmiana z wybrania karty z talii takich samych kart, na wylosowanie karty z talii takich samych kart nieczego nie zmienia.

Niemniej uważam, że jeżeli już ktoś zadaje pytanie o jakąś zasadę, to znaczy, że nieścisłość może z czasem urosnąć do skali problemu i jeżeli autor ma możliwość zrobienia poprawki, to czemu nie?
Gdyby dodatkowe karty się ukazały, wystarczy napisać w drugiej instrukcji, żeby je losować, ale to zawsze dodatkowa informacja do zapamiętania a tak mielibyśmy ją już na karcie.

Usuwam :)

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 13 sty 2022, 09:57
autor: japanczyk
strategie_pl pisze: 13 sty 2022, 09:12 Usuwam :)
Zostaw, twoja argumentacja ma wiecej sensu, a jeden głos uwagi nie powinien sprawiac, ze od razu zmieniasz rzeczy :P

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 13 sty 2022, 11:41
autor: CoLdY7
Nie chciałem wprowadzać zamieszania i dodadkowej pracy, przy juz i tak ogromnym wkładzie.

Zwróciłem na to uwagę, ale znając zasady aliena nie widze problemu, żeby zostało jak jest.

Z drugiej strony dla kogoś uczącego się dopiero tych zasad, może to wprowadzić lekką dezorientację.

Ja tam biorę co będzie z bananen na ustach, bo jak to ktoś powiedział: (wulgaryzmów, nawet wykropkowanych, zabrania regulamin forum - Curiosity)

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 13 sty 2022, 11:53
autor: Gembox
Wyrazy wielkiego szacunku za włożoną pracę w projekt:)
Dopiero teraz na niego trafiłem i na szybko przejrzałem co tworzycie od prawie 3 lat, piękna sprawa!

Nie chce robić w tym wątku reklamy, ale nie wiem do kogo konkretnie wysłać wiadomość w tej sprawie, więc proszę o usunięcie tego posta po przeczytaniu przez osobę zarządzającą i ewentualny kontakt ze mną tutaj na forum:)

Gdybyście szukali alternatyw na wykonanie plansz to my mamy taką propozycję:
Nie robimy plansz neoprenowych których pewnie większość jest fanami, specjalizujemy się w planszach na materiale frontlight (materiał banerowy wysokiej jakości). Jest to rozwiązanie dobre gdy chcemy uzyskać większe powierzchniowo plansze i np zamiast rozdzielać plansze na kilka małych można wszystko zrobić na jednej dużej.
Do planszy zawsze szyjemy woreczek tekstylny do przechowywania i wszystko wrzucamy w oklejoną tubę z zatyczkami (więc insert nie musi mieć miejsca na maty, tylko oddzielnie je przechowujemy).
Przykład naszej planszy: https://allegro.pl/oferta/plansza-do-gr ... 6929814835

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 13 sty 2022, 12:25
autor: Golfang
Gembox pisze: 13 sty 2022, 11:53 Wyrazy wielkiego szacunku za włożoną pracę w projekt:)
Dopiero teraz na niego trafiłem i na szybko przejrzałem co tworzycie od prawie 3 lat, piękna sprawa!

Nie chce robić w tym wątku reklamy, ale nie wiem do kogo konkretnie wysłać wiadomość w tej sprawie, więc proszę o usunięcie tego posta po przeczytaniu przez osobę zarządzającą i ewentualny kontakt ze mną tutaj na forum:)

Gdybyście szukali alternatyw na wykonanie plansz to my mamy taką propozycję:
Nie robimy plansz neoprenowych których pewnie większość jest fanami, specjalizujemy się w planszach na materiale frontlight (materiał banerowy wysokiej jakości). Jest to rozwiązanie dobre gdy chcemy uzyskać większe powierzchniowo plansze i np zamiast rozdzielać plansze na kilka małych można wszystko zrobić na jednej dużej.
Do planszy zawsze szyjemy woreczek tekstylny do przechowywania i wszystko wrzucamy w oklejoną tubę z zatyczkami (więc insert nie musi mieć miejsca na maty, tylko oddzielnie je przechowujemy).
Przykład naszej planszy: https://allegro.pl/oferta/plansza-do-gr ... 6929814835
Potwierdzam, mam ich maty - do Gwinta oraz do HwA LCG - bardzo sobie chwalę te maty

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

: 13 sty 2022, 21:54
autor: Piotrus458
Z niecierpliwością czekam na rozwój wydarzeń! LE, zawsze chciałem mieć jedna z edycji tej gry i teraz jeszcze w moim ukochanym świecie... Cuda :)