Radeku pisze:Podstawowa mechanika np walki jest taka sama.
O_o możesz porównać co jest takiego samego bo chyba nie czytałeś spojlera dotyczącego rozgrywania walk w tej grze, albo brniesz jak osioł patrząc na ziemie i powtarzając że ta gra ssie.
Opierając się na opiniach zawartych na forum FFG przede wszystkim na plus:
+ zanim rozpocznie się walka jednostki ze zdolnością range - strzelają - bardzo dobrze że zostały rozdzielone walki wręcz ze strzelaniem. Po strzale wyczerpujesz taką jednostkę. Strzały gracze wymieniają NA PRZEMIAN na dowolnej planecie. Czyi nie jest tak że przeciwnik cię rozstrzela a Ty nie masz czym odpowiedzieć.
+ następnie od pierwszego gracza wyczerpuje się jednostkę lub warlorda na dowolnej planecie i zadaje obrażenia wybranej jednostce - może być też wyczerpana. Również Na przemian.
Czyli jest to ciągła wymiana ciosów, a nie jak w inwazji tura i czekasz i czekasz i czekasz.
+ na akcje nie ma dopowiedzi - prawdopodobnie timing w grze będzie tak skonstruowany że nie będzie STOSÓW. Tylko na plus patrząc na to jak się kręciły komba w inwazji.
+ na plus rozdzielenie jednostek naziemnych od latających niby standard ale w inwazji tego brakowało ... plus np. nowe zdolności jak ROUTE - wycofanie danej jednostki z planety do bazy lub Area Effect - zadawanie obraeń wszystkim jednostkom na planecie.
+w trakcie walk można zagrywać karty REACTIONS
Po walce gracz, który opanował dana planetę korzysta z BITEWNEJ premii danej planety i wykonuje jakś akcje.
Tak że zupełnie nie wiem gdzie jakiekolwiek podoieństwo do walki w inwazji no chyba że kolega ma jakieś przecieki o zmianach w mechanice to prosimy się podzielić.