Strona 14 z 24

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 10 cze 2016, 13:04
autor: sngt
Miałem czekać z grą aż przyjdą poprawione karty i errata, ale chyba rozpakuje szybciej i też postaram się znaleźć jak najwięcej błędów :)
Wielkie brawa za bardzo dobre podejście do klientów. Tak właśnie buduje się rozpoznawalną markę. Teraz nic tylko kupować i wspierać inne Wasze projekty :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 10 cze 2016, 13:09
autor: krystek
A jest jakaś szansa na otrzymanie poprawionych kart dla osób, które kupiły grę np. w sklepie stacjonarnym lub "wspierajacym"? Przyznam, że gra mi się podoba i trochę byłoby głupio sprzedawać, żeby kupić poprawioną wersję?
Kupiłem grę z dodatkiem w cdp, więc domyślam się, że oni też dostaną pakiet poprawek i mogę u nich go uzyskać?

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 10 cze 2016, 13:13
autor: GFP
Piettrucha pisze:
karawanken pisze:A co z egzemplarzami dostępnymi w sklepach? One też będą jakoś poprawione? Co jak bym chciał kupić tę grę powiedzmy za 3 miesiące w sklepie

Naturalnie. :) Wszystkie kopie gry, również te, które są w naszym magazynie, otrzymają komplet kart, FAQ i erratę.

O sposobie dostarczenia do klientów naszych partnerów później. Na pewno zrobimy tak, żebyście nie byli w żaden sposób stratni- zależy nam na tym, żeby każdy miał pełnowartościowy produkt, i będziemy pracować tak, żeby wszyscy otrzymali poprawioną zawartość gry. Tak więc bnie musisz się obawiać- bez problemu otrzymasz "Zestaw naprawczy" :)

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 11 cze 2016, 16:18
autor: ceville
Czy tylko ja mam lekko "uszkodzone" karty? Właśnie oglądałem karty bohaterów i zauważyłem ze na niektórych kartach(4 u łucznika i 2 u lotra) mam od góry do dołu na całej długości na środku karty mały rowek. Wgłębienie na milimetr ale widoczne dobrze. Nie wiem jak z reszta kart bo nie chce wszystkich oglądać.

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 11 cze 2016, 17:59
autor: GFP
ceville pisze:Czy tylko ja mam lekko "uszkodzone" karty? Właśnie oglądałem karty bohaterów i zauważyłem ze na niektórych kartach(4 u łucznika i 2 u lotra) mam od góry do dołu na całej długości na środku karty mały rowek. Wgłębienie na milimetr ale widoczne dobrze. Nie wiem jak z reszta kart bo nie chce wszystkich oglądać.
Wygląda to na jakiś błąd produkcyjny- dla każdej gry planszowej, zakłada się, że ok 2% może być błędnie spakowana lub może właśnie mieć jakieś uszkodzenia elementów - przykro mi, że trafiłeś na felerny egzemplarz.

Proszę, o obfotografowanie błędnych elementów i maila na mistfall@gamesfactory.pl

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 11 cze 2016, 19:46
autor: Marx
ceville pisze:Czy tylko ja mam lekko "uszkodzone" karty? Właśnie oglądałem karty bohaterów i zauważyłem ze na niektórych kartach(4 u łucznika i 2 u lotra) mam od góry do dołu na całej długości na środku karty mały rowek. Wgłębienie na milimetr ale widoczne dobrze. Nie wiem jak z reszta kart bo nie chce wszystkich oglądać.
Wszystkie karty są bez zarzutu.

Na stronie wydawcy znalazłem taki tutorial "Learn to Play". http://www.nskn.net/down/Mistfall/Learn ... stfall.pdf

Opis dwóch rund przykładowej rozgrywki wraz z setupem. O ile język angielski nie stanowi dla kogoś bariery, materiał może się okazać przydatny.

edit. poprawione (?) karty ENG https://www.dropbox.com/s/cnwyioovi55s7 ... a.pdf?dl=0

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 14 cze 2016, 14:52
autor: Trolliszcze
Wielka prośba - michalw pisał wcześniej, że "łupy raz są łupami, a raz zdobyczami". Czy ktokolwiek jest w stanie wskazać, w którym miejscu łupy są zdobyczami? Szukam we wszystkich plikach i nie jestem w stanie tego znaleźć.
EDYCJA: Znalezione.

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 21 cze 2016, 09:38
autor: Trolliszcze
To może dla odmiany coś w temacie samej gry.

W końcu miałem czas zagrać normalną partię - i tak jak się spodziewałem, Mistfall ma bardzo proceduralny, matematyczny charakter. Czasami pojedyncza akcja wymaga przetworzenia informacji z kilku kart, zsumowania obrażeń, kilkukrotnego przesunięcia znacznika na Torze Skupienia... Sporo tego, przez co rozgrywka się wydłuża (ale niekoniecznie dłuży). Myślę, że to taka gra, w którą trzeba zagrać co najmniej kilka razy, żeby swobodnie operować kartami i walczyć z zadaniem, zamiast toczyć boje z instrukcją :D Przy czym, pomimo narzekań na tę instrukcję, uważam, że mechanika nie jest wcale zbyt skomplikowana. Brakuje mi słowa, żeby ją opisać; chciałoby się powiedzieć "upierdliwa" ;) Struktura tury jest wyjątkowo sztywna i wymaga pewnej dyscypliny - i tu jest problem, bo łatwo zapomnieć o jakimś detalu. Czy można by kilka rzeczy uprościć? Być może, ale IMHO gra by na tym straciła.

I tu docieramy do sedna: pomimo swojej proceduralności, moim zdaniem mechanika nic nie odbiera klimatowi. Może nawet odwrotnie; przez te wszystkie Tory Skupienia, Wsparcia, wrażliwości, stany itp. wszyscy fani cRPG i MMO poczują się jak w domu. Bardzo fajne się kombinuje, jak dobrze wykorzystać wszystkie karty na ręce i jak rozwinąć swoje postaci (chociaż tutaj mała uwaga: granie solo kilkoma bohaterami nie jest łatwe; nie wiem, czy nie wolałbym sztywnej kolejności rozpatrywania tur przez bohaterów - ogromną ilość czasu pożerało mi za każdym razem przeanalizowanie kart obu postaci [grałem dwiema] i zastanowienie się, która z nich powinna rozegrać swoją turę jako pierwsza. Z drugiej strony, sztywna kolejność tur wyeliminowałaby jeden ze strategicznych wyborów). Co więcej, wygląda na to, że bohaterowie naprawdę się od siebie różnią i świetnie oddają typowe archetypy RPG.

Zagrałem oczywiście scenariusz W stronę dziczy, Vendą i Ardenaiem. Bardzo lubię archetyp barbarzyńcy w RPG, a łucznik wydawał się dobrym uzupełnieniem drużyny. I rzeczywiście, to połączenie okazało się bardzo skuteczne - Venda Okrutną drwiną brała wszystko na klatę, a Ardenai naparzał z daleka z bonusem do obrażeń. Muszę powiedzieć, że ten pierwszy scenariusz wygrałem bardzo łatwo, ani razu nie czułem zagrożenia ze strony wrogów. Miałem szczęście, czy tylko ten tutorialowy scenariusz jest taki łatwy? :) Pod koniec dopakowałem mocno Ardenaia i w ostatniej turze dzięki Gradowi strzał, Przeszywającym strzałom, Mistrzostwu mistycznego łuku i paru innym, pomniejszym kartom zrobiłem Ghardhakowi z **** jesień średniowiecza. Dostał 9 obrażeń, Venda dodała swoje 3 i posprzątane. Fajnie się grało - naprawdę można poczuć, że Venda to ogarnięta szałem bitewnym berserkerka, a z kolei Ardenai do każdej bitwy musiał się dobrze przygotować, ale później to się zwracało.

Krótko mówiąc, wrażenia jak najbardziej pozytywne. Mam nadzieję, że inni też to poczują, kiedy otrzymają swoje zestawy naprawcze :D

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 21 cze 2016, 09:42
autor: Marx
Trolliszcze pisze:Krótko mówiąc, wrażenia jak najbardziej pozytywne. Mam nadzieję, że inni też to poczują, kiedy otrzymają swoje zestawy naprawcze :D
No, czekamy mordo, czekamy. Gra ma kapitalną mechanikę i klimat.

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 21 cze 2016, 10:55
autor: 13thSON
Trolliszcze pisze:Muszę powiedzieć, że ten pierwszy scenariusz wygrałem bardzo łatwo, ani razu nie czułem zagrożenia ze strony wrogów. Miałem szczęście, czy tylko ten tutorialowy scenariusz jest taki łatwy? :)
Ja dla odmiany jak narazie tylko w ten pierwszy scenariusz przegrałem. Za pierwszym razem. Trafiły nam się bardzo pechowe karty czasu, szkoda gadać... Ale potem udało nam się przejść bez problemu pierwszy scenariusz, drugi i trzeci (który jest kapitalny - mapa się przesuwa i nigdy nie wiadomo, czy uda się nam trafić tam gdzie chcemy).

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 25 cze 2016, 20:18
autor: Aleksandra1994
Posiadam Mistfalla, gram i podoba mi się. Chociaż wolę krótsze gry. Gra jest ciekawa, choć z małą interakcją, jest niewiele elementów, gdzie trzeba sobie wzajemnie pomagać, żeby np. zabić jednego z potworów. Oprócz tego klimatyczne karty, kafelki lokacji wprowadzające gracza w mroczny klimat rozgrywki i całkiem fajni bohaterowie. Minusem jest brak wypraski co skutkuje lekkim bałaganem w pudełku. Żeby dowiedzieć się o przebiegu rozgrywki i specyfice gry zapraszam na: http://bigbaddice.pl/mistfall-recenzja-sposrod-mgiel/.

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 03 lip 2016, 13:18
autor: akahoshi
Właśnie zauważyłem błąd w talii wrogów zielonych (nie wiem czy ktoś to już zgłaszał).
Są dwie karty Ghoren Wściekłowrzask i jeden Ghoren Ragecaller (nieprzetłumaczony drugi człon).

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 04 lip 2016, 13:45
autor: akahoshi

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 04 lip 2016, 14:29
autor: kamron6
A wiadomo co i kiedy z tymi poprawkami i promkami od GFP co mieli wysłać?

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 04 lip 2016, 14:38
autor: akahoshi
Teoretycznie, powinny być w połowie tego miesiąca.

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 05 lip 2016, 01:40
autor: Desktop-Shaman
akahoshi pisze:Właśnie zauważyłem błąd w talii wrogów zielonych (nie wiem czy ktoś to już zgłaszał).
Są dwie karty Ghoren Wściekłowrzask i jeden Ghoren Ragecaller (nieprzetłumaczony drugi człon).
Na dniach pewnie pojawi się pełna errata do gry (Instrukcja i przewodniki oraz poprawione karty do przeglądnięcia), wśród poprawionych kart jest również ta :)

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 05 lip 2016, 06:13
autor: akahoshi
Desktop-Shaman pisze:Na dniach pewnie pojawi się pełna errata do gry (Instrukcja i przewodniki oraz poprawione karty do przeglądnięcia), wśród poprawionych kart jest również ta :)
Już jest: https://onedrive.live.com/?cid=7eb269d7 ... rbzx0juhOc

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 05 lip 2016, 14:21
autor: ChlastBatem
Kiedy to dostaniemy w wersji materialnej?

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 05 lip 2016, 14:33
autor: GFP
ChlastBatem pisze:Kiedy to dostaniemy w wersji materialnej?

W drugiej połowie lipca całość powinna być gotowa.

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 05 lip 2016, 21:10
autor: Trottelreiner
Przygotowanie lokacji do zadania Plugastwo wg poprawionych plików:
"Przesuń na bok Gospodę Płomiennego Serca i Zbezczeszczoną Świątynię..."
Nie ma kafla lokacji "Zbezczeszczona świątynia" jest "opuszczona świątynia" albo "zbezczeszczona kapliczka".

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 05 lip 2016, 21:37
autor: Marx
Piettrucha pisze:
ChlastBatem pisze:Kiedy to dostaniemy w wersji materialnej?

W drugiej połowie lipca całość powinna być gotowa.
Czy oprocz poprawionych kart rowniez otrzymamy poprawioną instrukcję? Pytam uprzejmie, bo chyba sobie ją wydrukuje na porzadnym papierze w kolorze albo poczekam :-)

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 06 lip 2016, 00:37
autor: ChlastBatem
Marx pisze:
Piettrucha pisze:
ChlastBatem pisze:Kiedy to dostaniemy w wersji materialnej?

W drugiej połowie lipca całość powinna być gotowa.
Czy oprocz poprawionych kart rowniez otrzymamy poprawioną instrukcję? Pytam uprzejmie, bo chyba sobie ją wydrukuje na porzadnym papierze w kolorze albo poczekam :-)

A gdyby GFP zrobiło i wysłało nam naklejki do instrukcji aby ocalić drzewa w Bieszczadach?

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 06 lip 2016, 10:36
autor: Szaweł
ChlastBatem pisze:A gdyby GFP zrobiło i wysłało nam naklejki do instrukcji aby ocalić drzewa w Bieszczadach?
Bardzo dobry pomysł. Przyznam, że wolę naklejkę niż wydrukowane pojedyncze kartki.

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 06 lip 2016, 11:16
autor: Marx
Pytanie w jak duzym stopniu instrukcja została przeredagowana ;-)

Re: Mistfall - nowa gra NSKN Games - Błażeja Kubackiego

: 06 lip 2016, 11:46
autor: Trolliszcze
W samej instrukcji jest tak naprawdę jedno miejsce, gdzie poprawka jest absolutnie konieczna, bo zmienia przebieg rozgrywki. Pozostałe zmiany to głównie ujednolicenie nazewnictwa - też może przeszkadzać (pomieszanie Wyczynów Złożony/Zaawansowanych Wyczynów czy Arkanów/Wiedzy Tajemnej), ale na grę raczej nie wpływa.