Nie przyglądałem się specjalnie, by nie popsuć sobie zabawy, ale graficznie raczej nie powala po przeleceniu przez pdfa. Z tego co zauważyłem to awersy są na stronach 1-40 (strony w pdfie dziwnie są ponazywane, ale dla normalnej numeracji ta zasada działa), a rewersy 41-80, czyli 1 odpowiada 41, 2 odp. 42 itd.
Może ktoś już miał okazję spróbować? Warto?
Re: T.I.M.E Stories
: 06 mar 2016, 15:06
autor: Piehoo
Jesteśmy po przejściu 3 scenariusza i muszę powiedzieć że jest najbardziej różnorodny. Już w Marcy Case czułem że świat jest dosyć otwarty, a tutaj jest pod tym względem jeszcze lepiej.
Nie jestem pewien czy jest to mój ulubiony, ale na pewno trzyma poziom. Grafika subiektywnie najlepsza z dotychczasowych.
Jednym minusem, o którym trzeba powiedzieć jest to że w pewnym momencie testy są bardzo trudne do zrobienia. (wręcz niemożliwe dla niektórych postaci) Można się na nie odpowiednio przygotować, ale bez wcześniejszej wiedzy jest to jedno podejście na straty. Wiadomo że powtarzanie scenariusza jest jednym z głównych założeń gry, ale aż takich turbulencji w Asylum i Marcy Case nie dawali.
Może mi ktoś napisać o jakie nieścisłości z zasadami chodzi? Kilka razy słyszałem że ludzie mieli wątpliwości, z których my tylko jedną zauważyliśmy.
Spoiler:
W finałowej walce pokonując pomocników odzyskuje się kości, ale dopiero później podeszliśmy na kartę gdzie jest informacja o traceniu kości. (przez co wcześniej w panice szukałem po instrukcji czy w testach normalnie nie traci się kości ).
Re: T.I.M.E Stories
: 07 mar 2016, 10:33
autor: donmakaron
Piehoo pisze:Może mi ktoś napisać o jakie nieścisłości z zasadami chodzi? Kilka razy słyszałem że ludzie mieli wątpliwości, z których my tylko jedną zauważyliśmy.
Chociażby taka, że nigdzie w instrukcji nie jest napisane, że testy są limitowane do 6 kostek. Nieważne jak przepakowaną masz postać i jakie turbo przedmioty, maksymalnie na test możesz rzucić tylko 6 kostkami. To mocno podbija poziom trudności, bo w Marcy Case i A Prophecy of Dragons jest kilku zawodników, którzy przeciwników ciosają z palcem w... nosie jeśli da się im nieograniczoną pulę kostek. Zasugerowani przyzwyczajeniami z innych gier, graliśmy źle przez 3 scenariusze. Dopiero wspomniana przez ciebie lokacja zasiała w nas ziarno wątpliwości...
Re: T.I.M.E Stories
: 07 mar 2016, 14:56
autor: Piehoo
donmakaron pisze:
Piehoo pisze:Może mi ktoś napisać o jakie nieścisłości z zasadami chodzi? Kilka razy słyszałem że ludzie mieli wątpliwości, z których my tylko jedną zauważyliśmy.
Chociażby taka, że nigdzie w instrukcji nie jest napisane, że testy są limitowanmieć 6 kostek. Nieważne jak przepakowaną masz postać i jakie turbo przedmioty, maksymalnie na test możesz rzucić tylko 6 kostkami. To mocno podbija poziom trudności, bo w Marcy Case i A Prophecy of Dragons jest kilku zawodników, którzy przeciwników ciosają z palcem w... nosie jeśli da się im nieograniczoną pulę kostek. Zasugerowani przyzwyczajeniami z innych gier, graliśmy źle przez 3 scenariusze. Dopiero wspomniana przez ciebie lokacja zasiała w nas ziarno wątpliwości...
W takim razie my też źle graliśmy. Co prawda bardzo rzadko osiąga się limit, ale jednak.
W tym wypadku powiedziałbym ze jest to brak w oryginalnej instrukcji, a nie samego scenariusza. Serio, nie czuje żeby był bardziej zakrecony niz MC. Jedyne czego mam nadzieje ze beda unikac to dawanie akcji typu: szkoda ze nie zdobyles tego przedmiotu(kiedy nie wiedziałeś ze w ogóle jest potrzebny), teraz musisz rzucic miec 8 sukcesów na jednej kości...
Re: T.I.M.E Stories
: 07 mar 2016, 18:19
autor: donmakaron
No to jeszcze kilka rzeczy związanych z A Prophecy of Dragons:
Spoiler:
W scenariuszu można dostać kolejny tajemniczy sześcian, na którym nic nie jest napisane, żeby go zatrzymać po grze (tak jak na tym z Asylum), a mimo wszystko należy go zatrzymać. Trochę było też wątpliwości odnośnie tego które czary można rzucać podczas walki (a które tylko podczas walki), czy można się wymieniać żetonami ingrediencji (można), czy złodziej zużywa TU podczas kradzieży (tak). Na bgg znajdziesz jeszcze trochę. Część to bzdury. Część niby jest napisana w zasadach, ale nigdy nie wprost. A część po prostu trzeba rozwiązać na wyczucie.
Re: T.I.M.E Stories
: 08 mar 2016, 01:09
autor: krecilapka
W takim tempie jak teraz, to za jakieś 3 tygodnie powinien być ukończony fanowski scenariusz .
Oczywiście ani grafika, ani akcja nie będzie tak porywająca jak w oryginalnych, ale mam nadzieję, że komuś tam trochę frajdy przyniesie .
W takiej właśnie styluwie będzie cała reszta. Tylko trzeba jeszcze parę lokacji dokończyć no i postaram się to jakoś przez testową grupę najpierw przepuścić
Re: T.I.M.E Stories
: 10 mar 2016, 15:53
autor: 0NCK0
Nie wiem czy widzieliście, ale ruszyła przedsprzedaż T.I.M.E STORIES - Under the Mask.
Re: T.I.M.E Stories
: 10 mar 2016, 18:20
autor: adikom5777
tak, od prawie dwóch tygodni
Re: T.I.M.E Stories
: 11 mar 2016, 08:54
autor: Gambit
0NCK0 pisze:Nie wiem czy widzieliście, ale ruszyła przedsprzedaż T.I.M.E STORIES - Under the Mask.
Under the Mask za nami. Bardzo przyjemny, lajtowny scenariusz. Lajtowny bo nie mocno trudny i o bardzo przystępnym gameplay'u i klimacie. Trzeba sobie nieźle wykombinować kolejność działania i pogłówkować nad kilkoma zagadkami. Fajne nowe mechaniki, bardzo przyjemne żarciki i odniesienia do popkultury oraz historii, nowe gadżety i zaskakujące rozwiązania. Nie podbił mojego serca, ale trzyma poziom i świeżość. Na spokoju można go uznać za bardziej familijny, choć nie brakuje skąpo odzianych tancerek i bicia po mordach.
W pudełku jest zapowiedź kolejnego, siódmego już scenariusza. Poniżej drobne info odnośnie settingów i dat scenariuszy 5, 6 i 7:
Spoiler:
Po piątym (Expedition Endurance na Arktykę w 1914 roku - wydanie maj b.r.) i szóstym (o Templariuszach w XII-wiecznej Katalonii - wydanie jesień b.r.) czeka nas California, data jeszcze nieokreślona (wydanie zima b.r.).
Odnośnie Expedition Endurance:
Spoiler:
Na okładce coś, co po wcześniejszych zapowiedziach wygląda trochę jak... Necronomicon?
Re: T.I.M.E Stories
: 03 kwie 2016, 22:27
autor: Tony23
Wczoraj zauważyłem, wiecie, że podstawka i dodatki (przynajmniej PoD) jest made in Poland ??
Re: T.I.M.E Stories
: 03 kwie 2016, 22:57
autor: the_ka
Tony23 pisze:Wczoraj zauważyłem, wiecie, że podstawka i dodatki (przynajmniej PoD) jest made in Poland ??
Już gdzieś to widziałem... chyba na bgg
Re: T.I.M.E Stories
: 03 kwie 2016, 23:39
autor: krecilapka
Na stronie space cowboys przed wydaniem gry było zdjęcie arkuszy drukarskich podpisane nazwą polskiej drukarni. Też się wtedy zdziwiłem.
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Re: T.I.M.E Stories
: 03 kwie 2016, 23:46
autor: Curiosity
Pierwsze wydanie Room 25 (wersja międzynarodowa, ale bez polskiej) też było drukowane w Polsce.
Re: T.I.M.E Stories
: 04 kwie 2016, 10:02
autor: yosz
Sporo gier jest teraz drukowanych w Polsce. Fields of Arle też było / jest drukowane w PL.
Re: T.I.M.E Stories
: 04 kwie 2016, 11:23
autor: rastula
Polak Chińczykiem Europy ...
Re: T.I.M.E Stories
: 04 kwie 2016, 11:36
autor: ramar
rastula pisze:Polak Chińczykiem Europy ...
Jeżeli towarzysz Schulz zagląda na to forum, to oczekuj grzywny lub bana A zaraz... Azjaci są statystycznie bardziej inteligentni niż rasa biała, tak więc, to może komplement...
Recenzja Under the Mask bez spoilerów, pokazuję tylko ilustracje na kartach startowych postaci.
W dużym skrócie: jeżeli lubisz dotychczasowe - ten też jest super. Bliżej mechanicznie Assylum, niż Prophecy of Dragons.
Re: T.I.M.E Stories
: 19 kwie 2016, 12:54
autor: REBEL.pl
Pixa pisze:Masz jakies PEWNE info, ze bedzie polska wersja? Czy tylko inf z Rebela, ze "byc moze"?
Pixa pisze:A jak tam sprawa z Time Stories?
Bardzo dobrze Negocjacje zagraniczne zakończone, pojawia się możliwość wydania polskiej edycji gry podstawowej oraz 3 pierwszych dodatków za pomocą akcji crowdfundingowej. Czeka nas jeszcze kilka spotkań w związku z tym, ale już teraz wiemy, że będziemy starać się spolonizować tę serię. To czy się uda zależeć już będzie od wspierających i popularności samej akcji Trzymajcie kciuki
Re: T.I.M.E Stories
: 19 kwie 2016, 12:57
autor: Pan_K
Re: T.I.M.E Stories
: 19 kwie 2016, 12:57
autor: rattkin
Sympatycznie, gratuluję!
Re: T.I.M.E Stories
: 19 kwie 2016, 12:59
autor: Gambit
REBEL.pl pisze:Negocjacje zagraniczne zakończone, pojawia się możliwość wydania polskiej edycji gry podstawowej oraz 3 pierwszych dodatków za pomocą akcji crowdfundingowej. Czeka nas jeszcze kilka spotkań w związku z tym, ale już teraz wiemy, że będziemy starać się spolonizować tę serię. To czy się uda zależeć już będzie od wspierających i popularności samej akcji Trzymajcie kciuki
Mam mieszane uczucia. Z jednej strony, super że ta gra dotrze do większej liczby graczy. Z drugiej strony Damn You! Dopiero teraz? Jak ja już mam podstawkę i trzy dodatki