Strona 14 z 19

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 18 lip 2016, 15:44
autor: Krwawisz
Przede wszystkim tym, że Summonery drukujemy sami, a Martwa Zima jest drukowana w druku wspólnym i zwyczajnie nie ma technicznej i logistycznej możliwości, żeby dodrukować pojedyncze karty. Wówczas jedyną możliwością jest poprawka w dodruku plus zamieszczenie erraty a stronie :(

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 18 lip 2016, 15:52
autor: wrzesien
Czy Browarsy porzucone są już? Jakoś nie udzielacie się ani w kampanii ani w wątkach.

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 18 lip 2016, 15:53
autor: Krwawisz
Jutro umieścimy aktualizacje, ale wygląda na to, że gra nie spotkała się z takim zainteresowaniem na jakie liczyliśmy i projekt trzeba będzie na jakiś czas odłożyć :(

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 18 lip 2016, 23:14
autor: Wincenty Jan
Krwawisz pisze:Jutro umieścimy aktualizacje, ale wygląda na to, że gra nie spotkała się z takim zainteresowaniem na jakie liczyliśmy i projekt trzeba będzie na jakiś czas odłożyć :(
Przy takim natłoku wybitnych/dobrych tytułów w większości wydawnictw chyba cieżko zrealizować taki undergroundowy projekt...

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 19 lip 2016, 08:16
autor: Zaan84
No tak ale czy to nie właśnie po to stworzony został serwis Wspieram.to? Aby wydawać niszowe gry a nie byc sklepem dla duzych wydawnictw? Ale ta dyskusja była podejmowana juz nie raz.

Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 19 lip 2016, 09:40
autor: Wincenty Jan
Zaan84 pisze:No tak ale czy to nie właśnie po to stworzony został serwis Wspieram.to? Aby wydawać niszowe gry a nie byc sklepem dla duzych wydawnictw? Ale ta dyskusja była podejmowana juz nie raz.

Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
zdecydowanie masz rację...

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 19 lip 2016, 10:05
autor: Krwawisz
No cóż, może po prostu na rynku nie jest potrzebna tego typu gra :( Będziemy to analizować i nie stawiamy kompletnie krzyżyka na projekcie Bro-Wars. A niedługo oprócz gier licencyjnych wystartujemy też na Wspieram.to z własnymi, autorskimi i wtedy zobaczymy na trochę cięższych tytułach, jaki będzie odzew... trzymajcie kciuki ;)

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 20 lip 2016, 10:13
autor: xelos80
Zaan84 pisze:No tak ale czy to nie właśnie po to stworzony został serwis Wspieram.to? Aby wydawać niszowe gry a nie byc sklepem dla duzych wydawnictw? Ale ta dyskusja była podejmowana juz nie raz.

Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Mi się wydaje że wspieram.to zostało założone żeby zarobić pieniądze dla jego założycieli a to jak zarabia pewnie ich mniej obchodzi. A nawet pewnie wola jak coś dużego jest wspierane bo większą szansa na dużą prowizję.

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 04 sie 2016, 16:32
autor: Porchpeople
Dzisiaj dostałem bardzo miły telefon ze sklepu Cube - że zdecydowali, że po zamówieniu Magii i Myszy z dodatkiem Serce Glorma prześlą mi podstawkę gry wcześniej (właściwie już ją mam od 30 minut:) ) i nie muszę czekać na całość podstawki z dodatkiem aż do września (tak jak było ustalone). Klasa! :)

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 05 sie 2016, 17:37
autor: malekith_86
a Spirits of the Rice Paddy nadal macie w planach ?
bo wydawało mi sie, że było na liście na wspieram to na sierpień, a teraz już nie ma go na liście
zmiana planów ?

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 11 sie 2016, 07:26
autor: Olele
Wiem, że troszkę z innej beczki ale czy koniec sierpnia jest wciąż aktualną datą premiery dodatku Serce Glorma do Magia i Myszy? Nie mogę się doczekać swojego pre-orderu :)

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 11 sie 2016, 07:52
autor: TTR_1983
Olele pisze:Wiem, że troszkę z innej beczki ale czy koniec sierpnia jest wciąż aktualną datą premiery dodatku Serce Glorma do Magia i Myszy? Nie mogę się doczekać swojego pre-orderu :)
Gdzieś chyba pisali, że wrzesień najwcześniej ale mogę się mylić.

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 11 sie 2016, 09:05
autor: Porchpeople
TTR_1983 pisze:
Olele pisze:Wiem, że troszkę z innej beczki ale czy koniec sierpnia jest wciąż aktualną datą premiery dodatku Serce Glorma do Magia i Myszy? Nie mogę się doczekać swojego pre-orderu :)
Gdzieś chyba pisali, że wrzesień najwcześniej ale mogę się mylić.
Rozmawiałem ok. tygodnia temu z pracownikiem sklepu Cube i powiedział, żeby nastawić się na początek września, a może gra dotrze jeszcze na końcu sierpnia ;)

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 11 sie 2016, 14:20
autor: DeBOB
Czy gdzieś tam, na odległym horyzoncie Waszych planów wydawniczych, majaczy rozszerzenie "Dead of Winter: Warring Colonies"?

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 11 sie 2016, 14:28
autor: Krwawisz
a jak myślisz? :-)

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 11 sie 2016, 14:30
autor: DeBOB
Krwawisz pisze:a jak myślisz? :-)
Na pewno wiem, co chciałbym myśleć. Mylę się? ;)

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 11 sie 2016, 19:07
autor: Tuminure
Wiadomo coś więcej na temat daty polskiego wydania Dead of Winter: The Long Night? O ile dobrze widzę, zostały 2 tygodnie do oficjalnej premiery i pojawiają się głosy, że ktoś niby dostał już preordery (angielskiej wersji).

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 11 sie 2016, 20:11
autor: Krwawisz
Po kolei:

1. jesli chodzi o MZ:DN to niestety będziemy musieli poczekać trochę dłużej niż Amerykanie. Gra miała prapremiere na Genconie i rzeczywiscie oficjalnie za 2tyg bedzie w sklepach, ale druki międzynarodowe gier od PHG nie pokrywają się już z tymi angielskimi, które są nieco wcześniej. Dlatego my spodziewamy się gry na przełomie września/października. Na razie nie mamy jeszcze dokładnych danych więc nie mogę podać konkretnej daty. Ten termin może być ruchomy w obie strony

2. Serce Glorma z tego co wiem wypłynęło i powinno być gdzieś w połowie września. Nie mam jeszcze konkretnej daty. Cała sprawa się nieco wydłużyła w związku z pewnymi petrurbacjami. Ale wszystko jest ogarnięte i pozostaje nam wszystkim czekać na grę.

3. Spirits of Rice Paddy trochę nam się odłożyło w czasie. Nie rezygnujemy z jej wydania, ale musieliśmy nieco przemeblować kalendarz. Będę informował.

4. @DeBOB - będzie dobrze ;-)

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 11 sie 2016, 20:21
autor: Bary
DeBOB pisze:Czy gdzieś tam, na odległym horyzoncie Waszych planów wydawniczych, majaczy rozszerzenie "Dead of Winter: Warring Colonies"?
Napisz, proszę, coś więcej o tym dodatku.

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 11 sie 2016, 21:59
autor: sqb1978
Jaki jest mail do sklepu? Chcę wyjaśnić sprawę tego, że po przejściu Cube na nowy sklep nie ma mojego konta, zamówień i nie wiem na jakiej podstawie będą one realizowane.
Ze sklep@cubecp.pl nikt nie odpowiada.

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 12 sie 2016, 05:37
autor: Krwawisz
Nie ma się co martwić. Zamówienia były skopiowane i będą normalnie zrealizowane. Dowiem się jak wygląda sprawa ze starymi kontami, czy będą odnawiane itd. Jestem teraz w Stanach ale od poniedziałku to ogarnę

pozdrawiam
Tomek

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 12 sie 2016, 06:57
autor: sqb1978
Dzięki za info, trochę mniej się martwię. Niemniej pasowało by dać jakąś odpowiedź ze sklepu na wysłanego maila ;)

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 12 sie 2016, 09:10
autor: DeBOB
Bary pisze:
DeBOB pisze:Czy gdzieś tam, na odległym horyzoncie Waszych planów wydawniczych, majaczy rozszerzenie "Dead of Winter: Warring Colonies"?
Napisz, proszę, coś więcej o tym dodatku.
Przypadkowo trafiłem na tweeta Watch it Played (https://twitter.com/WatchItPlayed/statu ... 5359844352).
Stopniowo pojawia się coraz więcej informacji na temat tego rozszerzenia, np. na redditcie (https://www.reddit.com/r/boardgames/com ... s_box_art/) i forum BGG (https://boardgamegeek.com/thread/140139 ... g-colonies). Wygląda na to, że PHG zgapiło pomysł od Andy'ego i Sarah ;).
Jako, że mam Martwą Zimę i czekam na zakupioną w przedsprzedaży Długą Noc, ucieszyła mnie możliwość połączenia obydwu "podstawek" w klimatyczny konflikt dwóch kolonii. Tylko, gdzie ja znajdę 10 graczy?

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 23 sie 2016, 12:56
autor: Sekator
Jak tam druk poprawionych kart z nowych talii?

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 23 sie 2016, 13:26
autor: adalbert
No i jak jest z rozstawieniem początkowym Tchórza (Scravena). Bo inne na naszych kartach i na stronie PHG.