Strona 14 z 16

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 16 kwie 2022, 17:34
autor: Dako
Torquemada666 pisze: 16 kwie 2022, 17:30 Według bgg jest 27 kart, u Czachy w opisie jest 18. Nie wydadzą wszystkich?
https://boardgamegeek.com/boardgameexpa ... ces-sphere
https://czachagames.pl/index.php/produk ... dsprzedaz/
Jak zajrzysz do linku z instrukcją PL to są tam również pokazane brakujące w opisie 9 kart oblicz.

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 16 kwie 2022, 23:41
autor: spartan
Z trochę innej beczki-czy do gry jest w jakimś fanowskim miejscu dołączona errata albo coś podobnego ?czy coś podobnego...z góry dzięki

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 17 kwie 2022, 00:33
autor: _leigam_
spartan pisze: 16 kwie 2022, 23:41 Z trochę innej beczki-czy do gry jest w jakimś fanowskim miejscu dołączona errata albo coś podobnego ?czy coś podobnego...z góry dzięki
Gdzieś wywiesili i chyba znikło. Ściągnąłem plik o ile dobrze pamiętam w pracy, mam nadzieje że jeszcze gdzieś tam jest. Na necie nie mogę znaleźć.

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 17 kwie 2022, 03:54
autor: Torquemada666
_leigam_ pisze: 17 kwie 2022, 00:33
spartan pisze: 16 kwie 2022, 23:41 Z trochę innej beczki-czy do gry jest w jakimś fanowskim miejscu dołączona errata albo coś podobnego ?czy coś podobnego...z góry dzięki
Gdzieś wywiesili i chyba znikło. Ściągnąłem plik o ile dobrze pamiętam w pracy, mam nadzieje że jeszcze gdzieś tam jest. Na necie nie mogę znaleźć.
https://drive.google.com/file/d/1r4Npu- ... oJkdtbUOl8

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 30 cze 2022, 12:36
autor: opulentus
Powie mi ktoś jak duże są pudła od dodatków Niezliczone Horrory i Wieczne Koszmary? Gabarytowo są takie same jak podstawka czy mniejsze?
Zapodziała mi się gdzieś paczka z nimi i nie wiem jak dużej paczki szukać. Po spisie komponentów stawiam na rozmiar podobny do podstawki.

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 30 cze 2022, 13:00
autor: Dako
opulentus pisze: 30 cze 2022, 12:36 Powie mi ktoś jak duże są pudła od dodatków Niezliczone Horrory i Wieczne Koszmary? Gabarytowo są takie same jak podstawka czy mniejsze?
Zapodziała mi się gdzieś paczka z nimi i nie wiem jak dużej paczki szukać.
Zgadza się.
Wymiary pudeł szerokość, głębokość są w obu dodatkach takie same jak podstawka.
Różnica to w przypadku Niezliczonych Horrorów wysokość 7 cm a podstawka i Koszmary mają 11 cm.

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 07 lip 2022, 12:23
autor: spartan
Witam chciałem zapytać o temat którego tu nie znalazłem a może byłby pomocny w wyborze ekipy wybrańców do najlepszego teamu dla 4postaci w trybie solo albo 6ciu w trybie max ilości 6ciu postaci...
Gra z tym poziomem trudności zamiata mną w pierwszym rozdaniu,drugie znowu szczęście opuszcza mnie pod koniec i z ok.11pkt czyli 1pkt przed końcem plansza pełna głodnych blobów i innych patyczaków...
Zdania nie zmieniam jest naprawdę dobrze a śmiech domowników bo mąż stoi na rzęsach z komentarzami budzącymi z odrętwienia i soundtrackiem z Thing niech będzie świadectwem upartego gracza który nadal biczuje się drugą misją...przy okazji wracając do tematu...moja ekipa która wydaje się idealna na po części zalana plansze to:
-Clarke- wchodzi z buta i czyści pole
-Pris- kameleon najczęściej w skórze Ryana(nie traci tlenu) albo Felicii(długie maratony po bazie)
-Felicia-moje najsłabsze ogniwo ale leczy i bonus bieg a to się zawsze przydaje
-Ryan- bez straty tlenu i +kość obrony...
napiszcie proszę jak wasze wybory,bo wiele osób pisze o przechodzeniu fabuły,odniosłem wrażenie bez większego zatrzymywania ...pozdrawiam graczy W

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 03 sie 2022, 14:28
autor: spartan
Mała Viktoria dwa scenariusze za mną i stwierdzam że tylko dobrze wybrane postacie są w stanie nie tyle radzić sobie ze scenariuszem ale go skończyć bo często złudne szczęście trwa przez chwilę ale nieskończone fale przeciwników w końcu po małym błędzie rozlewają się ubijając pierwszego szczęśliwego...trzeci scenariusz taki właśnie jest bo Batofobia jest wolna i grając zestawem dodatków,można trafić na potwory które już na początku windują poprzeczkę i jest super ale do drugiej tury bo mimo więcej biegających bohaterów i tak potrzebni są ci ubijający stada kolejnych mas macek i innych blobów...
Mój team się zmienił i chyba się sprawdza tylko trzeba wycisnąć z nich zdolności współpracujących par bo trzeba podzielić się na dwie grupy i możliwie szybko ogarnąć znaczniki na końcach planszy...a przynajmniej tak na razie założyłem choć baty za każdym razem w tym samym momencie...przed trzecim środkowym znacznikiem...

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 01 wrz 2022, 19:54
autor: NeXuS AlphA
Otworzyłem dziś paczkę i nie zapeszając wygląda na to, że całość projektu Deep Madness udało się Czasze dowieźć do końca (no pomijam boxy i resztę "gadżetów").

Spoiler:
Teraz tylko pozostaje jeszcze twygospododarować czas na to wszystko (+ to co do tej pory) :mrgreen: ale przyznam że choć z poprzedniego setu jeszcze rzeczy czekają na swoją kolej tak tu od początku ciekaw jestem tego Dagona. Czas pokaże czy za auto-hypem stoi naprawdę coś ciekawego w tym dodatku.

Czy ktoś już miał okazję go (Narodziny Dagona) ograć i ma jakąś opinię?
A może też są jakieś realne przesłanki, żeby iść jednak chronologicznie scenariusze/dodatki?

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 06 wrz 2022, 13:17
autor: Moonday
Ktoś może wie czy w dodruku podstawki są te same problemy ze znacznikami tlenu i podstawkami dla potworów, co w pierwszym druku?

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 06 wrz 2022, 23:11
autor: spartan
Podstawka + Niezliczone koszmary + ...Koszmary to najwięcej stuffu w dwóch pudłach masz wszystko + żetony sensownie wymienione na znaczniki i najwięcej bohaterów z toną przeciwników z b.różnymi mechanikami ...

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 06 wrz 2022, 23:17
autor: spartan
...dochodzą scenariusze chronologicznie ost. do głównej historii i trzy misje niezwiązane z pdst.

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 06 paź 2022, 08:27
autor: Yuri
Reprint i nowy dodatek startują za tydzień:

https://www.kickstarter.com/projects/di ... n=ad96cb9f

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 06 paź 2022, 08:38
autor: tomp
Yuri pisze: 06 paź 2022, 08:27 Reprint i nowy dodatek startują za tydzień:

https://www.kickstarter.com/projects/di ... n=ad96cb9f
Ciekawe co na to Czacha Games ?
@Czacha Games czy macie zamiar wejść w kolejną część ?

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 06 paź 2022, 08:53
autor: Zmij
tomp pisze: 06 paź 2022, 08:38
Yuri pisze: 06 paź 2022, 08:27 Reprint i nowy dodatek startują za tydzień:

https://www.kickstarter.com/projects/di ... n=ad96cb9f
Ciekawe co na to Czacha Games ?
@Czacha Games czy macie zamiar wejść w kolejną część ?
W kampanii jest wspomniana polska wersja językowa tak więc zapewne Czacha będzie brała w tym udział. Stawiałbym że zrobią odrębną zbiórkę na swojej stronce jak zwykle

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 06 paź 2022, 10:53
autor: Irr3versible
Zmij pisze: 06 paź 2022, 08:53
tomp pisze: 06 paź 2022, 08:38
Yuri pisze: 06 paź 2022, 08:27 Reprint i nowy dodatek startują za tydzień:

https://www.kickstarter.com/projects/di ... n=ad96cb9f
Ciekawe co na to Czacha Games ?
@Czacha Games czy macie zamiar wejść w kolejną część ?
W kampanii jest wspomniana polska wersja językowa tak więc zapewne Czacha będzie brała w tym udział. Stawiałbym że zrobią odrębną zbiórkę na swojej stronce jak zwykle
Tak, też mi się tak wydaje.
Jest wymieniona wersja PL, ale nie można kupić nic w tej wersji bezpośrednio na ks. Kampania raczej na pewno po ogłoszeniach grudniowych Czachy, gdyby mieli startować równolegle to już byśmy mieli informacje - a w temacie Czachy była wskazówka poczekać z zapowiedziami na liva.

Ciekaw jestem jak upgrade patch zostanie wyceniony przez Czachę i jakie dokładnie są różnicę miedzy pierwsza wersją a obecną. W sumie cena pudełek do przechowywania też mnie interesuję, ale nie wiem czy nie zostanę tylko na Profundum - figurki jakoś rozplanuje między boxami, a Profundum ma dodatkowy quest.

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 06 paź 2022, 16:17
autor: tomp
w kampanii jest informacja, że po poprzedniej kampanii była wersja polska. Zwróćcie uwagę jak działają "triki marketingowe" :shock:
Przy opcjach poszczególnych pledge/addon nie ma biało-czerwonej flagi.

PS ja chętnie kupiłbym to dedykowane pudło na figurki, poza nowym dodatkiem

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 06 paź 2022, 19:20
autor: NeXuS AlphA
Spodziewałem się że będzie reprint (tak jak było o tym wiadomo) ale przyznam nie wiedziałem że będzie to też taka "odświeżona" wersja. W takim przypadku pozostaje pytanie czy Czacha również pochyli się nad upgrade packiem - tym razem to nie jest "po prostu" paczka z tłumaczeniem do czegoś czego uprzednio nie sprzedawali - i jak plasowała by się cena.

Swoją drogą ciekawe co i jak w szczegółach się różni po za rozjaśnienieniem.

No i szkoda ze tym razem nie widać póki co plastikowego toru który był uprzednio na KS.

Cóż czekać pozostaje zatem na Czachę, żeby wiedzieć czy i iloma pieniędzmi w nich rzucać :wink: :roll:

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 06 paź 2022, 19:44
autor: tomp
NeXuS AlphA pisze: 06 paź 2022, 19:20
Spoiler:
Cóż czekać pozostaje zatem na Czachę, żeby wiedzieć czy i iloma pieniędzmi w nich rzucać :wink: :roll:
Wydaje mi się, że Czacha może sobie zawalić sprzedaż jak nie da znać czy będzie wydawać.
------------

Upgrade kit, ogólny zarys zmian w spoilerze:
Spoiler:
Dodatek to zestaw fanowskich scenariuszy, wydaje mi się, że to jest materiał z bgg: "exalted blasphemies 7 scenario expansion selfprint
Imiona i nazwiska projektantów zgadzają się.

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 06 paź 2022, 21:04
autor: Irr3versible
Na stronie Ks można kliknąć na upgrade lack i przeniesie nas na pdf gdzie są widoczne porównania nowej i starej wersji. Nigdzie jednak nie ma jednoznacznie napisane, że żadne zasady / umiejętności / statystyki itp nie ulegają zmianie. Oczy widzą, że nie będzie tak ciemno (tło kart też będzie rozjaśnione), poprawiony kontrast, czcionki, cyfry itp ale revised wciąż może oznaczać że coś pozmieniali więcej.
Tu chciałbym więcej informacji.
Jeśli jednak to tylko strona wizualna, to nie jestem zainteresowany płacić 200-300 PLN za przedruk.

Co do scenariuszy, to chyba jednak masz rację tomp.
Na stronie kampanii napisali, że to pasjonaci stworzyli - ale nie wiedziałem że to było dostępne na bgg. Dla mnie nawet przerobione epickie potwory są zbędne - choć fajne, podobają mi się. Wątpię aby takie rozwiązanie było możliwe, ale jak dla mnie to Czacha może wydać opcje minimalistyczną tego dodatku - scenariusze oraz karty potworów. Nie potrzebuje dodatku za 300 PLN, który ma 20 odświeżonych figurek.

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 15 paź 2022, 15:43
autor: Yuri
Na profilu Czachy pojawił się print screen z wypowiedzi Rogera Ho, że to ostatni druk DM i skupia się na oszlifowaniu i wydaniu ver. 2.0 DMa. To chyba niezłe perspektywy :)

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 22 paź 2022, 09:58
autor: suibeom
Po czterech podejściach pierwszy scenariusz zaliczony. Nie wiem jak będzie później, ale w tym scenariuszu wyścig z czasem mocno daje się we znaki pogłębiając uczucie osaczenia. Gra jest bardzo klimatyczna, a ścieżka do Event Horizont ten klimat jeszcze podbija. Jedyny minus, który mocno psuje klimat w grze, to jeden z warunków przegranej – brak możliwości wystawienia wskazanych przez kartę potworów w fazie namnażania. Ten warunek powoduje, że trzeba polować na potwory, których rzekomo się boimy i przed którymi uciekamy, by nie zabrakło ich do wystawiania. Bardzo nam się to gryzie z klimatem i grozą w grze i będziemy chcieli to jakoś home rulesować. Chyba, że się okaże, że brak tego warunku mocno ułatwia grę.

Mam pytanie do tych co ograli Deep Madness - czy postacie i potwory z dodatków można używać już w pierwszych scenariuszach, czy wprowadzać je sukcesywnie ogrywając kolejno dodatki?

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 22 paź 2022, 11:02
autor: Zmij
suibeom pisze: 22 paź 2022, 09:58
Mam pytanie do tych co ograli Deep Madness - czy postacie i potwory z dodatków można używać już w pierwszych scenariuszach, czy wprowadzać je sukcesywnie ogrywając kolejno dodatki?
Jak najbardziej, wszystkie postacie można używać w dowolnym scenariuszu co bardzo gre urozmaica i znacznie podnosi regrywalność. My zawsze gramy losowym składem bohaterów i przeciwników coby było ciekawiej

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 22 paź 2022, 11:44
autor: Yuri
Kolega napisał o postaciach, ja tylko dodam, że podobnie działają potworzaki. Zwiększają ilość zmiennych do wylosowania.

Re: Deep Madness (Roger Ho)

: 22 paź 2022, 11:45
autor: GP1
Co do namnażania potworów - to tyle ile możemy, a następnie inne potwory, aby wyrównać lub przewyższyć poziom grozy brakujących figurek (potwory poziomu 0 nie bierzemy pod uwagę)