Strona 16 z 22
Re: Space Hulk.
: 21 paź 2014, 10:03
autor: kozuup
Wszystko jasne.Dzięki za pomoc.
Re: Space Hulk.
: 25 lis 2014, 12:59
autor: kingbrucelee
392 strony z misjami w pdf. Nic tylko rozkładać planszę i pruć z bolterów.
https://www.dropbox.com/s/uw2wj91wizc2g ... ssions.pdf
Re: Space Hulk.
: 25 lis 2014, 13:05
autor: sewhoe
Ja na razie jestem po 2 scenariuszach, więc dodatkowe materiały do wykorzystania na tej "nieodległej" emeryturze.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Re: Space Hulk.
: 25 lis 2014, 14:15
autor: kingbrucelee
Tutaj jeszcze jeden bardzo przydatny link. Zasady wraz z dodatkami do pierwszej edycji.
http://spacehulk.barsoom.cc/ressurected ... edtion.pdf
Re: Space Hulk.
: 26 lis 2014, 00:37
autor: schizofretka
Dzięki wielkie! jeśli macie jeszcze jakieś materiały to wrzucajcie!
Sent from my awesome mobile I want to brag about. May contain trace elements of tpos.
Re: Space Hulk.
: 26 lis 2014, 13:08
autor: Muttah
nono, pdf miodzio, faktycznie nic tylko grać - dzięki!
Re: Space Hulk.
: 27 lis 2014, 13:25
autor: kingbrucelee
Re: Space Hulk.
: 27 lis 2014, 14:10
autor: LordDisneyland
Żeby nie twój nick, już bym groził zastosowaniem przemocy
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Weź mi takich rzeczy nawet nie pokazuj, ja na 42m.kw. z żoną i córką mieszkam!
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Re: Space Hulk.
: 27 lis 2014, 23:09
autor: kingbrucelee
Jak oglądam sobie na YouTube raporty z bitew najnowszej edycji SH, to zauważyłem ,że wszyscy otwierają blipy po wejściu w linie widzenia terminatora, a następnie przesuwają figurki tak jakby kontynuowali ruch blipem, jeśli zostały jeszcze punkty akcji. W pierwszej edycji którą posiadam jest to ruch niedozwolony, ponieważ nie można wejść blipem w pole widzenia termosa. Tak samo zresztą nie można otworzyć blipa już po jego aktywacji, czyli wykonania nim np. ruchu.
Zasady otwarcia blipów w nowej edycji są inne czy oni po prostu grają nieprawidłowo?
Re: Space Hulk.
: 27 lis 2014, 23:19
autor: AkitaInu
To raczej graja źle bo w ostatniej edycji jest tak samo jak mowisz
_____________________________
Wysłane z telefonu, przepraszam za błędy
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Space Hulk.
: 28 lis 2014, 01:29
autor: Dwntn
kingbrucelee pisze:Jak oglądam sobie na YouTube raporty z bitew najnowszej edycji SH, to zauważyłem ,że wszyscy otwierają blipy po wejściu w linie widzenia terminatora, a następnie przesuwają figurki tak jakby kontynuowali ruch blipem, jeśli zostały jeszcze punkty akcji. W pierwszej edycji którą posiadam jest to ruch niedozwolony, ponieważ nie można wejść blipem w pole widzenia termosa. Tak samo zresztą nie można otworzyć blipa już po jego aktywacji, czyli wykonania nim np. ruchu.
Zasady otwarcia blipów w nowej edycji są inne czy oni po prostu grają nieprawidłowo?
W czwartej edycji nic się nie zmieniło. Nie wolno świadomie wejść blipem w pole widzenia Terminatora, tak samo jak nie można kontynuować ruchu ani konwertować blipa w Genokrada gdy blip został już poruszony. Jeśli wejdzie się przypadkowo w linię wzroku Terminatora, należy się cofnąć na ostatnie pole które nie znajdowało się w tej linii.
Jedynym odstępstwem jest sytuacja w której blip staje naprzeciw zamkniętych drzwi, po czy je otwiera w ten sposób odsłaniając się w zasięgu widzenia Terminatora. nazywa się to "involuntary conversion" jeśli dobrze pamiętam i jest jedynym przypadkiem kiedy gracz może świadomie znaleźć się blipem w linii widzenia Termosów.
Pozdrawiam,
- K.
Re: Space Hulk.
: 04 gru 2014, 18:44
autor: kingbrucelee
Udało mi się właśnie kupić wszystkie elementy (z wyjątkiem figurek) z dwóch kompletnych Space Hulk'ów pierwszej edycji za 110 zł. Teraz mogę stworzyć prawdziwy labirynt korytarzy.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Re: Space Hulk.
: 17 gru 2014, 15:21
autor: ma_rio
Witam,
Mam pytanie do weteranów - według której wersji instrukcji najlepiej grać? Ewentualnie jakie elementy z powiedzmy 4ed przenieść do zasad z 3ed?
Re: Space Hulk.
: 17 gru 2014, 15:38
autor: Wintermute
ma_rio pisze:Witam,
Mam pytanie do weteranów - według której wersji instrukcji najlepiej grać? Ewentualnie jakie elementy z powiedzmy 4ed przenieść do zasad z 3ed?
Zasady z pierwszej edycji sa najtrudniejsze dla marines. Z kazda nastepna maja latwiej. Osobiscie polecam grac wedlug 3ED. Z czwartej podoba mi sie jedynie idea torped abordazowych.
Re: Space Hulk.
: 17 gru 2014, 17:17
autor: ma_rio
Dzięki.
W takim razie mam jeszcze jedno pytanie
Jak przetłumaczona jest instrukcja - mój angielski nie jest najgorszy, ale niewątpliwie łatwiej mi jest przyswajać zasady po polsku, tak więc jeśli nie ma jakichś merytorycznych błędów w tłumaczeniu to pewnie lepiej byłoby skorzystać z polskiej wersji.
Re: Space Hulk.
: 13 sty 2015, 15:11
autor: Neoberger
Taki był run na tę grę i proszę. Dziś widziałem w klepie na półce 2 egzemplarze.
http://am76.pl/produkt.php?idprodukt=1958
Re: Space Hulk.
: 13 sty 2015, 16:54
autor: Zauborin
Ja dziś na allegro przeglądałem figsy do WH 40k i widziałem pełno kopii Space Hulk'a wystawionych. Pewno jakaś zagubiona chińska ciężarówka dotarła do PRLu.
Re: Space Hulk.
: 13 sty 2015, 17:15
autor: Neoberger
Ja słyszałem tylko o przechylonym statku co płynął do Niemiec z transportem samochodów. Podobno w Polsce ma się pojawić dużo tanich samochodów z rocznika 2014 lekko pachnących morzem.
Re: Space Hulk.
: 13 sty 2015, 20:02
autor: Tehanu
Też pamiętam. Nawet ktoś tutaj chciał się zakładać że do gwiazdki już nie będzie ani sztuki
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Jednak potężna cena i mnóstwo innych świetnych gier zrobiło swoje.
Space Hulk.
: 13 sty 2015, 22:37
autor: Hipke
Uderz w stół...
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nakład moim zdaniem wyczerpał się długo przed gwiazdką, a to że któryś sklep nie zdołał opchnąć kilku sztuk do dnia dzisiejszego, to już jego problem. A aukcje się nie liczą
Fakt faktem, cena nie zachęca. Mimo wszystko przy takim koszcie, to i tak gra sie rozeszła niebywale szybko.
Re: Space Hulk.
: 21 sie 2015, 11:02
autor: tencogoniema
ta klepsydra to ile czasu odmierza
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
tak jak w jedynce 2min
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
czy jak mam 1 ed igram w SH juz ponad 20 lat to jest sens kupowania 3/4 ed
pytam bo widze ze jest pudlo bez figurek na sprzedaz za wzgledna cene
Re: Space Hulk.
: 21 sie 2015, 11:16
autor: Dante
Powinny być 3 minuty. Moja w jedną stronę 2,5 a w drugą 3 z małym chaczykiem.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Proponuję telefon ze stoperem.
Re: Space Hulk.
: 21 sie 2015, 11:29
autor: tencogoniema
tak myslalem ze czas w tych klepsydrach jest wzgledny
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Re: Space Hulk.
: 21 sie 2015, 11:46
autor: MisioKret
Tak to już jest z czasem na polu bitwy, kiedy śliczne oślizgłe mordki chcą się z Tobą bliżej poznać
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dlatego też zawsze używam oryginalnej klepsydry
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Space Hulk.
: 21 sie 2015, 12:08
autor: Dante
BTW krążą plotki, że ma wyjść nowa gra od GW. Ma się dziać w czasach herezji horusa Imperial Fists vs Iron Hands. Wypraski z figurami krążą już po sieci od jakiegoś czasu. Skuszę się nawet dla samych modeli xtak jak to zrobiłem dla assassinorum execution force.