Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Wrzuciłem przed chwilą na bgg spolszczenie dodatku Breakin' Atmo >>> karty PL - jako dodatek dorzuciłem podsumowanie wszystkich solidnych kontaktów [format ten sam co karty - czyli CCG], włącznie z tymi które pojawią się w Blue Sun.
Ile w sumie kart ma Blue Sun? Nie mogę znaleźć w opisach szczegółowej informacji. I czy wszystkie są w rozmiarze SCC? Chcę zamówić od razu z koszulkami
Jelithe pisze:Ile w sumie kart ma Blue Sun? Nie mogę znaleźć w opisach szczegółowej informacji. I czy wszystkie są w rozmiarze SCC? Chcę zamówić od razu z koszulkami
Podaję za instrukcją do gry:
25 kart Zakupów
30 kart Nawigacji
75 kart Zleceń
2 karty Liderów
3 karty Scenariuszy
2 karty set-upu (wielkości Scenariuszy)
Jelithe pisze:Ile w sumie kart ma Blue Sun? Nie mogę znaleźć w opisach szczegółowej informacji. I czy wszystkie są w rozmiarze SCC? Chcę zamówić od razu z koszulkami
Podaję za instrukcją do gry:
25 kart Zakupów
30 kart Nawigacji
75 kart Zleceń
2 karty Liderów
3 karty Scenariuszy
2 karty set-upu (wielkości Scenariuszy)
Mi dziś przyszły fanowskie karty "Local Color", które zamówiłam w ArtsCow i jestem pod bardzo dużym wrażeniem jakości i wykonania, a szczególnie grafik, które idealnie wpasowały się w klimat gry. Same zasady też są interesujące. Jeśli jesteś na planecie bez kontaktu i bez sklepu możesz przed wykonaniem akcji dociągnąć kartę Local Color. Ryzykujesz, bo może to być pułapka, ale jeśli jej unikniesz lub na nic podobnego nie trafisz, to możesz zyskać coś fajnego i otrzymać to natychmiast (np zakup z dowolnego decku, albo zatrudnienie), lub kartę zachować na później, by w odpowiednim momencie poprzeszkadzać nią przeciwnikowi. Czy nie brzmi to interesująco? Już się nie mogę doczekać, kiedy będzie okazja do potestowania
Oj tam taniej 60 zł z groszami z przesyłką da się strawić i wcale nie wychodzi dużo taniej za papier foto + tusz, które musiałeś zużyć na wydrukowanie, zaś te wyglądają jak oryginalna część gry. Super jakość No ale odchodząc od kwestii ekonomicznych, testowałeś? Jak Ci się podoba ten deck w grze? Dobrze działa?
Jelithe pisze:Oj tam taniej 60 zł z groszami z przesyłką da się strawić i wcale nie wychodzi dużo taniej za papier foto + tusz, które musiałeś zużyć na wydrukowanie, zaś te wyglądają jak oryginalna część gry. Super jakość No ale odchodząc od kwestii ekonomicznych, testowałeś? Jak Ci się podoba ten deck w grze? Dobrze działa?
Wow, w pierwszej chwili przeczytałem, że wyszło Ci po 60 groszy za kartę i za taką cenę, to faktycznie nie ma się co zastanawiać Tylko jak taką zniżkę wyrwać? Samodzielny druk wyniósł mnie ok.10zł za całość.
Niestety, nie miałem jeszcze okazji nimi zagrać, ponieważ...
Trochę więcej niż 60gr za kartę, ale blisko. Przesyłka kosztowała tyle co karty Ale w ArtsCow często są promocje. Wchodzi się w zakładkę promocje i tam są podawane kody czy na zniżki na produkt czy na darmową przesyłkę, itp. Np. teraz widziałam darmową przesyłkę międzynarodową
To jak już wytniesz swoje karty, to podziel się opinią Mam nadzieję, że mi uda się niedługo potestować
Planszostrefa już wysyła Blue Sun! W poniedziałek albo we wtorek pewnie pogram
A tak przy okazji - znalazłem swego czasu (nie pamiętam gdzie, pewnie na BGG) pomysł na ciekawego homerula, a mianowicie:
Jedynka wyrzucona na kości zawsze oznacza niepowodzenie testu
Ostatnie dwie partie graliśmy w ten właśnie sposób i szczerze go wszystkim polecam. Skończy się problem przepakowanego lidera, który zawsze i wszędzie da sobie radę.
Jelithe pisze:Hymmm, ciekawy pomysł. Może spróbujemy, bo w sumie jak jesteśmy już "napakowani" to nawet nie rzucamy kostką, bo nawet jedynka przechodzi
No właśnie. U nas, grając zgodnie z podręcznikiem po pewnym czasie gra stawała się przewidywalna i nieco przez to monotonna. Emocje wzbudzały tylko akty piractwa a to też pod warunkiem, że siły były z grubsza wyrównane. Grając "po domowemu", każdy rzut kością niesie ze sobą emocje.