Strona 16 z 25

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 25 cze 2019, 16:26
autor: Trolliszcze
Ale to chyba był problem części nakładu (i zdaje się, że w najgorszych przypadkach wymieniali).
Nie wiem jak HR, ale SR mam przed sobą obie wersje, PL i ENG, i nie widzę żadnej różnicy jakości.
EDIT: Organoleptycznie to karty PL są nawet ciut grubsze od EN. Za to EN są ładniejsze, bo nie ma tych paskudnych grubych czarnych ramek.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 25 cze 2019, 18:47
autor: Gizmoo
Ponieważ porównywałem dwa egzemplarze organoleptycznie i rozłożyłem równocześnie oryginał i nasz gówniany print, więc jakość kart oryginalnej edycji HR w stosunku do druku Games Fucktory to:

- Bardziej wyostrzone ilustracje - zamiast zmiękczonych jakimś filtrem (może mniej precyzyjna maszyna drukująca?).
- Większy kontrast kolorów vs mniejszy kontrast.
- "Lniane" wykończenie kart (linen finish), dzięki któremu karty są przyjemniejsze w dotyku i mniej podatne na odkształcenia zamiast zwykłego papieru toaletowego użytego w druku GFP.
- Perfekcyjne wycięcie kart kontra postrzępione dziady, które wyglądają jak po rozegraniu stu gier bez użycia koszulek.
- Sztywniejsze karty kontra miękki papier wymagający koszulkowania, żeby było czuć kartę w dłoni.
- Poręczne, pachnące pudełko kontra śmierdzące sikami szympansa pudełko od GF.

Serio to była przepaść. Ja byłem załamany, że wydałem kasę tylko po to, by mieć karty w języku polskim i zamiast jakości kupiłem śmierdzące żalem wydanie GF(p)

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 25 cze 2019, 19:08
autor: olsszak
Współczuje Kubuś :(

Ja się dziwie, że akurat do tej gry ktoś szedł w polską wersję, bo języka tam nie jest dużo, a wiekszosc to ikonografika.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 25 cze 2019, 19:21
autor: xtomashx
Wiadomo jak wersja nowego wydawcy?

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 26 cze 2019, 10:14
autor: Wrotek
Kupiłem wszystkie postacie i karty bossów i nie różnią się od wydania poprzedniego dostawcy.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 26 cze 2019, 10:17
autor: japanczyk
Wrotek pisze: 26 cze 2019, 10:14 Kupiłem wszystkie postacie i karty bossów i nie różnią się od wydania poprzedniego dostawcy.
Bo IUVI chyba tylko opłaciło druk zamówiony przez GF. Przypuszczam, że jedyna zmiana to logo IUVI na pudełkach.
Zobaczymy jak będzie z kolejnymi drukami.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 30 cze 2019, 20:34
autor: pegzi
Zapraszamy do naszej recenzji dodatków: https://dicelandblog.pl/recenzja-201-he ... ow-bossow/

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 04 lip 2019, 22:16
autor: Iuvi Games
japanczyk pisze: 26 cze 2019, 10:17
Wrotek pisze: 26 cze 2019, 10:14 Kupiłem wszystkie postacie i karty bossów i nie różnią się od wydania poprzedniego dostawcy.
Bo IUVI chyba tylko opłaciło druk zamówiony przez GF. Przypuszczam, że jedyna zmiana to logo IUVI na pudełkach.
Zobaczymy jak będzie z kolejnymi drukami.
Cześć.
Wywołani do tablicy szczegółowo odpowiadamy.
Dotychczasowy wydawca gry - GF - zlecił do produkcji karty na innym materiale, niż ten, jaki do produkcji wersji ENG użył oryginalny wydawca. Przejmując licencję kontaktowaliśmy się z WWG i zgodnie ustaliiśmy, że pozostajemy przy dotychczasowym wydaniu gry (jakość karcianego papieru). W innym przypadku musielibyśmy zamienić kila tysięcy talii na nowe.
Ewentualny (i wielce prawdopodobny) kolejny dodruk gry będzie posiadał karty tej samej jakości, co poprzednie druki, w celu zachowania identycznej (lub prawie identycznej) jakości.

Tak się ma sprawa zarówno ze Sta Realms jak i Hero Realms.

Cieszymy się, że dodatki Wam się podobają. Mamy nadzieję, że kolejne dodatki do HR jak i inne gry także obdarzycie tak ciepłymi słowami.

Pozdrawiamy

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 04 lip 2019, 22:23
autor: japanczyk
Iuvi Games pisze: 04 lip 2019, 22:16
Cieszymy się, że dodatki Wam się podobają. Mamy nadzieję, że kolejne dodatki do HR jak i inne gry także obdarzycie tak ciepłymi słowami.

Pozdrawiamy
Czyli możemy liczyć na Ruiny Thandalaru i resztę? :-D

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 05 lip 2019, 08:53
autor: Wroobel
Ja mam prośbę o podanie jakie jeszcze dodatki wyszły po ang i co mniej więcej oferują bo wydawnictwo powyżej daje na nie nadzieję :)
Jest ktoś chętny?

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 05 lip 2019, 09:05
autor: japanczyk
Wroobel pisze: 05 lip 2019, 08:53 Ja mam prośbę o podanie jakie jeszcze dodatki wyszły po ang i co mniej więcej oferują bo wydawnictwo powyżej daje na nie nadzieję :)
Jest ktoś chętny?
https://boardgamegeek.com/boardgame/198 ... expansions Tu masz wszystko ;-)
Ale wyszły dwie kampanie, dwa packi z championami i akcjami, ancestry pack pozwalajacy wybrac rasę i jeszcze dwa packi z questami

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 05 lip 2019, 18:21
autor: annak2
Do posiadających dodatki (pakiety bohaterów) - czy mają one realny wpływ na ograniczenie elementu losowości w grze (niejako wpisanej w deck-building) i pozwalają na bardziej długofalowe i przewidywalne planowanie przebiegu rundy?

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 06 lip 2019, 13:31
autor: Onishin
annak2 pisze: 05 lip 2019, 18:21 Do posiadających dodatki (pakiety bohaterów) - czy mają one realny wpływ na ograniczenie elementu losowości w grze (niejako wpisanej w deck-building) i pozwalają na bardziej długofalowe i przewidywalne planowanie przebiegu rundy?
Paczki bohaterow nie zmieniaja w zaden sposob zasad kupowania, odrzucania lub dobierania kart. W kwestii zasad zmieniaja tyle, ze w zaleznosci od wybranego bohatera masz dwie startowe zdolności. Jedna potezna - jednorazowa, druga slabsza - wielokrotnego uzytku. Takze na upartego to jest bardzo delikatne zanizenie losowosci gdyz wiesz ze ten bohater bedzie od poczatku mogl zawsze z tych dwoch umiejetnosci skorzystac.

W zaleznosci od bohatera masz tez inna wartosc startowa zdrowia i lekko zmodyfikowany deck startowy zazwyczaj sa to 4 inne karty niz podstawowe monety lub punkty ataku. Pozostale karty to zazwyczaj wciaz te same pojedyncze monety.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 23 lip 2019, 23:53
autor: Iuvi Games
japanczyk pisze: 04 lip 2019, 22:23
Iuvi Games pisze: 04 lip 2019, 22:16
Cieszymy się, że dodatki Wam się podobają. Mamy nadzieję, że kolejne dodatki do HR jak i inne gry także obdarzycie tak ciepłymi słowami.

Pozdrawiamy
Czyli możemy liczyć na Ruiny Thandalaru i resztę? :-D
Jak już wcześniej wspominaliśmy, mamy prawa do wydania całej serii gier Hero realms w języku polskim. Oczywiście chcemy je wydać wszystkie. Nie podajemy jednak konkretnych dat, bowiem proces wydawniczy czasem nie idzie w parze z planami. Jak będziemy mniej więcej pewni co do daty, wówczas podamy ją do informacji.

Do zobaczenia na szlaku!

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 24 lip 2019, 11:10
autor: xCronoxPL
Iuvi Games pisze: 23 lip 2019, 23:53
Jak już wcześniej wspominaliśmy, mamy prawa do wydania całej serii gier Hero realms w języku polskim. Oczywiście chcemy je wydać wszystkie. Nie podajemy jednak konkretnych dat, bowiem proces wydawniczy czasem nie idzie w parze z planami. Jak będziemy mniej więcej pewni co do daty, wówczas podamy ją do informacji.

Do zobaczenia na szlaku!
Myślę, że największą wartość dodana miały by małe dodatki. Te dodające questy, rasy itd. Na nie jest choć cień szansy ?

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 25 lip 2019, 09:40
autor: karp
Info dla wszystkich wspomagających ostatnią kampanię na KS: wczoraj dostałem link do pledgemanagera. ;) Estimated delivery: december 2019. Can't wait!

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 25 lip 2019, 11:28
autor: Losiek
xCronoxPL pisze: 24 lip 2019, 11:10 Myślę, że największą wartość dodana miały by małe dodatki. Te dodające questy, rasy itd. Na nie jest choć cień szansy ?
Wydaje mi się, że odpowiedź masz powyżej:
Iuvi Games pisze: 23 lip 2019, 23:53 Oczywiście chcemy je wydać wszystkie.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 29 lip 2019, 01:44
autor: kilpopx
Czyli mam rozumieć że nabywając grę od nowego wydawcy wykonanie kart będzie tak samo przeciętne (poszarpane krawędzie, niska jakość papieru i grafik) ? Zastanawiam się nad podstawką do luźnej gry przy piwku i jedyne co mnie wstrzymuje od zakupu to strach przed otrzymaniem półproduktu.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 29 lip 2019, 08:10
autor: KurikDeVolay
Widziałem lepsze karty, ale widziałem też gorsze. Moje siedzą od nowości w koszulkach paladyna i na nic nie mogę narzekać. Brzegi kart nie odstają od tego, co nazywamy produktem średniej jakości.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 29 lip 2019, 08:11
autor: Moonday
Czyli mam rozumieć że nabywając grę od nowego wydawcy wykonanie kart będzie tak samo przeciętne
Jakość kart jest taka sama, jak wcześniej.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 29 lip 2019, 13:22
autor: kilpopx
Dzięki zaryzykowałem i kupiłem podstawkę, mam nadzieję że się nie przestraszę :D.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 29 sie 2019, 08:36
autor: StanleyStone
Nie macie wrażenia, że czarodziej jest najsłabszym z bohaterów? Złodziej ma możliwość przetrwania do late gameu, gdzie powinien już coraz częściej rzucać drogimi kartami, tropiciel i wojownik mają super początek i potem ciężko ich dogonić, a kapłan przy odrobinie szczęścia jest nie do ubicia. Natomiast czarodziej ma słabą zdolność, a w late gamie jego czary nie są już tak silne. Więc nie ma ani mocnego uderzenia (chociaż też nie najsłabsze), ani mechanizmu przetrwania do late game. Chyba, że ja coś nim nie ogarniam...

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 29 sie 2019, 09:10
autor: japanczyk
StanleyStone pisze: 29 sie 2019, 08:36 Nie macie wrażenia, że czarodziej jest najsłabszym z bohaterów? Złodziej ma możliwość przetrwania do late gameu, gdzie powinien już coraz częściej rzucać drogimi kartami, tropiciel i wojownik mają super początek i potem ciężko ich dogonić, a kapłan przy odrobinie szczęścia jest nie do ubicia. Natomiast czarodziej ma słabą zdolność, a w late gamie jego czary nie są już tak silne. Więc nie ma ani mocnego uderzenia (chociaż też nie najsłabsze), ani mechanizmu przetrwania do late game. Chyba, że ja coś nim nie ogarniam...
Na poczatku uzywasz co ture zdolnosci zeby miec 6 zamiast 5 kart na rece. Powiedziałbym, ze to całkiem silna umiejetnosc

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 29 sie 2019, 09:26
autor: StanleyStone
No ale żeby to zrobić, muszę wydać 2 złota, które też pochodzi z karty. Zatem karta za kartę i jeszcze dorzucam -1 życia, a i to jak dobrze pójdzie, bo zakładam, że mam chowańca, żeby dorzucić brakującą monetę.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 12 sty 2020, 19:32
autor: MajkelEryk
Czy ktoś wie czy można i gdzie można zdobyć karty promo?