Strona 16 z 35

Re: TWILIGHT IMPERIUM fourth edition

: 23 lis 2017, 13:11
autor: stalker7
Rocy7 pisze:
stalker7 pisze:fajna opcja cenowo standard jak za gumową więc jest ok no i pewnie też się nada do eclipsa :D
czyli ta mata jest matreriałowa i ma 3x3 stopy?

Ja za 70 zł zrobiłem sobie takie coś 6x4 (nie ma siatki hexow, ale do moich potrzeb wystarczy).

Obrazek
zakładam że jest gumowa jak nie jest to słabo gumowe są najlepsze

Re: TWILIGHT IMPERIUM fourth edition

: 25 lis 2017, 13:38
autor: karawanken
Wczoraj miałem okazję zagrać po raz pierwszy. Rozgrywka czteroosobowa (właściciel gry - weteran 3 edycji + trzech noobów). Z epickich tytułów grałem do tej pory tylko w Rebelie, Zakazane Gwiazdy i Wojnę o Pierścień, jestem też wielkim fanem komputerowych 4X ale nigdy nie miałem okazji grać w podobny tytuł planszowy. Zaczęliśmy ok 18:30. Najpierw godzina tłumaczenia zasad, potem godzinę trwała pierwsza runda (typowe miotanie się początkujących graczy), początkowe tury to trochę nieśmiałe wyłażenie z własnych systemów startowych, powolne zbrojenia, pierwsze odkryte technologie. Od połowy gry zaczęła się prawdziwa zabawa, krwawe walki o stolicę galaktyki (przechodziła z rąk do rąk), zdrady, sojusze (chociaż graliśmy trochę mało poważnie - "daj mi zbombardować swoją planetę bo mam fajną technologie i chce ją wykorzystać, obiecuję, że jej nie zajmę piechotą" :D Skończyliśmy chwilę przed 24:00 moim zwycięstwem nad właścicielem gry 10 do 9 (pozostali gracze 6 i 4 punkty). Jednym słowem EPICKO. Gra naprawdę bardzo mi się podobała, wykonanie świetne, chociaż znaleźliśmy błąd na jednej karcie technologii (nie pamiętam nazwy - mówiła, że na koniec tury dostaniesz 2 żetony taktyki zamiast jednego, co jest bzdurą bo zawsze dostajesz dwa). Czekam na kolejne rozgrywki (zwłaszcza na 6 osób) bo pewnie dopiero w okolicach 3 rozgrywki będę wiedział mniej więcej jak grać :D

Re: TWILIGHT IMPERIUM fourth edition

: 25 lis 2017, 17:50
autor: sidmeier
karawanken pisze:Wczoraj miałem okazję zagrać po raz pierwszy. Rozgrywka czteroosobowa (właściciel gry - weteran 3 edycji + trzech noobów). Z epickich tytułów grałem do tej pory tylko w Rebelie, Zakazane Gwiazdy i Wojnę o Pierścień, jestem też wielkim fanem komputerowych 4X ale nigdy nie miałem okazji grać w podobny tytuł planszowy. Zaczęliśmy ok 18:30. Najpierw godzina tłumaczenia zasad, potem godzinę trwała pierwsza runda (typowe miotanie się początkujących graczy), początkowe tury to trochę nieśmiałe wyłażenie z własnych systemów startowych, powolne zbrojenia, pierwsze odkryte technologie. Od połowy gry zaczęła się prawdziwa zabawa, krwawe walki o stolicę galaktyki (przechodziła z rąk do rąk), zdrady, sojusze (chociaż graliśmy trochę mało poważnie - "daj mi zbombardować swoją planetę bo mam fajną technologie i chce ją wykorzystać, obiecuję, że jej nie zajmę piechotą" :D Skończyliśmy chwilę przed 24:00 moim zwycięstwem nad właścicielem gry 10 do 9 (pozostali gracze 6 i 4 punkty). Jednym słowem EPICKO. Gra naprawdę bardzo mi się podobała, wykonanie świetne, chociaż znaleźliśmy błąd na jednej karcie technologii (nie pamiętam nazwy - mówiła, że na koniec tury dostaniesz 2 żetony taktyki zamiast jednego, co jest bzdurą bo zawsze dostajesz dwa). Czekam na kolejne rozgrywki (zwłaszcza na 6 osób) bo pewnie dopiero w okolicach 3 rozgrywki będę wiedział mniej więcej jak grać :D
Za dlugie, za losowe, nie dostaliscie odlezyn? Lepiej pyknac w kilka gejtłejów przez ten czas, albo choc grac ze 2-4 rundy w Eclipse, podobna gra, a szybsza i wiecej kosmosu tam widać. Mniej komsomolca. Za to wykonanie ładne, ceny nie warte, ale bardzo ładnie się prezentuje. Oby częściej.

Re: TWILIGHT IMPERIUM fourth edition

: 25 lis 2017, 18:33
autor: stalker7
sidmeier pisze:
karawanken pisze:Wczoraj miałem okazję zagrać po raz pierwszy. Rozgrywka czteroosobowa (właściciel gry - weteran 3 edycji + trzech noobów). Z epickich tytułów grałem do tej pory tylko w Rebelie, Zakazane Gwiazdy i Wojnę o Pierścień, jestem też wielkim fanem komputerowych 4X ale nigdy nie miałem okazji grać w podobny tytuł planszowy. Zaczęliśmy ok 18:30. Najpierw godzina tłumaczenia zasad, potem godzinę trwała pierwsza runda (typowe miotanie się początkujących graczy), początkowe tury to trochę nieśmiałe wyłażenie z własnych systemów startowych, powolne zbrojenia, pierwsze odkryte technologie. Od połowy gry zaczęła się prawdziwa zabawa, krwawe walki o stolicę galaktyki (przechodziła z rąk do rąk), zdrady, sojusze (chociaż graliśmy trochę mało poważnie - "daj mi zbombardować swoją planetę bo mam fajną technologie i chce ją wykorzystać, obiecuję, że jej nie zajmę piechotą" :D Skończyliśmy chwilę przed 24:00 moim zwycięstwem nad właścicielem gry 10 do 9 (pozostali gracze 6 i 4 punkty). Jednym słowem EPICKO. Gra naprawdę bardzo mi się podobała, wykonanie świetne, chociaż znaleźliśmy błąd na jednej karcie technologii (nie pamiętam nazwy - mówiła, że na koniec tury dostaniesz 2 żetony taktyki zamiast jednego, co jest bzdurą bo zawsze dostajesz dwa). Czekam na kolejne rozgrywki (zwłaszcza na 6 osób) bo pewnie dopiero w okolicach 3 rozgrywki będę wiedział mniej więcej jak grać :D
Za dlugie, za losowe, nie dostaliscie odlezyn? Lepiej pyknac w kilka gejtłejów przez ten czas, albo choc grac ze 2-4 rundy w Eclipse, podobna gra, a szybsza i wiecej kosmosu tam widać. Mniej komsomolca. Za to wykonanie ładne, ceny nie warte, ale bardzo ładnie się prezentuje. Oby częściej.
eclipse jest jeszcze bardziej losowsze :mrgreen: a co do czasu jeśli granie w gre X godzin cię nie męczy a sprawia frajdę to lepiej w taką pograć niż w kilka gejtłejów które nie dadzą Ci NIGDY takich wrażeń i radości co jeden duży rozbudowany tytuł :wink:

Re: TWILIGHT IMPERIUM fourth edition

: 26 lis 2017, 17:33
autor: Pan_K
nie karmić trola :evil:

Re: TWILIGHT IMPERIUM fourth edition

: 27 lis 2017, 14:33
autor: Arkhon
karawanken pisze:Wczoraj miałem okazję zagrać po raz pierwszy. Rozgrywka czteroosobowa (właściciel gry - weteran 3 edycji + trzech noobów). Z epickich tytułów grałem do tej pory tylko w Rebelie, Zakazane Gwiazdy i Wojnę o Pierścień, jestem też wielkim fanem komputerowych 4X ale nigdy nie miałem okazji grać w podobny tytuł planszowy. Zaczęliśmy ok 18:30. Najpierw godzina tłumaczenia zasad, potem godzinę trwała pierwsza runda (typowe miotanie się początkujących graczy), początkowe tury to trochę nieśmiałe wyłażenie z własnych systemów startowych, powolne zbrojenia, pierwsze odkryte technologie. Od połowy gry zaczęła się prawdziwa zabawa, krwawe walki o stolicę galaktyki (przechodziła z rąk do rąk), zdrady, sojusze (chociaż graliśmy trochę mało poważnie - "daj mi zbombardować swoją planetę bo mam fajną technologie i chce ją wykorzystać, obiecuję, że jej nie zajmę piechotą" :D Skończyliśmy chwilę przed 24:00 moim zwycięstwem nad właścicielem gry 10 do 9 (pozostali gracze 6 i 4 punkty). Jednym słowem EPICKO. Gra naprawdę bardzo mi się podobała, wykonanie świetne, chociaż znaleźliśmy błąd na jednej karcie technologii (nie pamiętam nazwy - mówiła, że na koniec tury dostaniesz 2 żetony taktyki zamiast jednego, co jest bzdurą bo zawsze dostajesz dwa). Czekam na kolejne rozgrywki (zwłaszcza na 6 osób) bo pewnie dopiero w okolicach 3 rozgrywki będę wiedział mniej więcej jak grać :D
Też jestem po pierwszej i wrazenia epickie.
Będzie na dłuższą rozprawke, tak na szybko - albo chodzilo im o 4 zamiast 2 (za kazdym razem w status jak zyskujesz 1 masz dostac 2) albo o 3 zamiast 2. Moze byc typo a moze byc poprawne tylko ciezkie do interpretacji

Re: TWILIGHT IMPERIUM fourth edition

: 27 lis 2017, 15:03
autor: Strud
Wg forum BGG potwierdzone jest, że Hyper Metabolism należy rozumieć jako +1 CC.

Re: TWILIGHT IMPERIUM fourth edition

: 27 lis 2017, 15:10
autor: stalker7
jeśli jest napisane whenever u get 1 get 2 to żaden błąd tylko normalna logika jak dostajesz 1 dostajesz 2
w przypadku tłumaczenia gain 2 whenever u get 1 no to już lekko by się można było przyczepić czy chodzi o to tylko gdy dostajesz 1 dostaniesz 2 i czy jak dostaniesz 2 to dostaniesz 4 czy 2 ale nie widzialem karty to nie wiem może ktoś napisze jaki jest tekst to wytłumaczę :mrgreen:

Re: TWILIGHT IMPERIUM fourth edition

: 27 lis 2017, 21:25
autor: Dwntn
stalker7 pisze:jeśli jest napisane whenever u get 1 get 2 to żaden błąd tylko normalna logika jak dostajesz 1 dostajesz 2
w przypadku tłumaczenia gain 2 whenever u get 1 no to już lekko by się można było przyczepić czy chodzi o to tylko gdy dostajesz 1 dostaniesz 2 i czy jak dostaniesz 2 to dostaniesz 4 czy 2 ale nie widzialem karty to nie wiem może ktoś napisze jaki jest tekst to wytłumaczę :mrgreen:
Jest błąd na karcie Hypermetabolism. Generalnie ma być 3 zamiast 2, a jest 2 zamiast 1 (skopiowali tekst z technologii dającej karty akcji).

- K.

Unboxing u Custodiana

: 30 lis 2017, 23:47
autor: Dwntn
Wybaczcie, że post pod postem, ale dyskusja zamarła. Takwięc zapraszam na mój najnowszy artykuł poświęcony TI4 dla jej ożywienia ;)

Unboxing Twilight Imperium 4 na blogu Custodian of Mecatol Rex na platformie ZnadPlanszy

- K.

Re: TWILIGHT IMPERIUM fourth edition

: 08 gru 2017, 14:10
autor: Dwntn
Temat trochę przycichł, więc podbijam i jednocześnie zapraszam na moją recenzję gry:

Recenzja Twilight Imperium 4 na blogu Custodian of Mecatol Rex na ZnadPlanszy

- K.

Re: TWILIGHT IMPERIUM fourth edition

: 08 gru 2017, 14:33
autor: Szaweł
Nie ten link. Przerzuca do unboxingu. Zabieram się za czytanie.

Re: TWILIGHT IMPERIUM fourth edition

: 08 gru 2017, 19:05
autor: Sovey
Wg. mnie prawie wszystkie zmiany w 4 edycji zdecydowanie na plus. Brak generałów, wysłanników politycznych, stacji handlowych, shock trooperów o których i tak nikt nie pamiętał, kolonii/fabryk, min kosmicznych czy innych dupereli wg. mnie nieistotny - było tego zbyt dużo, wszystko opcjonalne i nie wpływające aż tak na rozgrywkę, za to trzeba było pamiętać tonę dodatkowych, skomplikowanych zasad. Jedynie szkoda mi żetonów distant sun, bo zawsze z nimi graliśmy, ale na 100% w najbliższym dodatku się pojawią i będą zbalansowane pod konkretne typy planet - nie kompletnie losowe jak w TI3. Reszta tych wywalonych komponentow najpewniej też w takiej czy innej formie się pojawi, na pewno trochę bardziej zbalansowanej i uproszczonej - a nie np. super mocne czołgi odporne na wszystkie negatywne efekty z TI3.

Handel - jest teraz zdecydowanie lepszy niż w Ti3, gdzie wyglądało to ze raz na jakiś czas ktoś wziął kartę handlu i "To co, 3 za 2? 2 za 1? NIE POZWALAM INNYM ZAWIERAĆ UMÓW CHYBA ŻE DACIE MI TRADE GOODA". I było to takie beznamiętne wymienianie się tymi umowami. Teraz faktycznie dobrym pomysłem jest np. zajęcie takiego pola, żeby sąsiadować z graczem z którym chcemy handlować.

Technologia dużo lepsza, do tego trochę łatwiej jest zdobywać technologie, zdecydowanie na plus.

Polityka też, w końcu jest emocjonująca, są świetne karty głosowań i sam pomysł głosowania na koniec w 2 rundach jest wyśmienity. W poprzedniej edycji 3/4 kart do głosowania była taka badziewna i nic nie wnosząca do gry, do tego kartę polityki rzadko kto brał. Teraz to się zmieniło na plus.

Według mnie prawie wszystkie mankamenty 3 edycji zostały wyraźnie ulepszone i jest to godny następca. Okrojona liczba elementów na które niektórzy narzekają - tak musiało być, nie wypuścili by gry za ponad 200$ żeby miała to wszystko. Na pewno najbardziej ciekawe elementy powrócą w dodatkach (distant sun, generałowie), tym razem ulepszone i zbalansowane, więc nie ma co żałować.

Re: TWILIGHT IMPERIUM fourth edition

: 08 gru 2017, 19:14
autor: stalker7
ahh czekam Galakto :mrgreen:

Re: TWILIGHT IMPERIUM fourth edition

: 11 gru 2017, 10:41
autor: donmakaron
Nam też się udało zagrać. Co prawda przez kłótnie i negocjacje całość nie trwała wcale krócej niż TI3, ale zabawa była przednia. Grywaliśmy wcześniej głównie w podstawkę trzeciej edycji i względem niej poprawione zostało prawie wszystko. Zbalansowane i użyteczne karty strategii, ciekawsza polityka, bardziej zróżnicowane rasy, usprawniony handel... można wymieniać i wymieniać.
Jedyne co budzi wątpliwości to technologie i sposób głosowania. Z jednej strony technologie są tańsze, można ich mieć więcej, a drzewko mniej skomplikowane, z drugiej strony całość się wypłaszczyła - w połowie rozgrywki większość graczy miała bardzo podobny trzon wybranych technologii, różnice były raczej w upgrade'ach statków i pojedynczych najtrudniejszych do zdobycia technologiach. Żadna też nie wpływała znacząco na przebieg rozgrywki. W polityce za to głosowanie na dwa razy z wyczerpywaniem planet powodowało dziwne sytuacje, gdzie gracz posiadający dwa razy więcej głosów od poszczególnych innych graczy rozgrywał pierwszą agendę jakimś pojedynczym głosem, a drugą i tak miał dużą szansę wygrać. Oczywiście upraszczam, ale odniosłem wrażenie, że ten element mógłby być sprawniejszy. Np. świetnie to działa w Warrior Knight, gdzie głosy wydajemy nie jawnie albo jak w TI3 gdzie głosujemy zawsze z pełną mocą (choć to przy głosowaniu na 2 agendy by się nie sprawdziło).
Jeszcze może niektóre tajne cele są znacząco łatwiejsze niż inne do zrealizowania, ale to może być złudne wrażenie.

Tak czy inaczej wydaje mi się, że gra będzie szybsza ale nie mniej przyjemna. Zdaje się, że każda akcja taktyczna, która nie przybliża cię do zdobycia punktów, jest akcją straconą. Mam nadzieję, że dzięki nowej edycji uda nam się grać przynajmniej raz w miesiącu :)

Re: TWILIGHT IMPERIUM fourth edition

: 11 gru 2017, 11:16
autor: Trolliszcze
donmakaron pisze:Z jednej strony technologie są tańsze, można ich mieć więcej, a drzewko mniej skomplikowane, z drugiej strony całość się wypłaszczyła - w połowie rozgrywki większość graczy miała bardzo podobny trzon wybranych technologii, różnice były raczej w upgrade'ach statków i pojedynczych najtrudniejszych do zdobycia technologiach.
Wiem, że nie o to chodzi w grach planszowych, ale uderzyło mnie, że to zasadniczo bardzo tematyczne - trudno sobie wyobrazić taką rzeczywistość, w której różne nacje/rasy wymyślają nowe technologie i nie czerpią tych technologii od siebie lub się na nich nie wzorują. W naszym świecie mamy przecież podobnie; podstawowe technologie szybko się rozpowszechniają i wszystkie kraje mają do nich dostęp, a "ekskluzywne" są tylko te najbardziej zaawansowane i chronione przed innymi. Może nawet fajnie byłoby oddawać to w grach mechanicznie: w momencie, gdy jakiś gracz wymyśla daną technologię, to dla innych staje się ona tańsza, przy kolejnym graczu jeszcze tańsza itd. Przychodzi komuś do głowy gra, w której zostało to tak rozwiązane?

Re: TWILIGHT IMPERIUM fourth edition

: 11 gru 2017, 11:24
autor: donmakaron
Trolliszcze pisze:
donmakaron pisze:Z jednej strony technologie są tańsze, można ich mieć więcej, a drzewko mniej skomplikowane, z drugiej strony całość się wypłaszczyła - w połowie rozgrywki większość graczy miała bardzo podobny trzon wybranych technologii, różnice były raczej w upgrade'ach statków i pojedynczych najtrudniejszych do zdobycia technologiach.
Wiem, że nie o to chodzi w grach planszowych, ale uderzyło mnie, że to zasadniczo bardzo tematyczne - trudno sobie wyobrazić taką rzeczywistość, w której różne nacje/rasy wymyślają nowe technologie i nie czerpią tych technologii od siebie lub się na nich nie wzorują. W naszym świecie mamy przecież podobnie; podstawowe technologie szybko się rozpowszechniają i wszystkie kraje mają do nich dostęp, a "ekskluzywne" są tylko te najbardziej zaawansowane i chronione przed innymi. Może nawet fajnie byłoby oddawać to w grach mechanicznie: w momencie, gdy jakiś gracz wymyśla daną technologię, to dla innych staje się ona tańsza, przy kolejnym graczu jeszcze tańsza itd. Przychodzi komuś do głowy gra, w której zostało to tak rozwiązane?
Tu masz rację. Jednak to nadal gra i łatwiej o przyjemną i przystępną wersję technologii rozróżniających graczy, niż o przyjemny i przystępny system symulujący rzeczywisty rozwój naukowy. Co też nie jest specjalnie odkrywcze. W TI zdecydowanie wolałbym mieć te różnice, niż próbować upodabniać do siebie rasy.

Dla mnie najbardziej ten system obrazują Innowacje. Po pierwsze im szybciej się rozwijają inne cywilizacje, tym szybciej się rozwijamy my, po drugie wprost korzystamy lub uczymy się od innych. Jeśli ktoś wynalazł żeglarstwo, to od razy cywilizacje zaczynają wchodzić w interakcje. Podobne skoki następują po wynalezieniu silnika parowego, kolei, rakiet... Mechanika zdaje się abstrakcyjna, ale w rozgrywce wychodzi to bardzo tematycznie. Gracz, który pierwszy wchodzi w erę industrialnych wynalazków, zaczyna z wielką mocą gnieść przeciwników, ci jednak szybko zaczynają podłapywać i sytuacja się wyrównuje.

Re: TWILIGHT IMPERIUM fourth edition

: 11 gru 2017, 11:27
autor: raj
To byłoby niepotrzebne komplikowanie mechaniki rozgrywki.

Re: TWILIGHT IMPERIUM fourth edition

: 11 gru 2017, 11:58
autor: misioooo
Trolliszcze pisze:
donmakaron pisze: Może nawet fajnie byłoby oddawać to w grach mechanicznie: w momencie, gdy jakiś gracz wymyśla daną technologię, to dla innych staje się ona tańsza, przy kolejnym graczu jeszcze tańsza itd. Przychodzi komuś do głowy gra, w której zostało to tak rozwiązane?
Nie technologie, ale wynajęcie dodatkowego robotnika - Wojownicy Midgardu :) Dokładnie tak to działa jak opisałeś - każdy kolejny gracz ma go taniej.

I w drugą stronę - w Omega Centauri (bardzo fajna gra, mało znana raczej) wszystko niemal jest deterministyczne. Wynik walki znasz, zanim polecisz się tłuc :) Tutaj technologii jest tak mało, że bardzo szybko robi się mocno asymetrycznie. (przy 4 graczach są po dwie sztuki danej technologii i tyle).

Re: TWILIGHT IMPERIUM fourth edition

: 11 gru 2017, 17:53
autor: Pan_K
Trolliszcze pisze:
donmakaron pisze:Z jednej strony technologie są tańsze, można ich mieć więcej, a drzewko mniej skomplikowane, z drugiej strony całość się wypłaszczyła - w połowie rozgrywki większość graczy miała bardzo podobny trzon wybranych technologii, różnice były raczej w upgrade'ach statków i pojedynczych najtrudniejszych do zdobycia technologiach.
Wiem, że nie o to chodzi w grach planszowych, ale uderzyło mnie, że to zasadniczo bardzo tematyczne - trudno sobie wyobrazić taką rzeczywistość, w której różne nacje/rasy wymyślają nowe technologie i nie czerpią tych technologii od siebie lub się na nich nie wzorują. W naszym świecie mamy przecież podobnie; podstawowe technologie szybko się rozpowszechniają i wszystkie kraje mają do nich dostęp, a "ekskluzywne" są tylko te najbardziej zaawansowane i chronione przed innymi. Może nawet fajnie byłoby oddawać to w grach mechanicznie: w momencie, gdy jakiś gracz wymyśla daną technologię, to dla innych staje się ona tańsza, przy kolejnym graczu jeszcze tańsza itd. Przychodzi komuś do głowy gra, w której zostało to tak rozwiązane?
Kopiowanie strategii wojskowych w Cywilizacji Chvatila 3rd ed.

Re: TWILIGHT IMPERIUM fourth edition

: 15 gru 2017, 19:58
autor: Bary
Pan_K pisze:
Trolliszcze pisze:
donmakaron pisze:Z jednej strony technologie są tańsze, można ich mieć więcej, a drzewko mniej skomplikowane, z drugiej strony całość się wypłaszczyła - w połowie rozgrywki większość graczy miała bardzo podobny trzon wybranych technologii, różnice były raczej w upgrade'ach statków i pojedynczych najtrudniejszych do zdobycia technologiach.
Wiem, że nie o to chodzi w grach planszowych, ale uderzyło mnie, że to zasadniczo bardzo tematyczne - trudno sobie wyobrazić taką rzeczywistość, w której różne nacje/rasy wymyślają nowe technologie i nie czerpią tych technologii od siebie lub się na nich nie wzorują. W naszym świecie mamy przecież podobnie; podstawowe technologie szybko się rozpowszechniają i wszystkie kraje mają do nich dostęp, a "ekskluzywne" są tylko te najbardziej zaawansowane i chronione przed innymi. Może nawet fajnie byłoby oddawać to w grach mechanicznie: w momencie, gdy jakiś gracz wymyśla daną technologię, to dla innych staje się ona tańsza, przy kolejnym graczu jeszcze tańsza itd. Przychodzi komuś do głowy gra, w której zostało to tak rozwiązane?
Kopiowanie strategii wojskowych w Cywilizacji Chvatila 3rd ed.
Dokładnie o tym samym pomyślałem. Tam nawet owa zmiana względem poprzedniej edycji została właśnie tak umotywowana- jedno mocarstwo opracowuje nową skuteczną strategię, a inni podpatrują i sami wdrażają.

Re: TWILIGHT IMPERIUM fourth edition

: 11 mar 2018, 20:04
autor: rattkin
Czy jest jeszcze możliwość kupienia gdzieś wersji z preordera, tj z tym rulebookiem w twardej oprawie z dodatkową treścią? Lub, jeśli to był jedyny element różnicujący, to sam ten rulebook?

Re: Twilight Imperium 4 ed

: 17 maja 2018, 15:43
autor: pinata
Na stronie Galakty ikonka "W przygotowaniu" przy TI4 została w końcu zastąpiona ikonką "W produkcji".

Napięcie sięga zenitu.

Re: Twilight Imperium 4 ed

: 17 maja 2018, 15:50
autor: Szaweł
pinata pisze: 17 maja 2018, 15:43 Na stronie Galakty ikonka "W przygotowaniu" przy TI4 została w końcu zastąpiona ikonką "W produkcji".

Napięcie sięga zenitu.
Zakładam, że produkcja odbywa się w Chinach także chyba powinni zmienić 2 na 3 kwartał.

Re: Twilight Imperium 4 ed

: 17 maja 2018, 17:17
autor: Do0ctor
pinata pisze: 17 maja 2018, 15:43 Na stronie Galakty ikonka "W przygotowaniu" przy TI4 została w końcu zastąpiona ikonką "W produkcji".

Napięcie sięga zenitu.
A'propos;) Kiedy gramy?:)