Strona 16 z 102
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 30 sty 2019, 15:57
autor: probbi
Te umiejętności są często kluczowe do wygrania. Nie wspominając już o możliwości odrzucania ładunków aby zrzucić złośliwa kartę mocy. Gniewka też przeszliśmy bez problemu ale książę pozeraczy nas zastopowal
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 30 sty 2019, 16:44
autor: pan_satyros
probbi pisze: ↑30 sty 2019, 15:57
Te umiejętności są często kluczowe do wygrania. Nie wspominając już o możliwości odrzucania ładunków aby zrzucić złośliwa kartę mocy. Gniewka też przeszliśmy bez problemu ale książę pozeraczy nas zastopowal
Podpisuje się. Umiejki chociaż wyglądają często na dodane na siłę, są bardzo istotnym elementem strategii.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 30 sty 2019, 17:06
autor: _leigam_
mat_eyo pisze: ↑30 sty 2019, 15:33
Słysząc opinie, że gra jest bardzo wymagająca zastanawiam się, czy mam szczęście, mam talent, czy źle przeczytałem zasady
Też miałem takie odczucia.
Grę już dawno przeszedłem na normalu i na hardzie.
Swoją drogą umieszczałem kiedyś ile rozgrywek mi zajęło przejście każdego nemezis na danym stopniu trudności. Chętnie bym z kimś te wyniki zweryfikował.
BTW. Trzewiczek nie ogłosił nic więcej poza 2 małymi dodatkami które miały być w q1. Wydawało mi się że gra ma mocną pozycję w pl i nie musi się o tym dalej przekonywać na podstawie przyszłych wyników finansowych. Jednak na portalconie ani słowa...czyżby duży dodatek, legacy i to coś nowego nie było wcale takie pewne?
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 30 sty 2019, 19:36
autor: Darkstorm
mat_eyo pisze: ↑30 sty 2019, 15:40
Jak często korzystacie ze specjalnych abilitek magów?
U nas to wychodzi nie więcej niż 1 max 2 na rozgrywkę. Ale jak już wchodzi to w jakimś kluczowym momencie z odpowiednio przygotowanym combem i ma często decydujące znaczenie w rozgrywce.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 30 sty 2019, 19:52
autor: bartekb8
Nie grałem w podstawowe AE, ale w War Eternal niektórzy magowie mają tylko 4 sloty na ładunki, więc pełne naładowanie umiejętności nie wymaga wielkiego zachodu i może być przeprowadzane częściej niż u innych postaci. Dużo też zależy od aktualnej gry, ale jedno jest pewne: fajnie że jest taka opcja bo to dodaje grze większej głębi i jest naprawdę przydatne.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 31 sty 2019, 09:05
autor: StanleyStone
Po ponad miesiącu zmagań i wielogodzinnych sesjach wreszcie udało się nam zaorać Maskę na zagładzie. Losowaliśmy zasoby, ale postaci wybieramy. Wzięliśmy Adelheima i Brimę. Graliśmy na przeczekanie talii (ten potwór raczej nie bije mocno w miasto ) - Adelheim odpalał umiejętność, gdy wyskakiwało wyzwolenie, a Brima pilnowała żywotności postaci. I jak sobie analizuję grę, to trudno mi sobie wyobrazić inne postaci pokonujące Maskę. Udało Wam się inaczej? Jakie są Wasze patenty? (8 punktów życia postaci to na tyle mało, że chyba jeszcze tylko Kadir może pomóc).
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 01 lut 2019, 09:34
autor: Wosho
Opinie sa takie ze hard maski jest przegiety i szkoda tracic czasu.
My jak gralismy na hardach to wybieralismy i Magow i rynek bo inaczej szkoda czasu, za duzo dmg.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 03 lut 2019, 21:55
autor: bartekb8
Miał ktoś doświadczenia z insertami/organizerami do Aeon's End? Na naszym ryneczku dostępne są bodajże dwa: ten z Geekmod.pl i ten z Warbox.pl, w cenach poniżej stówki. Jest jeszcze ten z Broken Token ale trzeba by go było sprowadzać.
Generalnie fajnie byłoby zmieścić War Eternal + Legacy (z dodatkami do obu gier). Nie wiem tylko czy warto bo kolejny AE na horyzoncie więc może poczekać na jakiś wypasiony organizer który pomieści dosłownie wszystko?...Jak uważacie? Jak Wy radzicie sobie z ciasnotą pudełek i niedoborem miejsca na karty? Wybaczcie jeśli temat gdzieś się już się wcześniej pojawił.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 04 lut 2019, 01:18
autor: Jiloo
bartekb8 pisze: ↑03 lut 2019, 21:55
(...) Generalnie fajnie byłoby zmieścić War Eternal + Legacy (z dodatkami do obu gier). Nie wiem tylko czy warto bo kolejny AE na horyzoncie więc może poczekać na jakiś wypasiony organizer który pomieści dosłownie wszystko? (...)
Nie wiem czy chcesz zmieścić podstawkę i War Eterenal + Legacy czy tylko te dwa które wymieniłeś. Ja mam podstawkę i War Eternal ze wszystkimi małymi dodatkami w pudle od WE i wszystko się już nie mieści. Musiałem się pozbyć kart randomizerów i kart startowych z podstawki. Insert nie pomoże, bo pudełka są za małe.
W przyszłości, po przejściu Legacy planuję trzymać całość w pudełku od Legacy. Pomieści wszystko co do tej pory wyszło, a jeszcze kolejna gra z serii powinna wejść
PS.
Zwróć też uwagę, że polskie wydanie ma inne pudełko i inserty do edycji angielskich raczej nie będą pasować.
I tak, temat insertów chyba się już pojawiał.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 04 lut 2019, 10:30
autor: mat_eyo
W końcu "udało" się przegrać i to dosyć dotkliwie. Przyznam, że partia czteroosobowa dostarczyła dużo mniej frajdy. Ciężej jest wtedy koordynować działania, ale najbardziej doskwiera fakt, że każdy mag gra wolniej. W wariancie dwuosobowym każdy rusza się dwa razy na rundę, więc szybciej przewija się talię. Przy czterech graczach idzie to wolniej, ciężej dokopać się do zakupionych zaklęć, a Nemezis bije nawet mocniej niż w wariancie dwuosobowym, bo wszystkimi kartami. Wariant dwuosobowy (raczej dwómagowy, bo solo też zamierzam grać na dwie ręce) pozostanie u mnie domyślnym dla tego tytułu.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 04 lut 2019, 18:04
autor: bartekb8
Jiloo pisze: ↑04 lut 2019, 01:18
W przyszłości, po przejściu Legacy planuję trzymać całość w pudełku od Legacy. Pomieści wszystko co do tej pory wyszło, a jeszcze kolejna gra z serii powinna wejść
PS.
Zwróć też uwagę, że polskie wydanie ma inne pudełko i inserty do edycji angielskich raczej nie będą pasować.
I tak, temat insertów chyba się już pojawiał.
Póki co nie planuję zakupu podstawki (a jeśli nawet kiedyś to raczej wersję angielskojęzyczną żeby nie mieszać dwóch wersji językowych), ale dzięki za informację odnośnie ilości miejsca w pudle od WE. Teraz myślę, że trzeba wziąć się za robienie piankowego insertu do pudełka Legacy bo to będzie chyba najlepsze rozwiązanie. Szkoda że twórcy przy projektowaniu wypraski do Legacy nie wzięli pod uwagę tego że po kampanii ktoś będzie chciał trzymać karty z tej i poprzednich gier razem...

Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 05 lut 2019, 10:06
autor: inzkulozik
Jiloo pisze: ↑04 lut 2019, 01:18
Nie wiem czy chcesz zmieścić podstawkę i War Eterenal + Legacy czy tylko te dwa które wymieniłeś. Ja mam podstawkę i War Eternal ze wszystkimi małymi dodatkami w pudle od WE i wszystko się już nie mieści. Musiałem się pozbyć kart randomizerów i kart startowych z podstawki. Insert nie pomoże, bo pudełka są za małe.
Mój "big-box" wygląda tak
podstawka, WE, dodatki do nich, ostatni dodatek BS z kampanii Legacy, jakieś promo, dużo przegródek, dodatkowe karty z "accessory packa". Plansze magów i Nemesis w osobnym pudełku, w koszulkach tylko karty Nemesis i podstawowe. Z pomiarów wynika, że na koszulki Rebela Premium potrzeba by jeszcze dodatkowo 30% miejsca niż to co zajmują karty.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 05 lut 2019, 17:07
autor: polwac
inzkulozik pisze: ↑05 lut 2019, 10:06
Plansze magów i Nemesis w osobnym pudełku, w koszulkach tylko karty Nemesis i podstawowe.
Co masz na myśli mówiąc "podstawowe"? Wszystkie karty z podstawki?
Dlaczego innych nie zabezpieczałeś?
Pytam, bo sam się zastanawiam czy trzeba koniecznie koszulkować karty.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 05 lut 2019, 18:58
autor: inzkulozik
Podstawowe czyli te "basic", które mieszamy z kartami Nemesis, a później tasujemy.
Nie koszulkowałem reszty bo by mi nie weszły wszystkie karty do pudełka

poza tym w grze talie magów tasuje się sporadycznie, więc karty nie powinny się niszczyć, a gram solo i bez jedzenia w tle

Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 06 lut 2019, 21:11
autor: bartekb8
Ja zakoszulkowałem karty nemesis, karty kolejności i randomizery - to jedyne karty które się tasuje dlatego dobrze jest je zabezpieczyć (randomizery można sobie nawet odpuścić). Koszulkowanie kart zaklęć, klejnotów czy artefaktów jest niepotrzebne o ile się nie jada podczas rozgrywek, poza tym, jak kolega napisał, karty zajęłyby wtedy znacznie więcej miejsca w pudełku.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 07 lut 2019, 08:37
autor: inzkulozik
Ogólnie karty w AE/WE mają bardzo minimalnie zaokrąglone krawędzie od nacisku tnącej gilotyny. Wydaje mi się, że to efekt cięcia zbyt dużej ilości arkuszy kart na raz. Mam wersje retail, może w egzemplarzach z kampanii tego nie było. W mojej ocenie to niestety zwiększa podatność na zbieranie zadziorków i przetarć na krawędziach, więc niby nie trzeba koszulek do części, ale tak szczerze mówiąc to wolałbym je mieć. Karty Legacy chyba są w porządku pod tym względem ale za to te dodatkowe z "Accessory packa", które pozwalają na przygotowanie gotowych zestawów 10 kart dla każdego maga, mają to zaokrąglenie od gilotyny w drugą stronę oraz nieznacznie większy rozmiar...
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 07 lut 2019, 17:46
autor: bartekb8
Mogę potwierdzić że karty w War Eternal, Legacy i dodatkach są naprawdę dobrej jakości, aż się przyjemnie zdziwiłem bo nie jest to pewnik nawet w grach stricte karcianych. To też bodajże pierwsza gra z kartami której wszystkich kart nie zakoszulkowałem. Jest coś fajnego w bezpośrednim kontakcie z tymi kartami.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 08 lut 2019, 07:57
autor: inzkulozik
Nowa kampania na KS rusza już 12 lutego, wydarzenie na FB
https://www.facebook.com/events/402046477216485/:)
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 08 lut 2019, 15:03
autor: ShapooBah
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 08 lut 2019, 17:08
autor: _leigam_
Ciekawe jaka cena w normalnych sklepach. Jest już gdzieś?
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 08 lut 2019, 19:05
autor: Banan2
_leigam_ pisze: ↑08 lut 2019, 17:08
Ciekawe jaka cena w normalnych sklepach. Jest już gdzieś?
Ok. 105 PLN za oba dodatki.
Pozdrawiam
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 08 lut 2019, 23:50
autor: polwac
Rozumiem, że pierwszą partię przy startowym układzie kart to żaden wyczyn przejść? To tak chyba, żeby pierwsza gra nie przestraszył graczy i nie zniechęciła do kolejnych partii.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 09 lut 2019, 00:08
autor: Migello84
polwac pisze: ↑08 lut 2019, 23:50
Rozumiem, że pierwszą partię przy startowym układzie kart to żaden wyczyn przejść? To tak chyba, żeby pierwsza gra nie przestraszył graczy i nie zniechęciła do kolejnych partii.
Ja przy startowym układzie i pierwszej rozgrywce przegrałem

drugiej zresztą też, ale zupełnie mnie to nie zniechęciło, wręcz przeciwnie - i to dla mnie właśnie duży plus tej gry.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 09 lut 2019, 01:12
autor: longmen76
polwac pisze: ↑08 lut 2019, 23:50
Rozumiem, że pierwszą partię przy startowym układzie kart to żaden wyczyn przejść? To tak chyba, żeby pierwsza gra nie przestraszył graczy i nie zniechęciła do kolejnych partii.
Z tego co pamiętam, to układem startowym przegraliśmy. Minimalnie, ale przegraliśmy. Kolejne partie swoimi układami wygrywaliśmy. Układy sami wybieramy i nie korzystamy z randomizera (chyba tak można). Z perspektywy czasu uważam, że startowy układ wcale nie jest mocny.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
: 09 lut 2019, 16:42
autor: koczkodan
longmen76 pisze: ↑09 lut 2019, 01:12
Kolejne partie swoimi układami wygrywaliśmy. Układy sami wybieramy i nie korzystamy z randomizera (chyba tak można). Z perspektywy czasu uważam, że startowy układ wcale nie jest mocny.
uklad startowy chyba po prostu ma byc w miare zbalansowany i zrozumialy dla poczatkujacych graczy. i w tym sensie sprawdza sie bardzo dobrze. czy mocny czy slaby trudno ocenic tu jest duzo zmiennych
tworzenie swoich ukladow to fajna zabawa ale jednoczesnie sprawia ze gra sie latwiej. dlatego polecam korzystanie z randomizera. przy niektorych ukladach trzeba mocno poglowkowac.
dodatki powinny wyjsc na przelomie marca/kwietnia. juz nie moge sie doczekac!