Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4682
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 312 times
Been thanked: 1126 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: brazylianwisnia »

bosik111 pisze: 25 cze 2024, 15:05
Nie bój się podniosą cenę gry o 50 procent i naobiecują tyle że będziesz czekał do emerytury na dostawę. Poza tym doplacisz drugie tyle za przesyłki więc mniej cię będzie kusić.
@bosik111
Nie no warunkiem wsparcia KDM 2.0 czy jakiegoś pseudo sequela byłoby tylko to, że będzie sporo taniej niż cena w ich sklepie. Za 300+ USD to mi się nie chce w to wchodzić. Kiedyś chyba muszą skończyć wspieranie KDM i zająć się czymś nowym. Zobaczymy co wtedy zaoferują.
Sprzedam:Ostatnia Wola+Utrata posady, Arnak, insert Folded Space dla Everdell, Marvel Zombies
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Awatar użytkownika
Sever
Posty: 172
Rejestracja: 16 sie 2014, 18:22
Has thanked: 63 times
Been thanked: 33 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Sever »

bosik111 pisze: 25 cze 2024, 15:05
Spoiler:
Nie bój się podniosą cenę gry o 50 procent i naobiecują tyle że będziesz czekał do emerytury na dostawę. Poza tym doplacisz drugie tyle za przesyłki więc mniej cię będzie kusić.
Oj tam, przynajmniej na emeryturze będzie w końcu czas ogrywać :lol:
Terry Pratchett - Smok to metafora całej przeklętej ludzkiej egzystencji. Jakby sam w sobie nie był paskudny, to jeszcze jest wielki, gorący i lata.
tommyray
Posty: 2159
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 584 times
Been thanked: 951 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

Drodzy argonauci - interaktywne tech tree dla C3 ver 0.95 z pełnym weaponry (gear+koszta) dostępne już z linku w podpisie.
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4682
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 312 times
Been thanked: 1126 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: brazylianwisnia »

tommyray pisze: 25 cze 2024, 22:27 Drodzy argonauci - interaktywne tech tree dla C3 ver 0.95 z pełnym weaponry (gear+koszta) dostępne już z linku w podpisie.
Te tech tree nie działają w Arkuszach Google na android, prawda?
Sprzedam:Ostatnia Wola+Utrata posady, Arnak, insert Folded Space dla Everdell, Marvel Zombies
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
tommyray
Posty: 2159
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 584 times
Been thanked: 951 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

brazylianwisnia pisze: 26 cze 2024, 00:03
tommyray pisze: 25 cze 2024, 22:27 Drodzy argonauci - interaktywne tech tree dla C3 ver 0.95 z pełnym weaponry (gear+koszta) dostępne już z linku w podpisie.
Te tech tree nie działają w Arkuszach Google na android, prawda?
Niestety. Tylko Excel pod Win. Spróbuję ogarnąć jak działa google script to może da się przenieść logikę.
Jes ibn Jester
Posty: 128
Rejestracja: 06 paź 2015, 20:26
Has thanked: 7 times
Been thanked: 64 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Jes ibn Jester »

Da się - ja robię w google sheetsach obsługe AI (aczkolwiek wolno i leniwie, bo nie ma jeszcze c4, a Japańczyk gra raz na miesiąc, więc mi sie nie śpieszy). Nie chce mi się tych kart tasować i przekładać w 6 różnych kupek ciągle ;D
Klubokawiarnia Kawadzieścia - 700+ gier, planszówkowy klimat i blisko Metra
tommyray
Posty: 2159
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 584 times
Been thanked: 951 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

Nie badalem tematu jeszcze ale czy są jakieś odpowiedniki obiektów activeX tam? Cały clue w tym aby były obiekty graficzne z dostepnymi parametrami typu kolor. Zaraz popytam drogiego chata gpt ;)
Awatar użytkownika
Sever
Posty: 172
Rejestracja: 16 sie 2014, 18:22
Has thanked: 63 times
Been thanked: 33 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Sever »

Ukończyłem dzisiaj pierwszy cykl :D! Ależ to było dobre... Gra zajęła mi ponad rok i uczucie szczęścia gdy w końcu mogłem przybić Temenosa do ziemi na święty spokój było niesamowite.(Chociaż Hermesian nadal gdzieś na mnie czeka, już bez toying traita). Świetna historia, którą w większości mam wrażenie że dobrze zrozumiałem, nadal jednak jest wiele wątpliwości i tajemnic, bowiem to dopiero był pierwszy cykl.

Końcówka świetnie opisana, bardzo "filmowo". Niesamowite jest to ile może być różnych opcji i wyborów. Żałuję że niektórych nie udało mi się zrealizować, ale cóż, życie to los, ważne że idziemy do przodu pomimo wszelkich przeciwności.

Kreta uratowana, horror zatrzymany, chwila przerwy na świętowanie...(I kampanię w KD:M) i można wypływać w stronę Sparty.

PS: A tak nawiasem mówiąc to AT:O tak bardzo mnie przekonał do boss battlerów, że mam ochotę kupić wszystko co wyszło/wychodzi. Help, my money is running away!

Obrazek
Terry Pratchett - Smok to metafora całej przeklętej ludzkiej egzystencji. Jakby sam w sobie nie był paskudny, to jeszcze jest wielki, gorący i lata.
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 12793
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3731 times
Been thanked: 3929 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: japanczyk »

Sever pisze: 01 lip 2024, 17:19 PS: A tak nawiasem mówiąc to AT:O tak bardzo mnie przekonał do boss battlerów, że mam ochotę kupić wszystko co wyszło/wychodzi. Help, my money is running away!
Nie ma sensu - poki co sa dwie gry ktore robia to jakos - ATO i KDM
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4682
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 312 times
Been thanked: 1126 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: brazylianwisnia »

japanczyk pisze: 01 lip 2024, 17:23
Sever pisze: 01 lip 2024, 17:19 PS: A tak nawiasem mówiąc to AT:O tak bardzo mnie przekonał do boss battlerów, że mam ochotę kupić wszystko co wyszło/wychodzi. Help, my money is running away!
Nie ma sensu - poki co sa dwie gry ktore robia to jakos - ATO i KDM
Przy czym wejście w KDM jest tak nieprzyjazne, że lepiej podjąć ryzyko i wejść w Kingdoms Forlorn I AT: SoH
Sprzedam:Ostatnia Wola+Utrata posady, Arnak, insert Folded Space dla Everdell, Marvel Zombies
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Awatar użytkownika
Nilis
Posty: 844
Rejestracja: 26 mar 2020, 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 320 times
Been thanked: 505 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Nilis »

Czy tekst przygód w grze jest dość prosty czy raczej występuje masa słów jak w TMB typu "churning, proppeling" gdzie osoba nie znające świetnie języka będzie musiała siedzieć w translatorze
Osobiście często bardziej wolę pograć z ludźmi w planszówki, niż słuchać, co wydaje im się, że mają do powiedzenia. feniks_ciapek
tommyray
Posty: 2159
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 584 times
Been thanked: 951 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

Nilis pisze: 02 lip 2024, 09:34 Czy tekst przygód w grze jest dość prosty czy raczej występuje masa słów jak w TMB typu "churning, proppeling" gdzie osoba nie znające świetnie języka będzie musiała siedzieć w translatorze
Warto mieć jakieś diki pod ręką, pojedyncze słówka się zdarzają, ale w sumie nic czego nie wyłowisz z kontekstu. Ot, uroki dobrej literatury - wymaga czasem odrobiny wysiłku. Z drugiej strony - google lense ? w google translate daje opcję tłumaczenia całych akapitów live z kamery, zaskakująco dobrze sobie radzi - z pewnymi niezręcznościami, ale można to poprawić w locie czytając innym.
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 12793
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3731 times
Been thanked: 3929 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: japanczyk »

Nilis pisze: 02 lip 2024, 09:34 Czy tekst przygód w grze jest dość prosty czy raczej występuje masa słów jak w TMB typu "churning, proppeling" gdzie osoba nie znające świetnie języka będzie musiała siedzieć w translatorze
Druga opcja, jest troche slow, ktore bedziesz musial sprawdzic maja angielski na poziomie B2
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4682
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 312 times
Been thanked: 1126 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: brazylianwisnia »

Gdyby ktoś chciał podyskutować(lub zastanawia się czy w to wejść) zostawiam moja opinie i dwie fabularne rozkminy.

Jakiś czas temu skończyłem pierwszy cykl. Zabawa była przednia, ale gra ma też potężne wady. W innych grach pewnie byłby nie do przyjęcia ale epickość i rozbudowanie powodują, że chce się te wadu ignorować.
TLDR: dałbym 9,5/10

W wadach i zaletach nie ma spoilerów fabularnych. To tylko formatowanie.
wady:
-snowballing
Spoiler:
-losowe adventure huby
Spoiler:
-łatwość kampanii przy powtórzeniu/rozdawanie doom
Spoiler:
-utrata tytanów
Spoiler:
Zalety
-świetne walki i eskalacja
Spoiler:
-swietna fabuła i świat
Spoiler:
-odkrywanie mapy, sekretów i dodatkowych kart
Spoiler:
I tu jeszcze jedna kwestia spojlerowa jakby ktoś chciał pogadać o fabule

Tears of the Minotaur
Spoiler:
Zabicie Pursuera
Spoiler:

Jak ktoś lubi epickie gry, z odkrywaniem, fabuła ale też ciężkimi taktycznymi rozkminami, optymalizacje buildow postaci, rozwój bohaterów to nie da się znaleźć nic lepszego. Nie ma chyba nic ciekawszego na rynku w grach przygodowych. W moim rankingu ameri przebija(nieznacznie) Arkham Horror LCG co myślałem, że nigdy się nie stanie. Ledwie 2 tyg po 80godz kampanii i już korci, żeby rozłożyć kolejna kampania ale też nie czuje się znudzony ta pierwsza i mógłbym ją zagrać jeszcze raz.
Sprzedam:Ostatnia Wola+Utrata posady, Arnak, insert Folded Space dla Everdell, Marvel Zombies
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 12793
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3731 times
Been thanked: 3929 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: japanczyk »

brazylianwisnia pisze: 02 lip 2024, 10:38 -utrata tytanów
Spoiler:
Pamietaj, ze Cykl I to wprowadzenie - tytani sa bardzo wazni w pierwszym cyklu i pogodzenie sie z tym ze mozna ich stracic tez :P
brazylianwisnia pisze: 02 lip 2024, 10:38
Spoiler:
To zdaje sie niestety w Cyklu 4-5 bedze rozwiniete
Awatar użytkownika
Sever
Posty: 172
Rejestracja: 16 sie 2014, 18:22
Has thanked: 63 times
Been thanked: 33 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Sever »

brazylianwisnia pisze: 02 lip 2024, 10:38

Tears of the Minotaur
Spoiler:

Czekaj, bo też przeszedłem ten wątek ale...
Spoiler:
Terry Pratchett - Smok to metafora całej przeklętej ludzkiej egzystencji. Jakby sam w sobie nie był paskudny, to jeszcze jest wielki, gorący i lata.
tommyray
Posty: 2159
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 584 times
Been thanked: 951 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

@brazylianwisnia

-snowballing
Tu mam odwrotne wrażenie. Nieraz w cyklu miałem sytuację 1 lub zera tytanów i odbicie się od tej sytuacji do posiadania ich 10. Jest tu duża chwiejność, ale co do Hull albo Crew i używanie Argo Fate - no jest to poker, ryzyko jest że jednak to kasyno wygra a nie my. Mam raczej wrażenie że nie ma tu kuli śnieżnej do nieuniknionej zagłady ale jest raczej spotkanie typu Omniman vs Invincible. Nie zginiemy, ale gra nas psychicznie przeora i zmasakruje napięciem.

-losowe adventure huby
Dla mnie pozytyw. Punkt dość kontrowersyjny - jedni chwalą drudzy ganią. Dla mnie znaleźli tu złoto i marchewkę na graczy dzięki temu rozwiązaniu. Ale pewnie masz rację w tym względzie bo masz krytyczne uwagi, a ja nie potrafię tego aspektu krytycznie ocenić. Tu uważam że to jest specjalne rozwiązanie aby gracz chciał wracać i odkrywać lore dalej i dalej. W końcu w jednym przejściu cyklu poznamy maksymalnie jedną trzecią historii

-łatwość kampanii przy powtórzeniu/rozdawanie doom
To trudna sprawa w ocenie - bo inwestycja czasowa jest ogromna, między 50 a 100 godzin, randomizacja Doom w powtórce byłaby chyba nie do przyjęcia. Moim zdaniem to kwestia utrzymania gracza przy grze zdecydowała o takim rozwiązaniu.

-utrata tytanów
Jest tak tylko raczej w pierwszym cyklu, który faktycznie pozostawia gracza z ogromnym niedosytem z używania tych wszystkich earthshakerów, logicbreakerów, mazerunnerów itd.
W drugim i kolejnych masz ciągle i zawsze jakichś spec tytanów, ciągle ich przemielasz, zwłaszcza logibreakera :D
Sixshot
Posty: 418
Rejestracja: 16 lis 2022, 20:37
Has thanked: 78 times
Been thanked: 63 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Sixshot »

Czy tych punktów doom da radę unikać wczytując się w fabule ? Sa jakieś wskazówki ? Czy raczej się nastawiać z góry na przechodzenie każdego cyklu po 2-3 razy ?
tommyray
Posty: 2159
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 584 times
Been thanked: 951 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

Sixshot pisze: 02 lip 2024, 11:41 Czy tych punktów doom da radę unikać wczytując się w fabule ? Sa jakieś wskazówki ? Czy raczej się nastawiać z góry na przechodzenie każdego cyklu po 2-3 razy ?
Fabuła i doom to trochę odrębne światy. Co więcej, nierzadko dobre moralnie wybory potrafią zaowocować tokenami zagłady...
Doom zgarniasz najwięcej z podróży po mapie, bo Progress i Doom są zafiksowane na kaflach terenu. Nie znasz zawczasu terenu, i też nie znasz jaki jest rozkład tych tokenów, ale są pewne ogólne zasady które można oszacować, że np. tu doom na pewno nie będzie, a tu już powinien być jakiś progress.

Gra jest na tyle dobrze skalkulowana że nie jest jakimś ewenementem kończenie cyklu w ostatni jego dzień i dodatkowo w tym samym dniu otrzymując ostatni wykańczający token Zagłady (tylko że faza rozpatrywania zagłady jest po Story :D więc i tak jesteś uratowany)
Ostatnio zmieniony 02 lip 2024, 11:59 przez tommyray, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Shodan
Posty: 1347
Rejestracja: 24 cze 2017, 20:15
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 525 times
Been thanked: 487 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Shodan »

Sixshot pisze: 02 lip 2024, 11:41 Czy raczej się nastawiać z góry na przechodzenie każdego cyklu po 2-3 razy ?
Nie przesadzajmy, są szczęśliwcy, którzy przechodzili cykl w pierwszym podejściu.
Jes ibn Jester
Posty: 128
Rejestracja: 06 paź 2015, 20:26
Has thanked: 7 times
Been thanked: 64 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Jes ibn Jester »

Edit: Zgadza sie - tyle ze bardziej taka ona jest
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 04 lip 2024, 13:43 przez Jes ibn Jester, łącznie zmieniany 2 razy.
Klubokawiarnia Kawadzieścia - 700+ gier, planszówkowy klimat i blisko Metra
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4682
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 312 times
Been thanked: 1126 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: brazylianwisnia »

Jes ibn Jester pisze: 02 lip 2024, 13:50
Sever pisze: 02 lip 2024, 11:07
brazylianwisnia pisze: 02 lip 2024, 10:38

Tears of the Minotaur
Spoiler:

Czekaj, bo też przeszedłem ten wątek ale...
Spoiler:
Przeszedłem to 3 razy, i pierwsze słysze - szczególnie że
Spoiler:
@Sever
Uwaga spojler Tears of Minotaur
Spoiler:
japanczyk pisze: 02 lip 2024, 10:44
brazylianwisnia pisze: 02 lip 2024, 10:38 -utrata tytanów
Spoiler:
Pamietaj, ze Cykl I to wprowadzenie - tytani sa bardzo wazni w pierwszym cyklu i pogodzenie sie z tym ze mozna ich stracic tez :P
Rozumiem zamysł autora ale cykl I to gra na 80h. Powinno być trochę więcej zabawy z lepszymi tytanami dla ludzi co zagrają jeden cykl i im wystarczy.
tommyray pisze: 02 lip 2024, 11:33 @brazylianwisnia

-snowballing
Tu mam odwrotne wrażenie. Nieraz w cyklu miałem sytuację 1 lub zera tytanów i odbicie się od tej sytuacji do posiadania ich 10. Jest tu duża chwiejność, ale co do Hull albo Crew i używanie Argo Fate - no jest to poker, ryzyko jest że jednak to kasyno wygra a nie my. Mam raczej wrażenie że nie ma tu kuli śnieżnej do nieuniknionej zagłady ale jest raczej spotkanie typu Omniman vs Invincible. Nie zginiemy, ale gra nas psychicznie przeora i zmasakruje napięciem.
Ja miałem wrażenie, że jak nam dobrze pójdzie to jest coraz łatwiej a jak wpadniesz w problemy to robi się spirala. W pierwszej walce z Hekatonem zgarnąłem tarcze, z Labiryntyaurosem mazemace i mam wrażenie, że to ułożyło mi dobrze kampanie bo bez kosztowo miał dwie spoko bronie na early game...
-losowe adventure huby
Dla mnie pozytyw. Punkt dość kontrowersyjny - jedni chwalą drudzy ganią. Dla mnie znaleźli tu złoto i marchewkę na graczy dzięki temu rozwiązaniu. Ale pewnie masz rację w tym względzie bo masz krytyczne uwagi, a ja nie potrafię tego aspektu krytycznie ocenić. Tu uważam że to jest specjalne rozwiązanie aby gracz chciał wracać i odkrywać lore dalej i dalej. W końcu w jednym przejściu cyklu poznamy maksymalnie jedną trzecią historii
Nie wiem czy dobrze się rozumiemy. Mi bardzo pasują adventure huby i ich wybiórcze poznanie. Wkurza mnie to, że wylosuje historie z Fated Conundrum, późnej z Plight of People, trzecia z Tears of Minotaur I dopiero czwarta znow z Fated Conundrum. Robi się mega miesmasz. Nie pamiętam czy historia tydzień temu była z Fated Conundrum czy Plight of the People itd
Przez to grałem tak, że jak wylosowałem np.Plight of the People to grałem ten wątek na każdym adventure hob spot az do ukonczeja go itd. Nie wiem dlaczego tak nie jest domyślnie. Przecież tak też losowo poznajemy huby ale jest bardziej spójnie a nie skakanie po kilku wątkach naraz.
-łatwość kampanii przy powtórzeniu/rozdawanie doom
To trudna sprawa w ocenie - bo inwestycja czasowa jest ogromna, między 50 a 100 godzin, randomizacja Doom w powtórce byłaby chyba nie do przyjęcia. Moim zdaniem to kwestia utrzymania gracza przy grze zdecydowała o takim rozwiązaniu.
Dystrybucja doom mogłaby być ta sama. Mi ilość doom nie doskwierała a grałem raz. Miałem zapas 5 do game over na końcówce gry przy dniu ok 70. Teraz jak bym grał to doom byłby bardzo nisko. Na kartach eksploracji mógłby mieć tą samą dystrybucję i nie wracać do decku do następnej bitwy jak inne. Lub jak w Arkham - doom co ture a Tu mógłby progresowac w zgody ustalone dni.
Sprzedam:Ostatnia Wola+Utrata posady, Arnak, insert Folded Space dla Everdell, Marvel Zombies
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4682
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 312 times
Been thanked: 1126 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: brazylianwisnia »

Sixshot pisze: 02 lip 2024, 11:41 Czy tych punktów doom da radę unikać wczytując się w fabule ? Sa jakieś wskazówki ? Czy raczej się nastawiać z góry na przechodzenie każdego cyklu po 2-3 razy ?
Grałem pierwszy raz. Mi doom nigdy nie zagroził porażka, wogole większość czasu miałem full tytanów, i wszystko w normie. Nawet nie byłem nigdy blisko porażki. I dlatego widze problem, że jak bym grał kolejny raz to ten doom nie tyle byłby małym problemem co byłby trywialny bo bym go w wiekosci omijał(ten doom z mapy, wyboru story aż tak nie pamiętam ale często są logiczne).
Sprzedam:Ostatnia Wola+Utrata posady, Arnak, insert Folded Space dla Everdell, Marvel Zombies
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Sixshot
Posty: 418
Rejestracja: 16 lis 2022, 20:37
Has thanked: 78 times
Been thanked: 63 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Sixshot »

Spoiler:
Czy ten doom to tylko samo zło i wieczna chłosta czy to jednak coś się tam dostaje wraz z postępem tej częsci fabuły ? ..oczywiście póki się nie przekroczy limitu
tommyray
Posty: 2159
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 584 times
Been thanked: 951 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

Sixshot pisze: 02 lip 2024, 15:47 Czy ten doom to tylko samo zło i wieczna chłosta czy to jednak coś się tam dostaje wraz z postępem tej częsci fabuły ? ..oczywiście póki się nie przekroczy limitu
To taki randomowy resource który jest jak timer bomby na kartach Doom. Na większości kart Doom masz info o granicznej liczbie, której przekroczenie winduje kartę Doom na kolejny poziom. A że jest ich tylko 3 ze stronami a i b to końcówka gry bywa wyścigiem z kartą Zagłady - czy dotrzesz do celu czy dojedzie cię jednak Doom.

No i nie, to nigdy nic dobrego nie przynosi, nie ma takiej mechaniki, to po prostu pewien wyabstrahowany bat nad naszymi głowami.
ODPOWIEDZ