Strona 17 z 51
Re: Neuroshima Hex - VEGAS, wątpliwości i pytania.
: 10 maja 2013, 14:53
autor: Senthe
@MójMistrzu
Tak, można tak zagrać.
Choć prościej użyć Obrotu na tej jednostce.

(A granie z terminalami to zło ;P)
Re: Neuroshima Hex - VEGAS, wątpliwości i pytania.
: 10 maja 2013, 17:29
autor: MójMistrzu
Faktycznie, nie pomyślałem o tym, żeby obrócić samą jednostkę
Co do terminali, to przed zakupem czytałem wiele narzekań, ale u mnie wniosły wiele świeżości i zlikwidowały największy mankament w postaci złych dociągów, zwiększyły też rozkminianie każdego ruchu. czego tu nie lubić?
Re: Neuroshima Hex - VEGAS, wątpliwości i pytania.
: 10 maja 2013, 18:15
autor: Senthe
czego tu nie lubić?
Jeśli pograsz dłużej (i z innymi armiami), sam zobaczysz

Terminale wg mnie to nieprzemyślana i dodana na siłę zasada, którą zresztą teraz praktycznie wszyscy, łącznie z wydawcą, zupełnie olewają. Dlatego też nie widzę sensu, aby specjalnie się w nie angażować.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 10 maja 2013, 20:05
autor: deni
witam
mam problem
sztab posterunku jest zasieciowany, przy nim sa jednostki strzelajace w 3 inicjatywie
sieciarz pada w 3 inicjatywie
czy jednostki bedace przy posterunku moga strzelic w 2 inicjatywie ?(korzystajac z wlasciwosci sztabu)
Re: Odp: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 10 maja 2013, 21:10
autor: siawq
Tak.
Pytanko ode mnie.
Czy aby aktywować zdolność Dancera "leczenie" musimy rzucić żeton akcji stricte na ścianę z leczeniem i użyć tylko tej opcji.
Czy mogę użyć żetonu akcji na ściankę z np. strzałem innego Dancera i zdolność leczenia także się aktywuje. Jeśli tak to czy mogę użyć jej 2 razy wykorzystując 2 żetony akcji na dancerów ze strzalem i ciosem odzyskujac 4 pkt?
Wysłane z SGSIII za pomocą Tapatalk
Re: Odp: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 10 maja 2013, 21:34
autor: Draconnor
siawq pisze:
Czy aby aktywować zdolność Dancera "leczenie" musimy rzucić żeton akcji stricte na ścianę z leczeniem i użyć tylko tej opcji.
Czy mogę użyć żetonu akcji na ściankę z np. strzałem innego Dancera i zdolność leczenia także się aktywuje. Jeśli tak to czy mogę użyć jej 2 razy wykorzystując 2 żetony akcji na dancerów ze strzalem i ciosem odzyskujac 4 pkt?
Przecież to jest strasznie wydziwione a zasada jest prosta - albo używasz tego do strzelania albo do leczenia - stykanie się żetonów nie ma tu nic do rzeczy.
Re: Odp: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 10 maja 2013, 22:10
autor: siawq
Nic o stykaniu nie pisałem
Dzięki za odpowiedź
Wysłane z SGSIII za pomocą Tapatalk
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 10 maja 2013, 23:28
autor: Senthe
Tak, włączasz tylko jedną ściankę żółtego dancera, czyli albo leczenie, albo strzał.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 11 maja 2013, 13:22
autor: Senthe
Ok, a więc jeśli chodzi o Neodżunglę i moduły w Macierzy, dopytałam MOracza i sytuacja wygląda tak:
Wszystkie moduły podłączone do Macierzy powinny działać na Sztab. Wyjątek z instrukcji Babel13 (Sytuacje szczególne/Kwestia Macierzy), mówiący o tym, że na Sztab działają tylko moduły podłączone bezpośrednio, jest błędny i nie powinno być go w instrukcji.
Re: Odp: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 11 maja 2013, 13:26
autor: siawq
I wszystko jasne.
Wysłane z SGSIII za pomocą Tapatalk
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 11 maja 2013, 13:30
autor: donmakaron
Dzięki za wyjaśnienie!
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 12 maja 2013, 13:33
autor: ketyow
Senthe pisze:
Wszystkie moduły podłączone do Macierzy powinny działać na Sztab. Wyjątek z instrukcji Babel13 (Sytuacje szczególne/Kwestia Macierzy), mówiący o tym, że na Sztab działają tylko moduły podłączone bezpośrednio, jest błędny i nie powinno być go w instrukcji.
Czy ktoś zatem może jeszcze potwierdzić, że w wersji androidowej zastosowano błędną regułę i moduły przypięte "gdzieś tam" do macierzy nie działają na sztab? Jeśli tak, zgłoszę problem programiście, pisałem już z nim kiedy po wyjściu Smarta okazało się, że zawiera on tylko 34 żetony
PS Nie mogę sprawdzić u siebie, bo emulator androida mam na innym komputerze i w tej chwili nie pod ręką.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 12 maja 2013, 13:40
autor: jolietjake
ketyow pisze:Senthe pisze:
Wszystkie moduły podłączone do Macierzy powinny działać na Sztab. Wyjątek z instrukcji Babel13 (Sytuacje szczególne/Kwestia Macierzy), mówiący o tym, że na Sztab działają tylko moduły podłączone bezpośrednio, jest błędny i nie powinno być go w instrukcji.
Czy ktoś zatem może jeszcze potwierdzić, że w wersji androidowej zastosowano błędną regułę i moduły przypięte "gdzieś tam" do macierzy nie działają na sztab? Jeśli tak, zgłoszę problem programiście, pisałem już z nim kiedy po wyjściu Smarta okazało się, że zawiera on tylko 34 żetony
PS Nie mogę sprawdzić u siebie, bo emulator androida mam na innym komputerze i w tej chwili nie pod ręką.
Na Andku zasady są dobre. Moduły podpięte gdziekolwiek na planszy działają na jednostki, moduły, sztab.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 12 maja 2013, 17:23
autor: Senthe
Jak napisał jolietjake, na Androidzie zaimplementowane są poprawne zasady (przed chwilą grałam

).
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 22 maja 2013, 09:11
autor: Tym3k
W gwoli potwierdzenia. Moduł wchodzący w skład macierzy (tj. skierowany przynajmniej w jedną z jednostek macierzy) daje bonus/boosta wszystkim jednostką znajdującym się w tejże (wymienionej po raz trzeci) macierzy.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 22 maja 2013, 10:31
autor: BartP
Nom, na tym polega przede wszystkim neodżungla.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 22 maja 2013, 10:34
autor: Senthe
W gwoli potwierdzenia. Moduł wchodzący w skład macierzy (tj. skierowany przynajmniej w jedną z jednostek macierzy) daje bonus/boosta wszystkim jednostką znajdującym się w tejże (wymienionej po raz trzeci) macierzy.
Tak.
Oczywiście pod warunkiem, że Sztab Neodżungli nie zostanie zasieciowany (wtedy Macierz jako taka przestaje funkcjonować).
Re: Neuroshima Hex - VEGAS, wątpliwości i pytania.
: 22 maja 2013, 12:45
autor: Tym3k
Senthe pisze:czego tu nie lubić?
Jeśli pograsz dłużej (i z innymi armiami), sam zobaczysz

Terminale wg mnie to nieprzemyślana i dodana na siłę zasada, którą zresztą teraz praktycznie wszyscy, łącznie z wydawcą, zupełnie olewają. Dlatego też nie widzę sensu, aby specjalnie się w nie angażować.
Nie bez powodu (moim zdaniem bardzo słusznie) przerzucono się na pojedyncze armie dopasowane do idealnej, macierzystej wersji NH. Działa to o niebo lepiej aniżeli dodawanie scenariuszy (Babel13) czy innej planszy (Duel). Nie odnalazłem w w.w Duelu ani trochę radości. Planszę z tego dodatku wykorzystuje do normalnej gry ze względu na jej zoptymalizowaną wielkość względem mojego plecaka.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 22 maja 2013, 14:12
autor: Tym3k
Senthe pisze:W gwoli potwierdzenia. Moduł wchodzący w skład macierzy (tj. skierowany przynajmniej w jedną z jednostek macierzy) daje bonus/boosta wszystkim jednostką znajdującym się w tejże (wymienionej po raz trzeci) macierzy.
Tak.
Oczywiście pod warunkiem, że Sztab Neodżungli nie zostanie zasieciowany (wtedy Macierz jako taka przestaje funkcjonować).
Jak i pod warunkiem, że sieciarz sieciujący sztab Neo nie jest sieciowany...bla bla bla

Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 22 maja 2013, 14:22
autor: kwiatosz
Ale to jest istotne, bo np. sieciowanie jednostki nie zdejmuje jej zdolności przekazywania macierzy.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 22 maja 2013, 14:32
autor: Tym3k
Prawda to - nie traci. Ale Senthe pisała o Sztabie. To sztab jest odpowiedzialny za byt lub niebyt macierzy. Każdy sztab, będący pod działaniem jednostki sieciującej traci swoje właściwości. Tylko tyle.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 22 maja 2013, 14:54
autor: kwiatosz
No chyba że jest to sztab Vegas skierowany na sieciującego go sieciarza

Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 22 maja 2013, 15:18
autor: jolietjake
A co gorsza jeśli jest skierowany w sieciarza sieciującego innego sieciarza, za sprawą którego sztab jest zasieciowany!

Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 24 maja 2013, 09:34
autor: powermilk
Dwa pytanka.
1. Dancer VS. Vegas. Żółty obiekt sieciuje sztab. Czy sztab może użyć żetonu obrotu uwalniając się z sieci (za 1 PW rzecz jasna) i ustawić się tak, by przejąc obiekt?
2. Sharrash. Rozumiem, że przeciwieństwie do Miny, Dziura zostaje po bitwie?
edit: Jednak trzy. Też o Sharrash. Nie widzę, by w instrukcji było ograniczenia odnośnie wykonanych na turę podziemnych roszad. Zatem jak wykonam roszadę i znajdę się w ten sposób koło innej podziemnej jednostki, to czy mogę wykonać ją jeszcze raz?
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 24 maja 2013, 11:45
autor: jolietjake
powermilk pisze:Dwa pytanka.
1. Dancer VS. Vegas. Żółty obiekt sieciuje sztab. Czy sztab może użyć żetonu obrotu uwalniając się z sieci (za 1 PW rzecz jasna) i ustawić się tak, by przejąc obiekt?
2. Sharrash. Rozumiem, że przeciwieństwie do Miny, Dziura zostaje po bitwie?
edit: Jednak trzy. Też o Sharrash. Nie widzę, by w instrukcji było ograniczenia odnośnie wykonanych na turę podziemnych roszad. Zatem jak wykonam roszadę i znajdę się w ten sposób koło innej podziemnej jednostki, to czy mogę wykonać ją jeszcze raz?
1. Tak. Masz dokładnie ten przypadek opisany w instrukcji
2. Dziura,
tak jak mina, ZOSTAJE po bitwie. Dziura,
w przeciwieństwie do miny, ZOSTAJE po zniszczeniu jednostki.
3. Możesz wykonać roszadę raz na turę, tak jak jednostki z cechą mobilności mogą się raz na turę poruszyć. Była o tym rozmowa już wcześniej i taki był jej wynik.