Impulse (Carl Chudyk)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Gromb
- Posty: 2833
- Rejestracja: 08 paź 2015, 19:09
- Lokalizacja: Katowice
- Has thanked: 849 times
- Been thanked: 364 times
Re: Impulse
Mój również. Dobrze ze chłopaki odwalacie tą korektę za to olbrzymi szacunek, niedobrze że ktoś inny w innym czasie miał to zrobić i wziął za to kasę:(
The Corps Is Mother, the Corps Is Father
Re: Impulse
Dobrze to będzie, jak Czacha to pozytywnie rozwiąże... Na razie 29 kart niepoprawnych... Jakby to było 4 czy 5 - wkładka do koszulki... Ale nie 30!Gromb pisze:Mój również. Dobrze ze chłopaki odwalacie tą korektę za to olbrzymi szacunek, niedobrze że ktoś inny w innym czasie miał to zrobić i wziął za to kasę:(
Jeśli rzeczywiście to są błędy tłumaczenia/grafika/korekty to jedynym wyjściem jak dla mnie jest druk tych kart ponownie, w poprawnej wersji. Ale panowie spokojnie - wstrzymajmy się z ocenami. Napisałem do Chudyka czy ma i może podesłać szczegółową listę kart. Może ten retheme na bgg, z którego brałem angielskie teksty ma błędy, a polska edycja jest zgodna z tym, co autor zaprojektował?
Poczekajmy na komentarz wydawcy. Na razie działajmy i szukajmy dalej, bo jakby to miało być ponownie drukowane to lepiej, aby było na tip top!
Ostatnio zmieniony 24 sie 2016, 15:05 przez misioooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
- ivan2k5
- Posty: 155
- Rejestracja: 21 cze 2014, 16:13
- Lokalizacja: Częstochowa
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
Re: Impulse
misioooo pisze:Dobrze to będzie, jak Czacha to pozytywnie rozwiąże... Na razie 29 kart niepoprawnych... Jakby to było 4 czy 5 - wkładka do koszulki... Ale nie 30!Gromb pisze:Mój również. Dobrze ze chłopaki odwalacie tą korektę za to olbrzymi szacunek, niedobrze że ktoś inny w innym czasie miał to zrobić i wziął za to kasę:(
Jak to się nazywało podczas "konsultacji społecznych" ? Życzenia koncertowe czy jakoś tak ...
- michalldz90
- Posty: 572
- Rejestracja: 07 wrz 2014, 20:47
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 60 times
Re: Impulse
jeżeli tego pozytywnie nie rozwiążą to chyba nie muszę dopisywać jaki los będzie tego wydawnictwa w przyszłości...misioooo pisze:Dobrze to będzie, jak Czacha to pozytywnie rozwiąże... Na razie 29 kart niepoprawnych... Jakby to było 4 czy 5 - wkładka do koszulki... Ale nie 30!Gromb pisze:Mój również. Dobrze ze chłopaki odwalacie tą korektę za to olbrzymi szacunek, niedobrze że ktoś inny w innym czasie miał to zrobić i wziął za to kasę:(
- Rafal_Kruczek
- Posty: 1093
- Rejestracja: 20 sie 2008, 11:48
- Lokalizacja: Legnica
- Has thanked: 86 times
- Been thanked: 31 times
Re: Impulse
I dobrze grałes. Boost dotyczy Transportowców nie Flot.misioooo pisze:Wczoraj jak grałem to grałem wg tego co na karcie - czyli bez dopalenia przemieszczałem jeden transportowiec... Dorzuciłem to do plikutomb pisze:Te żołte (5,6,7) mają mylące tłumaczenie:ivan2k5 pisze: - te 3 żółte
Jest: Przemieść flotę [1] Transportowców o jeden obszar
a powinno być: Przemieść [1] flotę Transportowców
Język na kartach jest dla mnie prosty, oczywisty i jednoznaczny. Równie dobrze można by zastąpić słowa Transportowiec, Krążownik, karta etc ikonami. Byłoby wydanie międzynarodowe
W tej karcie chodzi o to zeby jak na przykład dopali sie ten efekt o 2, te 3 transportowce leciały RAZEM jako FLOTA.
Wszystkie karty pozwalające na przemieszczenie więcej niż jednej floty maja zastrzeżenie że floty muszą skończyć ruch na jendej karcie. Ta karta nie ma takiego zatsreżenia
Czyli "PRZEMIEŚC flote [1] Tansportowców o jeden obszar" po booscie o 2 rostrzyga się jako "PRZEMIEŚĆ flotę {składajacą sie najwyżej z} 3 Tansportowców o jeden obszar" Poprawnie logicznie i gramatycznie
Błedów jest cała masa , ale potrzymuję opinię ze w żółtych chyba błędów nie ma.
Re: Impulse
Super, że to spiąłeś z tym zakończeniem ruchu Zgadzam się, usuwam czerwone z tych kart Zostaje... 26?Rafal_Kruczek pisze: I dobrze grałes. Boost dotyczy Transportowców nie Flot.
W tej karcie chodzi o to zeby jak na przykład dopali sie ten efekt o 2, te 3 transportowce leciały RAZEM jako FLOTA.
Wszystkie karty pozwalające na przemieszczenie więcej niż jednej floty maja zastrzeżenie że floty muszą skończyć ruch na jendej karcie. Ta karta nie ma takiego zatsreżenia
Czyli "PRZEMIEŚC flote [1] Tansportowców o jeden obszar" po booscie o 2 rostrzyga się jako "PRZEMIEŚĆ flotę {składajacą sie najwyżej z} 3 Tansportowców o jeden obszar" Poprawnie logicznie i gramatycznie
Błedów jest cała masa , ale potrzymuję opinię ze w żółtych chyba błędów nie ma.
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Re: Impulse
tomb nie przejmuj się Tak jak wcześniej pisałem - wypada to dwa albo i więcej razy sprawdzić zanim jakiś straszny raban się podniesie...tomb pisze:Rzeczywiście, inne żółte wskazują na taką interpretację. Przepraszam za zamieszanie.
Mnie cały czas zastanawia kto to tłumaczył i czy wyraźnie zaznaczał, która "cyferka" ma być "dopalana"... Być może to grafik dał doopy...
Mam nadzieję, że Czacha szybko jakieś stanowisko obierze, bo chciałem dziś po robocie pograć, ale odechciało mi się całkowicie...
Jak się wqrzę, to sobie sam spolszczę oryginał (znaczy się ten retheme) i jak kasę od wydawcy odzyskam to w drukarni zlecę druk. Dokładając niewiele więcej na pewno uda mi się gdzieś te 111 kart druknąć w sensownej jakości ;P
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
- Tyrek
- Posty: 668
- Rejestracja: 10 gru 2011, 13:47
- Lokalizacja: Lubin
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 152 times
Re: Impulse
Ale jaja :-/ Aż nie wierzę w to co piszecie A dziś miałem zagrać pierwszą grę. Ktoś pisał bezpośrednio do Czachy z prośbą o zajęcie stanowiska? Strasznie słabo to wygląda
Pamiętam sytuację z Innowacjami i akcję z niewidocznymi symbolami wież na kartach - Lacerta drukowała całe talie od nowa i rozsyłała do ludzi (nakład z błędem został chyba nawet wycofany ze sklepów).
Liczę jednak, że wydawca zaradzi i dodrukują poprawione karty (chociaż zawsze jest opcja skorzystania z prawa do zwrotu towaru niezgodnego z umową).misioooo pisze:Jak się wqrzę, to sobie sam spolszczę oryginał (znaczy się ten retheme) i jak kasę od wydawcy odzyskam to w drukarni zlecę druk. Dokładając niewiele więcej na pewno uda mi się gdzieś te 111 kart druknąć w sensownej jakości ;P
Pamiętam sytuację z Innowacjami i akcję z niewidocznymi symbolami wież na kartach - Lacerta drukowała całe talie od nowa i rozsyłała do ludzi (nakład z błędem został chyba nawet wycofany ze sklepów).
- Czacha Games
- Posty: 783
- Rejestracja: 30 lis 2015, 15:14
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 269 times
- Kontakt:
Re: Impulse
Wywołani do tablicy odniesiemy się do Waszych uwag:
Podczas przygotowywania samej instrukcji oraz kart spędziliśmy wiele godzin na rozgryzieniu poprawności działania, pomagali nam w tym bardzo mocno chłopaki z Melanżownia TV oraz jeszcze mocniej Tomek Gambit. Znając ich ogromne doświadczenie (również spore ilości ogrywanych partii w Impulse) polegaliśmy na ich tłumaczeniach i ich argumentach dotyczących poprawności działania kart po przetłumaczeniu na polski. Dodatkowo poprosiliśmy Carla żeby opisał nam szczegółowo działanie wszystkich kart, co uczynił - podesłaliśmy to również do Tomka żeby mógł dokładniej zrozumieć i przetłumaczyć działanie kart.
Jeśli są faktycznie błędy - a obgadamy to z Carlem - w końcu on jest autorem tej gry i on wie najlepiej jak ona działa - to bedziemy je poprawiać. Na tę chwilę prosimy o wstrzymanie się z osądami i wieszaniu psów na naszym wydawnictwie. Jak widać z postów na początku karty czerwone ponoć miały błędy - teraz po rozmowie jednak ich nie mają.
Także Panowie i Panie rozkminimy to dokładnie - jeśli faktycznie jakieś karty będą błędne na 100% - to je wydrukujemy i roześlemy do Was.
Podeślemy misiooowi apendix od Carla - niech go porozsyła zainteresowanym i wtedy po przeczytaniu go może wiele się dla Was wyjaśni. Z naszej strony nie mieliśmy powodów nie ufać znajomości i tłumaczeniom osób których o to poprosiliśmy oraz interpretacji Chudyka.
Spokojnie, nie zostawimy tematu i doprowadzimy go do satysfakcjonującego Was poziomu.
pozdrawiamy
Podczas przygotowywania samej instrukcji oraz kart spędziliśmy wiele godzin na rozgryzieniu poprawności działania, pomagali nam w tym bardzo mocno chłopaki z Melanżownia TV oraz jeszcze mocniej Tomek Gambit. Znając ich ogromne doświadczenie (również spore ilości ogrywanych partii w Impulse) polegaliśmy na ich tłumaczeniach i ich argumentach dotyczących poprawności działania kart po przetłumaczeniu na polski. Dodatkowo poprosiliśmy Carla żeby opisał nam szczegółowo działanie wszystkich kart, co uczynił - podesłaliśmy to również do Tomka żeby mógł dokładniej zrozumieć i przetłumaczyć działanie kart.
Jeśli są faktycznie błędy - a obgadamy to z Carlem - w końcu on jest autorem tej gry i on wie najlepiej jak ona działa - to bedziemy je poprawiać. Na tę chwilę prosimy o wstrzymanie się z osądami i wieszaniu psów na naszym wydawnictwie. Jak widać z postów na początku karty czerwone ponoć miały błędy - teraz po rozmowie jednak ich nie mają.
Także Panowie i Panie rozkminimy to dokładnie - jeśli faktycznie jakieś karty będą błędne na 100% - to je wydrukujemy i roześlemy do Was.
Podeślemy misiooowi apendix od Carla - niech go porozsyła zainteresowanym i wtedy po przeczytaniu go może wiele się dla Was wyjaśni. Z naszej strony nie mieliśmy powodów nie ufać znajomości i tłumaczeniom osób których o to poprosiliśmy oraz interpretacji Chudyka.
Spokojnie, nie zostawimy tematu i doprowadzimy go do satysfakcjonującego Was poziomu.
pozdrawiamy
Zapraszamy na : http://czachagames.pl
Re: Impulse
I elegancko Tylko pamiętajcie, że nie tyle chodzi o tłumaczenie (które jest jak najbardziej poprawne), ale o oznaczenie "cyferki", którą można doładowywać... Cyfry to mogą być:
1. Ilość statków
2. Ilość ruchów (kart, o które można się przemieścić)
3. Ilość kart
4. Siła karty
Zamiana możliwości doładowania np. ilości kart z siłą karty robi ogromną różnicę. Takich błędów jest najwięcej i powodują one, że gra się zupełnie inaczej. Więc to nie tyle błąd w tłumaczeniu, czo "cyferka z tłem" nie ta, co być powinna... Zatem albo tłumacz (jeśli to robił) źle oznaczał, która wartość ma być "z tłem", albo grafik namieszał...
Z błędów w tłumaczeniu widzę na tę chwilę dwa: karta 46 oraz 75 w google docsach.
Different colors != dowolne
transport ship != krążownik
Może to też być mój błąd przy ręcznym wpisywaniu opisów po angielsku.
Kwestię kart żółtych bardzo ładnie wyłożył Rafał Kruczek. Została rozwiana jak dla mnie. Jednak na tych kartach problemem nie była zamiana tego, co doładowujemy, a umiejscowienie wartości po słowie "flota" co wydawało się niepoprawne. Z kolei np. "Przemieść [X] statków o 1 pole" to całkowicie coś innego niż "Przemieść 1 statek o [X] pól" - i tych rzeczy wyłapaliśmy najwięcej w odniesieniu do wersji Zaka Eidsvooga ( https://boardgamegeek.com/filepage/1271 ... n-redesign ). Nie posiadam oryginalnej gry w wersji angielskiej więc i nie wykluczam, że błąd jest w plikach Zaka Jednak gdzieś jest na pewno...
1. Ilość statków
2. Ilość ruchów (kart, o które można się przemieścić)
3. Ilość kart
4. Siła karty
Zamiana możliwości doładowania np. ilości kart z siłą karty robi ogromną różnicę. Takich błędów jest najwięcej i powodują one, że gra się zupełnie inaczej. Więc to nie tyle błąd w tłumaczeniu, czo "cyferka z tłem" nie ta, co być powinna... Zatem albo tłumacz (jeśli to robił) źle oznaczał, która wartość ma być "z tłem", albo grafik namieszał...
Z błędów w tłumaczeniu widzę na tę chwilę dwa: karta 46 oraz 75 w google docsach.
Different colors != dowolne
transport ship != krążownik
Może to też być mój błąd przy ręcznym wpisywaniu opisów po angielsku.
Kwestię kart żółtych bardzo ładnie wyłożył Rafał Kruczek. Została rozwiana jak dla mnie. Jednak na tych kartach problemem nie była zamiana tego, co doładowujemy, a umiejscowienie wartości po słowie "flota" co wydawało się niepoprawne. Z kolei np. "Przemieść [X] statków o 1 pole" to całkowicie coś innego niż "Przemieść 1 statek o [X] pól" - i tych rzeczy wyłapaliśmy najwięcej w odniesieniu do wersji Zaka Eidsvooga ( https://boardgamegeek.com/filepage/1271 ... n-redesign ). Nie posiadam oryginalnej gry w wersji angielskiej więc i nie wykluczam, że błąd jest w plikach Zaka Jednak gdzieś jest na pewno...
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
- ivan2k5
- Posty: 155
- Rejestracja: 21 cze 2014, 16:13
- Lokalizacja: Częstochowa
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
Re: Impulse
Postawa super. Tak wydawnictwo powinno działać i chwała Wam za to. Niemniej
Po drugie - karty czerwone nadal są nieadekwatne do angielskich odpowiedników - Misioooo usunął po prostu czerwone zaznaczenie z arkusza kalkulacyjnego odnośnie kart żółtych.
Zanim cokolwiek Napiszecie proszę Sprawdźcie dokładnie o co chodzi żeby nie siać zamętu.
Jeszcze taka drobna sprawa. W instrukcji umieszczone jest słowo klucz "badania/zbadaj" odnośnie odkrywania kart obszaru - co może być źle kojarzone, że aby odkryć kartę na mapie trzeba przeprowadzić badania. W wersji angielskiej zdaje się jest "explore" (piszę z pamięci) co nie jest słowem kluczowym i lepiej oddaje zasadę eksplorowania przestrzeni statkami.
Powodzenia życzę i oby do szczęśliwego finału
Po pierwsze primo - wydaje mi się że nikt z Użytkowników nie wieszał/wiesza psów ani innych czworonogów na Wydawnictwie.Jeśli są faktycznie błędy - a obgadamy to z Carlem - w końcu on jest autorem tej gry i on wie najlepiej jak ona działa - to bedziemy je poprawiać. Na tę chwilę prosimy o wstrzymanie się z osądami i wieszaniu psów na naszym wydawnictwie. Jak widać z postów na początku karty czerwone ponoć miały błędy - teraz po rozmowie jednak ich nie mają.
Po drugie - karty czerwone nadal są nieadekwatne do angielskich odpowiedników - Misioooo usunął po prostu czerwone zaznaczenie z arkusza kalkulacyjnego odnośnie kart żółtych.
Zanim cokolwiek Napiszecie proszę Sprawdźcie dokładnie o co chodzi żeby nie siać zamętu.
Jeszcze taka drobna sprawa. W instrukcji umieszczone jest słowo klucz "badania/zbadaj" odnośnie odkrywania kart obszaru - co może być źle kojarzone, że aby odkryć kartę na mapie trzeba przeprowadzić badania. W wersji angielskiej zdaje się jest "explore" (piszę z pamięci) co nie jest słowem kluczowym i lepiej oddaje zasadę eksplorowania przestrzeni statkami.
Powodzenia życzę i oby do szczęśliwego finału
-
- Posty: 1862
- Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
- Lokalizacja: Jaworzno
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Impulse
misioooo i inni użytkownicy pomagający przy wyłapaniu ewentualnych błędów , dzieki za Wasze zaangażowanie. Jako totalny amator tej gry pewne dzisiaj próbowałbym zagrać na sucho, a jutro gra wylądowałaby na wymianę. Dzięki.
Czacho liczę na Wasz profesjonalizm.
I faktycznie nie oceniajmy do póki sprawa się nie rozwiąże.
Czacho liczę na Wasz profesjonalizm.
I faktycznie nie oceniajmy do póki sprawa się nie rozwiąże.
- Rafal_Kruczek
- Posty: 1093
- Rejestracja: 20 sie 2008, 11:48
- Lokalizacja: Legnica
- Has thanked: 86 times
- Been thanked: 31 times
Re: Impulse
Ogólnie cześć sprawdzenia dała wynik 27. W tym chyba 1 błąd w rozpisce Misiaaa karta 48 w wersji Asmadi ma inny tekst i różni się od wersji CG. Sprawdziłem dosłownie na kolanach w pociągu więc nie mam pewności ale jak będę miał lepsze warunki sfotografuję różnice.misioooo pisze:I elegancko Tylko pamiętajcie, że nie tyle chodzi o tłumaczenie (które jest jak najbardziej poprawne), ale o oznaczenie "cyferki", którą można doładowywać... Cyfry to mogą być:
1. Ilość statków
2. Ilość ruchów (kart, o które można się przemieścić)
3. Ilość kart
4. Siła karty
Zamiana możliwości doładowania np. ilości kart z siłą karty robi ogromną różnicę. Takich błędów jest najwięcej i powodują one, że gra się zupełnie inaczej. Więc to nie tyle błąd w tłumaczeniu, czo "cyferka z tłem" nie ta, co być powinna... Zatem albo tłumacz (jeśli to robił) źle oznaczał, która wartość ma być "z tłem", albo grafik namieszał...
Z błędów w tłumaczeniu widzę na tę chwilę dwa: karta 46 oraz 75 w google docsach.
Different colors != dowolne
transport ship != krążownik
Może to też być mój błąd przy ręcznym wpisywaniu opisów po angielsku.
Kwestię kart żółtych bardzo ładnie wyłożył Rafał Kruczek. Została rozwiana jak dla mnie. Jednak na tych kartach problemem nie była zamiana tego, co doładowujemy, a umiejscowienie wartości po słowie "flota" co wydawało się niepoprawne. Z kolei np. "Przemieść [X] statków o 1 pole" to całkowicie coś innego niż "Przemieść 1 statek o [X] pól" - i tych rzeczy wyłapaliśmy najwięcej w odniesieniu do wersji Zaka Eidsvooga ( https://boardgamegeek.com/filepage/1271 ... n-redesign ). Nie posiadam oryginalnej gry w wersji angielskiej więc i nie wykluczam, że błąd jest w plikach Zaka Jednak gdzieś jest na pewno...
- Gambit
- Posty: 5246
- Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 528 times
- Been thanked: 1852 times
- Kontakt:
Re: Impulse
Jako osoba zaangażowana w proces tłumaczenia i sprawdzania poprawności kart, przejrzałem Wasze poprawki. Mam pewną teorię na temat powodów takiego stanu rzeczy, ale jako, że to tylko teoria, to nie będę jej ujawniał Z drugiej strony jestem pewien, że Czacha stanie na wysokości zadania i niezależnie od tego jak czujecie się w tej chwili, finalnie będziecie zadowoleni.
Re: Impulse
Witam, mam pytanie do kogoś ze studia Czacha. Zapomniałem uzupełnić paczkomat na wspieram to, a widzę że już rozsyłacie impulse. Naprawiłem już swój błąd, adres paczkomatu uzupełniony, chciałem tylko zapytać kiedy nastąpi ewentualna wysyłka i czy potrzebny jeszcze jakis mail z przypomnieniem? Pozdrawiam
Re: Impulse
Właśnie rozmawiałem z Czacha Games.
Spokojnie panowie i panie. Działamy tak. W moim pliku excelowym piszcie uwagi, różnice, sugestie etc. Zbierzemy wszystko razem. 10 razy sprawdzimy. I jeśli będzie potrzeba to Czacha (jak napisali wcześniej) wydrukują poprawione karty.
Jutro powinienem też mieć dokument z dokładnym opisem działania każdej jednej karty. Papier od samego Carla Chudyka.
Zepniemy to razem z potencjalnymi błędami wyłapanymi przez nas i przekażemy wydawcy do poprawki... Albo przeprosimy Czachę
Temat wysyłek też został poruszony. Ciągle pakują paczki osób, które później uzupełniały numery paczkomatów. Niestety nadal są osoby, które tego nie zrobiły czy np nie podały numeru telefonu. Proponuję pisać mail do wydawcy i poczekać, muszą ogarnąć resztę wysyłek.
Ja się nie martwię, bo mało który wydawca zadzwoniłby i potwierdził to co napisał. Większość pewnie szła by w zaparte, że wszystko jest ok.
Gambit, tłumaczenie jak dla mnie jest ok poza dwoma kartami. Problemem być może są zamienione wartości do doładowania. Jest też możliwe, że to durny błąd w postaci przesłania do drukarni jakiejś wcześniejszej wersji pliku z kartami.
Grunt, że Czacha przynajmniej na razie nie zostawia nas na lodzie. Jest kontakt, jest deklaracja poprawy i odpokutowania swoich błędów.
Spokojnie panowie i panie. Działamy tak. W moim pliku excelowym piszcie uwagi, różnice, sugestie etc. Zbierzemy wszystko razem. 10 razy sprawdzimy. I jeśli będzie potrzeba to Czacha (jak napisali wcześniej) wydrukują poprawione karty.
Jutro powinienem też mieć dokument z dokładnym opisem działania każdej jednej karty. Papier od samego Carla Chudyka.
Zepniemy to razem z potencjalnymi błędami wyłapanymi przez nas i przekażemy wydawcy do poprawki... Albo przeprosimy Czachę
Temat wysyłek też został poruszony. Ciągle pakują paczki osób, które później uzupełniały numery paczkomatów. Niestety nadal są osoby, które tego nie zrobiły czy np nie podały numeru telefonu. Proponuję pisać mail do wydawcy i poczekać, muszą ogarnąć resztę wysyłek.
Ja się nie martwię, bo mało który wydawca zadzwoniłby i potwierdził to co napisał. Większość pewnie szła by w zaparte, że wszystko jest ok.
Gambit, tłumaczenie jak dla mnie jest ok poza dwoma kartami. Problemem być może są zamienione wartości do doładowania. Jest też możliwe, że to durny błąd w postaci przesłania do drukarni jakiejś wcześniejszej wersji pliku z kartami.
Grunt, że Czacha przynajmniej na razie nie zostawia nas na lodzie. Jest kontakt, jest deklaracja poprawy i odpokutowania swoich błędów.
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
-
- Posty: 1862
- Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
- Lokalizacja: Jaworzno
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
- Michał M
- Posty: 800
- Rejestracja: 14 wrz 2014, 20:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 29 times
- Kontakt:
Re: Impulse
Czacha brawo za podstawę. Pytanie tylko, czy na razie jest sens w to grać, czy lepiej zaczekać.
Re: Impulse
Śmiało można grać. Wg mnie potencjalna zamiana dopaleń ma znaczenie spore, ale pod warunkiem ogrania dobrego gry. Na etapie początkującego nie widzę różnicy. Pierwsze gry to raczej nauka jak komba robić, jak impuls układać etc.
Ja będę grał
I wydawcą nie zostałem. Po prostu kontakt, mail i telefon podniosłem aby pogadać zamiast domniemywać i szczury wieszać na kimś przy okazji zostałem zaskoczony... Czacha to wydawca pasjonat, gdzie ekipa normalnie pracuje na etat nie przy grach. Wydawanie to rozwinięcie ich hobby po prostu. Zresztą jak widzę jakość wydania Impulsa... Cóż, chyba nie miałem w łapkach gry tak wydanej (jakość pudełka, plansz, grafika, kolory...) dlatego pomimo pewnego posmaku goryczki po znalezieniu nieścisłości i tak będę grał. Przecież ta gra aż się prosi o rozłożenie na stole. Do tego sama rozgrywka jak to u Chudyka. Mega doświadczenie. O ile innowacje są dla mnie dobrą grą (małżonka jest uwielbia) to impuls ja będę uwielbiał. Żona po niepełnej grze stwierdziła, że bardzo fajne to jest, ale nie na wieczór jak człowiek zmęczony. Trzeba mnóstwo myśleć i kombinować.
Ja będę grał
I wydawcą nie zostałem. Po prostu kontakt, mail i telefon podniosłem aby pogadać zamiast domniemywać i szczury wieszać na kimś przy okazji zostałem zaskoczony... Czacha to wydawca pasjonat, gdzie ekipa normalnie pracuje na etat nie przy grach. Wydawanie to rozwinięcie ich hobby po prostu. Zresztą jak widzę jakość wydania Impulsa... Cóż, chyba nie miałem w łapkach gry tak wydanej (jakość pudełka, plansz, grafika, kolory...) dlatego pomimo pewnego posmaku goryczki po znalezieniu nieścisłości i tak będę grał. Przecież ta gra aż się prosi o rozłożenie na stole. Do tego sama rozgrywka jak to u Chudyka. Mega doświadczenie. O ile innowacje są dla mnie dobrą grą (małżonka jest uwielbia) to impuls ja będę uwielbiał. Żona po niepełnej grze stwierdziła, że bardzo fajne to jest, ale nie na wieczór jak człowiek zmęczony. Trzeba mnóstwo myśleć i kombinować.
Ostatnio zmieniony 24 sie 2016, 20:32 przez misioooo, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
- Gromb
- Posty: 2833
- Rejestracja: 08 paź 2015, 19:09
- Lokalizacja: Katowice
- Has thanked: 849 times
- Been thanked: 364 times
Re: Impulse
I za to Cię cenie Miśkuuuu. Za to i za kilka innych rzeczymisioooo pisze:Śmiało można grać. Wg mnie potencjalna zamiana dopaleń ma znaczenie spore, ale pod warunkiem ogrania dobrego gry. Na etapie początkującego nie widzę różnicy. Pierwsze gry to raczej nauka jak komuś robić, jak impuls układać etc.
Ja będę grał
I wydawcą nie zostałem. Po prostu kontakt, mail i telefon podniosłem aby pogadać zamiast domniemywać i szczury wieszać na kimś
The Corps Is Mother, the Corps Is Father
- Rafal_Kruczek
- Posty: 1093
- Rejestracja: 20 sie 2008, 11:48
- Lokalizacja: Legnica
- Has thanked: 86 times
- Been thanked: 31 times
Re: Impulse
https://goo.gl/photos/5myxRrHoHoFfiiLC7
Album z porównania kart.
Na jednym zdjęciu nowe karty z dodatku - naprawdę bardzo interesujące.
Na pozostałych temat dnia. W zdublowanych ujęciach pogrupowanych kolorem i akcją.
Album z porównania kart.
Na jednym zdjęciu nowe karty z dodatku - naprawdę bardzo interesujące.
Na pozostałych temat dnia. W zdublowanych ujęciach pogrupowanych kolorem i akcją.