Impulse (Carl Chudyk)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Gromb
Posty: 2833
Rejestracja: 08 paź 2015, 19:09
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 849 times
Been thanked: 364 times

Re: Impulse

Post autor: Gromb »

Mój również. Dobrze ze chłopaki odwalacie tą korektę za to olbrzymi szacunek, niedobrze że ktoś inny w innym czasie miał to zrobić i wziął za to kasę:(
The Corps Is Mother, the Corps Is Father
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Impulse

Post autor: misioooo »

Gromb pisze:Mój również. Dobrze ze chłopaki odwalacie tą korektę za to olbrzymi szacunek, niedobrze że ktoś inny w innym czasie miał to zrobić i wziął za to kasę:(
Dobrze to będzie, jak Czacha to pozytywnie rozwiąże... Na razie 29 kart niepoprawnych... Jakby to było 4 czy 5 - wkładka do koszulki... Ale nie 30!
Jeśli rzeczywiście to są błędy tłumaczenia/grafika/korekty to jedynym wyjściem jak dla mnie jest druk tych kart ponownie, w poprawnej wersji. Ale panowie spokojnie - wstrzymajmy się z ocenami. Napisałem do Chudyka czy ma i może podesłać szczegółową listę kart. Może ten retheme na bgg, z którego brałem angielskie teksty ma błędy, a polska edycja jest zgodna z tym, co autor zaprojektował?

Poczekajmy na komentarz wydawcy. Na razie działajmy i szukajmy dalej, bo jakby to miało być ponownie drukowane to lepiej, aby było na tip top!
Ostatnio zmieniony 24 sie 2016, 15:05 przez misioooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
TTR_1983
Posty: 3950
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
Has thanked: 2 times
Been thanked: 89 times
Kontakt:

Re: Impulse

Post autor: TTR_1983 »

I dla 4 musiałbym koszulki kupować. Nie, dziękuję.
Awatar użytkownika
ivan2k5
Posty: 155
Rejestracja: 21 cze 2014, 16:13
Lokalizacja: Częstochowa
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Impulse

Post autor: ivan2k5 »

misioooo pisze:
Gromb pisze:Mój również. Dobrze ze chłopaki odwalacie tą korektę za to olbrzymi szacunek, niedobrze że ktoś inny w innym czasie miał to zrobić i wziął za to kasę:(
Dobrze to będzie, jak Czacha to pozytywnie rozwiąże... Na razie 29 kart niepoprawnych... Jakby to było 4 czy 5 - wkładka do koszulki... Ale nie 30!

Jak to się nazywało podczas "konsultacji społecznych" ? Życzenia koncertowe czy jakoś tak ... ;)
Awatar użytkownika
michalldz90
Posty: 572
Rejestracja: 07 wrz 2014, 20:47
Has thanked: 28 times
Been thanked: 60 times

Re: Impulse

Post autor: michalldz90 »

misioooo pisze:
Gromb pisze:Mój również. Dobrze ze chłopaki odwalacie tą korektę za to olbrzymi szacunek, niedobrze że ktoś inny w innym czasie miał to zrobić i wziął za to kasę:(
Dobrze to będzie, jak Czacha to pozytywnie rozwiąże... Na razie 29 kart niepoprawnych... Jakby to było 4 czy 5 - wkładka do koszulki... Ale nie 30!
jeżeli tego pozytywnie nie rozwiążą to chyba nie muszę dopisywać jaki los będzie tego wydawnictwa w przyszłości...
Awatar użytkownika
Rafal_Kruczek
Posty: 1093
Rejestracja: 20 sie 2008, 11:48
Lokalizacja: Legnica
Has thanked: 86 times
Been thanked: 31 times

Re: Impulse

Post autor: Rafal_Kruczek »

misioooo pisze:
tomb pisze:
ivan2k5 pisze: - te 3 żółte
Te żołte (5,6,7) mają mylące tłumaczenie:

Jest: Przemieść flotę [1] Transportowców o jeden obszar
a powinno być: Przemieść [1] flotę Transportowców
Wczoraj jak grałem to grałem wg tego co na karcie - czyli bez dopalenia przemieszczałem jeden transportowiec... Dorzuciłem to do pliku

Język na kartach jest dla mnie prosty, oczywisty i jednoznaczny. Równie dobrze można by zastąpić słowa Transportowiec, Krążownik, karta etc ikonami. Byłoby wydanie międzynarodowe :)

Obrazek
I dobrze grałes. Boost dotyczy Transportowców nie Flot.
W tej karcie chodzi o to zeby jak na przykład dopali sie ten efekt o 2, te 3 transportowce leciały RAZEM jako FLOTA.
Wszystkie karty pozwalające na przemieszczenie więcej niż jednej floty maja zastrzeżenie że floty muszą skończyć ruch na jendej karcie. Ta karta nie ma takiego zatsreżenia
Czyli "PRZEMIEŚC flote [1] Tansportowców o jeden obszar" po booscie o 2 rostrzyga się jako "PRZEMIEŚĆ flotę {składajacą sie najwyżej z} 3 Tansportowców o jeden obszar" Poprawnie logicznie i gramatycznie

Błedów jest cała masa , ale potrzymuję opinię ze w żółtych chyba błędów nie ma.
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Impulse

Post autor: misioooo »

Rafal_Kruczek pisze: I dobrze grałes. Boost dotyczy Transportowców nie Flot.
W tej karcie chodzi o to zeby jak na przykład dopali sie ten efekt o 2, te 3 transportowce leciały RAZEM jako FLOTA.
Wszystkie karty pozwalające na przemieszczenie więcej niż jednej floty maja zastrzeżenie że floty muszą skończyć ruch na jendej karcie. Ta karta nie ma takiego zatsreżenia
Czyli "PRZEMIEŚC flote [1] Tansportowców o jeden obszar" po booscie o 2 rostrzyga się jako "PRZEMIEŚĆ flotę {składajacą sie najwyżej z} 3 Tansportowców o jeden obszar" Poprawnie logicznie i gramatycznie

Błedów jest cała masa , ale potrzymuję opinię ze w żółtych chyba błędów nie ma.
Super, że to spiąłeś z tym zakończeniem ruchu :) Zgadzam się, usuwam czerwone z tych kart :twisted: Zostaje... 26?
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Awatar użytkownika
tomb
Posty: 4139
Rejestracja: 22 lut 2012, 10:31
Has thanked: 317 times
Been thanked: 347 times

Re: Impulse

Post autor: tomb »

Rzeczywiście, inne żółte wskazują na taką interpretację. Przepraszam za zamieszanie.
"Jak kto ma swój rozum, ten głupi nie jest [...] Głupie są te, co cudzy rozum mają."
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Impulse

Post autor: misioooo »

tomb pisze:Rzeczywiście, inne żółte wskazują na taką interpretację. Przepraszam za zamieszanie.
tomb nie przejmuj się :) Tak jak wcześniej pisałem - wypada to dwa albo i więcej razy sprawdzić zanim jakiś straszny raban się podniesie...
Mnie cały czas zastanawia kto to tłumaczył i czy wyraźnie zaznaczał, która "cyferka" ma być "dopalana"... Być może to grafik dał doopy...
Mam nadzieję, że Czacha szybko jakieś stanowisko obierze, bo chciałem dziś po robocie pograć, ale odechciało mi się całkowicie...
Jak się wqrzę, to sobie sam spolszczę oryginał (znaczy się ten retheme) i jak kasę od wydawcy odzyskam to w drukarni zlecę druk. Dokładając niewiele więcej na pewno uda mi się gdzieś te 111 kart druknąć w sensownej jakości ;P
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Awatar użytkownika
Tyrek
Posty: 668
Rejestracja: 10 gru 2011, 13:47
Lokalizacja: Lubin
Has thanked: 72 times
Been thanked: 152 times

Re: Impulse

Post autor: Tyrek »

Ale jaja :-/ Aż nie wierzę w to co piszecie :( A dziś miałem zagrać pierwszą grę. Ktoś pisał bezpośrednio do Czachy z prośbą o zajęcie stanowiska? Strasznie słabo to wygląda :(
misioooo pisze:Jak się wqrzę, to sobie sam spolszczę oryginał (znaczy się ten retheme) i jak kasę od wydawcy odzyskam to w drukarni zlecę druk. Dokładając niewiele więcej na pewno uda mi się gdzieś te 111 kart druknąć w sensownej jakości ;P
Liczę jednak, że wydawca zaradzi i dodrukują poprawione karty (chociaż zawsze jest opcja skorzystania z prawa do zwrotu towaru niezgodnego z umową).

Pamiętam sytuację z Innowacjami i akcję z niewidocznymi symbolami wież na kartach - Lacerta drukowała całe talie od nowa i rozsyłała do ludzi (nakład z błędem został chyba nawet wycofany ze sklepów).
Awatar użytkownika
Czacha Games
Posty: 783
Rejestracja: 30 lis 2015, 15:14
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 48 times
Been thanked: 269 times
Kontakt:

Re: Impulse

Post autor: Czacha Games »

Wywołani do tablicy odniesiemy się do Waszych uwag:

Podczas przygotowywania samej instrukcji oraz kart spędziliśmy wiele godzin na rozgryzieniu poprawności działania, pomagali nam w tym bardzo mocno chłopaki z Melanżownia TV oraz jeszcze mocniej Tomek Gambit. Znając ich ogromne doświadczenie (również spore ilości ogrywanych partii w Impulse) polegaliśmy na ich tłumaczeniach i ich argumentach dotyczących poprawności działania kart po przetłumaczeniu na polski. Dodatkowo poprosiliśmy Carla żeby opisał nam szczegółowo działanie wszystkich kart, co uczynił - podesłaliśmy to również do Tomka żeby mógł dokładniej zrozumieć i przetłumaczyć działanie kart.

Jeśli są faktycznie błędy - a obgadamy to z Carlem - w końcu on jest autorem tej gry i on wie najlepiej jak ona działa - to bedziemy je poprawiać. Na tę chwilę prosimy o wstrzymanie się z osądami i wieszaniu psów na naszym wydawnictwie. Jak widać z postów na początku karty czerwone ponoć miały błędy - teraz po rozmowie jednak ich nie mają.

Także Panowie i Panie rozkminimy to dokładnie - jeśli faktycznie jakieś karty będą błędne na 100% - to je wydrukujemy i roześlemy do Was.

Podeślemy misiooowi apendix od Carla - niech go porozsyła zainteresowanym i wtedy po przeczytaniu go może wiele się dla Was wyjaśni. Z naszej strony nie mieliśmy powodów nie ufać znajomości i tłumaczeniom osób których o to poprosiliśmy oraz interpretacji Chudyka.

Spokojnie, nie zostawimy tematu i doprowadzimy go do satysfakcjonującego Was poziomu.

pozdrawiamy
Zapraszamy na : http://czachagames.pl
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Impulse

Post autor: misioooo »

I elegancko :) Tylko pamiętajcie, że nie tyle chodzi o tłumaczenie (które jest jak najbardziej poprawne), ale o oznaczenie "cyferki", którą można doładowywać... Cyfry to mogą być:
1. Ilość statków
2. Ilość ruchów (kart, o które można się przemieścić)
3. Ilość kart
4. Siła karty

Zamiana możliwości doładowania np. ilości kart z siłą karty robi ogromną różnicę. Takich błędów jest najwięcej i powodują one, że gra się zupełnie inaczej. Więc to nie tyle błąd w tłumaczeniu, czo "cyferka z tłem" nie ta, co być powinna... Zatem albo tłumacz (jeśli to robił) źle oznaczał, która wartość ma być "z tłem", albo grafik namieszał...

Z błędów w tłumaczeniu widzę na tę chwilę dwa: karta 46 oraz 75 w google docsach.
Different colors != dowolne
transport ship != krążownik

Może to też być mój błąd przy ręcznym wpisywaniu opisów po angielsku.
Kwestię kart żółtych bardzo ładnie wyłożył Rafał Kruczek. Została rozwiana jak dla mnie. Jednak na tych kartach problemem nie była zamiana tego, co doładowujemy, a umiejscowienie wartości po słowie "flota" co wydawało się niepoprawne. Z kolei np. "Przemieść [X] statków o 1 pole" to całkowicie coś innego niż "Przemieść 1 statek o [X] pól" - i tych rzeczy wyłapaliśmy najwięcej w odniesieniu do wersji Zaka Eidsvooga ( https://boardgamegeek.com/filepage/1271 ... n-redesign ). Nie posiadam oryginalnej gry w wersji angielskiej więc i nie wykluczam, że błąd jest w plikach Zaka :wink: Jednak gdzieś jest na pewno...
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Awatar użytkownika
ivan2k5
Posty: 155
Rejestracja: 21 cze 2014, 16:13
Lokalizacja: Częstochowa
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Impulse

Post autor: ivan2k5 »

Postawa super. Tak wydawnictwo powinno działać i chwała Wam za to. Niemniej
Jeśli są faktycznie błędy - a obgadamy to z Carlem - w końcu on jest autorem tej gry i on wie najlepiej jak ona działa - to bedziemy je poprawiać. Na tę chwilę prosimy o wstrzymanie się z osądami i wieszaniu psów na naszym wydawnictwie. Jak widać z postów na początku karty czerwone ponoć miały błędy - teraz po rozmowie jednak ich nie mają.
Po pierwsze primo - wydaje mi się że nikt z Użytkowników nie wieszał/wiesza psów ani innych czworonogów na Wydawnictwie.

Po drugie - karty czerwone nadal są nieadekwatne do angielskich odpowiedników - Misioooo usunął po prostu czerwone zaznaczenie z arkusza kalkulacyjnego odnośnie kart żółtych.

Zanim cokolwiek Napiszecie proszę Sprawdźcie dokładnie o co chodzi żeby nie siać zamętu.

Jeszcze taka drobna sprawa. W instrukcji umieszczone jest słowo klucz "badania/zbadaj" odnośnie odkrywania kart obszaru - co może być źle kojarzone, że aby odkryć kartę na mapie trzeba przeprowadzić badania. W wersji angielskiej zdaje się jest "explore" (piszę z pamięci) co nie jest słowem kluczowym i lepiej oddaje zasadę eksplorowania przestrzeni statkami.

Powodzenia życzę i oby do szczęśliwego finału :)
Wincenty Jan
Posty: 1862
Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
Lokalizacja: Jaworzno
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Impulse

Post autor: Wincenty Jan »

misioooo i inni użytkownicy pomagający przy wyłapaniu ewentualnych błędów , dzieki za Wasze zaangażowanie. Jako totalny amator tej gry pewne dzisiaj próbowałbym zagrać na sucho, a jutro gra wylądowałaby na wymianę. Dzięki.

Czacho liczę na Wasz profesjonalizm.
I faktycznie nie oceniajmy do póki sprawa się nie rozwiąże.
Awatar użytkownika
Rafal_Kruczek
Posty: 1093
Rejestracja: 20 sie 2008, 11:48
Lokalizacja: Legnica
Has thanked: 86 times
Been thanked: 31 times

Re: Impulse

Post autor: Rafal_Kruczek »

misioooo pisze:I elegancko :) Tylko pamiętajcie, że nie tyle chodzi o tłumaczenie (które jest jak najbardziej poprawne), ale o oznaczenie "cyferki", którą można doładowywać... Cyfry to mogą być:
1. Ilość statków
2. Ilość ruchów (kart, o które można się przemieścić)
3. Ilość kart
4. Siła karty

Zamiana możliwości doładowania np. ilości kart z siłą karty robi ogromną różnicę. Takich błędów jest najwięcej i powodują one, że gra się zupełnie inaczej. Więc to nie tyle błąd w tłumaczeniu, czo "cyferka z tłem" nie ta, co być powinna... Zatem albo tłumacz (jeśli to robił) źle oznaczał, która wartość ma być "z tłem", albo grafik namieszał...

Z błędów w tłumaczeniu widzę na tę chwilę dwa: karta 46 oraz 75 w google docsach.
Different colors != dowolne
transport ship != krążownik

Może to też być mój błąd przy ręcznym wpisywaniu opisów po angielsku.
Kwestię kart żółtych bardzo ładnie wyłożył Rafał Kruczek. Została rozwiana jak dla mnie. Jednak na tych kartach problemem nie była zamiana tego, co doładowujemy, a umiejscowienie wartości po słowie "flota" co wydawało się niepoprawne. Z kolei np. "Przemieść [X] statków o 1 pole" to całkowicie coś innego niż "Przemieść 1 statek o [X] pól" - i tych rzeczy wyłapaliśmy najwięcej w odniesieniu do wersji Zaka Eidsvooga ( https://boardgamegeek.com/filepage/1271 ... n-redesign ). Nie posiadam oryginalnej gry w wersji angielskiej więc i nie wykluczam, że błąd jest w plikach Zaka :wink: Jednak gdzieś jest na pewno...
Ogólnie cześć sprawdzenia dała wynik 27. W tym chyba 1 błąd w rozpisce Misiaaa karta 48 w wersji Asmadi ma inny tekst i różni się od wersji CG. Sprawdziłem dosłownie na kolanach w pociągu więc nie mam pewności ale jak będę miał lepsze warunki sfotografuję różnice.
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4060
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 7 times
Been thanked: 25 times

Re: Impulse

Post autor: AkitaInu »

Ja tez poprosze liste jakby co, sprawdzimy z Zona :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 5246
Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 528 times
Been thanked: 1852 times
Kontakt:

Re: Impulse

Post autor: Gambit »

Jako osoba zaangażowana w proces tłumaczenia i sprawdzania poprawności kart, przejrzałem Wasze poprawki. Mam pewną teorię na temat powodów takiego stanu rzeczy, ale jako, że to tylko teoria, to nie będę jej ujawniał :) Z drugiej strony jestem pewien, że Czacha stanie na wysokości zadania i niezależnie od tego jak czujecie się w tej chwili, finalnie będziecie zadowoleni.
szajus2
Posty: 64
Rejestracja: 27 paź 2014, 18:19
Been thanked: 1 time

Re: Impulse

Post autor: szajus2 »

Witam, mam pytanie do kogoś ze studia Czacha. Zapomniałem uzupełnić paczkomat na wspieram to, a widzę że już rozsyłacie impulse. Naprawiłem już swój błąd, adres paczkomatu uzupełniony, chciałem tylko zapytać kiedy nastąpi ewentualna wysyłka i czy potrzebny jeszcze jakis mail z przypomnieniem? Pozdrawiam :mrgreen:
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Impulse

Post autor: misioooo »

Właśnie rozmawiałem z Czacha Games.
Spokojnie panowie i panie. Działamy tak. W moim pliku excelowym piszcie uwagi, różnice, sugestie etc. Zbierzemy wszystko razem. 10 razy sprawdzimy. I jeśli będzie potrzeba to Czacha (jak napisali wcześniej) wydrukują poprawione karty.
Jutro powinienem też mieć dokument z dokładnym opisem działania każdej jednej karty. Papier od samego Carla Chudyka.
Zepniemy to razem z potencjalnymi błędami wyłapanymi przez nas i przekażemy wydawcy do poprawki... Albo przeprosimy Czachę ;)

Temat wysyłek też został poruszony. Ciągle pakują paczki osób, które później uzupełniały numery paczkomatów. Niestety nadal są osoby, które tego nie zrobiły czy np nie podały numeru telefonu. Proponuję pisać mail do wydawcy i poczekać, muszą ogarnąć resztę wysyłek.

Ja się nie martwię, bo mało który wydawca zadzwoniłby i potwierdził to co napisał. Większość pewnie szła by w zaparte, że wszystko jest ok.

Gambit, tłumaczenie jak dla mnie jest ok poza dwoma kartami. Problemem być może są zamienione wartości do doładowania. Jest też możliwe, że to durny błąd w postaci przesłania do drukarni jakiejś wcześniejszej wersji pliku z kartami.

Grunt, że Czacha przynajmniej na razie nie zostawia nas na lodzie. Jest kontakt, jest deklaracja poprawy i odpokutowania swoich błędów. :)
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Awatar użytkownika
Toudi
Posty: 1090
Rejestracja: 02 lis 2009, 10:21
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

Re: Impulse

Post autor: Toudi »

Ja np. Nadal nie mam nawet potwierdzenia nadania mimo ze komplett danych dalej tego samego dnia kiedy o to poprosili.
Wincenty Jan
Posty: 1862
Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
Lokalizacja: Jaworzno
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Impulse

Post autor: Wincenty Jan »

misioooo został wydawcą! :D
Awatar użytkownika
Michał M
Posty: 800
Rejestracja: 14 wrz 2014, 20:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Has thanked: 29 times
Been thanked: 29 times
Kontakt:

Re: Impulse

Post autor: Michał M »

Czacha brawo za podstawę. Pytanie tylko, czy na razie jest sens w to grać, czy lepiej zaczekać.
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Impulse

Post autor: misioooo »

Śmiało można grać. Wg mnie potencjalna zamiana dopaleń ma znaczenie spore, ale pod warunkiem ogrania dobrego gry. Na etapie początkującego nie widzę różnicy. Pierwsze gry to raczej nauka jak komba robić, jak impuls układać etc.
Ja będę grał :)

I wydawcą nie zostałem. Po prostu kontakt, mail i telefon podniosłem aby pogadać zamiast domniemywać i szczury wieszać na kimś ;) przy okazji zostałem zaskoczony... Czacha to wydawca pasjonat, gdzie ekipa normalnie pracuje na etat nie przy grach. Wydawanie to rozwinięcie ich hobby po prostu. Zresztą jak widzę jakość wydania Impulsa... Cóż, chyba nie miałem w łapkach gry tak wydanej (jakość pudełka, plansz, grafika, kolory...) dlatego pomimo pewnego posmaku goryczki po znalezieniu nieścisłości i tak będę grał. Przecież ta gra aż się prosi o rozłożenie na stole. Do tego sama rozgrywka jak to u Chudyka. Mega doświadczenie. O ile innowacje są dla mnie dobrą grą (małżonka jest uwielbia) to impuls ja będę uwielbiał. Żona po niepełnej grze stwierdziła, że bardzo fajne to jest, ale nie na wieczór jak człowiek zmęczony. Trzeba mnóstwo myśleć i kombinować.
Ostatnio zmieniony 24 sie 2016, 20:32 przez misioooo, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Awatar użytkownika
Gromb
Posty: 2833
Rejestracja: 08 paź 2015, 19:09
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 849 times
Been thanked: 364 times

Re: Impulse

Post autor: Gromb »

misioooo pisze:Śmiało można grać. Wg mnie potencjalna zamiana dopaleń ma znaczenie spore, ale pod warunkiem ogrania dobrego gry. Na etapie początkującego nie widzę różnicy. Pierwsze gry to raczej nauka jak komuś robić, jak impuls układać etc.
Ja będę grał :)

I wydawcą nie zostałem. Po prostu kontakt, mail i telefon podniosłem aby pogadać zamiast domniemywać i szczury wieszać na kimś ;)
I za to Cię cenie Miśkuuuu. Za to i za kilka innych rzeczy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
The Corps Is Mother, the Corps Is Father
Awatar użytkownika
Rafal_Kruczek
Posty: 1093
Rejestracja: 20 sie 2008, 11:48
Lokalizacja: Legnica
Has thanked: 86 times
Been thanked: 31 times

Re: Impulse

Post autor: Rafal_Kruczek »

https://goo.gl/photos/5myxRrHoHoFfiiLC7
Album z porównania kart.
Na jednym zdjęciu nowe karty z dodatku - naprawdę bardzo interesujące.
Na pozostałych temat dnia. :( W zdublowanych ujęciach pogrupowanych kolorem i akcją.
ODPOWIEDZ