Re: Gwiezdny kupiec
: 17 lut 2014, 00:48
Czy można nieśmiało zapytać jak idzie pisanie? 

generowanie losowe to zły pomysł - żeby mieć szanse na przemyt broni trzeba mieć dobre układy z mafią i już.cracko pisze:Jest to pomysł godny rozważenia, bo komputerowa wersja daje dużo więcej możliwości niż wariant papierowy - nie trzeba samemu przeglądać setek tabelek bo komputer wszystko załatwi. Był jeszcze pomysł żeby poziomy powiązań konieczne do sprawdzenia żetonu były generowane losowo. Wszystko to można zrealizować - jedynie trzeba dopilnować, żeby nie zepsuć balansu gry. Myślę że na to wszystko przyjdzie czas po wydaniu wersji z działającą pełną mechaniką gry.
Naturalnie, jeśli masz pomysł na nowe żetony, możesz przygotować jakieś warianty.
Nie chodzi przecież chyba o kompletną losowość (gdzie każda wartość od 1 do 10 miałaby to samo prawdopodobieństwo zaistnienia), a jedynie modyfikowanie w pewnych granicach wartości pierwotnych.Jar pisze:generowanie losowe to zły pomysł - żeby mieć szanse na przemyt broni trzeba mieć dobre układy z mafią i już.
niby ok ale (dla przykladu poziom powiazan 6):Jeżeli wyjdzie wartość powyżej 10, to po prostu "nadwyżkę" odejmujemy od 10; jeśli wyjdzie coś poniżej 1, to od wyniku odejmujemy jedynkę i zmieniamy znak.
Kod: Zaznacz cały
powiązania = oryginalna_wartość + (2K-7)