Re: Portal Ogarnij się!!!
: 04 maja 2021, 11:16
Zabawne. Najpierw wylewasz na wydawcę wiadro pomyj, a potem w tym samym temacie piszesz posta z informacją, że liczysz na ich pomoc.
BOLLO Ogarnij się!!!
BOLLO Ogarnij się!!!
Fascynaci planszówek - łączcie się!
https://www.gry-planszowe.pl/
No teraz to przegiołeś serio. GDZIE wylałem wiadro pomyj? Zawsze pisałem że to dla mnie najlepsze wydawnictwo itd.
Prezes tylko ciągle przeprasza i udaje że mu przykro. Ja nie wiem kto tam u was jest od tego ale ewidentnie nie ogarnia bo gra za grą to zawsze coś. Czy wy nie możecie wydać czegoś od początku do końca dobrze? Ja wiem że to nie wasza zła wola no ale kurcze kogo to obchodzi taka naprawdę?
Nie umiecie bo jest wtopa za wtopą.
Kajanie się przed kamerami to słaba opcja.
No nie wiem może w pierwszym poście? Czytałeś kiedyś to co sam napisałeś? Widziałeś ten pasywno agresywny ton, od tytułu zaczynając, a kończąc na zarzutach od adresem Trzewiczka, że ściemnia swoim klientom? Taaaaak, wiem, to przecież tylko żarty, taki internetowy kuksaniec, bo tak naprawdę to ich kochasz. A teraz pomyśl sobie co myśli osoba, która widzi tytuł Twojego tematu na stronie głównej. A potem czyta Twój pierwszy post.PORTAL OGARNIJ SIĘ!!!![]()
Bez przesady. Można BOLLO nie lubić, ale popatrzmy na to obiektywnie. Czy dowolny klient, który zostawił kupę hajsu w jakiejś firmie, ale publicznie pisze, że nie podoba mu się postępowanie tej firmy, wytykając to i owo, nie może liczyć już na jakąkolwiek pomoc poza tą wynikającą z warunków rękojmi? Jeżeli firma jest profesjonalna, to z chęcią takiej pomocy udzieli, aby klienta do siebie przekonać, bo to jednak okazja do odzyskania go. BOLLO jest rozgoryczony i na pewno należy do trudnych klientów, ale nadal jest to klient.
Nie rozumiem cie po co za wszelką cenę chcesz udowodnić swoją rację i pokazać mi i innym że Portal to mój wróg skoro żyjesz w błedzie i dobrze o tym wiesz?Curiosity pisze: ↑04 maja 2021, 11:36Prezes tylko ciągle przeprasza i udaje że mu przykro. Ja nie wiem kto tam u was jest od tego ale ewidentnie nie ogarnia bo gra za grą to zawsze coś. Czy wy nie możecie wydać czegoś od początku do końca dobrze? Ja wiem że to nie wasza zła wola no ale kurcze kogo to obchodzi taka naprawdę?Nie umiecie bo jest wtopa za wtopą.Kajanie się przed kamerami to słaba opcja.No nie wiem może w pierwszym poście? Czytałeś kiedyś to co sam napisałeś? Widziałeś ten pasywno agresywny ton, od tytułu zaczynając, a kończąc na zarzutach od adresem Trzewiczka, że ściemnia swoim klientom? Taaaaak, wiem, to przecież tylko żarty, taki internetowy kuksaniec, bo tak naprawdę to ich kochasz. A teraz pomyśl sobie co myśli osoba, która widzi tytuł Twojego tematu na stronie głównej. A potem czyta Twój pierwszy post.PORTAL OGARNIJ SIĘ!!!![]()
Jeśli chciałeś być orędownikiem dobrej nowiny i ambasadorem Portalu, to trochę Ci nie wyszło.
Tak i ty ja też lubię Portal, nawet bardzo bym powiedział. Oglądam Live, udzielam się , promuję ich gry, wspieram, jestem na łączach z ludzmi z Portalu itd ale wystarczy już tego przymykania oka i machanie ręką.
Piszę po bratersku upominając .
Portal lubie za naprawdę sporo fajnych inicjatyw. Chociażby za "Gram Charytatywnie" za Piatkowe Live, za to że Portal Con odbył się online i nie było wcale drętwo, za to że widać że się naprawdę starają, że mają kontakt z ludźmi, że Ignacy tarabani się po Polsce do małych klubików by promować gry, że odpowiada na pytania i nie boi się podejmować rękawic, za temperament i humor Prezesa, za to że prezes firmy to również autor wielu dobrych tyt. no i oczywiście najważniejsze za bardzo dobre Portalowskie gry.....itd.
Wicej mi się nie chce cytować ale w różnych wątkach bardzo pochlebnie piszę o Portalu. Ten wątek jest jedynym w którym pisze o błedach w firmie ale nie na zasadzie gnojenia ich tak jak wskazujesz . Pisanie faktów to nie wylewanie pomyj....odwoła co napisałeś już poproś moderatora o sprostowanie bo robisz gówno burzę niepotrzebnie. Nie pomagasz jednym słowem.Tak samo jest z Portalem. Jest gitara i Portal dla mnie to najlepsza planszówkowa firma w PL na tę chwilę
Dlaczego pomyślałeś, że go nie lubię? Wyraziłem swoje zdanie w oparciu o dostępne wpisy. Dziwnym mi się wydała sytuacja, w której ktoś pisze że prezes wydawnictwa jest ściemniaczem, a potem ma nadzieję, że otrzyma od tegoż wydawcy pomoc. Już abstrahując od tego, czego owa pomoc ma dotyczyć. Zwykła niekonsekwencja i tyle. Nawet bym słowa nie powiedział, gdyby ta prośba o pomoc była umieszczona gdzie indziej, ale tutaj?Bart Henry pisze: ↑04 maja 2021, 11:52 Bez przesady. Można BOLLO nie lubić, ale popatrzmy na to obiektywnie.
No właśnie, to jest to, o czym pisałem. Założyłeś sobie osobny temat, żeby wytykać im błędy i akurat w tym konkretnym temacie chcesz od nich pomocy? Nie wydaje Ci się to sprzeczne?BOLLO pisze: ↑04 maja 2021, 11:56 Ten wątek jest jedynym w którym pisze o błedach w firmie ale nie na zasadzie gnojenia ich tak jak wskazujesz . Pisanie faktów to nie wylewanie pomyj....odwoła co napisałeś już poproś moderatora o sprostowanie bo robisz gówno burzę niepotrzebnie. Nie pomagasz jednym słowem.
To było bardziej ogólne. To postać bardzo kontrowersyjna i łatwo dająca się wypunktować, gdy popatrzymy na to, co pisze, a nie na przesłanie jego postów. Ja tu nie widzę sprzeczności, boCuriosity pisze: ↑04 maja 2021, 12:06Dlaczego pomyślałeś, że go nie lubię?Bart Henry pisze: ↑04 maja 2021, 11:52 Bez przesady. Można BOLLO nie lubić, ale popatrzmy na to obiektywnie.
to raczej prośba w stylu "Portal ogarnij się, macie ostatnio wtopę za wtopą, ale skoro mam już kupę waszych gier, to może moglibyście mi podsumować w których z nich mogę liczyć na druk elementów zastępczych?"
Ehhhh... no właśnie nie. Jestem jaki jestem i co leży na sercu to mówię. Fakt jestem szczery i nie kręcę jak lis. Ten wątek jest zbiorem nie tylko moich żali do Portalu i Trzewika. Nie wybielam się i nie cofam swoich zarzutów. Nadal uważam że Ignacy ściemnia klientów może bez wiedzy a może i celowo ale ściemnia. Przykładów jest masa i widać je na kążdym piatkowym live. Zaczynają od tego że Portal odpisuje sprawnie na @ (nie nie odpisują na @)a kończąc na wadach/brakach których nie robią (mylą się i zawszelką ceną próbują wmówić nam że tak nie jest).Curiosity pisze: ↑04 maja 2021, 12:06Dlaczego pomyślałeś, że go nie lubię? Wyraziłem swoje zdanie w oparciu o dostępne wpisy. Dziwnym mi się wydała sytuacja, w której ktoś pisze że prezes wydawnictwa jest ściemniaczem, a potem ma nadzieję, że otrzyma od tegoż wydawcy pomoc. Już abstrahując od tego, czego owa pomoc ma dotyczyć. Zwykła niekonsekwencja i tyle. Nawet bym słowa nie powiedział, gdyby ta prośba o pomoc była umieszczona gdzie indziej, ale tutaj?Bart Henry pisze: ↑04 maja 2021, 11:52 Bez przesady. Można BOLLO nie lubić, ale popatrzmy na to obiektywnie.
"Portal ogarnij się, macie wtopę za wtopą, nie umiecie niczego wydać dobrze, ale może przy okazji pomożecie mi w jednej sprawie?".
No właśnie, to jest to, o czym pisałem. Założyłeś sobie osobny temat, żeby wytykać im błędy i akurat w tym konkretnym temacie chcesz od nich pomocy? Nie wydaje Ci się to sprzeczne?BOLLO pisze: ↑04 maja 2021, 11:56 Ten wątek jest jedynym w którym pisze o błedach w firmie ale nie na zasadzie gnojenia ich tak jak wskazujesz . Pisanie faktów to nie wylewanie pomyj....odwoła co napisałeś już poproś moderatora o sprostowanie bo robisz gówno burzę niepotrzebnie. Nie pomagasz jednym słowem.
Tak to właśnie należało rozczytać. BRAWO!!!Bart Henry pisze: ↑04 maja 2021, 12:33
to raczej prośba w stylu "Portal ogarnij się, macie ostatnio wtopę za wtopą, ale skoro mam już kupę waszych gier, to może moglibyście mi podsumować w których z nich mogę liczyć na druk elementów zastępczych?"
Hmmm po cześci masz rację ale czy to źle że gry rozfoliowuję z wielkim pietyzmem nie jako celebrując to wydarzenie i kiedy już mam otwarte pudełko to podczas przeglądania po kolei komponentów szklag mnie trafia jak coś jest nie tak. Druga sprawa to to że ja nawet ich nie musze odfoliwywać bo wiem że mają błedy w druku. Więc aktualna sprawa tyczy się TYLKO wad o których wydawca wie. A moja prośba o dosłanie komponentów dotyczy tylko i wyłącznie właśnie tych wad. Dlatego zebrałem wszystkie gry portala jakie mam z zapytaniem może trochę bezczelnym " Mam wasze gry i wiem że są w nich babole , doślecie mi poprawione komponenty?"Bart Henry pisze: ↑04 maja 2021, 12:33 Przy czym roszczenie naprawy wszystkiego przez wydawnictwo jest niepoparte wiedzą o prawach klienta i obowiązkach sprzedawcy, więc całe to żądanie jest bardziej śmieszne, niż poważne. BOLLO to taki typ klienta, który w grach ceni najbardziej brak wad w druku, na drugim miejscu jest folia, a dopiero potem mechanika.![]()
Tak reklamacja dotyczy wad druku/pakowania/wydania o których sam wydawca wie i infrmował a nie braków o których nie mam wiedzy bo gry są w folii.Bart Henry pisze: ↑04 maja 2021, 12:33 Ja nadal w tym wątku będę krytykował za wtopy m.in. w lokalizacjach gier, ale warto też temperować niesłuszne roszczenia wobec wydawców. Bądźmy wymagający i sprawiedliwi. Składanie reklamacji na gry w folii jest śmieszne, chyba że wiadomo, że wszystkie egzemplarze mają pewne błędy. Tutaj rozumiem, że celem BOLLO jest bardziej orientacja w temacie, które gry mają błędy, ale jest to nieco komiczne, gdy chce się dowiedzieć od wydawcy, w których grach są braki... bez ich odfoliowania.![]()
Nie wiem, czy dobrze rozumiem: kupiłeś te gry, żeby za jakiś czas spylić je z zyskiem(to jest ok) i oczekujesz, że wydawca dziś, prześle Ci zestawienie braków/błędów w tych wydaniach?
Szczerze mówiąc zdziwiłbym się gdyby w Portalu ten mail nie został mailem miesiąca jak nie kwartałupsia.kostka pisze: ↑04 maja 2021, 14:17 tak zaloze sie, ze w Portalu tez zrobili wielkie oczy i machneli reka. Co tylko zagotowalo krew jeszcze bardziej.
Już widzę minę Merrydetrytusek pisze: ↑04 maja 2021, 14:23Szczerze mówiąc zdziwiłbym się gdyby w Portalu ten mail nie został mailem miesiąca jak nie kwartałupsia.kostka pisze: ↑04 maja 2021, 14:17 tak zaloze sie, ze w Portalu tez zrobili wielkie oczy i machneli reka. Co tylko zagotowalo krew jeszcze bardziej..
A niech będzie i roku nawet ,mnie to grzeje. Ale nie grzeje mnie to że mam ich gry w których wiem ze są błędy i do nich nie usiądę do puki pakiety naprawcze nie znajdą się u mniedetrytusek pisze: ↑04 maja 2021, 14:23Szczerze mówiąc zdziwiłbym się gdyby w Portalu ten mail nie został mailem miesiąca jak nie kwartałupsia.kostka pisze: ↑04 maja 2021, 14:17 tak zaloze sie, ze w Portalu tez zrobili wielkie oczy i machneli reka. Co tylko zagotowalo krew jeszcze bardziej..
psia.kostka dokładnie wytłumaczył.
Dokładnie mam taki zamiar jak opisałeś. Wszystko po dobroci i poprawnie bez walenia z buciora. Tu na forum moge sobie czasem na takie #4%&*@ pozwolić ale większość spraw staram się załatwiać ugodowo(o ile 2ga strona chcę współpracować).psia.kostka pisze: ↑04 maja 2021, 15:11 @Bollo, dobra rada od "wujka":
Napisz do nich w taki sposob, zeby oni sami chcieli wyslac Tobie plansze. Liczy sie styl! Nie pisz tak, zebys byl z siebie zadowolony, bo sie wyzaliles i wyzyles. Bo w koncu chcesz pakiet naprawczy czy pomarudzic? Mysl zadaniowo i dostosuj sie do wymogow sytuacji.
Przeciez te zakichane plansze leza i czekaja na zgloszenia reklamacyjne. Wczytaj sie w regulamin, postaraj sie postepowac zgodnie z nim, tam gdzie nie masz paragonu doslij zdjecie pudelka z widoczym logo Portalu. Na koniec dorzuc foto z wystawka wszystkich ich gier jakie masz. Zrob tak, zeby bylo wszystkim milo, ze pomogli i otrzymales pomoc.
Wez pod uwage, ze kilka naprawczych pakietow jest dopiero w planach (karta zniwiarza do Mage Knight, dodruk na jesieni?)
Z roznych powodow moze sie nie udac wszystko jakbys chcial i przygotuj sie na to, zamiast szykowac hejt post z opisem ich niechciejstwa.
Powodzenia i spokoju![]()
Nie bardzo rozumiem? Albo inaczej jaki związek jest między jednym a drugim? O ile pierwsze to nieprawda.Irr3versible pisze: ↑04 maja 2021, 15:25 Na to chyba już trochę za późno...
Wchodzisz z butami i butą a dwa tygodnie później dosyłasz zdjęcie z magazynu z grami w folii?![]()
no Panie tu się nie popisałeś