Conflict of Heroes (Uwe Eickert)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
waffel
Posty: 2600
Rejestracja: 26 lip 2007, 14:29
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 8 times

Re: Conflict of Heroes

Post autor: waffel »

No i klawo. Naprawdę bardzo się cieszę, że "ciężkim" eurograczom (oczywiście chodzi o ciężar gier a nie graczy :D) podoba się jakakolwiek gra wojenna. Jeszcze bardziej się cieszę, że podoba im się fajna gra wojenna, czyli CoH. Więc skoro jest tak fajnie to zachęcam do zgłębiania tematu. Jak CC nie podszedł to może coś z wydawnictwa Lock n Load? Ładne wykonanie, sztywne mapy, grube żetony (nie aż tak jak w CoH ale za to moim zdaniem lepsze grafiki bo te w CoH mi się nie podobają). Polecam ich system World at War czy też Nations at War. Pierwszy to III WŚ, UW atakuje NATO, drugi II WŚ. System plutonowy (bo wbrew temu co tu napisano CoH i CC to nie są gry plutonowe, żeton to nie pluton lecz drużyna, sekcja lub w CC pojedynczy oficer), bardzo prosty, dynamiczny, heks 100m czyli niby niedużo ale jednak sporo wyżej. Dodatkowo w World at War można pobawić się nowoczesnym sprzętem, helikopterami, samolotami, nowoczesnymi czołgami, no zabawa jest przednia.

Multi-Man Publishing w swojej International Game Series wydaje proste a cudne gry na szczeblu operacyjnym (czyli jeździmy już co najmniej batalionami, a częściej brygadami czy nawet dywizjami i martwimy się o zaopatrzenie a nie o linię strzału), np. A Victory Denied. Tylko faktycznie alergia na papierowe mapy uniemożliwia granie. Można tłumić ten alergen płytą z pleksi.

Na ewangelizację mi się zebrało :) ze mnie taki neofita jest, jeszcze ze dwa-trzy lata temu w czołówce miałem EiT i El Grande a teraz... :)
Awatar użytkownika
rag
Posty: 98
Rejestracja: 28 lis 2006, 14:54
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Conflict of Heroes

Post autor: rag »

Ja i małżonka jesteśmy po dwóch rozgrywkach w AtB #1 'Partisans' i muszę powiedzieć, że gra chwyciła mocno. Przygotowanie z Battlelore'a i Manoeuvre'a wystarczyło, żeby zasady CoH okazały się łatwe do przyswojenia. Gra ma rewelacyjny 'feel' fabularno-historyczny i całkiem praktyczny zestaw zasad. [A muszę się przyznać, że gramy wg oryginalnych zasad AtB (no dobrze, ostatniej erraty do tychże) - bo naukę zasad dwóch gier naraz (a może i trzech, bo PoH też wrzuca kamyk do tego ogródka) uznałem za nieco karkołomną.]

Jedyne co nas trochę konfunduje, to posiłki - a właściwie ich umieszczanie na planszy. Nie doczytałem i po prostu na początku odpowiedniej tury wstawialiśmy wszystkie żetony na planszę we wskazane miejsca. Teraz już wiem, że posiłki zaczynają poza planszą i potrzebują użyć akcji, żeby wejść na odpowiedni heks na planszy.

Wątpliwość dotyczy tego, jaką konkretnie akcją mogą wejść na planszę. Zwykłą aktywacją, CAPsami, 'opportunity' - podejrzewam, że wszystkimi trzema (a w przyszłości, jak zaczniemy używać kart, pewnie i kartami).

Druga sprawa to półheksy. Ponoć nie wolno na nich stawać, a scenariusz wyraźnie nakazuje wstawić ruskie posiłki na G19. No to jak?

Ten sam zresztą problem dotyczy ustawienia początkowego Niemców. Wchodzą oni 'gdziekolwiek na zachodniej krawędzi' - która składa się w całości z półheksów (B01-M01)... A w ogóle, czy to oznacza, że niemieckie oddziały początkowo znajdują się poza planszą? Znaczy, że Ruscy w pierwszych kilku ruchach nie mogą strzelać do Niemców, nawet gdyby chcieli i mogli, bo ich po prostu nie ma na planszy?
Awatar użytkownika
jax
Posty: 8128
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 79 times
Been thanked: 252 times

Re: Conflict of Heroes

Post autor: jax »

waffel pisze:No i klawo. Naprawdę bardzo się cieszę, że "ciężkim" eurograczom (oczywiście chodzi o ciężar gier a nie graczy :D) podoba się jakakolwiek gra wojenna. Jeszcze bardziej się cieszę, że podoba im się fajna gra wojenna, czyli CoH. Więc skoro jest tak fajnie to zachęcam do zgłębiania tematu.
[...]
Na ewangelizację mi się zebrało :) ze mnie taki neofita jest, jeszcze ze dwa-trzy lata temu w czołówce miałem EiT i El Grande a teraz... :)
waffel, proszę cię... ;)
ja zaczynalem od Krety, Arden i Bzury, potem po drodze były Wiedeń, El-Alamein,inne TiSy, Ścieżki i Sukcesorzy, na szafie kurzy się jeszcze kilka nie granych nowszych strategii (w tym ciężka perełka, Fields of Fire) - reasumując, mam nadzieję że nie byłem targetem twojej ewangelizacji ;)
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Awatar użytkownika
waffel
Posty: 2600
Rejestracja: 26 lip 2007, 14:29
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 8 times

Re: Conflict of Heroes

Post autor: waffel »

Jax, własnoręcznie sprzedałem Ci Wilderness War, jeszcze takiej demecji nie mam :) Ja Dragony miałem ale byłem za mały żeby je ogarnąć więc teraz sobie odbijam.

@rag: półheksów nie pamiętam ale istotnie sowieci w pierwszym scenariuszu to głównie mówią pas, a potem jak Niemiec już wszystkim wszedł to zaczynają do niego strzelać kiedy reaguje już tylko z CAPsów. Z tego co pamiętam to czas działa na korzyść ZSRR więc nie ma co się śpieszyć.
spiderblazz
Posty: 32
Rejestracja: 28 gru 2008, 23:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Conflict of Heroes

Post autor: spiderblazz »

Druga sprawa to półheksy. Ponoć nie wolno na nich stawać, a scenariusz wyraźnie nakazuje wstawić ruskie posiłki na G19. No to jak?
Zgodnie z zasadami pomijasz ten hex czyli po aktywowaniu wykonujesz np. ruch za 1AP lub 1CAP na hex F18 lub G18.
Awatar użytkownika
ozy
Posty: 3283
Rejestracja: 13 mar 2006, 18:25
Lokalizacja: Opole
Has thanked: 7 times
Been thanked: 74 times

Re: Conflict of Heroes

Post autor: ozy »

Jax, Geko - dla mnie CoH daje kontrolę. Wiesz ile masz CAPów, wiesz ile masz AP po odpaleniu jednostki itp. Tego nie ma w CC, tam wydajesz rozkaz, a czy go zrealizują, to już osobna sprawa. Czasami nawet nie jesteś w stanie wydać rozkazu, bo tam nie dobiegniesz, bo cię nie usłyszą, albo źle zrozumieją. Tego wszystkiego w CoH nie ma i dlatego jest tam komfort dowodzenia (może nie grania, fakt, to złe słowo).
Rzeczy poza kontrolą, o których piszecie (wyniki rzutów, kontrakcje ukrytego wroga, niewidoczne miny, rezultaty trafień itp), to rzeczy wspólne zarówno dla CoH jak i CC, występują w obydwu grach.

Co nie zmienia faktu, że w te gry gram z równą przyjemnością. :)

Siłą CC jest również Random Scenario Generator. Jest tak genialny, że właściwie sama podstawka wystarcza do "wiecznego grania". Niestety tego narzędzia nie ma jeszcze w CoH, ale z tego co wiem ktoś nad tym pracuje. Mam nadzieję, że efekt będzie równie dobry.
Farewell, leave the shore to an ocean wide and untamed
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
Awatar użytkownika
blazej
Posty: 483
Rejestracja: 06 lut 2005, 20:19
Lokalizacja: Warszawa

Re: Conflict of Heroes

Post autor: blazej »

B pisze:Zmiany w zasadach to sprawa dokonana, ostateczna wersja zasad ujęta jest w instrukcji do POH (do ściągnięcia ze strony academy games).
Co kupić lepiej? To cięzkie pytanie:
AtB - żetony i zasady są nieaktualne, dobre scenariusze
Co to znaczy, że żetony nie są aktualne? Chciałem odświeżyć sobie AtB, przeczytać najnowsze zasady, ale nie wiem czy jest sens skoro mam nieaktualne żetony.
Awatar użytkownika
janekbossko
Posty: 2614
Rejestracja: 09 lut 2006, 21:44
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 26 times
Been thanked: 27 times

Re: Conflict of Heroes

Post autor: janekbossko »

ja kto jest? jesli posiadam podstawkę o niedźwiadku to w ile scenariuszy zagram z Price of Honor?
Awatar użytkownika
ozy
Posty: 3283
Rejestracja: 13 mar 2006, 18:25
Lokalizacja: Opole
Has thanked: 7 times
Been thanked: 74 times

Re: Conflict of Heroes

Post autor: ozy »

Są nieaktulane z punktu widzenia najnowszyszych zasad. W żetonach z AoB nie ma wydrukowanej niebioeskiej siły ognia, oblicza się ją. W żetonach ze SoS niebieska siła ognia jest już wydrukowana, nie ma zasad jej obliczania. To jedyna ważna zmiana jeśli chodzi o żetony.

Czyli tak na prawdę, jeśli grasz w czyste AoB, to nie ma problemu, nic się nie zmienia. Jeśli natomiast chcesz je połaczyć z PoH to też nie ma problemu, bo są tam żetony na zmianę, by doprowadzić żetony AoB do poziomu najnowszych zasad.

Jedyny zonk pojawi się, jesli chcesz grać w AoB na najnowszych zasadach, wtedy po prostu trzeba będzie dalej używac zasady wyliczania niebieskiej siły ognia. Czyli też nie ma problemu. ;)
Farewell, leave the shore to an ocean wide and untamed
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
Awatar użytkownika
ozy
Posty: 3283
Rejestracja: 13 mar 2006, 18:25
Lokalizacja: Opole
Has thanked: 7 times
Been thanked: 74 times

Re: Conflict of Heroes

Post autor: ozy »

janekbossko pisze:ja kto jest? jesli posiadam podstawkę o niedźwiadku to w ile scenariuszy zagram z Price of Honor?
Pełna lista scenariuszy wraz z wymaganymi komponentami:

Firefight 1: Blitzkrieg!
The Battle of Tuchola Forest - Sept 1, 1939
Maps: 2, Players: 2, Rounds: 5, Components: PoH

Firefight 2: Cavalry Charge!
Polish Cavalry Attack at Krojanty - Sept 1, 1939
Maps: 1, Players: 2, Rounds: 5, Components: PoH

Firefight 3: Armored Train!
The Battle of Mokra - Sept 1, 1939
Maps: 3, Players: 2-4, Rounds: 5, Components: PoH + SoS.

Firefight 4: The Black Brigade
Battle in the Mountain Passes of Jordanów - Sept 2, 1939
Maps: 2, Players: 2, Rounds: 5, Components: PoH + AoB

Firefight 5: Tank Clash
Battle of Piotrków Sept 5, 1939
Maps: 2, Players: 2, Rounds: 5, Components: PoH + SoS.

Firefight 6: Grójecka Street
Assault on the Warsaw Suburbs - Sept 9, 1939
Maps: 2, Players: 2-3, Rounds: 5, Components: PoH + AoB

Firefight 7: Shadows in the Mist
The Battle of Bzura and the Assault on Łowicz - Sept 14, 1939
Maps: two map halves, Players: 2, Rounds: 5, Components: PoH

Firefight 8: The Romanian Bridgehead
The First Battle of Tomaszów Lubelski - Sept 18, 1939
Maps: 4, Players: 2-4, Rounds: 5, Components: PoH + SoS

Firefight 9: The Red Tide
The Fortified Area of Sarny - Sept 19, 1939
Maps: 1, Players: 2, Rounds: 4, Components: PoH

Firefight 10: Captured Convoy
The Battle of Bzura, Sieraków - Sept 19, 1939
Maps: 2, Players: 2, Rounds: 5, Components: PoH

Firefight 11: Race for Lvov
The Soviet / German battle of Winniki - Sept 19, 1939
Maps: 4, Players: 3 (trilateral scenario), Rounds: 5, Components: PoH + AoB + Marsh Expansion Board

Firefight 12: No Surrender
Armored Assault on Grodno - Sept 20, 1939
Maps: 1, Players: 2, Rounds: 5, Components: PoH + AoB

Firefight 13: Clashing Sabers
The Cavalry Battle at Krasnobród - Sept 23, 1939
Maps: half of one map, Players: 2, Rounds: 3, Components: PoH

Firefight 14: End of the Line
The Battle of Krukienice - Sept 27, 1939
Maps: 2, Players: 2-4, Rounds: 5, Components: PoH + SoS

Firefight 15: The Last Stand
The destruction of the Polish Border Defense Corps at Wytyczno - Oct 1, 1939
Maps: 2, Players: 2, Rounds: 5, Components: PoH

Firefight 16: Tragedy of Victory
The Battle of Kock - Oct 5, 1939
Maps: two map halves, Players: 2, Rounds: 4, Components: PoH


PoH oznacza, ze potrzebujemy PoH plus dowolną grę. Jesli pisze PoH + cośtam, to to cośtam jest konieczne do zagrania w dany scenariusz.

Konkretnie - mając AoB zagrasz z PoH w 11 nowych scenariuszy. Mając jeszcze mapę Swamp - w 12.
Farewell, leave the shore to an ocean wide and untamed
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
Awatar użytkownika
blazej
Posty: 483
Rejestracja: 06 lut 2005, 20:19
Lokalizacja: Warszawa

Re: Conflict of Heroes

Post autor: blazej »

ozy pisze:Jedyny zonk pojawi się, jesli chcesz grać w AoB na najnowszych zasadach, wtedy po prostu trzeba będzie dalej używac zasady wyliczania niebieskiej siły ognia. Czyli też nie ma problemu. ;)
No raczej chcę grać na najnowszych. Jak ktoś już je wymyślił to może są lepsze niż nie najnowsze :wink:
Awatar użytkownika
B
Posty: 795
Rejestracja: 01 cze 2007, 21:08
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Has thanked: 5 times
Been thanked: 6 times

Re: Conflict of Heroes

Post autor: B »

Są lepsze, więc kupuj POHa :)
Szykuje się tez zaktualizowany firefight book do AtB, uwzględniający zmiany w scenariuszach, spowodowane nowymi zasadami i żetonami.
Tym bardziej warto mieć zaktualizowane żetony.
Awatar użytkownika
Markus
Posty: 2470
Rejestracja: 04 mar 2005, 00:35
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 578 times
Been thanked: 279 times

Re: Conflict of Heroes

Post autor: Markus »

Czy seria CoH to już LCG? :D
Awatar użytkownika
janekbossko
Posty: 2614
Rejestracja: 09 lut 2006, 21:44
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 26 times
Been thanked: 27 times

Re: Conflict of Heroes

Post autor: janekbossko »

zastanawia mnie czy egzemplarze AtB w sklepach maja juz najbardziej aktualna instrukcje?
ostatni raz w AtB gralem ponad rok temu i zastanawiam sie czym mam teraz sie kierowac?
Awatar użytkownika
B
Posty: 795
Rejestracja: 01 cze 2007, 21:08
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Has thanked: 5 times
Been thanked: 6 times

Re: Conflict of Heroes

Post autor: B »

Kieruj się wydrukowaną z PDFa instrukcją do COH - to jest najnowsza wersja przepisów.
Awatar użytkownika
Geko
Posty: 6491
Rejestracja: 18 mar 2006, 22:29
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: Conflict of Heroes

Post autor: Geko »

blazej pisze:
B pisze:Zmiany w zasadach to sprawa dokonana, ostateczna wersja zasad ujęta jest w instrukcji do POH (do ściągnięcia ze strony academy games).
Co kupić lepiej? To cięzkie pytanie:
AtB - żetony i zasady są nieaktualne, dobre scenariusze
Co to znaczy, że żetony nie są aktualne? Chciałem odświeżyć sobie AtB, przeczytać najnowsze zasady, ale nie wiem czy jest sens skoro mam nieaktualne żetony.
Ja tylko powiem, że w AtB nie tyle są nieaktualne żetony, co w SoS niektóre żetony są lepiej opisane lub mają dodatkową informację. Z tego co wiem, po lekturze zasad do SoS.
Moje blogowanie na ZnadPlanszy.pl
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
Awatar użytkownika
janekbossko
Posty: 2614
Rejestracja: 09 lut 2006, 21:44
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 26 times
Been thanked: 27 times

Re: Conflict of Heroes

Post autor: janekbossko »

Kieruj się wydrukowaną z PDFa instrukcją do COH - to jest najnowsza wersja przepisów.
ktora bo jest ich juz sporo na stronie wydawcy?
Awatar użytkownika
B
Posty: 795
Rejestracja: 01 cze 2007, 21:08
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Has thanked: 5 times
Been thanked: 6 times

Re: Conflict of Heroes

Post autor: B »

Moja wina, napisałem COH a miało być POH :)
Price of Honor Reference Rulebook - to są najnowsze przepisy.
Awatar użytkownika
strategos Formion
Posty: 191
Rejestracja: 17 lip 2004, 01:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Conflict of Heroes

Post autor: strategos Formion »

ozy pisze:Siłą CC jest również Random Scenario Generator. Jest tak genialny, że właściwie sama podstawka wystarcza do "wiecznego grania". Niestety tego narzędzia nie ma jeszcze w CoH, ale z tego co wiem ktoś nad tym pracuje. Mam nadzieję, że efekt będzie równie dobry.
Czy wiadomo coś więcej na temat takiego generatora dla CoH ( Nabyłem właśnie wszystkie do tej pory wydane częsci sytemu :D ale znając siebie :lol: wiem ,że te scenariusze mi nie wystarczą ) ?

Przy okazji :podziwiam widoczne wielkie zaangażowanie w pracę nad modułem Price of Honour i gratuluje wspaniałego efektu !
Walory edukacyjne dla odbiorcy zachodniego trudne do przecenienia ( wyobrażam sobie szok niektórych kolegów z zagranicy związany z powiązaniem wydarzeń we wrześniu - październiku 1939 roku w Polsce z paktem Hitler-Stalin . Sama prościutka mapka w instrukcji od razu wszystko wyjaśnia a przecież do tego dochodzą specjane scenariusze ) .
Przy czym te informacje są przekazane w ramach bardzo popularnego i estetycznie wykonanego sytemu . :D
"O wojnie" :
"... aby uczynić z niej grę , jednego już teraz tylko potrzeba czynnika , którego wojnie z pewnością nie brak : czynnikiem tym jest przypadek "

Carl von Clausewitz
Awatar użytkownika
ozy
Posty: 3283
Rejestracja: 13 mar 2006, 18:25
Lokalizacja: Opole
Has thanked: 7 times
Been thanked: 74 times

Re: Conflict of Heroes

Post autor: ozy »

Dzięki! :)

Jest jedna anegdota związana z ta mapką podziału RP pomiędzy zaborców:

Andrzej (z forum Strategie) zrobił mi piękne mapy ruchów wojsk, w oparciu o które powstały uproszczone mapy w książeczce PoH. Gdy oglądałem książeczkę po składzie zauważyłem, że Uwe wstawił tam mapę rozbioru, zamiast którejś z map walk. Napisałem do niego, że szkoda marnować przestrzeń na tę nudną mapę (dla mnie nudna, znam ją z historii, nic się na niej nie dzieje itd.). Uwe mi odpisał, że zdaniem ludzi w USA ta mapa jest właśnie najciekawsza, bo NIC O TYM NIE WIEDZIELI. :) Zwyczajnie byli zaskoczeni, że ten dobry i pomocny wujek Joe coś takiego brzydkiego zrobił jak sojusz ze złymi faszystami. Coś, co jest nudne dla mnie tam za oceanem może być na prawdę nowością. Wtedy zobaczyłem, że faktycznie jakąś prawdziwą wartość edukacyjną udało się PoHowi osiągnąć.
Farewell, leave the shore to an ocean wide and untamed
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
Awatar użytkownika
blazej
Posty: 483
Rejestracja: 06 lut 2005, 20:19
Lokalizacja: Warszawa

Re: Conflict of Heroes

Post autor: blazej »

Postanowiłem ostatnio odświeżyć CoH. Usiadłem do gry z kolegą, który nigdy w to nie grał więc wybrałem najprostszy pierwszy scenariusz. Nie wiem jak zawodowcy go rozgrywają, u nas było tak: Kolega podchodzi do punktu kontrolnego LMG, ja Rifles Squad w krzaczory, żeby mieć dobre miejsce do ostrzału. Kolega strzela pierwszy LMG do mojego oddziału w krzakach, modyfikuje rzut o 2, wyrzuca 12 + 4 FP i automatycznie zabija jednostkę. Aktywuję drugi Rifle Squad, też do niego strzela, tym razem wynik rzutu gorszy, ale trafia. Losuję żeton - Killed. Stwierdziliśmy, że chyba już skończymy partię, bo większych szans dla siebie nie widziałem.

Reasumując 10 min rozkładania, 10 min tłumaczenia zasad, dwa rzuty kostką i koniec gry. Kolega stwierdził, że ta gra to w sumie podkładka pod rzucanie kostką.

Reasumując raz jeszcze. Odświeżenie gry tym razem nieudane 8)
Awatar użytkownika
ozy
Posty: 3283
Rejestracja: 13 mar 2006, 18:25
Lokalizacja: Opole
Has thanked: 7 times
Been thanked: 74 times

Re: Conflict of Heroes

Post autor: ozy »

blazej pisze:Nie wiem jak zawodowcy go rozgrywają
Inaczej. :)
Farewell, leave the shore to an ocean wide and untamed
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
matburdz
Posty: 2
Rejestracja: 21 paź 2008, 19:19

Re: Conflict of Heroes

Post autor: matburdz »

Witam,
Właśnie zakupiłem CoH: Awakening the Bear. Mam pytania odnośnie instrukcji. W środku jest instrukcja po polsku, napisana w ten sposób,żeby po każdym rozdziale można rozegrać scenariusz. Taka forma bardzo mi odpowiada. Stąd moje pytania: Czy lepiej korzystać z tych zasad czy raczej z tych nowych do PoH? Czy bardzo różnią się od siebie? I czy gdy będę korzystał z tych pierwszych to czy trudno będzie mi się odnaleźć w nowych? Proszę zorientowanych o odpowiedź.
Awatar użytkownika
ozy
Posty: 3283
Rejestracja: 13 mar 2006, 18:25
Lokalizacja: Opole
Has thanked: 7 times
Been thanked: 74 times

Re: Conflict of Heroes

Post autor: ozy »

Na start polecam rozegrać scenariusze AtB zgodnie z samouczkiem. Potem przejście na najnowsze zasady serii z PoH będzie banałem nie wymagającym żadnego wysiłku.

AtB samo w sobie jest bardzo dobrą grą. Zmiany w instrukcji z PoH sprawiają, że jest jeszcze lepsza.
Farewell, leave the shore to an ocean wide and untamed
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
matburdz
Posty: 2
Rejestracja: 21 paź 2008, 19:19

Re: Conflict of Heroes

Post autor: matburdz »

Dzięki Ozy. Zrobię właśnie tak jak mówisz.
ODPOWIEDZ