Too Many Bones - pytania, zasady

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
radarek
Posty: 253
Rejestracja: 02 cze 2019, 23:47
Has thanked: 28 times
Been thanked: 116 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: radarek »

NIe jest to wprost wyjaśnione w instrukcji, ale idea 4 slotów, które posiada każdy gearlok sugeruje, że przedmiot musi znajdować się w slocie a dopiero potem może zostać użyty.
venomik
Posty: 656
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 319 times
Been thanked: 318 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: venomik »

Jak dla mnie jest to wprost wyjaśnione w instrukcji jednak:

You are limited to 4 loot per Gearloc at any time (when exceeded, choose 4 to keep and discard the remaining).

W żadnym momencie gearlock nie może posiadać więcej niż 4 przedmioty. Więc nie widzę opcji aby móc użyc przedmiotu natychmiastowego mając już 4 wcześniej.
marper81
Posty: 63
Rejestracja: 08 lut 2021, 13:01
Has thanked: 66 times
Been thanked: 13 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: marper81 »

Hej.
Mam dwa pytania dotyczące Tinka:
1. Czy efekty z planu awaryjnego dotyczące botów, tj. Na gorąco i Samozniszczenie również wymagają zmniejszenia (a więc posiadania) Mocy Baterii? Niby nie ma tego w arkuszu Tinka, ale kurde skąd on bierze energię na np. przypalanie?
2. Umiejętność Poszycie Pancerza jest stała, czy do pierwszego użycia?
venomik
Posty: 656
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 319 times
Been thanked: 318 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: venomik »

marper81 pisze: 21 kwie 2025, 22:01 1. Czy efekty z planu awaryjnego dotyczące botów, tj. Na gorąco i Samozniszczenie również wymagają zmniejszenia (a więc posiadania) Mocy Baterii? Niby nie ma tego w arkuszu Tinka, ale kurde skąd on bierze energię na np. przypalanie?
Nie musisz posiadać baterii. Do samozniszczenia - wiadomo. Każdy bot ma wbudowany ładunek wybuchowy, który można odpalić zdalnie. Wszystko logiczne.
Z tymi gorącymi uszczelkami faktycznie sprawa trudniejsza. Ale z drugiej strony można sobie też łatwo wyobrazic, że jednak zasilenie takiego bota tak aby się ruszał i używał swoich dodatków wymaga dużej ilosci energii, a pozostałe rzeczy są zasilane z jakiejś małej wbudowanej baterii, która jest za mała aby zasilac bota, ale wystarczająco duża aby odpalać jego backup plany w nieskonczoność ;)

2.
Pytasz czy jego tarcza wraca na prer area czy jest wyczerpana po użyciu? Jeśli tak - to wraca na prep area. Ona działa tak samo jak inne kości.
marper81
Posty: 63
Rejestracja: 08 lut 2021, 13:01
Has thanked: 66 times
Been thanked: 13 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: marper81 »

venomik pisze: 22 kwie 2025, 11:07
marper81 pisze: 21 kwie 2025, 22:01 1. Czy efekty z planu awaryjnego dotyczące botów, tj. Na gorąco i Samozniszczenie również wymagają zmniejszenia (a więc posiadania) Mocy Baterii? Niby nie ma tego w arkuszu Tinka, ale kurde skąd on bierze energię na np. przypalanie?

Nie musisz posiadać baterii.
Dzięki, druga mała bateria wydaje się wielce prawdopodobna ;)
venomik pisze: 22 kwie 2025, 11:07 2.
Pytasz czy jego tarcza wraca na prer area czy jest wyczerpana po użyciu? Jeśli tak - to wraca na prep area. Ona działa tak samo jak inne kości.
Miałem nadzieję, że jest permanentną i działa dopóki bot żyje. Ale rozumiem, że chroni tylko przed jednym atakiem, schodzi na matę i potem za zręczność mogę ją położyć znowu na bocie.
radarek
Posty: 253
Rejestracja: 02 cze 2019, 23:47
Has thanked: 28 times
Been thanked: 116 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: radarek »

marper81 pisze: 22 kwie 2025, 12:41 Miałem nadzieję, że jest permanentną i działa dopóki bot żyje. Ale rozumiem, że chroni tylko przed jednym atakiem, schodzi na matę i potem za zręczność mogę ją położyć znowu na bocie.
Zauważ, że ta kość ma oznaczenie Bot/Licz co oznacza, że jest licznikiem. Każda kość będąca licznikiem w tej grze (o ile jej opis nie mówi inaczej) działa przez X wystąpień pewnej sytuacji. W przypadku kości Poszycie Pancerza, każde zaabsorbowane 1 obrażenie obniża ten licznik o 1. Zatem ta kość chroni bota przed maksymalnie 2 obrażeniami, a potem wraca na obszar przygotowania (skąd może zostać ponownie użyta przez tego konkretnego bota w następnej turze).
ODPOWIEDZ