Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
krolis
Posty: 49
Rejestracja: 15 sty 2020, 17:18
Has thanked: 81 times
Been thanked: 10 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: krolis »

venomik pisze: 28 paź 2021, 22:45 Tu jestem w szoku. U mnie czy to grając solo czy w większą ilość graczy bardzo często na początku gry pojawia się jakaś walka, której już przegrać nie można i biegam(y) po planszy rzucając całym dostępnym defem + skillami, które mogą dać symbole kości ignorując kompletnie rywala i zadawanie mu obrażeń - wszystko po to, żeby wbić sobie innate + 1.
:oops: :oops: :oops: :oops:
Nigdy nikt z nas nie pomyślał, żeby tak robić. Raczej staramy się walki jak najszybciej i z jak najmniejszymi stratami po prostu pokończyć... Znaczy czasem pod koniec walki ktoś marudził, żeby nie dobijać mu mobka, bo chce innate i tylko kości brakuje (ofc, z reguły nie wypadała :) ).
Musze następnym razem spróbować wbić szybko innate, może to mnie przekona, że mają sens. :d
Na pewno mój mąż, który głównie gasket grał to wbijał innate i ten +1 wydawał się spoko.
Ale np. +1 nugget, że zgarnia dwie karty lootu, dalej meh. Może jakby jej dodawało po prostu slot na przedmioty to byłoby fajniej. Ghillie i jego podglądanie też się nie sprawdzało, ale to może tylko przez zapominalstwo. Nawet o zwykłym scoutowaniu nie pamiętamy z reguły. No częste i "ups, ej mogę jeszcze na szybko pułapki dostawić..."
Na tym maluszku(tantrum?) z rage w sumie chyba tylko zdarzało mi się wbić bardziej świadomie, bo Rage 1.6 miał 3 kości, ale też nie kombinowałam za bardzo, poszło to poszło. Niespadanie Rage niby spoko, ale bez tego nie ma dużego problemu.
Więcej innate +1 nie pamiętam nawet ^^
Awatar użytkownika
qreqorek
Posty: 476
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:42
Has thanked: 213 times
Been thanked: 631 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: qreqorek »

krolis pisze: 29 paź 2021, 13:41 Ale np. +1 nugget, że zgarnia dwie karty lootu, dalej meh. (...)
Zagraj na dwie ręce, z lewej Nugget z Innate+1, która je oddaje, z prawej Gasket zjadający Loots i nagle będzie ciągle brakowało kart :)
venomik
Posty: 656
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 319 times
Been thanked: 318 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

Stanza ma Innate +1 dający jej +1 na kości Focusu. Zawsze staram się wbić możliwie szybko, bo inaczej jest za duży stres przed każdą walką, że wyrzuci najmniejszą wartość i niewiele będzie mogła zdziałać.
Picket ma fajne Innate +1 - jest w stanie kości defa wkładać również do slotów 'locked', co przy jego backup planie potrafi zdziałać cuda jednym uderzeniem. Innate +1 dla Boomera też jest cenne jeśli chcesz często rzucać granatami.
Patches też spoko, opcja leczenia każdego gearlocka mocno się przydaje, a +1 życia pozwala zaoszczędzić punkt doświadczenia na coś innego. To nie są umiejętności o które warto walczyc za wszelka cenę, ale na pewno przydatne.
SnoWho
Posty: 176
Rejestracja: 25 mar 2020, 10:10
Has thanked: 29 times
Been thanked: 29 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: SnoWho »

Siemka,
mam szybkie pytanie - czy w Waszych egzemplarzach Undertow mata Duster też jest lekko rozmyta? Widać wyraźną różnicę w rozdzielczości druku na tle mat z podstawki.

Podobnie z jakością druku kart- kolory są bardziej wyblakłe a napisy mniej wyraźne. Nie wpływa to za bardzo na grę ale chciałem dowiedzieć się, czy to normalne czy tylko moja wersja jest inna.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 9133
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 3029 times
Been thanked: 2654 times
Kontakt:

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Curiosity »

SnoWho pisze: 01 lis 2021, 12:42 czy w Waszych egzemplarzach Undertow mata Duster też jest lekko rozmyta?
Nie, u mnie wszystko gra. Załączam zdjęcie.
Spoiler:
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
SnoWho
Posty: 176
Rejestracja: 25 mar 2020, 10:10
Has thanked: 29 times
Been thanked: 29 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: SnoWho »

No to mam pecha 😀 Załączam porownanie Duster vs Picket i porownanie kart spotkań.
Spoiler:
Awatar użytkownika
qreqorek
Posty: 476
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:42
Has thanked: 213 times
Been thanked: 631 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: qreqorek »

Update z prac nad tłumaczeniem.

Obrazek

Wgrane zostały poprawione wersje spolszczonych materiałów. W instrukcji znalazło się ponad 40 mniejszych i większych poprawek (dla zainteresowanych log do wglądu).
Karty spotkań doczekały się grafiki zgodnej z oryginałem.
Polecam plik z krótkim wprowadzeniem fabularnym do świata TMB dla nowych graczy https://boardgamegeek.com/file/download ... -09-07.pdf.

Pod tym adresem są linki do najaktualniejszych wersji plików viewtopic.php?f=61&t=68865&p=1295703#p1295703.

Przetłumaczone zostały karty spotkań z Age of Tyranny (21 kart dla pierwszych 3 dni z podstawki), skład do pliku PDF jest w trakcie prac.

Za większość poprawek oklaski proszę kierować do woytas.
Awatar użytkownika
tomuch
Posty: 2086
Rejestracja: 21 gru 2012, 03:17
Lokalizacja: zza winkla
Has thanked: 171 times
Been thanked: 206 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: tomuch »

A nie powinno być w tytule: "Zbyt wiele gnatów"? Tak tylko mówię, ale tak czy siak jest super. Gratulacje!
kolekcja
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%
Awatar użytkownika
hejcz
Posty: 139
Rejestracja: 07 lut 2020, 12:12
Has thanked: 23 times
Been thanked: 12 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: hejcz »

Czy ktoś ma może skany kart dla dni 1-3 z Age of Tyranny i mógłby się podzielić? Szukałem trochę ale nic nie znalazłem. Zależy mi na wersji angielskiej.
venomik
Posty: 656
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 319 times
Been thanked: 318 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

hejcz pisze: 12 gru 2021, 12:49 Czy ktoś ma może skany kart dla dni 1-3 z Age of Tyranny i mógłby się podzielić? Szukałem trochę ale nic nie znalazłem. Zależy mi na wersji angielskiej.
Ale chcesz wiedzieć co tam jest czy moze samodzielnie sobie wydrukować?
Jeśli to pierwsze to mogę w wolnej chwili zrobić zdjecia tych kart, ale to sie do wydruku raczej nie będzie nadawało.


Btw: czy po zakończeniu kampanii pojawiły się jeszcze jakieś materiały, które pomogłyby zdecydować które dodatkowe gearlocki kupić? Same opisy w trakcie kampanii są dość pobieżne i nie do końca wszystko jest jasne.
Awatar użytkownika
bajbaj
Posty: 1206
Rejestracja: 11 sie 2019, 11:39
Has thanked: 982 times
Been thanked: 701 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: bajbaj »

venomik pisze: 13 gru 2021, 19:49
Btw: czy po zakończeniu kampanii pojawiły się jeszcze jakieś materiały, które pomogłyby zdecydować które dodatkowe gearlocki kupić? Same opisy w trakcie kampanii są dość pobieżne i nie do końca wszystko jest jasne.
Polecam zerknąć na support CTG - masz tam wszystkie arkusze wszystkich gearlocków (Gearlock reference sheets):
https://chiptheorygames.com/support/tmb-support/
Ostatnio zmieniony 13 gru 2021, 20:47 przez bajbaj, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
hejcz
Posty: 139
Rejestracja: 07 lut 2020, 12:12
Has thanked: 23 times
Been thanked: 12 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: hejcz »

venomik pisze: 13 gru 2021, 19:49
hejcz pisze: 12 gru 2021, 12:49 Czy ktoś ma może skany kart dla dni 1-3 z Age of Tyranny i mógłby się podzielić? Szukałem trochę ale nic nie znalazłem. Zależy mi na wersji angielskiej.
Ale chcesz wiedzieć co tam jest czy moze samodzielnie sobie wydrukować?
Jeśli to pierwsze to mogę w wolnej chwili zrobić zdjecia tych kart, ale to sie do wydruku raczej nie będzie nadawało.


Btw: czy po zakończeniu kampanii pojawiły się jeszcze jakieś materiały, które pomogłyby zdecydować które dodatkowe gearlocki kupić? Same opisy w trakcie kampanii są dość pobieżne i nie do końca wszystko jest jasne.
Chciałbym wiedzieć co tam jest z obu stron. Nie chcę tego drukować.
Awatar użytkownika
wrojka
Posty: 556
Rejestracja: 10 cze 2018, 00:00
Lokalizacja: Gdańsk Wrzeszcz
Has thanked: 269 times
Been thanked: 274 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: wrojka »

venomik pisze: 13 gru 2021, 19:49 Btw: czy po zakończeniu kampanii pojawiły się jeszcze jakieś materiały, które pomogłyby zdecydować które dodatkowe gearlocki kupić? Same opisy w trakcie kampanii są dość pobieżne i nie do końca wszystko jest jasne.
Nie pojawiło się nic większego poza tymi opisami. CTG w każdym tym poście zaznaczał nawet, że to może nie być finalny kształt a gearloci są cały czas zmieniane/dopracowywane. Dlatego pewnie wolą się wstrzymać z detalami, bo te mogą się zmienić. Jak już będą mieli print ready to na pewno wypuszczą typowe spotlighty/how2play dla każdego nowego gearlocka.
venomik
Posty: 656
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 319 times
Been thanked: 318 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

bajbaj pisze: 13 gru 2021, 20:35 Polecam zerknąć na support CTG - masz tam wszystkie arkusze wszystkich gearlocków (Gearlock reference sheets):
Poprawka: tam masz arkusze tylko tych gearlocków, które już wyszły. Chciałbym wiedzieć co wziąć obecnie - czyli bliższe informacje (arkusze byłyby idealne!) dla gearlocków z unbreakable oraz trójki nowych dodatków w zakończonej kampanii. To oczywiście odpada ze względu na to, że ich mechanika może nie być finalna - ale jestem ciekaw czy powstało coś dokładniejszego niż opisy zaprezentowane w aktualizacjach kampanii.


hejcz pisze: 13 gru 2021, 20:40 Chciałbym wiedzieć co tam jest z obu stron. Nie chcę tego drukować.
Ok, to jak wrócę do mieszkania to postaram się ogarnąć. Jeśli nie dziś to jutro na pewno dostaniesz.
wrojka pisze: 13 gru 2021, 21:09 Jak już będą mieli print ready to na pewno wypuszczą typowe spotlighty/how2play dla każdego nowego gearlocka.
Ale to już pewnie będzie po tym, gdzie trzeba będzie zadeklarować co się w menagerze dobiera.
No nic, trzeba wziąć wszystko :D
Awatar użytkownika
bajbaj
Posty: 1206
Rejestracja: 11 sie 2019, 11:39
Has thanked: 982 times
Been thanked: 701 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: bajbaj »

venomik pisze: 13 gru 2021, 21:21
bajbaj pisze: 13 gru 2021, 20:35 Polecam zerknąć na support CTG - masz tam wszystkie arkusze wszystkich gearlocków (Gearlock reference sheets):
Poprawka: tam masz arkusze tylko tych gearlocków, które już wyszły. Chciałbym wiedzieć co wziąć obecnie - czyli bliższe informacje (arkusze byłyby idealne!) dla gearlocków z unbreakable oraz trójki nowych dodatków w zakończonej kampanii. To oczywiście odpada ze względu na to, że ich mechanika może nie być finalna - ale jestem ciekaw czy powstało coś dokładniejszego niż opisy zaprezentowane w aktualizacjach kampanii.
I wszystko rozbiło się o rozumienie słowa "dodatkowi". Myślałem, że chodzi o tych spoza kampanii, tj. już wcześniej dostępnych 😂
venomik
Posty: 656
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 319 times
Been thanked: 318 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

Faktycznie, mea culpa. Jak teraz przeczytałem swój post to w pełni rozumiem skąd to nieporozumienie.
Flowenol
Posty: 96
Rejestracja: 16 sty 2020, 16:21
Has thanked: 21 times
Been thanked: 20 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Flowenol »

hejcz pisze: 13 gru 2021, 20:40
venomik pisze: 13 gru 2021, 19:49
hejcz pisze: 12 gru 2021, 12:49 Czy ktoś ma może skany kart dla dni 1-3 z Age of Tyranny i mógłby się podzielić? Szukałem trochę ale nic nie znalazłem. Zależy mi na wersji angielskiej.
Ale chcesz wiedzieć co tam jest czy moze samodzielnie sobie wydrukować?
Jeśli to pierwsze to mogę w wolnej chwili zrobić zdjecia tych kart, ale to sie do wydruku raczej nie będzie nadawało.
Chciałbym wiedzieć co tam jest z obu stron. Nie chcę tego drukować.
Ja też bym poprosił, bo sprzedawać AoT nikt nie chce, zamówienie forumowe też będzie za jakiś czas a zwariować idzie grając w kółko te same trzy dni solo.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 9133
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 3029 times
Been thanked: 2654 times
Kontakt:

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Curiosity »

Obrazek

Jak pewnie większość z Was wie, Too Many Bones all-in mam od roku. I przez cały ten czas nie zagrałem ani razu Szczurami. Aż do Świąt! Lab Rats zawsze wydawały mi się zbyt przekombinowane, żeby w ogóle po nie sięgać, dlatego leżały na spodzie pudła. Aż w końcu zagrałem i... słuchajcie, to jest kapitalna postać (postacie)!

Ponieważ pewnie jest trochę osób, które mają podobne podejście (nie zagram, bo z góry zakładam, że jest średnio), zdecydowałem się zrobić mini recenzję tego dodatku. Bo zdecydowanie warto go wypróbować.

W Pudełku mamy 4 postacie, z czego 3 walczą wręcz, a czwarta ma kuszę. Szczury mają różne statystyki startowe i matę, mogącą pomieścić tylko 4 kości umiejętności. Dodatkowo, każdy szczur ma swoją indywidualną kartę z Innate (każdy inny) i Backup Planem (też każdy inny). Każda postać ma swoje kości umiejętności (przypisane do nich kolorami) i 2 szare zestawy, które można otrzymać po wykupieniu wszystkich kości w swoim kolorze (o tym później). Te szare kości są BARDZO mocne.

Grę zaczyna się z tylko dwoma wybranymi przez siebie Szczurami, a pozostałe trzeba odblokować przez wykupienie INNATE +1, który kosztuje tylko 4 gnaty zamiast 6. Każdy Szczur ma też kość K6, a właściwie K3 w swoim kolorze, którymi ponosi sobie statystyki (życie, zręczność, atak i obrona). Kolory tych nie mają znaczenia, bo i tak TYLKO JEDEN SZCZUR naraz znajdzie się na polu walki. Czyli fioletową kością można sobie podnieść Życie, a niebieską kością Zręczność. Maksymalne bonusy z tych kości to 3, wyższych wartości nie ma (są 3 puste ścianki).

Jak działają kości umiejętności? Każdy Szczur ma 3 kości umiejętności ale jest to tak naprawdę jedna kość, tylko coraz mocniejsza. Za punkty treningu kupujemy najpierw najsłabszą kość, a kiedy chcemy ją podnieść na wyższy poziom, za dodatkowy punkt treningu usuwamy ją z planszetki i zamieniamy na lepszą. Z drugiego poziomu na trzeci przechodzimy podobnie, podmieniając kość poprzez wydanie treningu. Trzeci to poziom maksymalny, ale dopiero taką kość możemy wymienić na szarą, wspólną dla dwóch konkretnych postaci.

Mamy pełną dowolność w kupowaniu kości należących do innych Szczurów, obowiązują dokładnie te same zasady. Nie można mieć na swojej planszy dwóch kości w tym samym kolorze, one są zastępowane przez siebie. Czyli tylko jedna żółta jednocześnie, tylko jedna niebieska itd.

Po co jest zatem rozróżnienie kolorów? Niektóre ścianki na kościach mają symbol "awarii" (Malfunction). Kiedy wyrzucimy taki symbol, to MUSIMY go uznać, a następnie kość wypada z planszy (tracimy ją, należy ją ponownie wykupić). Jedynie Szczur, który ma Malfunction na kości w swoim kolorze, może to zignorować. Czyli jeśli chcę, to rzucam wszystkimi kośćmi, ale tylko awarie z kości w swoim kolorze można ignorować.

Jak zmieniać Szczury na polu bitwy? Na koniec swojej tury, deklarujemy czy Szczur zostaje na placu boju, czy wskakuje drugi. Jeśli robimy zamianę, przekręcamy żeton aktywnego Szczura na drugą stronę, na której jest symbol zamiany. I nawet jeśli ten szczur w następnej turze zginie, to nowy Szczur, przez nas wybrany, wchodzi na jego miejsce. Można to robić wielokrotnie, ale nie można wracać do tego samego Szczura w trakcie tej samej bitwy. Nowy szczur dostaje dokładnie te same kości, które miał stary (łącznie z kośćmi podstawowych statystyk i kośćmi umiejętności.

Każdy Szczur może nosić po 4 przedmioty, tak samo jak inne postacie. Szczerze, to spodziewałem się, że będś ograniczenia, ale instrukcja milczy na ten temat.

A co na kościach? Zależy od Szczura. Teleprt, True Damage (a przy dobrym rzucie egzekucja każdego wroga, nawet z 20 poziomu), buffy, leczenie, niewykrywalność. Na Backup Planie też sporo dobrego (każdy szczur ma swoje indywidualne 3).

Lab Ratsy są bardzo uniwersalne. Zależnie od potrzeb, możesz być asasynem, łucznikiem, złodziejem... Tankiem może niekoniecznie, bo Szczury mają bardzo słabą obronę bazową (0 lub 1).

Korci mnie, żeby nagrać krótki wideo poradnik na temat rozgrywki Szczurami. Może po nowym roku, mam wtedy trochę wolnego czasu 8)
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Planszonauta
Posty: 5
Rejestracja: 19 gru 2020, 18:05
Been thanked: 19 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Planszonauta »

Technicznie oczywiście wyszło średnio, ale obejrzeć się da. 8) Wersja 4K "się ładuje", na razie dostępna "HD''.
Kompletne informacje o zasadach grania Lab Rats. Jak będziecie siadać do gry ze znajomymi i nie będzie Wam się chciało tłumaczyć reguł, to wystarczy odpalić nagranie. Trwa niecałe 8 minut.

"Lab Rats - omówienie dodatku do gry Too Many Bones" na Youtube
khuba
Posty: 1131
Rejestracja: 15 cze 2017, 11:36
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 328 times
Been thanked: 328 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: khuba »

Pudełko podstawki TMB zostało dość solidnie zmniejszone, zdjęcia porównawcze:
https://www.facebook.com/ChipTheoryGame ... 3798655052
Sprzedam:
Isofarian Guard 669PLN,1% A Game of Strategic Chance (69zł), Weather Machine - metalowe zębatki, Chronicle X(115zł), Namiestnik(29zł), Flame & Fang(129zł),Vagrantsong(264zł), Video Game Champion(189zł)
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3606
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1236 times
Been thanked: 1455 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: seki »

Uff całe szczęście, że pierwotnie było większe. Dzięki temu można włożyć do niego masę dodatków. Pewnie to nowe mniejsze zostało zoptymalizowane pod podstawową zawartość bez miejsca na dodatki. Dla CTG to niższy koszt transportu i magazynowania a co więcej nieco przymuszają do zakupu Trove Chesta jeśli nie będzie w czym trzymać tych wszystkich dodatków.
Probe9
Posty: 2572
Rejestracja: 24 sie 2018, 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 158 times
Been thanked: 703 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Probe9 »

A ja tam chyba wolałbym mniejsze pudełko. To duże jest masakrycznie niewymiarowe i nie ma gdzie go położyć, więc musi zajmować mało strategiczne miejscówki :) To nowe mogłoby ewentualnie być głębsze, żeby rzeczywiście coś tam się jeszcze zmieściło z dodatków.
Rabaty: Rebel = 10%, 3trolle = 7%, planszomania = 10%, planszostrefa = 11%.

Moje gry
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 9133
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 3029 times
Been thanked: 2654 times
Kontakt:

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Curiosity »

Jest już wideo porównujące oba pudełka.
https://www.youtube.com/watch?v=HX_5I9eKkzs
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Awatar użytkownika
Gromb
Posty: 2972
Rejestracja: 08 paź 2015, 19:09
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 931 times
Been thanked: 412 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Gromb »

Ciuup... To mamy produkt exclusive. Znaczy większe pudełko daje +1 do prestiżu :-), zoptymalizowali to sprytnie.
The Corps Is Mother, the Corps Is Father
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 9133
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 3029 times
Been thanked: 2654 times
Kontakt:

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Curiosity »

https://www.youtube.com/watch?v=Im9fqjJA4rU

Josh prezentuje The Automaton of Shale
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
ODPOWIEDZ