Strona 19 z 48

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 29 gru 2015, 15:58
autor: cezner
AkitaInu pisze:U mnie o ile pamiętam też się pokrywa. Liczyłem bo wydawało mi się że brakuje mi kart kopalni i rolnictwa ale nie, z tego co wiem teraz nie każdy może mieć np. rudę bądź zmechanizowane rolnictwo.
No właśnie, nie macie wrażenia, że w starej wersji było więcej kart kopalni i rolnictwa? Tez nie było tak, że każdy mógł mieć kopalnię z danej epoki ale mam wrażenie, że mimo wszystko było tych kart więcej.

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 29 gru 2015, 16:00
autor: AkitaInu
cezner pisze:
AkitaInu pisze:U mnie o ile pamiętam też się pokrywa. Liczyłem bo wydawało mi się że brakuje mi kart kopalni i rolnictwa ale nie, z tego co wiem teraz nie każdy może mieć np. rudę bądź zmechanizowane rolnictwo.
No właśnie, nie macie wrażenia, że w starej wersji było więcej kart kopalni i rolnictwa? Tez nie było tak, że każdy mógł mieć kopalnię z danej epoki ale mam wrażenie, że mimo wszystko było tych kart więcej.
Też mi siętak wydaje, wręcz jestem pewien jeżeli chodzi o rolnictwo i surowce :) I generalnie mam wrażenie że jest mniej kart więc podzielam zdanie Ceznera.

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 29 gru 2015, 16:09
autor: pien
lukwych pisze:Przyznaję się :). Koszulki ciut za długie, ale lepszych chyba nie ma. No i zobaczymy co będzie po kilku rozgrywkach.
Mayday zapowiada, że zrobią dedykowane koszulki:

https://maydaygames.com/game-bundles/th ... undle.html

Tylko terminów żadnych :)

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 29 gru 2015, 16:13
autor: uyco
czekamy na standard premium.
Kupiłem te do Sails of glory z linka podanego w tym wątku, ale są bardzo cienkie i jest odrobinę za dużo luzu u góry. Z braku luck'u mogą być.

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 29 gru 2015, 16:45
autor: coldsoul
coldsoul pisze:To jeszcze przy okazji:
82 x znaczniki niebieskie
36 x białe
110 x żółte
28 x czerwone

U was podobnie?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Mógłby ktoś luknąć?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 29 gru 2015, 17:06
autor: grabash4u
coldsoul pisze:
coldsoul pisze:To jeszcze przy okazji:
82 x znaczniki niebieskie
36 x białe
110 x żółte
28 x czerwone

U was podobnie?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Mógłby ktoś luknąć?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Roger that. U mnie te same liczby.

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 29 gru 2015, 17:54
autor: rhcorvin
a u mnie tak
białe 36
niebieskie 81
czerwone 28
zółte 110

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 29 gru 2015, 19:19
autor: costi
Ilość kart zgadza się u mnie ze spodem pudełka, a kostek mam:
białe 36
niebieskie 82
czerwone 29
żółte 110

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 29 gru 2015, 19:47
autor: pien
Znaczniki:

białe - 36
niebieskie - 82
czerwone - 28
żółte - 110

Rozkład kart:

Cywilne (179):
A - 20
I - 53
II - 53
III - 53

Militarne (150):
A - 10
I - 45
II - 50
III - 45

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 29 gru 2015, 20:26
autor: 4ma
coldsoul pisze:Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, czy liczba kart określona na pudełku pokrywa się ze stanem faktycznym? Chyba mam pecha…
Ja niestety też miałem pecha... U mnie brakuje jednej karty militarnej. Mam 149 zamiast 150 i z tego co mi się udało ustalić to brakuje mi jednego z paktów z epoki II - napisałem do Rebela i podobno brakująca karta już do mnie leci listem poleconym więc nie narzekam ;)

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 29 gru 2015, 20:36
autor: coldsoul
Bardzo dziękuję wszystkim, ktorym chcialo sie zagladnac do pudła. No nic, napisalem do Rebela, zobaczymy…

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 29 gru 2015, 21:18
autor: tomuch
Kurczę... gdyby wydawcą był Portal, to już leciałyby gromy i same okrzaczkowane (*&#$%) wypowiedzi...

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 29 gru 2015, 22:19
autor: coldsoul
tomuch pisze:Kurczę... gdyby wydawcą był Portal, to już leciałyby gromy i same okrzaczkowane (*&#$%) wypowiedzi...
Przyznam, ze jestem bardzo zawiedziony, ale wierze, ze wydawnictwo stanie na wysokości zadania, chociaz w Sylwestra pewnie nie zagramy, a byly takie plany. :(

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 29 gru 2015, 22:52
autor: norkbes
Cóż, rebel wysyła brakujące rzeczy a portal drukuje klaryfikacje zasad i materiały pnp

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 30 gru 2015, 01:53
autor: tomuch
norkbes pisze:Cóż, rebel wysyła brakujące rzeczy a portal drukuje klaryfikacje zasad i materiały pnp
Ale w przypadku braków (co ma miejsce w tym przypadku) też zaraz dosyłają. Kto na ten przykład pamięta zamieszanie z brakami w przypadku pierwszej edycji Robinsona? Mnie akurat to nie spotkało, ale przez forum przechodziła burza, że jak to...

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 30 gru 2015, 10:33
autor: andruty
Wkurzyłem się, chyba dla moich współgraczy to zbyt skomplikowana gra, tłumaczenie zasad było drogą przez mękę, cały czas wszyscy rozkojarzeni, gadający o czymś innym. Ale to nie wina gry. Cóż, trzeba będzie sprzedać [emoji14] tak tylko przestrzegam żeby mierzyć siły na zamiary (a raczej na naszych współgraczy)

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 30 gru 2015, 10:43
autor: adikom5777
nie sprzedawaj gry, tylko zmień towarzystwo ;)

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 30 gru 2015, 10:44
autor: vinnichi
Ja nie tłumaczyłem :-) ogarnięcie całości dla nowych graczy, to masakra, najlepiej pokazać do czego służą kostki żółte i białe na planszy gracza i zacząć grę. Zaznacz, że nie gracie na punkty czy zwycięstwo tylko poznajecie grę przez okres epoki "A" i "I". Oczywiście nie ma takiej gry, która podpasuje wszystkim ale być może z całej grupy jeszcze jedna znajdzie się osoba której gra się spodoba, a w 2 osoby już gra się fajnie :-) Nie sprzedawaj tylko próbuj jeszcze raz

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 30 gru 2015, 10:51
autor: adikom5777
nie macie wrażenia, że zmiana sprawdzenia korupcji przed produkcją żywności i surowców znacznie ułatwia grę? Można więcej produkować i ani razu nie stracić surowca. Wystarczy nie chomikować surowców na budynkach produkcyjnych. Oczywiście zmiana mi się podoba, ale jest łatwiej, zwłaszcza dla początkujących.

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 30 gru 2015, 10:53
autor: Veridiana
Czy ja wiem, czy jest łatwiej? Dla równowagi masz mniej znaczników. Nam tam korupcja doskwiera jak zawsze ;)

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 30 gru 2015, 11:06
autor: Nataniel
coldsoul pisze:
tomuch pisze:Kurczę... gdyby wydawcą był Portal, to już leciałyby gromy i same okrzaczkowane (*&#$%) wypowiedzi...
Przyznam, ze jestem bardzo zawiedziony, ale wierze, ze wydawnictwo stanie na wysokości zadania, chociaz w Sylwestra pewnie nie zagramy, a byly takie plany. :(
Nie sądzę, aby brak jednej karty wpływał jakoś mocno na rozgrywkę. Jeżeli to jakaś kluczowa technologia (np. jeden z dwóch Węgli) to jeszcze może to lekko zaburzyć (ale nie zepsuć, jeżeli wszyscy wiedzą, że będzie jeden Węgiel), ale jeżeli to mniej istotna karta (żółta, militarna), to nie ma dużego znaczenia, spokojnie można grać :)

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 30 gru 2015, 11:08
autor: coldsoul
Gdyby to byla jedna karta… ;)

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 30 gru 2015, 11:11
autor: AkitaInu
adikom5777 pisze:nie macie wrażenia, że zmiana sprawdzenia korupcji przed produkcją żywności i surowców znacznie ułatwia grę? Można więcej produkować i ani razu nie stracić surowca. Wystarczy nie chomikować surowców na budynkach produkcyjnych. Oczywiście zmiana mi się podoba, ale jest łatwiej, zwłaszcza dla początkujących.
Zgadzam się, łatwiej policzyć wszystko i "wdrożyć się" w cały cykl produkcyjny :)

Ale z drugiej strony Veridiana ma racje - jest mniej znacznikó i potem rzeczywiście ich brakuje :)

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 30 gru 2015, 11:42
autor: Nataniel
Spis wszystkich kart: https://boardgamegeek.com/filepage/1233 ... -reference (niestety w języku angielskim)
Ułatwi to sprawdzenie, czy mamy wszystkie karty i ew. zidentyfikowanie brakujących.

Re: Cywilizacja: Poprzez wieki

: 30 gru 2015, 12:11
autor: Vandal
adikom5777 pisze:nie macie wrażenia, że zmiana sprawdzenia korupcji przed produkcją żywności i surowców znacznie ułatwia grę? Można więcej produkować i ani razu nie stracić surowca. Wystarczy nie chomikować surowców na budynkach produkcyjnych. Oczywiście zmiana mi się podoba, ale jest łatwiej, zwłaszcza dla początkujących.
Mocno też przyśpiesza grę bo nie trzeba już bawić się w powolne liczenie "jak wydam 7, to 3 kostki odzyskam z cudu, to 3 kostki wyprodukuje i.....i nie ma korupcji!".