(Warszawa) Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

... czyli zloty miłośników planszówek! Tu możesz także umawiać się na granie w Twoim mieście.
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

Autorzy się tym razem przyłożyli do pracy :)

Natomiast nie wiem, czy możliwość odpowiadania w stylu Michała powinna być w ostatecznych zasadach… przy tak małych szansach na pokonanie jego naśladowców ;)
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Awatar użytkownika
Mustafa
Posty: 537
Rejestracja: 31 gru 2007, 12:21
Lokalizacja: Szkocja

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Mustafa »

Gra quizowa= Karol + Stalker

Można by zwiększyć ilość odpowiedzi do 4 lub 5.
Żeby było abcd lub abcde.
Uniknęło by to strategi którą stosowałem. A Michał miałby mniejsze prawdopodobieństwo poprawnego trafienia.
Monsoon Group Rulez

A.J.Mustafa
Awatar użytkownika
MichalStajszczak
Posty: 9475
Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 511 times
Been thanked: 1449 times
Kontakt:

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: MichalStajszczak »

Mustafa pisze:Można by zwiększyć ilość odpowiedzi do 4 lub 5. Żeby było abcd lub abcde.
Obawiam się, że byłoby to dość kłopotliwe. Przy niektórych pytaniach trudno skonstruować więcej niż 3 odpowiedzi, w taki sposób, żeby każda wyglądała na prawdopodobną. Załóżmy, że jest pytanie, na które odpowiedzi były: "lewa ręka", "prawa ręka", "obie ręce". Jak rozszerzyć to na 4 czy 5 możliwości?
Drugi problem, to spowolnienie przebiegu rozgrywki, przy konieczności odczytywania 5 wersji odpowiedzi zamiast trzech.
Mustafa pisze:A Michał miałby mniejsze prawdopodobieństwo poprawnego trafienia.
Oczywiście - nie 33%, tylko 20%. Ale z drugiej strony, gdyby te dodatkowe warianty odpowiedzi nie były ewidentnie absurdalne, tylko brzmiały podobnie do dotychczasowych trzech, to szanse na prawidłową odpowiedź po wysłuchaniu wszystkich możliwości też byłyby mniejsze niż teraz.
Awatar użytkownika
poooq
Posty: 1241
Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Has thanked: 134 times
Been thanked: 61 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: poooq »

Kolejne udane spotkanie.

"Wieża"- szybki pomysł, wymagający jednak powiększenia komponentów: gdy zbudowane są już trzy filary, w układzie: 1, 0, 1, 0, 1 ,0, (mogące utrzymać kolejne piętro) gracz mógłby dołożyć kolejny kafelek bez wypełnienia pustych pól. Złagodziłoby to trochę losowość czarnych kostek (piszę z perspektywy gracza poszkodowanego przez los i nieumiejętność wysłuchania do końca zasad ;) ). Kostkę k6, regulującą miejsca zarazy spróbowałbym zastąpić jakimś prostym, pandemikowym algorytmem.

"Quiz geograficzny"- jest przyjemnie, akcja, kombinowanie, liczenie na fart; Nowa zasada ostatniej karty i wymuszenie ruchu przez gracza prowadzącego OK, dodałbym jednak możliwość wykorzystania zakładu do potrójnego, wymuszonego ruchu: jak ryzyko, to ryzyko. Wątpliwości budzi tylko zakład w turze poprzedzającej zadawanie przez nas pytania: może wprowadzić zamieszanie, przydałoby się to jakoś wygładzić.
Ostatnio zmieniony 27 mar 2014, 13:14 przez poooq, łącznie zmieniany 1 raz.
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Karol Madaj
Posty: 659
Rejestracja: 28 sty 2010, 15:41
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 89 times
Been thanked: 46 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Karol Madaj »

O tak, chyba było ze dwadzieścia osób, w tym sporo debiutantów z nowymi projektami. Jest radość!
poooq pisze:OK, dodałbym jednak możliwość wykorzystania zakładu do potrójnego, wymuszonego ruchu: jak ryzyko, to ryzyko.
Pierwszą partię tak graliśmy i to było fajne. Przesunęli mnie po najgorszej punktowo trasie i na koniec umieścili chyba w USA. To według mnie działa. A zakład w turze poprzedzającej przerabialiśmy w naszej partii i chyba nie było z tym problemu.

Dzięki za testy. Za tydzień zobowiązuje się potestować Wasze gry.
Awatar użytkownika
MichalStajszczak
Posty: 9475
Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 511 times
Been thanked: 1449 times
Kontakt:

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: MichalStajszczak »

poooq pisze:"Quiz geograficzny"- jest przyjemnie, akcja, kombinowanie, liczenie na fart; Nowa zasada ostatniej karty i wymuszenie ruchu
Zgadzam się z tym, że obowiazująca w zeszłym tygodniu zasada "gracz, który dołożył kartę jako ostatni, nie wykonuje ruchu" robiła z tej gry Jungle Speed. Zresztą zastosowana przez mnie w zeszłym tygodniu strategia wynikała właśnie z tej zasady (co z tego, że wiedziałem, jaka jest prawidłowa odpowiedź, jak moja ręka nie nadążała z wykładaniem karty). Zasada, że ostatni nie jedzie gdzie chce, tylko tam, gdzie inni go wyślą jest dobra, bo ten ostatni niewiele traci, a w dodatku jest klimatyczna (można kogoś np. zesłać na Syberie tzn. do Rosji). Oczywiście metoda wyboru karty przed odczytaniem odpowiedzi nadal może być stosowana w przypadku takich pytań, jak to o "zginaczu bananów" :lol:
Grałem jeszcze w CV+. Nie mam przekonania do żadnej z talii dodatków. W naszej partii "wzięło udział" 5 plotek: Ofiara losu, Leń, Pracoholik, Ateista i Oszust podatkowy. Leń i Ateista w zasadzie nie dawały żadnego efektu. Pracoholik szkodził umiarkowanie. Dwie pozostałe szkodziły bardziej i dlatego w trzyosobowej partii był trochę taki ping-pong: jako że jedna osoba kart tych dostać nie mogła, pozostałe dwie co chwila je sobie nawzajem przekazywały.
Druga talia chyba przez pierwszą połowę gry była martwa, więc trudno mieć na jej temat jakąś konkretną opinię. Oczywiście to, że można dzięki kartom z tej talii pozbywać się pecha jest korzystne, ale jak dla mnie ta talia sprawiała wrażenie doczepionej do gry na siłę.
Ja bym sugerował, żeby wprowadzić talię, zawierającą karty, które by zmieniały jakoś punktację u siebie albo innych graczy (negatywna :twisted: interakcja)
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

Rzeczywiście, mieliśmy sporo nowych twarzy i dość dużo projektów w testowaniu — była jeszcze Twierdza testowana na 2 osoby (Piotrze, chętnie zagram, jeśli jeszcze przyniesiesz), Apostołowie, wspomniane Wieża, CV+, Quiz czyli Brazylijczyk oraz debiutancka gra młodych autorów ;)

Dziękujemy Wam wszystkim za cenne uwagi i udział z spotkaniu!
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Awatar użytkownika
avagames
Posty: 21
Rejestracja: 17 lut 2014, 11:00

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: avagames »

"Wieża"- szybki pomysł, wymagający jednak powiększenia komponentów: gdy zbudowane są już trzy filary, w układzie: 1, 0, 1, 0, 1 ,0, (mogące utrzymać kolejne piętro) gracz mógłby dołożyć kolejny kafelek bez wypełnienia pustych pól. Złagodziłoby to trochę losowość czarnych kostek (piszę z perspektywy gracza poszkodowanego przez los i nieumiejętność wysłuchania do końca zasad ;) ). Kostkę k6, regulującą miejsca zarazy spróbowałbym zastąpić jakimś prostym, pandemikowym algorytmem.



komponenty będą większe ale w prototypie raczej nie powiększe, brakuje mi zamienników :(

co do wstawiania kafelków na poziom wierzy to jest fan dla gracza który podczas gry stara się doliczyć punktów

co do kostki K6, zagrałem test z wstawianiem najpierw zarazy na heksy a dopiero potem na wieżę i lepiej działało

jak i ograniczyłem możliwość korzystania przez gracza z budynków specjalnych do dwóch naturę (budynek mag daję dodatkową akcję i dwa budynki specjalne)

gracz będzie w nowej wersji zaczynał z jednym pionkiem w karczmie a nie u tragarza

poziomy wierzy będą miały mniej pól do zabudowy, nie 6 jak było do tej pory tylko od 4-5, co doprowadzi do częstszej zarazy a nie budowy wieży przez czarnego gracza




co do gry qwiz, może wprowadzić zasadę kładzenia ręki z kartą na stole " ręka na rękę (odpadnie wtedy opcja wsuwania kart na spód)

a może wprowadzić pytania w formie "czy xxx nie jest.....a,b,c" czy xxx jest jednym z....a,b,c"


dzięki za test
WojtekR
Posty: 5
Rejestracja: 10 paź 2012, 10:18

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: WojtekR »

Witajcie,

Jesteśmy twórcami gier z Krakowa. Jako, że będziemy jutro w Warszawie, zależałoby nam bardzo, by przyjść do Was i przetestować z Wami na spotkaniu naszą grę i poznać Waszą opinię. Czy jest taka możliwość? Sami oferujemy nasze zaangażowanie w testach gier. :)

Gra AstroJam to gra dla 2 do 4 graczy, która trwa od 15 do 30 minut. Gracze wcielają się w grupę astronautów na stacji kosmicznej, w której muszą wykonywać zadania zlecane im z Ziemi. Gra polega na dobieraniu i kombinowaniu złożeń z kart akcji na ręce, aby wykonywać losowane zadania. Dzięki kartom akcji działa się na planszy stacji kosmicznej (zbudowanej z 4 modułów): przesuwa się swoich astronautów, oraz należących do innych graczy, wysyła się ich w przestrzeń kosmiczną , działa robotami, przesuwa paczki, robi podmianki dostarczając właściwe przedmioty do odpowiednich miejsc aktywnych na planszy.

Pozdrawiam,

Wojtek Rzadek
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

Sami już znacie zasady ;) to dobrze. Oczywiście, że możecie przyjść, spotkania są otwarte dla wszyskich! Serdecznie zapraszamy!
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
WojtekR
Posty: 5
Rejestracja: 10 paź 2012, 10:18

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: WojtekR »

Hej!

Oczywiście. Dziękujemy za informacje i do zobaczenia,
Pozdrawiam,

Wojtek
Awatar użytkownika
avagames
Posty: 21
Rejestracja: 17 lut 2014, 11:00

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: avagames »

ja będę z wieżą, kto się jeszcze zapowiada?
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

Ja jako tester tym razem — ale może Karol przyniesie Brazylijczyka, to będzie w odwodzie, gdyby gry się skończyły.
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Awatar użytkownika
poooq
Posty: 1241
Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Has thanked: 134 times
Been thanked: 61 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: poooq »

Mam być, gdyby i Brazylijczyk nie zaspokoił głodu, służę Orszakiem Bachusa aka Straszna Bieda (...), quasi-logiczną układanką z uszkodzonym opóźnionym niedopracowanym systemem punktowania ;)
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Awatar użytkownika
najata
Posty: 308
Rejestracja: 21 sie 2012, 11:36
Lokalizacja: Warszawa (Jelonki)
Has thanked: 99 times
Been thanked: 16 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: najata »

WojtekR, stalker mówiąc:
stalker pisze:Sami już znacie zasady ;) to dobrze.
nawiązał do sytuacji sprzed kilku tygodni, gdy Pewni Dwaj Autorzy ;) wyjęli Pewien Prototyp ... i okazało się, że zapomnieli, jakie zasady ustalili przy poprzednim testowaniu, a jakie zamierzali zmodyfikować i przetestować. Taki wewnętrzny żart - a przynajmniej tak ja go odebrałam :)

Dla odmiany dziś mnie nie będzie, ale od przyszłego tygodnia już powinnam zjawiać się bardziej regularnie.

I ciągle myślę o plotkach w CV+, bo podoba mi się mechanizm, a poprzednie zestawy - mimo przepakowanego psa ogrodnika - wydawały się działać. Może dlatego, że wtedy nie były ograniczone ilościowo, tylko na stole wylądowały wszystkie naraz...
A może by tak zrobić więcej plotek w stylu Oszusta podatkowego, a mniej modyfikujących zasady? Interakcja byłaby, bo pozwalałaby podkradać, natomiast zamieszanie wprowadzałyby mniejsze, bo nie trzeba byłoby w swoim ruchu pamiętać o mnogości nowych utrudnień.

Karty losu przez pół gry faktycznie nie schodziły (gdyby ułożyły się inaczej, zaczęłyby schodzić wcześniej), ale motywacja w postaci odpowiedniego celu była wystarczająca, żeby sprawa jednak się ruszyła. Tu bym wiele nie zmieniała i wolę chyba jednak, aby one leżały, niż aby w pierwszej połowie gry się przewinęły/zmarnowały i potem ich nie było.
Eternal Newbie :D
Mój stan posiadania na BGG
Awatar użytkownika
Jan Madejski
Posty: 736
Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:08
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 14 times
Been thanked: 61 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Jan Madejski »

Będę dziś, ale zapomniałem wziąć prototypów, więc cały czas tylko testuję.
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

najata pisze:WojtekR, stalker mówiąc:
stalker pisze:Sami już znacie zasady ;) to dobrze.
nawiązał do sytuacji sprzed kilku tygodni, gdy Pewni Dwaj Autorzy ;) wyjęli Pewien Prototyp ... i okazało się, że zapomnieli, jakie zasady ustalili przy poprzednim testowaniu, a jakie zamierzali zmodyfikować i przetestować. Taki wewnętrzny żart - a przynajmniej tak ja go odebrałam :)
Chodziło mi o zasady działania Monsoona… ale w sumie… Pewni Dwaj Autorzy…

Obrazek
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Awatar użytkownika
pingus
Posty: 755
Rejestracja: 25 lut 2008, 18:50
Has thanked: 74 times
Been thanked: 112 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: pingus »

Mnie znowu powstrzymała praca nad magisterką, postaram się w końcu nadrobić w przyszłym tygodniu, raczej tylko jako tester.
Karol Madaj
Posty: 659
Rejestracja: 28 sty 2010, 15:41
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 89 times
Been thanked: 46 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Karol Madaj »

Grałem w CV z dodatkiem, Filip pytał o nowe cele i przyszedł mi do głowy pomysł na cel "Wesołe jest życie staruszka". Kto zbierze najwiecej kart ze starości. Chyba tylko te karty można ogarnąć i w razie czego kupić coś gorszego/tańszego, ale realizować cel.

Co do plotek, to sugerowałem kartę przewijającą talię. To może być dobranie do puli na stole nowej karty ze stosu, albo w wariancie bardziej gamerskiim coś jak search w Rejsie czyli np. ciągnę karty z talii do wylosowania pierwszej karty wiedzy, a potem wszystkie pozostałe karty tasuję :)
Awatar użytkownika
avagames
Posty: 21
Rejestracja: 17 lut 2014, 11:00

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: avagames »

było nas sporo :)
i fajnie

ja niestety wpadłem tylkoz wieżą na chwilę

co do wieży - zostałem pogrążąny przez zarazę :(

dopracowanie balansu cen i możliwości nie jest problemem ale zasadza zarazy aby narastała wolniej mnie dobija (noc z glowy)

propozycje są dwie:
- aby robotnik w przepełnionym sektorze posiadał opcję zarażonego np. po wstawieniu jest zdrowy i pracuje ale jak inni gracze dojdą do sektora np pięciu na sektor przy czterech graczach w kolejnej kolejce gracza jego pionek jest przekręcany na stronę chorego i może (wyleczyć, wybudować filar i stracić pracownika "chyba że idzie na wykończeniówkę na wieżę", udać się na targowisko z pracownikiem i spieniężyć towar)
- dostosować ilość czarnych znacznikówna jakie mogą być postawione na polu do ilości graczy

zamiast tragarza może wprowadzę uzdrowiciela będzie on mógł leczyć zarażone sektory

to tyle, dzięki za testy
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

Sporo nas było, dużo nowych twarzy, goście, gwar, zabawa. Trzy stoliczki bawiły się świetnie. Grano w zapowiadany AstroJam, wspominaną Wieżę i dodatek do CV i jeszcze kilka innych gier, które widziałem tylko z boku. Brazylijczyka nie trzeba było wyciągać :)
Karol Madaj pisze:Grałem w CV z dodatkiem, Filip pytał o nowe cele i przyszedł mi do głowy pomysł na cel "Wesołe jest życie staruszka". (…)
Co do plotek, to sugerowałem kartę przewijającą talię. (…)
Wesołe życie staruszka — zastanawiam się, na ile da się to jednak zrobić… Natomiast przewijane talii to chyba pomysł. Zawsze można by coś odzyskać, wyciągnąć, co nam pasuje do strategii itp.

Wszystkie zastrzeżenia do dodatku zgłosiłem zaraz po partyjce, a wrażenie pozostało po nim średnie — poza większym bałaganem jakoś bardzo dużo dla mnie nie wniósł. Negatywne karty mnie zmęczyły (wiadomo, marudzę, bo byłem ostatni :P ), natomiast brakowało mi rzeczy na plus — w sumie skorzystałem tylko z dwóch: Turlaj 4x oraz weź pracę z kart odrzuconych.

Liczę, że gdyby dodać przewijanie talii itp. fajne rzeczy i trochę ułatwić przerzucanie minusów do innych graczy (usunąć warunki ochronne), o czym rozmawialiśmy na spotkaniu, to może nadal rewolucyjnie nie będzie, ale przynajmniej będzie się grało przyjemniej :)

Dziękujemy wszystkim za udział w naszym spotkaniu!
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Awatar użytkownika
najata
Posty: 308
Rejestracja: 21 sie 2012, 11:36
Lokalizacja: Warszawa (Jelonki)
Has thanked: 99 times
Been thanked: 16 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: najata »

stalker pisze:Natomiast przewijane talii to chyba pomysł. Zawsze można by coś odzyskać, wyciągnąć, co nam pasuje do strategii itp.
Ale czy przewijanie talii nie jest znowu zasadą a) komplikującą stan gry (tj. "kolejna podzasada, o której trzeba pamiętać"), b) zwiększającą downtime? Bo poprzednim razem takie były dwa podstawowe zażalenia testerów.

A mnie pandemic wciągnął niemożebnie i dziś jednak (dla odmiany :P) znów się nie zjawię.
Eternal Newbie :D
Mój stan posiadania na BGG
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

Był downtime i tak, łamany na chaos ;) przewijanie to nie jest zasada, o której muszę pamiętać na co dzień w trakcie ruchu. Pojawia się tylko w sytuacji "mam kartę która przewija, muszę wiedzieć jak działa".

Jest ktoś dzisiaj? ;)
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Awatar użytkownika
Jan Madejski
Posty: 736
Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:08
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 14 times
Been thanked: 61 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Jan Madejski »

Ja nie jestem.
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

Cisza na morzu… to pewnie dlatego, że bałwanów było mało na spotkaniu.
W ogóle było jakoś tak kameralnie i zupełnie nie jak zawsze. Jeden stoliczek, jedna czy dwie gry na krzyż i tyle. Bida!
Czyżby klątwa meczu? :)

Przybywajcie za tydzień!
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
ODPOWIEDZ