Odświeżam wątek
Zdjęcia zamieszczę później (muszę się dowiedzieć jak
).
Była u nas duża burza mózgów. Gra po wielu przeróbkach zawiera:
Bilety: 10 biletów na długie trasy o wartości 19-21; 55 na trasy krótkie o wartości 5-12.
Układając połączenia na mapie, kolory tras bazowaliśmy na proporcjach z TtR Europa i wagonów potrzeba 60.
3 karty startowe : każdy gracz otrzymuje trzy karty, które raz w ciągu gry wykorzystuje do swojej akcji:
1. „Warsz wita Was” : do wybudowania trasy składającej się z pięciu wagonów wykorzystujesz o jeden wagon mniej , w tym wypadku 4.
2. "Rewolucja na kolei" : jedną kartę z ręki możesz zamienić na 2 karty ze stosu kart odrzuconych.
3. „Wagon piętrowy gratis” ciągniesz 1 kartę wagonu lub bilet.
Karty wydarzeń; karta jest odkrywana co trzecią rundę i jej efekt jest na tę jedną turę (są dwie karty które działają wyjątkowo na dwie rundy). Kart jest 26, na koniec gry zawsze pozostaną nieużyte karty. Przykładowe karty:
· "wagony bez nadzoru" - gracz może budować trasę bez użycia lokomotyw ;
· "Fundusze z Unii Europejskiej" - remonty w czterech miastach i do tych miast nie można budować ;
· "Urodziny Intercity" - każdy gracz ciągnie jeden bilet, może go zatrzymać lub odrzucić ;
· "Awaria e-pkp" każdy gracz ciągnie kartę wagonów od sąsiada z lewej strony;
· "Wichury w Polsce" wichury zerwały trakcje, każdy gracz usuwa wagony z wybranej trasy;
· "wakacyjna promocja" wszystkie trasy są traktowane jakby były szarego koloru;
· "karta wiernego pasażera" na koniec gry premia za zrealizowanie wszystkich biletów (minimum 5) +5 punktów
Scott - pozwoliliśmy sobie bazować na Twojej mapie i biletach i trochę je zmodyfikowaliśmy
.
Ta gra zawiera zapewne dużo niedociągnięć ale jest to wersja na użytek domowy, a karty wydarzeń wprowadzają sporo emocji i fanu:-).