Strona 3 z 68

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 19 sie 2014, 09:14
autor: Rocy7
Poniewaz Descenta w koncu nie kupilem a lubie klimat Star Wars chyba sie skusze. Znajac zycie jednak na wersje PL sobie poczekam, wiec sporo tlumaczenia przede mna.

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 19 sie 2014, 11:01
autor: rastula
dla sprawiedliwości trzeba powiedziec , że figurki z 1 ed . descent są raczej słabszej jakości niż te w drugiej...

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 19 sie 2014, 11:38
autor: Pierzasty
rastula pisze:dla sprawiedliwości trzeba powiedziec , że figurki z 1 ed . descent są raczej słabszej jakości niż te w drugiej...
Kwestia bardzo dyskusyjna. Pierwsze mają prosty design. Ile się nakląłem malując te z drugiej edycji to już nie będę mówił (od ch*** :mrgreen: ). Są strasznie udziwnione, poza tym od razu złożone co strasznie utrudnia dotarcie pędzlem gdzie trzeba. Duże bloby kleju i ponadmilimetrowej szerokości szpary? Są. 4 linie podziału formy na nodze zombiaka? Są. Całą figurka na jednej nodze, przez co non-stop się wygina? Czemu nie. Poza tym nie są wolne od wad typu super-płaska rzeźba.

No dobra, mają jedną przewagę. Nie śmierdzą. Te z 1ed musiałem wrzucić na noc do detergentu, żeby się nadawały do malowania :lol:

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 26 wrz 2014, 14:51
autor: Epyon
Tom Vasel grał i się podjarał. ;)

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 26 wrz 2014, 15:27
autor: Pierzasty
Tom Vasel to się podjara nawet jak dostanie gumową piłeczkę :lol:

A bardziej serio: słyszałem coś o ulepszeniu zasad LOS w stosunku do Descenta 2ed - podobno można np. strzelać zza osłony samemu nie będąc widzianym, itp. Wiadomo coś konkretnego? Chętnie bym spatchował sobie D2.

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 26 wrz 2014, 15:46
autor: farmer
Z tego co kojarzę, LOS prowadzimy...
OD 1 narożnika patrzącego
DO 2-uch narożników celu

Dzięki temu, będąc za rogiem
widzimy gościa w korytarzu, ale gość w korytarzu nas nie widzi.
Changes in Imperial Assault comparing to Descent:

- no Overlord deck
- Threat is back and a round counter is added
- Threat is the mechanic for reinforcements, the Overlord need to have the same value of threat as the cost of a monster he want's to summon. Each enemy group has now a threat cost that must be paid by the Overlord to put that group back on the map. The same goes for really big big/hard enemies for example Darth Vader has a threat cost of 18 and a Stromtrooper just 6
- no X on the attack dice, so no miss
- on the defense dice are symbols that cancel surge and one symbol dodge that cancels all damage
- LoS rules are better because now You need to trace two lines from one corner to two corners of the target space, the line must be strait an can’t pass through blacked squares (in Descent You needed only one such line to say that You see the target)
- a player can use only 2 strain (stamina) for extra movement
- there are only 3 skills (in Descent there are 4: Knowledge, Might, Willpower, Awareness) and the test are now made with attack dice
- Endurance is the new healing/rest mechanic. You can use Rest action to get back Strain (in Descent Stamina) equal to your Endurance, each point above heals 1 point of Health
- scaling and balance is now done by giving players more activations. So if the Overlord has more enemy groups then heroes the heroes get to activate more times
- there is no Overlord turn and then Heroes turn. The Heroes get to activate one hero and then Overlord activates one of him monster groups, then another hero activates and once again the Overlord one monster group, and so on until all heroes activate. After that the a game round ends. Still at the activation You can do 2 actions similar to D2e
- at the beginning of each round the Overlord moves the turn dial and get Threat (also on a dial)
- each Hero has his abilities listed on his Hero sheet, on the other side is a wounded Hero
- each time a Hero get’s KO he changes his hero sheet to the wounded site (it has one less ability). If a Hero is KO for the second time he is removed from the mission and can come back in another one.
- Heroes win quests by completing mission objectives, Overlord wins by removing all Heroes from the mission (maybe also has some objectives - I do not know)
- there are no archetypes but every Hero has his own class and a deck of advances
- each Hero has his own personal mission that can be added to every campaign and by completing it he get a personal special item
- items in search deck have now credit value and cannot be traded with other Heroes
- all about the missions knows only the Overlord. He knows what is behind what door and what awaits the Heroes on every map. Heroes only know what objective to complete.
- there are two modes of play campaign (one shot missions) or skirmish where two players will build their group and take an objective card to fulfill
- each fraction in the game, so also each figure, has a special skirmish card with stats and cost of taking into a group. You build your team by gathering units that you want from one fraction (in core set there are: Rebels, Imperial and Scums/Bounty Hunters) using the amount of points that you have. For example before the game you say that every player has 50 points and base on that he spends them to build a team for skirmish. Also every team has a customisable tactic deck
- there will be Ally and Villain packs similar to Descent’s Lieutenants but You will get a figure, a mission that can be added to every campaign, a card for skirmish game and a special mission objective for skirmish
- there will be also campaigns boxes, the model of publishing will be similar to Descent

Do You all think that some of those rules changes can be used in Descent via house rules? [...]

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 26 wrz 2014, 16:19
autor: dewodaa
Już przed zagraniem był podjarany ;). Osobiście, najwięcej nadziei upatruję w nowym trybie skirmish, który zrobi z IA trochę bitewniaka? Kampania będzie na pewno super (jeśli chodzi o Descenta to nie widzę powodu kupowania tej gry dla samych pojedynczych questów), ale ten nowy tryb... może gra będzie się nadawać nie tylko dla maniaków SW i/lub Descenta?

Edit: no i w końcu brak x na kości ataku (często go wyrzucam...). Delikatny ruch - przesunięcie usunięcia ataku do kości obrony - a ileż więcej frajdy daje (pewnie sporo radości da uniknięcie jakiegoś potężnego ataku ;) )

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 26 wrz 2014, 20:19
autor: rastula
pierdu , pierdu ;)

i tak kupię...

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 26 wrz 2014, 20:32
autor: Hiu
przenioslem
Spoiler:

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 26 wrz 2014, 20:48
autor: beerbear87
Hiu pisze:http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... ?eidn=5084

Czytamy: Command Your Fleet to Victory

Odrobine informacji o mechanicze i wyborze rozkazow - oraz grafika - ktora bardzo mi sie podoba - glownie dlatego, ze nie widzialem gwiezdnego niszczyciela strzelajacego rakietami :)

smacznego.
Chyba nie ten temat :P

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 26 wrz 2014, 22:37
autor: Chaaber
IA to gra, która prawdopodobnie zniszczy mój budżet jak nic innego na świecie. Lubię Descenta, ale przeniesienie tego do uniwersum SW przyprawia mnie o delikatne palpitację. Po prostu Must have, do tego dodanie symbolu miss na kostce obrony, także sporo może zmienić. Wprowadzenie uników mówiąc wprost. Już nie mogę się doczekać na własny oddział szturmowców w rozgrywce typu skirmish! ^^

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 26 wrz 2014, 23:49
autor: Pasza26
Gierka jesli sie nie mylę 1vs 1 i tu trochę kuleje. Descent dawał mnóstwo frajdy dzięki temu że jako Mroczny Przedwieczny mogłem krzywdzić 3 kumpli naraz a nie tylko 1 ;)

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 27 wrz 2014, 07:01
autor: dewodaa
Pasza26 pisze:Gierka jesli sie nie mylę 1vs 1 i tu trochę kuleje. Descent dawał mnóstwo frajdy dzięki temu że jako Mroczny Przedwieczny mogłem krzywdzić 3 kumpli naraz a nie tylko 1 ;)
zwykły tryb kampanii będzie taki sam jak w Descencie jeśli chodzi o liczbę graczy. To skirmish będzie jedna strona vs 2. strona (czyli domyślnie 1na1 ale nic nie będzie pewnie stało ns przeszkodzie zagrać np. 2na2 czy 4na4...)
Imho to super multi w skirmishu trochę doklejane na siłę (jak w WotRze)

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 12 paź 2014, 09:13
autor: Luboy
Mam chrapkę na Descenta, a tu taka niespodzianka, i to w świecie SW. Tyle że nie wiadomo ile trzeba będzie czekać, nie mówiąc już o dodatkach. Poza tym o ile mi SW pasuje, to nie wiem czy innym graczom nie lepiej będzie w klimatach fantasy. Hmmmm...

Wysłane z mojego ST23i przy użyciu Tapatalka

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 12 paź 2014, 09:55
autor: Aduanath
Luboy pisze:Mam chrapkę na Descenta, a tu taka niespodzianka, i to w świecie SW. Tyle że nie wiadomo ile trzeba będzie czekać, nie mówiąc już o dodatkach. Poza tym o ile mi SW pasuje, to nie wiem czy innym graczom nie lepiej będzie w klimatach fantasy. Hmmmm...
Rozumiem Twój tok myślenia, ale powiem, jak ja na to patrzę. Descent w sumie gdzieśtam się zawsze przewijał, ale w grupie gier w pierwszej kolejności do kupienia nigdy nie był (za tę cenę jest Posiadłość Szaleństwa chociażby, która na liście jest wyżej). Teraz pojawia się zapowiedź Imperial Assault i tak: Mąż temat lubi, ja mam świadomość tego, że jeśli w podstawce do Descenta były jakieś niedociągnięcia, które potem się z dodatkami zmieniły, to jest szansa na to, że w IA będzie to od razu poprawione, a nie w którymśtam dodatku, że nie będzie to idealna kalka Descenta, a Descent w wersji minimalnie poprawionej/ulepszonej (nie wiem, czy naprawiać coś trzeba - nigdy nie grałam, teoretyzuję tylko ;) ). Biorąc to pod uwagę, nie zapominając o tym, że Mąż chce Star Wars, to temat mnie nie odrzuca, mogę grać w IA ;) Chociaż fakt, Descent ma bardziej uniwersalny temat (chociaż różnica w tematyce nie jest tak duża, jak np. Talisman i Relic)
:)

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 12 paź 2014, 11:43
autor: Ezekiel
To u mnie jest tak, że od jakieś czasu przymierzam się do Descenta i prawdopodobnie w końcu się skuszę :) Klimatu ST nie trawię w ogóle i choć np. w X-Winga zagram, to czegoś przygodowego w tym klimacie to chyba bym nie zniósł. Ale ponieważ w założeniu jakieś niedociągnięcia Descenta mają być tu poprawione, to zastanawiam się na ile zasady się będą pokrywać, żeby można było te poprawki przenieść do Descenta :)

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 12 paź 2014, 12:01
autor: Aduanath
Ezekiel pisze:To u mnie jest tak, że od jakieś czasu przymierzam się do Descenta i prawdopodobnie w końcu się skuszę :) Klimatu ST nie trawię w ogóle i choć np. w X-Winga zagram, to czegoś przygodowego w tym klimacie to chyba bym nie zniósł. Ale ponieważ w założeniu jakieś niedociągnięcia Descenta mają być tu poprawione, to zastanawiam się na ile zasady się będą pokrywać, żeby można było te poprawki przenieść do Descenta :)
Jest duże prawdopodobieństwo, że te poprawki są dodatkach do Descenta uwzględnione ;)

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 12 paź 2014, 12:16
autor: Maxxx76
Klimat ST? Swar Tars?:-):-)

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 12 paź 2014, 12:24
autor: Aduanath
Maxxx76 pisze:Klimat ST? Swar Tars?:-):-)
Chyba o Star Treka chodziło ;)

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 12 paź 2014, 19:41
autor: Ezekiel
Jednak o SW, głupia literówka :mrgreen: Chociaż ST też nie trawię, chyba jakiś uraz z dzieciństwa :P

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 13 paź 2014, 22:55
autor: Karit

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 13 paź 2014, 23:03
autor: Dasti
Karit pisze:Zaczyna sie ssanko kasy ;)
http://fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=5118

Obrazek

Re: Star Wars: Imperial Assault

: 13 paź 2014, 23:25
autor: Hiu
od razu 3 frakcje. milo...
swoja droga - licze na to, ze nie trzeba bedzie tak cykac po sztuce - tylko, ze ukaze sie tez duzy dodatek z czyms wiecej niz tylko figurki i budowanie armii w nieskonczonosc...
Jezeli tak bedzie - to chyba jednak licencja odrobinke FFG ograniczyla :)
ale dojonko i tak bedzie :)

Re: Odp: Star Wars: Imperial Assault

: 13 paź 2014, 23:40
autor: kaszkiet
Jest gdzieś informacja ile takie dodatki będą kosztować?

Re: Odp: Star Wars: Imperial Assault

: 14 paź 2014, 00:07
autor: Wintermute
kaszkiet pisze:Jest gdzieś informacja ile takie dodatki będą kosztować?
Jedyne 19.95 martwych prezydentow.