Re: Zakładamy wydawnictwo gier planszowych ?
: 09 cze 2020, 07:39
Dodam tylko, że będzie mi potrzebne wydawnictwo pod koniec roku
Więc kto wie, moze w grudniu będziemy uzgadniać warunki ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Fascynaci planszówek - łączcie się!
https://www.gry-planszowe.pl/
Wow....fajne to było i właśnie to "spróbowanie" mnie najbrardziej kręci. Kiedyś oglądałem taki fajny vlog jak koleś chciał nakręcić swój krótki film. 5lat zdobywał wiedze teoretyczną, miał extra sprzęt, wiedział wszystko how know ale zabrałko mu tego kopa "no to robię..." i tracił kolejne lata na wiedze bo uważał że jeszcze nie wie wszystkiego. Ostatecznie nie wystartował z niczym a mógł wystartować już lata temu.Yuri pisze: ↑09 cze 2020, 06:46 Od 2013 roku mam m.in. stolarnie. Dziala, przynosi fajny zysk, wklad pracy obecnie z mojej strony jest minimalny. Do tego dazylem. Wszyscy pukali sie w glowe jak mozna zamienic prace pod krawatem na robienie replik skrzynek na mozdzierze np. Jak ja zakladalem nie odroznialem pilarki od frezarki, a brzozy od buka. Brzozy od buka nadal nie odrozniam, ale mam ludzi ktorzy umieja
Nie lam sie, do odwaznych swiat nalezy. Pewnie, ze moze Ci sie nie udac, ale czy nie sama Przygoda jest wazniejsza? Zlapiesz doswiadczenie, inaczej spojrzysz na temat wl. Dzialalnosci rowniez. Jak nie jestes upierdliwym mrukiem to moze poznasz kogos i wspolnie cos wymyslicie? Cos na co bys sam nie wpadl? A moze po prostu stwierdzisz, ze to jednak nie dla Ciebie i wrocisz dzielnie na etat ze spokojnym sercem, wiedzac ze "sprobowlem"? To tez bardzo duzo, uwierz![]()
Powodzenia cokolwiek wybierzesz, ale niech bedzie to decyzja Twoja.
Coś więcej? Podziel się swoimi planami może będą to bardzo przydatne informacje.
Zaczynać od zero można, jasne. Musisz sobie jednak zdawać sprawę z różnić w pokazywanych za przykład sytuacji.BOLLO pisze: ↑09 cze 2020, 11:13Wow....fajne to było i właśnie to "spróbowanie" mnie najbrardziej kręci. Kiedyś oglądałem taki fajny vlog jak koleś chciał nakręcić swój krótki film. 5lat zdobywał wiedze teoretyczną, miał extra sprzęt, wiedział wszystko how know ale zabrałko mu tego kopa "no to robię..." i tracił kolejne lata na wiedze bo uważał że jeszcze nie wie wszystkiego. Ostatecznie nie wystartował z niczym a mógł wystartować już lata temu.
Kolejny przeciwny przykład jaki przychodzi mi do głowy to Piotrek z GTTV. Nie miał pojęcia co i jak i robił wszystko jak potrafił. Aktualnie największy kanał w PL.
No to może pochwalisz się już teraz? Załóż temat w odpowiednim dziale i zobaczymy co tam Kolega ciekawego wymyślił. Może szanowni forumowicze coś podpowiedzą, doradzą...albo podetną skrzydełka
No dalej, o czym tam rozmawiacie. Powiedz na głos, wszyscy się pośmiejemy.
Czy jakaś twoja gra już ujrzała świato dzienne? Ktoś ją wydał? jak wyglądał proces od powstania do wydania?autopaga pisze: ↑17 lut 2021, 13:06 Myślę że warto prześledzić historię Adama Kwapińskiego, jeżeli ktoś chce projektować gry to nie chce ich wydawać. Ja siedzę nad projektami gier euro dłuuugi czas, brakuje mi kogoś do współpracy koncepcyjnej, po warsztatach na laboratorium gier widzę ewidentne plusy pracy grupie, myślę że duet byłby najbardziej efektywny w moim przypadku. Środki do inwestowania mam, tylko poprzeczka poziomu gier jaka mnie interesuje jest na tyle wysoka że obawiam się że sam jej nie przeskoczę, efekt uboczny poznania 600 tytułów.
Grafiki moze ogarnac moj brat. Ale to juz kontakt na PW