18 rozgrywek w 14 tytułów w tym 10 nowości.
Miesiąc naprawdę porządnie wypełniony nowościami, w końcu udało się ustalić dzień w tygodniu kiedy gramy i teraz jest już łatwiej zgrać ekipę.
Nowości na plus:
Quadropolis - gra ma dla mnie 2 oblicza, zupełnie inna rozgrywka w 2 osoby (szybka, zawsze coś dobrego zostanie), inna w 4 (ciasno, ciężko zrealizować wszystkie plany). Niezależenie jednak od tego w ile gram osób, gra jest naprawdę dobra. Zdecydowanie bardziej podoba mi się tez wariant expert.
The Bloody Inn - tematyka zatrważająca ale mechanika jak najbardziej się sprawdza.
Hawaii - graficznie mogłoby być zdecydowanie lepiej. chyba własnie przez to długo nie miałem ochotę grać, ale jak już raz zagraliśmy to bardzo nam się spodobało. Do tego fajny system losowości który daje sporą regrywalność.
Nowości neutralne
Artus - na 4 graczy panował niestety chaos, ciężko było coś przewidzieć. Myślę ze to dobra gra dla 2, max 3 osób.
Goblins, Inc. - Dziwne zasady na 4 graczy, mysle zę to zdecydowanie gra dla 2 osób. Było zabawnie, wszystko się rozwala. Luźne do piwa.
La Granja - za dużo wszystkiego. Dam jeszcze szanse, ale coś nie daje mi spokoju, dla tego nie uważam tego za super nowość.
Panamax - byłem, widziałem - kanał super. Gra naprawdę dobrze oddaje realia - handel, kupowanie i sprzedaż akcji, jednak kołderka wydaje się trochę za krótka. Ciężka gra której chciałbym dać szansę ale trochę szkoda mi czasu.
Pandemic - super spoko, ale skąd ten szał na bgg? Może Legacy u kumpla mi to wyjasni
Tokaido - bardzo przyjemne, ale nic po za tym. Zastanawiać się czy w tej grze istnieje jakaś zwycięska taktyka czy zawsze ostatni rusza się tylko trochę o przodu...
Welcome to the Dungeon - fajny pomysł, dobry filerek, ale na więcej niż 2 graczy zaczyna się robić dosyć nieprzewidywalny.
Powrót - Robinson Crusoe AotCI - kolejny rozbitek zarażony grą i chce grać w kolejne scenariusze
Gra miesiąca - Quadropolis - gra która podoba się narzeczonej to gra która i mi się mega podoba , ciekawe jak z regrywalnością (?)
Podsumowanie miesiąca - MARZEC 2016
- Trolliszcze
- Posty: 4784
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 1040 times
Re: Podsumowanie miesiąca - MARZEC 2016
44 rozgrywki w 24 tytuły. Najwięcej partii (8): Terra Mystica, szok i niedowierzanie! Genialna gra, wsiąkłem kompletnie.
Tylko jedna nowość, ale za to jaka: Tajniacy. Niech za recenzję posłuży fakt, że jest to pierwsze party game, jakiemu dałem na BGG 10. Spełnia główne kryterium: zagram zawsze i wszędzie, najlepiej trzydzieści osiem razy z rzędu. Sprawdziła się dotąd w każdej grupie testowej. Prawdziwa perełka!
Poza tym wiele fajnych mózgożerów, choć niestety tylko po razie: Badacze głębin, Tzolkin z dodatkiem, Wojna nardoów, Trickerion, Marco Polo... Plan na kwiecień: zagrać wreszcie w oczekujące w kolejce gry wojenne.
Tylko jedna nowość, ale za to jaka: Tajniacy. Niech za recenzję posłuży fakt, że jest to pierwsze party game, jakiemu dałem na BGG 10. Spełnia główne kryterium: zagram zawsze i wszędzie, najlepiej trzydzieści osiem razy z rzędu. Sprawdziła się dotąd w każdej grupie testowej. Prawdziwa perełka!
Poza tym wiele fajnych mózgożerów, choć niestety tylko po razie: Badacze głębin, Tzolkin z dodatkiem, Wojna nardoów, Trickerion, Marco Polo... Plan na kwiecień: zagrać wreszcie w oczekujące w kolejce gry wojenne.
- 7koliberek9
- Posty: 283
- Rejestracja: 03 lip 2011, 14:23
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 12 times
Re: Podsumowanie miesiąca - MARZEC 2016
25 partii w 7 tytułów
Nowości: Elizjum, Grand Austria Hotel, Poprzez Wieki
Najwięcej partii: Elizjum
Powrót: Biblios
Gra miesiąca: Grand Austria Hotel
Nowości: Elizjum, Grand Austria Hotel, Poprzez Wieki
Najwięcej partii: Elizjum
Powrót: Biblios
Gra miesiąca: Grand Austria Hotel