Z tym, że Master Burglar pozwala usunąć tylko i wyłącznie kartę Burgle, czyli jedną ze startowych. Przynajmniej w oryginalnej wersji, polskiej nie widziałem na oczy.rastula pisze: ↑25 lis 2018, 20:18 tak jak mistrz złodziei, który nakazuje ci usunąć kartę z ręki ,obszaru gry lub stosu kart odrzuconych - jak masz "potknięcie" to super, ale jak trafią się same sztosy to nie fajnie. Swoją drogą czy "Mistrz złodziei" może usunąć samego siebie ( chyba tak - w końcu po aktywowaniu jest w "obszarze gry)...
Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka - pytania i wątpliwości
- mat_eyo
- Posty: 5670
- Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
- Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
- Has thanked: 865 times
- Been thanked: 1361 times
- Kontakt:
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
- rastula
- Posty: 10023
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1276 times
- Been thanked: 1311 times
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
mat_eyo pisze: ↑26 lis 2018, 09:25Z tym, że Master Burglar pozwala usunąć tylko i wyłącznie kartę Burgle, czyli jedną ze startowych. Przynajmniej w oryginalnej wersji, polskiej nie widziałem na oczy.rastula pisze: ↑25 lis 2018, 20:18 tak jak mistrz złodziei, który nakazuje ci usunąć kartę z ręki ,obszaru gry lub stosu kart odrzuconych - jak masz "potknięcie" to super, ale jak trafią się same sztosy to nie fajnie. Swoją drogą czy "Mistrz złodziei" może usunąć samego siebie ( chyba tak - w końcu po aktywowaniu jest w "obszarze gry)...
no aż zgłupiałem - faktycznie tak jest w wersji angielskiej... nie mam dostępu do kart do czwartku...ale wydawało mi się, że w PL jest "kartę" - ktoś sprawdzi tekst?
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
Sprawdziłem. Mistrz złodziei usuwa kartę włamu z swojego obszaru gry lub kart odrzuconych.
- rastula
- Posty: 10023
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1276 times
- Been thanked: 1311 times
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
khe khe - jestem analfabet(ą) i alf(ą) - dzięki za zwrócenie uwagi ...
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
Czy można cofać się dzięki "bucikom"?
np.Mam trzy buciki wchodzę na sąsiednią lokację, biorę skarb " ? " cofam się na pole z którego przyszedłem, i wracam ponownie po drugi bonus " ? " , lub wchodzę do lokacji gdzie aby z niej wyjść potrzebujemy kluczyka (którego nie posiadamy) więc cofamy się do poprzedniej lokacji i idziemy dalej.
Wątpliwości pojawiły się w odniesieniu do obowiązkowym wykonaniu wszystkich możliwych ruchów.
Według mnie można się cofać, ale....
np.Mam trzy buciki wchodzę na sąsiednią lokację, biorę skarb " ? " cofam się na pole z którego przyszedłem, i wracam ponownie po drugi bonus " ? " , lub wchodzę do lokacji gdzie aby z niej wyjść potrzebujemy kluczyka (którego nie posiadamy) więc cofamy się do poprzedniej lokacji i idziemy dalej.
Wątpliwości pojawiły się w odniesieniu do obowiązkowym wykonaniu wszystkich możliwych ruchów.
Według mnie można się cofać, ale....
- Gromb
- Posty: 2888
- Rejestracja: 08 paź 2015, 19:09
- Lokalizacja: Katowice
- Has thanked: 875 times
- Been thanked: 384 times
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
Korytarze mają strzałki (ogry mają warstwy ) jeżeli to nie kryształowa komnata, to chodzisz do woli jeżeli możesz. Nie masz kluczyka by wyjść, sorry amigo musisz se go naruchać. Nie możesz chodzić pod prąd.
The Corps Is Mother, the Corps Is Father
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
Chodzi o cofanie się w jednej turze gracza, a nie "łamanie reguł" chodzenia pod prąd lub bez klucza czy nie zatrzymywania się w kryształowej komnacie (jeśli oczywiście nie osiadam karty która na to pozwala)
- Leser
- Posty: 1784
- Rejestracja: 22 lut 2009, 23:38
- Lokalizacja: pod - Warszawa
- Has thanked: 589 times
- Been thanked: 1545 times
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
Krótko: możesz =)
I rozjarzam się na mgnienie w uśmiechu z tych, co to trzeba mieć ten polor we krwi, żeby zmieścić bez pośpiechu pozdrowienie mimo energicznego pośpiechu przecież.
- RUNner
- Posty: 4255
- Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
- Has thanked: 640 times
- Been thanked: 1106 times
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
Teleportacja pozwala przemieścić się do dowolnej komnaty połączonej korytarzem, czy tylko do sąsiedniej?
Pomalowane figurki na wymianę: https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic ... 3#p1148253
Sprzedam: https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Sprzedam: https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
Musi być sąsiednia połączona korytarzem ignoruje wszystkie dodatkowe kłódki potwory i buty itp
- mat_eyo
- Posty: 5670
- Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
- Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
- Has thanked: 865 times
- Been thanked: 1361 times
- Kontakt:
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
Teleport zawsze do sąsiadującej, połączonej komnaty. Ignoruje się wtedy wszelkie wymagania odnośnie do tego ruchu, można więc pójść pod prąd albo przejść przez zamknięte drzwi bez klucza.
- inzkulozik
- Posty: 296
- Rejestracja: 23 cze 2017, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 18 times
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
Chyba logiczne, że pomiędzy każdą parą komnat da się przejść korytarzami, więc teleport do dowolnej komnaty byłby zbyt dużym ułatwieniem gdyby go wykorzystać np. do wyjścia na powierzchnię.
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
Nigdzie nie jest napisane że do sąsiadującej, tylko do dowolnej
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
Na kartach jest napisane do sąsiedniej, w instrukcji do dowolnej
- KurikDeVolay
- Posty: 1037
- Rejestracja: 25 paź 2018, 11:45
- Lokalizacja: Milicz/Krotoszyn
- Has thanked: 1046 times
- Been thanked: 466 times
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
Jeśli komnata A jest połączona z komnatą B KORYTARZEM, to są to sąsiadujące komnaty. Jeśli Komnata A jest połączona z komnatą C KORYTARZEM, to są to sąsiadujące komnaty. Z komnaty A możesz przenieść się do DOWOLNEJ KOMNATY z puli komnata B lub komnata C. Logika misie.Teleportuj się - specjalna forma ruchu, która pozwala na przeniesienie się do dowolnej komnaty połączonej korytarzem z bieżącą komnatą
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
A jeżeli po drodze jest grota to mijam ją, czy nie mogę się teleportować?KurikDeVolay pisze: ↑05 gru 2018, 10:14Jeśli komnata A jest połączona z komnatą B KORYTARZEM, to są to sąsiadujące komnaty. Jeśli Komnata A jest połączona z komnatą C KORYTARZEM, to są to sąsiadujące komnaty. Z komnaty A możesz przenieść się do DOWOLNEJ KOMNATY z puli komnata B lub komnata C. Logika misie.Teleportuj się - specjalna forma ruchu, która pozwala na przeniesienie się do dowolnej komnaty połączonej korytarzem z bieżącą komnatą
- mat_eyo
- Posty: 5670
- Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
- Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
- Has thanked: 865 times
- Been thanked: 1361 times
- Kontakt:
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
Ale po jakiej drodze? Możesz teleportować się na odległość jednego kroku z miejsca, w którym stoisz.
- inzkulozik
- Posty: 296
- Rejestracja: 23 cze 2017, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 18 times
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
Każde dwie pary komnat są połączone brakuje uściślenia o przyleganiu w instrukcji, ale jest to na kartach - zupełnie nie rozumiem skąd problem...
Teleport — Teleportation is a special form of movement that
allows you to move to any room connected to your current
room. You do not need to use Boots or fight any monsters in
the tunnel. You can even use locked or one-way passages that
you normally couldn’t. Remember that on the turn you enter a
Crystal Cave room (by any means), you can’t use any Boots for
the rest of the turn.
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
To się zgadza. Czy mogę się przesunąć do groty? czy ją mijam?
- seki
- Moderator
- Posty: 3421
- Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
- Lokalizacja: Czapury/Poznań
- Has thanked: 1158 times
- Been thanked: 1328 times
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
Czemu miałbyś ją mijać? Oczywiście, że możesz się do niej teleportowac pod warunkiem, że jest połączenie między komnatą w której przebywasz.
- mat_eyo
- Posty: 5670
- Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
- Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
- Has thanked: 865 times
- Been thanked: 1361 times
- Kontakt:
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
Przesuwasz się O JEDEN. Jeśli w tej odległości jest grota, to do niej wchodzisz. Dlaczego miałaby być pomijana? Co Ci zrobiły te groty? Dlaczego tak ich nienawidzisz?
Ostatnio zmieniony 05 gru 2018, 10:52 przez mat_eyo, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
Bo jest napisane z komnaty do komnaty,a moim zdaniem grota to nie komnata
- rastula
- Posty: 10023
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1276 times
- Been thanked: 1311 times
Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka
przeczytaj instrukcję - w rozdziale opisującym "bucik" jest jasno napisane, że służy do poruszania się pomiędzy "komnatami", ergo grota jest również "komnatą" ( choć architekta może to drażnić)...