Update #1 nie wnosi nic, to po prostu standardowe podziękowania twórców za ufundowanie gry tak szybko
Update #2
Kolejne Odblokowane cele pojawiają się zbyt szybko!
Robimy wszystko, co w naszej mocy, żeby być na bieżąco. Oto co udało się wam odblokować do tej pory. Jeszcze raz dziękujemy wam! Wkrótce pojawią się nowe informacje!
Man Bat:
Specjalista od latających ssaków, profesor Kirk Langstrom opracował serum przeznaczone do wzmacniania ludzkich zdolności sensorycznych, które naśladowało umiejętności nietoperza. Jak zawsze w przypadku takich eksperymentów, coś poszło nie tak, a skutki uboczne były przerażające. Langstrom przetestował serum na sobie i doznał strasznej przemiany fizycznej, stając się Man-batem. Wraz z niepożądaną mutacją jego ciała pojawiły się też nadmiernie rozwinięte zmysły i dar latania za pomocą skrzydeł wyrastających z jego ciała. Za każdym razem, gdy dochodziło do przemiany, jego ludzka osobowość cierpiała - tylko miłość do swojej żony Francine, służyła jako jedyny łańcuch łączący jego instynkty bestii z umysłem człowieka. Tak więc Man-Bat jest często nieprzewidywalny i niebezpieczny, a jego działania napełniają Kirka wstydem i żalem. Od czasu stworzenia formuły Langstrom, jest poszukiwany przez wiele organizacji, które chcą ją wykorzystać do nikczemnych celów. Liga Zabójców, kierowana przez Talię Al Ghul, kiedyś użyła jej do stworzenia armii nieludzkich zabójców, przeznaczonych do przeprowadzania ataków powietrznych, jako śmierć z przestworzy.
Ostateczny eksperyment doktora Kirka Langstroma zaowocował przekształceniem go w gigantycznego i monstrualnego nietoperza. Jego umiejętność latania pozwala mu poruszać się po planszy bez utrudnienia, jest złoczyńcą, który ma najlepsze możliwości przemieszczania się. Połączenie tego ze wskaźnikiem wielkości i zagrożenia powoduje, że staje się on znacznie uciążliwszy. Ponadto, z powodu jego zdolności przerażania, przeciwnicy boją się zbliżyć do niego, co oznacza, że muszą wydać dodatkowe punkty ruchu, aby wejść do jego obszaru. Ostatecznie, Bohaterowie nigdy nie mogą uciec od niego na długo, ponieważ zawsze może dolecieć albo powalić czy też zablokować ruch.
Rzeźbę wykonał Arnaud Boudoiron, a malowanie Martin Grandbarbe.
Hush:
Thomas Elliott był przyjacielem Bruce'a Wayne'a z dzieciństwa. Przynajmniej w teorii. W rzeczywistości był jego przeciwieństwem. Aby szybciej położyć ręce na swoim dziedzictwie, sabotował samochód rodziców, próbując ich zamordować. Jego matka przeżyła, uratowana przez doktora Thomasa Wayne'a, ojca Bruce'a. Od tego czasu Thomas Elliott zaczął w sekrecie nienawidzić rodzinę Wayne'a, z powodu tego, jak wtrącili się w jego plan, a także dlatego, że był o nich zazdrosny. Wiele lat później Riddler ujawnił mu tajną tożsamość Bruce'a Wayne'a. Razem stworzyli idealny plan, aby wyeliminować Batmana.
Pod pseudonimem Hush Thomas Elliot stał się potężnym przeciwnikiem Batmana, ponieważ był osobą znającą go od dawna. Mógł przewidzieć jego reakcje, a dzięki pomocy Riddlera, był zdolny do wielu manipulacji, aby go zniszczyć. Przykładem może być okres, w którym tożsamość Husha była nieznana, przekonał on wtedy Batmana, że jest byłym Robinem (Jasonem Toddem), który chce się zemścić. Thomas Elliot nigdy nie wahał się z korzystania (bezpośrednio lub pod groźbą) z innych złoczyńców, którzy służyli mu jako doradcy lub pomocnicy. Riddler był jego strategiem, a potężny Prometeusz był jego ochroniarzem. Hush uwielbiał używać zasłon dymnych, do momentu poddania się operacjom plastycznym, aby wyglądać jak Bruce Wayne. Chciał się nim stać, żeby jeszcze bardziej pogrążyć Batmana i jego sojuszników.
Ta tajemnicza postać ma imponujące zdolności manipulacji i analizy, co pasuje, ponieważ znany jest z tego, że wykorzystywał prawie każdego złoczyńcę w Gotham, aby zbliżyć się do Batmana. Poza tym jest też znany z tego, że jest elitarnym strzelcem. Gracz będący złoczyńcy będzie chciał zatrzymać kilka kostek energii, do przerzutów jego ataku z dystansu, bo jeśli to zrobi, jego przeciwnicy będą padać jak muchy.
Trybunał Sów
Batmana nie można oddzielić od Gotham, którego strzeże. Nawet jeśli wyrusza poza miasto, by ratować świat (w szeregach Ligi Sprawiedliwości), jego pierwszą misją zawsze było zwalczanie zbrodni na ulicach Gotham. To niełatwe zadanie, gdy wiesz o psychopatach czających się w tym gigantycznym mieście. Trybunał sów jest bardzo szczególnym zagrożeniem dla Batmana, ponieważ dotyka go to osobiście. Tajemniczy krąg manipuluje miastem od samego początku jego istnienia, budując i przekształcając miasto, które Batman próbuje ochronić, chcą osiągnąć swoje złe plany! Trybunał sów tworzy elita i bogacze Gotham, ukrywają swoje twarze za białą maską, jako złe lustrzane odbicia Bruce'a Wayne'a. Reprezentują to, czym mogło być alter ego Batmana, gdyby nie jego wysoki kodeks moralny.
Trybunał sów realizuje swoje plany, korzystając z armii pomocników, Szpony to świetnie wyszkoleni zabójcy, których można przywrócić do życia na żądanie; nawet rozniesienie ich na miazgę nie wystarczy do tego, by ich zabić. Nawet jeśli pracują głównie dla Trybunału sów, widziano ich we współpracy z innymi złoczyńcami, takimi jak Two-Face. Niektóre Szpony odwróciły się od Trybunału i stanęły po stronie Bohaterów, jak Calvin Rose czy Mary Turner, walcząc przeciwko swoimi byłym mistrzom.
Szpon: Szpon jest wojownikiem w najczystszym tego słowa znaczeniu. Stworzony został do polowań, niewielu jest takich, którzy mogą uderzyć z jego siłą i powodując takie obrażenia. Ponadto błyskawicznie się przemieszcza, doskonale wspina i posiada zdolność regeneracji. Oznacza to, że jeśli nie zostanie zabity, wróci, aby na ciebie zapolować. Warto też nie zapomnieć o tym, że ma dwie płytki, które zwiększają jego potencjał aktywacji.
Sowy z Kataną: Organizacja Trybunału Sów jest liczna i nie należy jej lekceważyć. Jej przywódcy są bardzo przydatni, przy wykonywany akcji analizy. Chociaż mogą nie być wystarczająco silni, by na dłuższy czas zatrzymać atak bohaterów, są oni szkoleni w sztukach walki i mogą być prawdziwym zagrożeniem, kiedy walczą kataną.
Sowy z Pistoletem: Sowy z pistoletem są również częścią organizacji Trybunału sów, ale sprawdzają się lepiej podczas akcji manipulacji. Ponadto są bardziej elitarnymi strzelcami niż wojownikami korzystających z broni białej. Silniejsi od Sów z Kataną, mogą wytrzymać nieco więcej, zanim zostaną pokonani. Najlepiej sprawdzają się w robieniu dziur w szeregach swoich wroga.
![Obrazek](https://ksr-ugc.imgix.net/assets/020/382/204/c2051f8fd84eaba9920a731196b29bc8_original.jpg?w=639&fit=max&v=1519766680&auto=format&q=92&s=86033b1993c3ff7a88a3d247f0e0a3a2)
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Solomon Grundy:
Czy naprawdę urodził się w poniedziałek, jak usilnie twierdzi?
Ten masywny potwór o skórze białej niczym kreda, wyłonił się pewnego ranka z Bagien Rzezi i wyłania się z nich nadal w regularnych odstępach czasu za każdym razem, gdy umiera. Ale czy naprawdę umiera? Trudno powiedzieć, ponieważ Grundy naprawdę nie żyje. O ile nam wiadomo, żył ponad sto lat temu jako podejrzany typ o imieniu Cyrus Gold, który został zabity na tych słonych bagnach na przedmieściu Gotham. Wrócił upośledzony psychicznie, ale zyskał ogromną siłę i jest być może nieudanym awatarem żywiołu, zwanego czasem Swamp Thing. Jego zdolności intelektualne i agresja mogą się różnić od jednego zmartwychwstania do drugiego, ale Grundy zawsze pozostaje potężnym przeciwnikiem, uderzając pierwszy i nigdy nie zadając pytań. Kiedy nie nawiedza bagien ani nie jest zamknięty w Arkham Asylum, Solomon Grundy ukrywa się w kanałach Gotham. I nie lubi, kiedy ludzie próbują go zmuszać...
Podobnie jak bezmózgie zombie, Salomon też nie może wykonywać żadnych złożonych akcji analizy i manipulacji, ale w walce jest przerażający i nikt nie chce stanąć z nim twarzą w twarz. Ma słabą podstawową obronę, ale za to posiada najwięcej punktów życia w grze; potrafi się regenerować i wpadać w szał, gdy tylko zostanie ranny. Czy wspominałem o tym, że może przebiegać się przez ściany? Nie? To uwierzcie, że może to zrobić.
![Obrazek](https://ksr-ugc.imgix.net/assets/020/382/229/6355ab1e055cd5f8c789841853a95b69_original.jpg?w=639&fit=max&v=1519766823&auto=format&q=92&s=8b44ca73d91b842dd92083ddb4c9fc21)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bandyci w kombinezonach: Wyposażeni do pracy w niebezpiecznych warunkach, ci dziwnie wyglądający mężczyźni ignorują działanie gazu. Są bardzo przydatni dla złoczyńców, takich jak Strach na wróble i Doktor Śmierć, którzy lubią tworzyć różnego rodzaju gazy, aby zaszkodzić mieszkańcom i bohaterom Gotham. Akcje Manipulacji są ich specjalnością. Złoczyńcy nie wahają się z nich korzystać, gdy wiedzą, że ich nikczemne plany są zagrożone.
Kolejny update się tłumaczy. Polecanki komiksowe na blogu nie chciało mi się już kopiować ;/