Strona 3 z 5

Re: Time Of Legends: Joan Of Arc

: 09 lis 2017, 09:54
autor: sewhoe
Marx pisze:Zrobiło się konkretnie, jedna z wielu dużych figurek przy podstawowym pledge'u:
Spoiler:
Należy tylko pamiętać, że mały ludek z tłuczkiem do mięsa jest w skali 15mm. Mimo to bestyjka robi wrażenie :)

Re: Time Of Legends: Joan Of Arc

: 09 lis 2017, 11:18
autor: Piehoo
Ten wyścig zbrojeń CMON i Mythic/Monolith to świetna sprawa. :) Szkoda że to tyle kosztuje. Chciałbym mieć, ale wiem ze nigdy bym nie grał w tego typu grę.

Re: Time Of Legends: Joan Of Arc

: 09 lis 2017, 21:34
autor: mmag
Fajny przegląd rozmiarówki figurek, jakie znajdziemy w grze (z tym, że smok i diabeł są w addonach):
Spoiler:
Skrajna figurka po lewej stronie ma 15mm. Co ciekawe Typhon - największy badass z Mythic Battles znalazłby się rozmiarowo "zaledwie" pomiędzy gryfem a diabołem.

Re: Time Of Legends: Joan Of Arc

: 09 lis 2017, 21:49
autor: Marx
A tego jeszcze nie widziałem :-) Kampania bardzo fajna, no i tych świetnych figurek naprawdę sporo dorzucili. Może uda się zebrać 2 miliony?

Re: Time Of Legends: Joan Of Arc

: 10 lis 2017, 14:22
autor: adalbert
Dobije do 1.200.000?

Re: Time Of Legends: Joan Of Arc

: 10 lis 2017, 15:13
autor: mmag
adalbert pisze:Dobije do 1.200.000?
Tzn? Już teraz jest prawie 1.900.000$

Re: Time Of Legends: Joan Of Arc

: 10 lis 2017, 15:25
autor: mmag
Prosili, prosili i się doprosili... Ostatni (?) SG - "Good Place" Inn... W dodatku trzeci z super ex, dostępnych tylko w trakcie kampanii ks...
https://www.kickstarter.com/projects/11 ... ts/2040759
Spoiler:

Re: Time Of Legends: Joan Of Arc

: 10 lis 2017, 15:43
autor: sewhoe
A od 19 Live z Leo. Mam nadzieję że zabawa będzie równie przednia jak przy MB:P. Życzę chłopakom pokonania bariery 2 000k.

Re: Time Of Legends: Joan Of Arc

: 10 lis 2017, 15:49
autor: Marx
Z grupy:
Spoiler:

Re: Time Of Legends: Joan Of Arc

: 10 lis 2017, 18:27
autor: sewhoe
Impreza LIVE się zaczęła, dwie bańki pękły :D

https://www.kickstarter.com/projects/11 ... escription

Re: Time Of Legends: Joan Of Arc

: 30 cze 2019, 14:33
autor: raj
Możecie coś napisać o grze? Fajna, nie fajna, warto, nie warto?

Re: Time Of Legends: Joan Of Arc

: 30 cze 2019, 17:43
autor: sewhoe
Jeśli chodzi o wykonanie gry to dla mnie pierwsza klasa. Wprawdzie największe potworki cierpią trochę na brak detali, a skrzydła smoka wydają się wręcz lekko niedorobione w procesie produkcyjnym, ale inne elementy wyglądają zjawiskowo. 15mm bohaterowie dla mnie mają więcej detali niż ulepce postaci z Nemesis. Budynki są też obłędne. Aż nie mogę się doczekać jak będzie wyglądał dodatek Siege z wszystkimi fortyfikacjami. Nie ukrywam że jednym z argumentów za Joanną były makiety, które mam zamiar użyć w Ogniem i Mieczem.

Jeśli chodzi o samą rozgrywkę. Jestem po dwóch pierwszych misjach z podstawki. I o ile pierwsza misja jest prostym wprowadzeniem, to już druga (bitwa pod Crecy) daje posmakować bitewniakowego aspektu gry. Zasady są proste, za to sama rozgrywka dość taktyczna. Podoba mi się system wydawania rozkazów i możliwości dowódców do pociągania za sobą oddziałów. Może gra nie do końca zadowoli miłośników ultra realistycznych strategii, za to dla dla mniej ortodoksyjnych strategów może być świetną zabawą. Przynajmniej ja bawiłem się przednie. Broniłem się przed falami nacierającego rycerstwa francuskiego. Łucznicy mocno mieszali szyki przeciwnika. Jego wyłomy zostały rozbijane. O mało sam król Francji nie padł i musiał salwować się ucieczką, ochraniany przez wiernych mu rycerzy. Ostatecznie gra skończyła się remisem, ale pozostał apetyt na więcej.

Patrząc na dostępne misje gra potrafi mieć bardzo różny charakter. Poczynając od klasycznych bitew jeden na jednego, poprzez bardziej skomplikowane misje gdzie może być trzech, czy czterech graczy. Każdy z innymi warunkami zwycięstwa i mimo posiadania sojusznika nie koniecznie będzie się z nim grało do wspólnej bramki. Wydaje się to świetnie oddawać różnorodne cele rodów, czy frakcji politycznych. Są też scenariusze bardziej przygodowe - mocno fabularne. Przez to gra wydaje się oferować bardzo różne formy rozrywki. Ale nie grałem w nie jeszcze moją główną obawą jest na ten moment jedynie balans, bo nie wątpię że przy takiej skali gry i różnorodności misji, dopiero teraz całość będzie na poważnie weryfikowana przez społeczność graczy. Dlatego już nastawiam się na erraty zasad, czy też poszczególnych misji.

Re: Time Of Legends: Joan Of Arc

: 30 cze 2019, 19:05
autor: gogovsky
Zgadzam się z przedmówcą, grałem z 3 różnymi ekipami (graliśmy we 2 na 2 razem planując itd) w pierwszy scenariusz i opcji na jego rozegranie ludzie znaleźli 4-5 sensownych :) Jest multum opcji, wiadomo kości i one decydują, ale dobry gracz będzie rzucał 12 kośćmi, a średni 10 a słaby 8 to też na plus. Rozmowy z cywilami lub karty legend(tzn. karty pułapki:) też są super, można dostać ciekawe efekty z nich.

Re: Time Of Legends: Joan Of Arc

: 02 lip 2019, 10:33
autor: louiscyphre
Ma ktoś pomysł jak to wszystko sensownie wpakować do pudła po wyciśnięciu ze sztanc? Wielkość i jakość robi wrażenie ale gdzie to wszystko zmieścić?

Re: Time Of Legends: Joan Of Arc

: 02 lip 2019, 12:35
autor: sewhoe
Jedno jest pewne. Smoka po sklejeniu skrzydeł nie schowamy już do pudła. ;)

Re: Time of Legends: Joan of Arc (Pascal Bernard)

: 02 lip 2019, 13:02
autor: suibeom
gra bardzo mi się podoba, mam nadzieję, że znajdzie się dla niej w Polsce wydawca. Kupiłbym w ciemno :-)

Re: Time of Legends: Joan of Arc (Pascal Bernard)

: 01 sie 2019, 11:42
autor: malpka
Dodruk jesienią, wraz z nowym rozszerzeniem Teutonic Knights
http://bit.ly/2ytCu6m

Obrazek

Re: Time of Legends: Joan of Arc (Pascal Bernard)

: 01 sie 2019, 14:55
autor: adalbert
W sumie fajnie, bo to oznacza, że produkt będzie rozwijany i być może nie zostaniemy z niejasnymi zasadami i niezbalansowanymi scenariuszami.
Ostatnio graliśmy w Black Prince's Ride. Abstrahując od niezgadzających się kafelków i ilości wieśniaków w rozstawieniu, jeden z graczy ma za zadanie doprowadzić do kościoła 4 cywili. Jednak zanim w ogóle pierwszy raz się ruszy, już może ich tylu nie być... żeby miał jakieś szanse, graliśmy tak, że Disrupt na cywilów nie jest Killem. To z kolei spowodowało, że wracający z infirmerii cywile lądowali w Rally Point, który jest bardzo blisko kościoła...
Proszę, niech mi ktoś powie, że coś pokićkaliśmy.

Re: Time of Legends: Joan of Arc (Pascal Bernard)

: 20 sie 2019, 14:14
autor: Vilard
adalbert pisze: 01 sie 2019, 14:55 W sumie fajnie, bo to oznacza, że produkt będzie rozwijany i być może nie zostaniemy z niejasnymi zasadami i niezbalansowanymi scenariuszami.
Ostatnio graliśmy w Black Prince's Ride. Abstrahując od niezgadzających się kafelków i ilości wieśniaków w rozstawieniu, jeden z graczy ma za zadanie doprowadzić do kościoła 4 cywili. Jednak zanim w ogóle pierwszy raz się ruszy, już może ich tylu nie być... żeby miał jakieś szanse, graliśmy tak, że Disrupt na cywilów nie jest Killem. To z kolei spowodowało, że wracający z infirmerii cywile lądowali w Rally Point, który jest bardzo blisko kościoła...
Proszę, niech mi ktoś powie, że coś pokićkaliśmy.
I tak i nie. Scenariusz jest specyficzny. Co prawda zabicie tych cywili na początku jest możliwe, ale trzeba zadać sobie pytanie czy dzięki temu wygram? Gracz, który kieruje wozami ma mało czasu by doprowadzić je na skraj mapy. Jeśli zużyje swoje pierwsze aktywacje na atakowanie cywilów to ryzykuje, że nie zdąży. Podobnie Grający Czarnym Księciem. Jeśli w pierwszych aktywacjach zajmie się cywilami to tylko traci czas. I odpowiednio: gracz, którego zadaniem jest doprowadzenie cywilów do kościoła musi strategicznie wybrać moment, w którym użyje dzwonu. Ruch na początku może się okazać zabójczy.

No i jeszcze jedno. Jeśli cywile zginą na początku i jeden z graczy nie będzie mógł wygrać to trzeba się zastanowić nad sytuacją nad stołem. Nic nie stoi wtedy na przeszkodzie by ten gracz użył swoich jednostek i aktywacji do zatrzymania wozu. Innymi słowy, jeśli gracz prowadzący wóz zaatakuje cywilów i uniemożliwi zwycięstwo graczowi od cywili to gracz od cywili może skutecznie uniemożliwić zwycięstwo graczowi od wozów.

Myśmy grali raz. Wygrał gracz, który miał zniszczyć wóz, ale zarówno gracz Czarnym Księciem jak i ten od cywili byli od zwycięstwa jedynie o krok - zdecydowała kolejność w rundzie i to, że w ostatnim rozdaniu kart nie było niebieskiego rozkazu.

Aha. Zasady, które wprowadziliśmy (o ile dobrze pamiętam): cywile nie są "wrogimi jednostkami" co za tym idzie mogą przebywać na polu z dowolną jednostką. Sprawiło to, że Anglicy zaczęli używać ich jako "żywych tarcz", gdyż gracze Francuscy bali się zaatakować takie pole, gdyż mogliby trafić cywila. Wprowadziło to fajny klimat i dało dodatkowe możliwości taktyczne.

Re: Time of Legends: Joan of Arc (Pascal Bernard)

: 27 wrz 2019, 22:11
autor: Ramzeseba

Re: Time of Legends: Joan of Arc (Pascal Bernard)

: 30 wrz 2019, 12:32
autor: Dejw87
Warto wspierać? Dobra to gra czy raczej średniak z toną plastiku? Jakie dodatki warto dokupić? Zastanawiam się nad wsparciem ale mało coś opinii o tej grze.

Re: Time of Legends: Joan of Arc (Pascal Bernard)

: 30 wrz 2019, 17:18
autor: sielus
Imho warto, bo gra dość unikalna, mega lekka od strony zasad, natomiast jest sporo główkowania nad strategią, dając świetny feeling epickiej bitwy,
Główną bolączką z pierwszego KSa był brak balansu w większości scenariuszy, co jest już podobno zaadresowane w ver.1.5, (do tej pory, w wielu przypadkach można było wygrać bitwę w pierwszej rundzie, dobrze szarżując konnicą :D :D ),
Co do dodatków, to Siege jest must have - zamek robi piorunujące wrażenie i daje kolejne +100 do epickości,
Jeśli lubisz klimaty fantasy to Apocalypse jest fajny, a Smok powoduje natychmiastowy opad szczęki,
Ars Nova też podobno spoko, ale jeszcze nie grałem.

Tylko trzeba pamiętać, że to kościany festiwal, rzuty latają całymi garściami :twisted:.

Re: Time of Legends: Joan of Arc (Pascal Bernard)

: 30 wrz 2019, 17:40
autor: Jacek_PL
A czy możliwość grania w trzy-cztery osoby należy traktować z przymrużeniem oka jak w przypadku Wojny o Pierścień czy SW Rebelia ? Zastanawiam się nad kupnem ale nie chciałbym gry stricte dwuosobowej, tzn. powiedzmy jakieś 3/4 gier pewnie w takiej obsadzie bym grał, ale czasami dla odmiany chętnie bym zagrał w większym składzie. Przy okazji właśnie czy w podstawce były takie scenariusze na większą liczbę graczy ?

Re: Time of Legends: Joan of Arc (Pascal Bernard)

: 30 wrz 2019, 17:53
autor: sielus
Są dedykowane scenariusze dla 3 lub 4 graczy, cele często diametralnie różne, więc nie nazwałbym tego ściemą, jak w Rebelii.

Re: Time of Legends: Joan of Arc (Pascal Bernard)

: 01 paź 2019, 21:11
autor: pan_satyros
Ruszyła konnica pod Grunwald!
Kampania 1.5 wystartowała: https://www.kickstarter.com/projects/11 ... -of-arc-15

Obrazek

Dla powracających wspieraczy, darmowy update pack, przy zakupie za minimum 20$ w tej kampanii: https://www.mythicgames.net/en/returnin ... date-pack/
W nim między innymi księga scenariuszy w twardej oprawie.

A kto nie miał jeszcze okazji zapoznać się z zasadami Time of Legends: Joan of Arc, ten teraz - poświęciwszy 8 minut - ma ku temu chyba najlepszą okazję.
Na moment przed startem finansowania nowego dodatku i edycji 1.5, Mythic Games opublikowało materiał wideo, który to w sposób klarowny i - jak na tego wydawcę przystało - niezwykle efektowny, prezentuje podstawowe założenia oraz elastyczność systemu rozgrywki.

https://www.youtube.com/watch?v=Q_VM4lp ... e=youtu.be

Z perspektywy naszych partii, na szczególną uwagę zasługuje tu system aktywacji jednostek / wydawania rozkazów oraz mnogość taktycznych decyzji, generowana przez pojawiające się co turę karty specjalne.
Więcej tu jednak nie napiszemy, gdyż pełną opinię o Joan usłyszycie od nas już niebawem, w kolejnym odcinku podcastu "Co jest grane?" ;)