Strona 3 z 7

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 13 wrz 2018, 16:28
autor: tomb
W instrukcji brak informacji o łączeniu z Neurą.

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 13 wrz 2018, 16:29
autor: rattkin
Błysk pisze: 13 wrz 2018, 16:13 Ja tam uważam, że NS hex jest wybitna w swojej kategorii.
Czyli właściwie - w jakiej?

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 13 wrz 2018, 16:46
autor: Błysk
rattkin pisze: 13 wrz 2018, 16:29
Błysk pisze: 13 wrz 2018, 16:13 Ja tam uważam, że NS hex jest wybitna w swojej kategorii.
Czyli właściwie - w jakiej?
Konfrontacyjnych, szybkich gier na dwie osoby.

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 13 wrz 2018, 18:34
autor: Furan
Czy ja jestem dziwny, czy grafiki (pomijam paskudny projekt żetonów, ale nie mogę na nie patrzeć od wersji 3.0, widocznie nie znam się na pięknie) nie wyglądają trochę jak... Neuroshima w wersji fantasy? Zbroje przypominające zespawane fragmenty blachy ze śmietników? Metalowe nakolanniki wszyte w spodenki? Paskudne generyczne fantasy, błe (wiem, że było wiadomo wcześniej, ale i można to zrobić estetycznej, już Tash Kalar jest urokliwszy (demoniszczo-piekliszczo-łosiocoś z czaszkozwisem ze strony 32 niszczy system :D)).
Kolorowanie ikonek inicjatywy... oczopląs w pierwszym momencie. Może przy dobrym kontraście druku ma to sens. I teraz mi smutno...

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 13 wrz 2018, 21:36
autor: tekknoboy
Trochę to takie cukierkowe z wyglądu.
Zostane przy NH 2.5

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 15 wrz 2018, 10:45
autor: LynUlv
Swoją drogą, ciekawe jak jest w końcu z tą kompatybilnością z Neuroshimą, skoro żetony do Monolith Arena są dużo większe?

Co do samej gry, na razie mnie nie przekonuje, zmiana z "monolitem" nie jest wystarczającą nowelką, żeby mnie wciągnąć w ten klimat, a sama Neuroshima i tak dostarcza mi dość wrażeń.

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 19 wrz 2018, 15:03
autor: Portal Games
Premiera gry: 24 października 2018!

Obrazek

Pradawne Monolity, starsze od najstarszych kronik i pieśni. Święte kamienie, które zawsze są głodne krwi Czempionów toczących na nich swe potyczki.

Gdy tylko na niebie pojawia się krwawa kometa, we wszystkich krainach świata najlepsi Czempioni gromadzą się na arenach, by wziąć udział w śmiertelnych igrzyskach. Kimkolwiek byś nie był, jak odległy, egzotyczny czy nieznany nie byłby twój lud, masz prawo przybyć ze swoją drużyną i rzucić wyzwanie Czempionom areny.

Zwyciężaj ku chwale swojej, twoich władców i bogów, ku chwale mocy Monolitu - lub ustąp miejsca lepszym od siebie.

Monolith Arena to szybka, taktyczna gra fantasy dla 2-4 graczy, której tematem są potyczki na arenie pomiędzy Czempionami różnych frakcji. Zadaniem graczy jest atak na Sztandar frakcji przeciwnika. Zaprojektowana została przez Michała Oracza, twórcę Neuroshimy HEX!, This War Of Mine i Cry Havoc.

Dowiedz się o grze więcej na oficjalnej stronie gry: monolitharena.com/pl

Zamów grę Monolith Arena w przedsprzedaży już teraz i zgarnij wyjątkową matę z unikatową ilustracją! portalgames.pl/sklep/pl/monolith-arena-503.p.html

Obrazek

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 19 wrz 2018, 15:20
autor: maciejo
tekknoboy pisze: 13 wrz 2018, 21:36 Trochę to takie cukierkowe z wyglądu.
Zostane przy NH 2.5
Ja też spasuje,miałem brać w ciemno.
Niestety syn ze mną do tego nie siądzie a córka też już wyrosła z landrynkowych barw.
Chyba MA w zamierzeniu ma trafić do graczy o innych wymaganiach :mrgreen:
Szkoda,miałem wielkie oczekiwania co do tej gry.

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 19 wrz 2018, 15:36
autor: Wroobel
Czym się różni ta mata od zwykłej pudełkowej planszy? Tylko ilustracją?

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 19 wrz 2018, 21:35
autor: drzewko
A mnie ciekawi jedno... czytając instrukcję (czy to pl czy eng) w spisie żetonów jest jednostka smoczy jeździec, i jako jedną ze zdolności w opisie ma 'wytrzymałość', a niestety na żetonie nie ma wcale ikony tarczki. No i pytanie, gdzie jest błąd? :)

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 19 wrz 2018, 21:41
autor: raphaell7
drzewko pisze: 19 wrz 2018, 21:35 A mnie ciekawi jedno... czytając instrukcję (czy to pl czy eng) w spisie żetonów jest jednostka smoczy jeździec, i jako jedną ze zdolności w opisie ma 'wytrzymałość', a niestety na żetonie nie ma wcale ikony tarczki. No i pytanie, gdzie jest błąd? :)
Błąd jest w instrukcji [źródło]

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 19 wrz 2018, 22:07
autor: gath
Niestety, Monolith Arenie mówię zdecydowane NIE. Czekam na kolejne armie do Hexa (kolekcjonersko). Może chociaż dodatek do Robinsona okaże się coś wart.

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 19 wrz 2018, 22:10
autor: Muad'Dib
Gra ewidentnie poszła śladami NH 3.0 i ma się spodobać w USA :) Tam jest największa sprzedaż i pod tamtego gracza przygotowano szatę graficzną.

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 20 wrz 2018, 12:30
autor: tekknoboy
Mam takie wrażenie, że właśnie skończyło Neuro.
Bo MA ewidentnie będzie wspierane dodatkowymi frakcjami.

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 20 wrz 2018, 13:09
autor: GrzeL
LynUlv pisze: 15 wrz 2018, 10:45 Swoją drogą, ciekawe jak jest w końcu z tą kompatybilnością z Neuroshimą, skoro żetony do Monolith Arena są dużo większe?
Kompatybilność miała być na poziomie zasad, ale tego też w pełni nie ma i nie mam tu na myśli trybu drużynowego, który działa zupełnie inaczej, ale np. działania Jadu (zarówno w zarażaniu, jak i zadawaniu późniejszych obrażeń).

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 11 paź 2018, 20:52
autor: polwac
Ok, mamy tutaj Neuroshima Hex 4.0. Niezłe rozczarowanie.
https://www.youtube.com/watch?v=uHv2OUXy7ZM

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 11 paź 2018, 22:46
autor: Migello84
polwac pisze: 11 paź 2018, 20:52 Ok, mamy tutaj Neuroshima Hex 4.0. Niezłe rozczarowanie.
https://www.youtube.com/watch?v=uHv2OUXy7ZM
Dzięki za link :) ja szczerze przekonałem się do zakupu. Do NH przymierzałem się od dawna, ale widzę, że zainwestuje w MA :)

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 12 paź 2018, 07:58
autor: Grellenort
Ja też zostanę przy Neuroshimie. Uwielbiam system, ale nie aż tak żeby kupić dwa razy tę samą grę :) Zagaduję, że od teraz uwaga wydawcy skupi się całkowicie na nowej serii, ale to nic; do neuro wydano już tyle, że wystarczy na długo. Szczególnie jeśli doliczyć armie fanowskie. Niemniej nowemu projektowi kibicuję, niech znajdzie miejsce pod strzechami tych, których klimat post apo mocno uwierał.

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 12 paź 2018, 08:48
autor: Wroobel
Wydaje mi się że jak ktoś już ma NH to kompletnie nie ma sensu kupować czegoś tak podobnego.
Ja Hexa nie mam więc pewnie zainwestuję w Monolith Arena.

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 12 paź 2018, 13:49
autor: Błysk
Ja jak zobaczyłem krasnoludy to się napaliłem. To faktycznie praktycznie to samo co Hex, ale dla krasnali kiedyś tam kupię. :)

Ciekawe czy teraz sceny turniejowe pójdą równolegle czy Neuro będzie wygaszana.

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 12 paź 2018, 13:59
autor: tomb
Jak jest z tą wielkością żetonów w stosunku do Hexa 3.0?

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 12 paź 2018, 14:55
autor: Zorak
Czyli ten Hit na który tyle się czekało to reskin N.Hex ? nie no super ...

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 12 paź 2018, 14:59
autor: zioombel
Ale przecież to było wiadomo od zawsze, że to ta sama mechanika co NH. Dojdą do tego monolity.
Żetony mają być większe niż w NH.

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 12 paź 2018, 15:12
autor: mauserem
Z własnego podwórka wiem, że klimat postapo z NH bywa skutecznie odstręczający dla wielu graczy.
Końmi nie jestem w stanie zaciągnąć do tego żony. :mrgreen:
A fantasy setting jest bardziej strawny i jestem przekonany, że do tej wersji hexa siądziemy nie raz.
Ta sama strategia wydawnicza sprawdziła się przy Imperial Settlers - nie widzę powodu dla którego miałaby nie zadziałać ponownie.
A dla tych, którzy lubią klimaty oryginalnej NH pewnie Portal "wysmaży" za jakiś czas Ultimate Master Set - tak jak było z 51 st.
I dobrze - dla każdego coś miłego.

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 12 paź 2018, 15:26
autor: Ravn
Nigdy nie lubilem hexow, odstrasza mnie ta gra wizualnie tak samo jak odstraszal mnie Hex.