Re: Heroes of Terrinoth (retheme Warhammer Quest ACG)
: 10 lis 2018, 10:06
https://www.youtube.com/watch?v=7CVU_7IKEZM
Jeszcze ciepły - gameplay.
Jeszcze ciepły - gameplay.
Fascynaci planszówek - łączcie się!
https://www.gry-planszowe.pl/
Wczoraj mi wysłali właśnie link do ogłoszenia z tekstem "Niedługo spodziewamy się dostawy:"
Myśle, że nie oleją tego tytułu. Zobacz po ilu latach wydali dodatek do GoTa, a jednak Terrinoth to ich flagowy świat, więc prędzej czy pozniej będą chcieli podtrzymać markę - przynajmniej mam taką nadziejęOlbagamar pisze: ↑27 lis 2018, 14:46 Trochę cicho o tej grze nawet na stronie FFG. Materiały z rzadko się pokazują, a zazwyczaj przy tego typu grach już przed premiera ogłaszali dodatki, a tutaj tego nie widziałem. Chyba, że mi umknęło. Jestem zainteresowany grą, nawet w wersji angielskiej, ale jeżeli gra na starcie ma być martwa, a w grach kooperacyjnych liczą się dodatki z nowymi przygodami, to nie wiem czy inwestować. Dawno temu kupiłem Warhammer Quest i szybko odsprzedałem po ograniu wszystkiego i informacji, że nowych rzeczy nie będzie. Boje się, że sytuacja się powtórzy. FFG mocno inwestuje pr w Unique Games i Key Forge bo tu pewnie kasa będzie, a reszta cierpi.
Czy ręka jest jawna czy niejawna to chyba można sobie samemu ustalić na początku rozgrywkiSarseth pisze: ↑30 lis 2018, 21:57 Też mam pierwszą grę za sobą, solo na dwie ręce. Tak jak kolega wyżej, poziom niski ale to pierwszy scenariuszSama fabuła powątpiewa w to, że to będzie 'challange', ten pierwszy scenariusz. W każdym razie, grało się przyjemnie. Nie mam doświadczenia z Warhammer Questem więc się nie wypowiem na ten temat, ale mam duże doświadczenie z coop lcgami od nich, czyli lotr i arkham horror i boję się jednej rzeczy grając ze znajomymi.. to że nie ma niewiadomych dla pozostałych graczy. Brak ukrytej ręki (narazie w sumie, może dodadzą.. mam nadzieję
) i przez to gracze mogą być bardziej podatni na sugestie innych.. tak jak w lotrze czy ah mamy ukryte ręce.. i nalegamy by inni nie mówili co mają tylko grali swoje.. ewentualnie mówiąc co mogłoby pomóc drużynie, ale jednak decyzja jest jego.. tutaj możemy grać solo tak samo jak i we czwórke z innymi, mamy te same info, bo wszystko na stole jest jawne. Dla mnie spory minus przy graniu z innymi, ale spory plus przy graniu solo, bo nie 'ułatwiam' sobie znając wszystkie ręce.
Trochę dużo critów mi wchodziło do tego ;p ale no cóż, kostki..Jest trochę tego rzeczywiście do ogrania, bo te 8 scenariuszy, 4 klasy, każda 3 innych bohaterów, każdy może awansować na dwa sposoby na ten moment.
Instrukcja mega mi się nie podoba, gra nie jest skomplikowana, ale zrobili instrukcję jak do lotr lcg za pierwszym razem.. czyli nie fajną. Wolałbym how to play i rule reference, nawet jakby miałobyć cieńkie.
Nad trzema rzeczami się zastanawiam, to możę @nightrunner wiesz:
1) Jak mam zaangażowanego wroga z atakiem 2 oraz jednego z atakiem 1. Wyrzucam dwa counterattacki i jednego shielda. Dostaję 3 dmg tak? 2(counterattack) x 2(highest attack value) - 1(shield) = 3, prawda? Czy anuluje całą jedną kostkę?
2) Timing - jak mam threat co mi każe wyrzucić aid token albo location token, ale location token nie mam, a hero pozwala użyć aid tokena którego mam jednego np na dodanie sukcesu.. co robię najpierw? Mogę dodać token sukcesu a potem nie robić nic, bo już nie mam żadnych tokenów?
3) Co daje (Engage -> Inflict -> Retreat)? Mam na myśli w sumie engage bezsensowny na początku? Chyba że są jakieś reakcje na to że potwór wchodzi w zwarcie? W końcu jest napisane że jak potwór nie jest engage to inflict i tak zadaje dmg (temu samemu co by zrobił engage), a skoro potem ma retreat i tak, to stan końcowy jest zawsze w shadow.
Oczywiście że tak, dla chcącego nic trudnegoyoyocmg pisze: ↑30 lis 2018, 22:06 Czy ręka jest jawna czy niejawna to chyba można sobie samemu ustalić na początku rozgrywkiale patrz np. na chociażby dungeon crawlery, z tych co grałem to tylko Gloomhaven miał określone w zasadach, że nie można mówić dokładnie jakie się ma staty na akcjach i tylko ogólnikowo można mówić co się chce zrobić. Dodatkowo myślę, że nawet jak jest ręka niejawna i tak się da przekonać/nakłonić innego gracza do tego co ma zrobić.
A da się grać solo jednym bohaterem? Szczerze mówiąc to chyba będzie główny tryb dla, którego chce kupić tę grę![]()
1. Jeśli wyrzuciles na obu czarnych kosciach atak wroga to obaj przeciwnicy razem atakują, a tarcza obniża łączną wartość ich ataku o 1. Czyli zadaja w tym przypadku 2 rany.Sarseth pisze: ↑30 lis 2018, 21:57 (...)
Nad trzema rzeczami się zastanawiam, to możę @nightrunner wiesz:
1) Jak mam zaangażowanego wroga z atakiem 2 oraz jednego z atakiem 1. Wyrzucam dwa counterattacki i jednego shielda. Dostaję 3 dmg tak? 2(counterattack) x 2(highest attack value) - 1(shield) = 3, prawda? Czy anuluje całą jedną kostkę?
2) Timing - jak mam threat co mi każe wyrzucić aid token albo location token, ale location token nie mam, a hero pozwala użyć aid tokena którego mam jednego np na dodanie sukcesu.. co robię najpierw? Mogę dodać token sukcesu a potem nie robić nic, bo już nie mam żadnych tokenów?
3) Co daje (Engage -> Inflict -> Retreat)? Mam na myśli w sumie engage bezsensowny na początku? Chyba że są jakieś reakcje na to że potwór wchodzi w zwarcie? W końcu jest napisane że jak potwór nie jest engage to inflict i tak zadaje dmg (temu samemu co by zrobił engage), a skoro potem ma retreat i tak, to stan końcowy jest zawsze w shadow.