Cześć,
Po pierwsze chcę powiedzieć, że jestem pod dużym wrażeniem gry i jej rozbudowania. Jest rewelacyjna i zarwaliśmy już drugą noc, nie mogąc oderwać sie od rozgrywki. To uczucie, gdy zasiadasz do gry ok. 18, a potem dziwisz się, kiedy przegapiłeś północ
) Misje taktyczne są fantastyczne, nawet jeśli ciągle dostajemy po dupie z braku pancerza
Podczas rozgrywki pojawiło się jednak kilka pytań.
1. Na przykładzie misji, gdzie trzeba pokonać AKA-3H Spider. W scenariuszu są 2 materiały wybuchowe (6 trafień przy wybuchu). Jednak Spider jest opancerzony. Jak to ma się do wybuchu z beczek? Czy Spider również rzuca podwojoą liczbą kości ze ezględu na pancerz, czy stosujemy tą zasadę tylko do broni bohaterów?
2. Działanie dymu. Dym blokuje widoczność. Czy to oznacza, że nie możemy strzelać do wroga w dymie, bo go nie widzimy? Czy wróg w dymie też nie ma widoczności i musi najpierw opuścić mgłę?
3. Czy apteczkę mogę użyć poza misjami, gdy wiem że krucho z życiem bohatera?
4. Czy misja kończy się z chwilą wykonania celu (przed czasem, np. zabij kogoś do 6 tury) czy tra dalej, jeśli są jeszcze wrogowie?
5. Czy po wykonaniu celu/zabiciu wszystkich przed ostanią turą możemy jeszcze zebrać znaleziska itp.?
6. Pytanie odnośnie akcji medyka: "(Wzmocnienie) Apteczka przywraca 3, zamiast 2". Czy ta akcja działa tylko na apteczkę z plecaka? Nie można jej użyć do standardowej akcji medyka "Wylecz X"? Biorąc pod uwagę, że nie mam na kartach Interakcji, zakładam, że muszę wzmocnić jakąć inną, niepowiązaną akcję, a potem w tej samej turze użyć akcji podstawowej Interakcja, aby użyć apteczkę z plecaka. Czy dobrze rozumuję?