Ghost Stories - pytania i wątpliwości

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Awatar użytkownika
sirafin
Posty: 2715
Rejestracja: 21 sie 2009, 14:17
Lokalizacja: Gdańsk
Been thanked: 150 times

Re: Ghost Stories

Post autor: sirafin »

Nie ma sprawy muker ;)

No proszę, więc mimo, że "nie umiem czytać ze zrozumieniem", to jednak prawidłowo zrozumiałem pytanie, a fakt, że pytający nie wspomniał o planszach innych mnichów, wcale nie oznacza, iż "założyć należy", że są zapełnione. Kto by pomyślał 8)
BECAUSE I'M BATMAN!

Moje planszówki
Awatar użytkownika
muker
Posty: 308
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:58
Lokalizacja: Zabrze

Re: Ghost Stories

Post autor: muker »

Mam bossa, który ma 8 obrony (2x4 kolorki). Kładąc na niego mantrę osłabiającą wybieracie, który kolor osłabiamy, czy dopiero po rzucie, gdy już widać czego nam brakuje?
Awatar użytkownika
sirafin
Posty: 2715
Rejestracja: 21 sie 2009, 14:17
Lokalizacja: Gdańsk
Been thanked: 150 times

Re: Ghost Stories

Post autor: sirafin »

Wybierasz po rzucie. Mantra Osłabiająca działa przy egzorcyzmach jak Księżycowy Kryształ z dodatku "White Moon" ;)
BECAUSE I'M BATMAN!

Moje planszówki
Awatar użytkownika
FaLqUa
Posty: 87
Rejestracja: 04 sie 2005, 11:28
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Re: Ghost Stories

Post autor: FaLqUa »

Mam pytanie dotyczące dodatku z niemieckiego czasopisma Spielbox 6/2008 - podgląd w Rebel dotyczącego duchów z możliwością straszenia.

Pytanie moje dotyczy "kręgu modlitewnego"
Przypuśćmy, że na kręgu znajduje się zielony znacznik Tao i wylosujemy ducha z właściwością straszenia.
Wiem, że z właściwości wioski nie można korzystać do momentu usunięcia ducha.
Czy duch tylko blokuje wioskę i nie usuwa znacznika czy może także powoduje, że zielony znacznik Tao wraca do banku

Podkreślam, że chodzi mi o straszenie a nie nawiedzanie wioski.
Awatar użytkownika
Nataniel
Administrator
Posty: 5293
Rejestracja: 03 cze 2004, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk Osowa
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: Ghost Stories

Post autor: Nataniel »

Krąg modlitewny dalej działa, tylko nie można na nim zmieniać żetonu.
= Artur Nataniel Jedlinski | GG #27211, skype: natanielx =
= Festiwal gier planszowych w Gdyni - GRAMY! =
Awatar użytkownika
FaLqUa
Posty: 87
Rejestracja: 04 sie 2005, 11:28
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Re: Ghost Stories

Post autor: FaLqUa »

Trochę mnie zaskoczyłeś Nataniel. Sądziłem, ze skoro nie można korzystać z właściwości wioski to także znacznik Tao jest "zawieszony".
Dzięki za odpowiedź i robię kolejne podejście do gry ;)
Awatar użytkownika
Nataniel
Administrator
Posty: 5293
Rejestracja: 03 cze 2004, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk Osowa
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: Ghost Stories

Post autor: Nataniel »

Nie można korzystać z pomocy wieśniaków. W tym przypadku skorzystanie z pomocy wieśniaka oznacza zmianę żetonu tao. Tak samo można mieć buddę (wcześniej wziętego) i go postawić.
= Artur Nataniel Jedlinski | GG #27211, skype: natanielx =
= Festiwal gier planszowych w Gdyni - GRAMY! =
szmajchel
Posty: 574
Rejestracja: 19 gru 2010, 21:07
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Ghost Stories

Post autor: szmajchel »

Gracze przegrywają, gdy zostanie nawiedzony 3 czy 4 kafel planszy? Na początku instukcji pisze 4, pod koniec instukcji 3 :shock:
Awatar użytkownika
FaLqUa
Posty: 87
Rejestracja: 04 sie 2005, 11:28
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Re: Ghost Stories

Post autor: FaLqUa »

Zależy od poziomu trudności.
Na początkującym poziomie gracze przegrywają po nawiedzeniu 4 wioski. Na wyższych poziomach po nawiedzeniu 3.
Kamieniak
Posty: 11
Rejestracja: 09 sty 2011, 17:18
Lokalizacja: Szamotuły

Re: Ghost Stories

Post autor: Kamieniak »

Witam,

proszę o pomoc w wyjaśnieniu pewnych niuansów, mianowicie

1. grając w podstawkę czytamy w instrukcji domków "Krąg Modlitewny": "Umieść na żetonie znacznik tao ... Wszystkie duchy w kolorze znacznika leżącego na tym żetonie mają o 1 mniejszą odporność podczas egzorcyzmów (duch o odporności 3 ma odporność 2)..."
Zawsze stosowałem tą zasadę w następujący sposób: jeśli stoję w narożniku i mam po obu stronach dwa zielone duchy np 1 o sile 2 żyć i 1 o sile 1 życia to ten z jednym życiem nie żyje jeśli mam zielony token w kręgu modlitewnym a drugi ma życia jeden i muszę resztę wyrzucić
niestety w instrukcji do White Moon takie rozumienie "Kręgu modlitewnego zostaje obalone na str.8 Nie jest to nigdzie napisane ale na przykładowym obrazku pierwszy górny po lewej widać ewidentnie, że krąg modlitewny osłabia tylko jednego ducha a do drugiego używają kryształ !? CZY KTOŚ POTRAFI TO WYJAŚNIĆ


2. To pytanie również dotyczy White moon tzn, figurki Su ling, w instrukcji jest napisane, że pojawia się przy negatywnych efektach nawiedzenie, pożarcie itd. a jeśli jest już na planszy to można ją przestawiać po symbolach nawiedzonych żetonów - NIESTETY nigdzie nie objaśniono zasad jej poruszania
Czy przesuwa się ją o jedno pole w dowolnym kierunku po tych symbolach ?
Czy też mogę przestawić ją gdzie chcę np. na odpowiedni symbol na planszy gracza po przeciwnej stronie?
I ostatnie pytanie kiedy się pojawia na jakich zasadach ja umieszczam ? W dowolnym miejscu ?

Będę bardzo wdzięczny za pomoc i wyjaśnienie tych zasad
Pozdr
Awatar użytkownika
maciejo
Posty: 3370
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Has thanked: 126 times
Been thanked: 131 times

Re: Ghost Stories

Post autor: maciejo »

Kamieniak pisze: 1. grając w podstawkę czytamy w instrukcji domków "Krąg Modlitewny": "Umieść na żetonie znacznik tao ... Wszystkie duchy w kolorze znacznika leżącego na tym żetonie mają o 1 mniejszą odporność podczas egzorcyzmów (duch o odporności 3 ma odporność 2)..."
Zawsze stosowałem tą zasadę w następujący sposób: jeśli stoję w narożniku i mam po obu stronach dwa zielone duchy np 1 o sile 2 żyć i 1 o sile 1 życia to ten z jednym życiem nie żyje jeśli mam zielony token w kręgu modlitewnym a drugi ma życia jeden i muszę resztę wyrzucić
niestety w instrukcji do White Moon takie rozumienie "Kręgu modlitewnego zostaje obalone na str.8 Nie jest to nigdzie napisane ale na przykładowym obrazku pierwszy górny po lewej widać ewidentnie, że krąg modlitewny osłabia tylko jednego ducha a do drugiego używają kryształ !? CZY KTOŚ POTRAFI TO WYJAŚNIĆ
masz racje,znacznik tao umieszczony na żetonie wioski "Krąg Modlitewny" obniża o 1 siłe wszystkich egzorcyzmowanych duchów w kolorze umieszczonego znacznika.moim zdaniem jest to źle opisany rysunek w instrukcji do WM.
Kamieniak pisze:
2. To pytanie również dotyczy White moon tzn, figurki Su ling, w instrukcji jest napisane, że pojawia się przy negatywnych efektach nawiedzenie, pożarcie itd. a jeśli jest już na planszy to można ją przestawiać po symbolach nawiedzonych żetonów - NIESTETY nigdzie nie objaśniono zasad jej poruszania
Czy przesuwa się ją o jedno pole w dowolnym kierunku po tych symbolach ?
Czy też mogę przestawić ją gdzie chcę np. na odpowiedni symbol na planszy gracza po przeciwnej stronie?
I ostatnie pytanie kiedy się pojawia na jakich zasadach ja umieszczam ? W dowolnym miejscu ?
jedynym ograniczeniem w umieszczeniu czy przesunięciu Sun Li jest to ,że nie może zostać umnieszczona przed inkarnacja Wu Fenga,poza tym jedynym wyjątkiem umieszczasz ją lub przesuwasz gdziekolwiek na pole nawiedzenia :!: blokuje ona wtedy efekt srodkowego kamienia na karcie ducha.możesz także zostawć ją na polu,które aktualnie zajmuje.-ruch jest opcjonalny.
natomiast umieszczasz ją gdy nastąpi jedno z negatywnych zdarzeń czyli zabicie wiesniaka,nawiedzenie zetonu wioski lub rzut koscią klątwy.-ten ruch jest obowiązkowy
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Kamieniak
Posty: 11
Rejestracja: 09 sty 2011, 17:18
Lokalizacja: Szamotuły

Re: Ghost Stories

Post autor: Kamieniak »

Bardzo dziękuję za wyjaśnienie i dorzucam kolejne pytanie z White Moon

Gracz, który zdobył księżycowy diament stawia go na podeście będąc w narożniku, nie jestem pewien jak to jest z Su-Ling gdy ona jest przy podeście to stawia kryształ tylko i wyłącznie jeśli ma go w "kieszeni" jakiś gracz czerpiąc z jego puli czy ona bierze go bezpośrednio z rezerwy/pudełka ??
Awatar użytkownika
maciejo
Posty: 3370
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Has thanked: 126 times
Been thanked: 131 times

Re: Ghost Stories

Post autor: maciejo »

Kamieniak pisze:Bardzo dziękuję za wyjaśnienie i dorzucam kolejne pytanie z White Moon

Gracz, który zdobył księżycowy diament stawia go na podeście będąc w narożniku, nie jestem pewien jak to jest z Su-Ling gdy ona jest przy podeście to stawia kryształ tylko i wyłącznie jeśli ma go w "kieszeni" jakiś gracz czerpiąc z jego puli czy ona bierze go bezpośrednio z rezerwy/pudełka ??


SunLi w przeciwienstwie do graczy bierze kryształy z ogólnej puli.jest to wyraznie opisane w instrukcji na str.4 :D
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Awatar użytkownika
maciejo
Posty: 3370
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Has thanked: 126 times
Been thanked: 131 times

Re: Ghost Stories

Post autor: maciejo »

FaLqUa pisze:Trochę mnie zaskoczyłeś Nataniel. Sądziłem, ze skoro nie można korzystać z właściwości wioski to także znacznik Tao jest "zawieszony".
Dzięki za odpowiedź i robię kolejne podejście do gry ;)
i masz racje FaLqUa,w opisie na Rebelu jest wyraznie napisane:

"Zdolności nowych duchów. Gdy duch pojawia się w grze, straszy on na polu wioski przed sobą - nie można korzystać ze właściwości tego pola tak długo, jak duch pozostaje przy życiu. To samo dotyczy nowej inkarnacji Wu-Fenga (Father Bo-Za): z tym wyjątkiem, że zabiera on możliwość korzystania z całego rzędu (3 pól wiosek) przed sobą"

Krąg Modlitewny daje nam możliwość wyłożenia na nim znacznika TAO.jeśli jest zablokowany przez ducha z mozliwością straszenia to automatycznie nie mozemy korzystać z tej opcji a żeton jeśli jakiś już tam był zostaje chwilowo tzn.do śmierci ducha także zablokowany.
Nataniel pisze:Nie można korzystać z pomocy wieśniaków. W tym przypadku skorzystanie z pomocy wieśniaka oznacza zmianę żetonu tao. Tak samo można mieć buddę (wcześniej wziętego) i go postawić.
nie wiem Nataniel skąd wziąłeś tak dziwną interpretację :roll:.
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Awatar użytkownika
Nagmar
Posty: 51
Rejestracja: 24 paź 2010, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ghost Stories

Post autor: Nagmar »

Gdy zmieniamy tao w Kręgu Modlitewnym to dotychczasowe wraca do ręki mnicha czy wędruje do banku?

Chciałbym też ostatecznie rozwiać wątpliwości co do zapełniania planszy. Nie jestem przekonany czy dobrze gram. :wink:

Czy taka sytuacja jest poprawnie rozpatrzona?

Załóżmy że na planszy mojego mnicha jest tylko jedno wolne pole, a pozostałe plansze (graczy i neutralne) są puste. Zaczynam swoją turę. Pierwszy krok fazy Jin to akcje duchów, w tym rzut kością klątwy. Rzucam kością i wypada mi "wprowadź nowego ducha do gry". Wyciągnięty z talii duch pasuje do mojego koloru, więc zapełniam swoją planszę. Tu kończy się pierwszy krok fazy Jin i zaczyna drugi: "Plansza zapełniona?" Mam zapełnioną planszę więc powinienem w takiej sytuacji stracić Chi.

Czy raczej mimo 3 kart na swojej planszy, w kroku 2 fazie Jin, powinienem wyłożyć kolejnego ducha na inną planszę?
Awatar użytkownika
Edwardo
Posty: 573
Rejestracja: 13 wrz 2010, 11:48
Lokalizacja: Wroclove
Has thanked: 27 times
Been thanked: 19 times

Re: Ghost Stories

Post autor: Edwardo »

@Nagmar: Kładąc żeton na kręgu modlitewnym bierzesz go z banku (a nie z zasobów gracza) kiedy więc zmieniasz żeton to wraca on z powrotem do banku.

W opisanym przez Ciebie przypadku tracisz 1 Qi i nie wprowadzasz nowego ducha. W pierwszym kroku fazy Jin w wyniku rzutu kostką klątwy zapełniła się Twoja plansza, w drugim kroku tej fazy nadal jest pełna więc pomijasz trzeci krok i tracisz Qi.
Ostatnio zmieniony 09 lut 2011, 15:47 przez Edwardo, łącznie zmieniany 2 razy.
Jestem Stanley i jestem planszoholikiem www.planszoholik.pl
Awatar użytkownika
sirafin
Posty: 2715
Rejestracja: 21 sie 2009, 14:17
Lokalizacja: Gdańsk
Been thanked: 150 times

Re: Ghost Stories

Post autor: sirafin »

Nagmar pisze:Załóżmy że na planszy mojego mnicha jest tylko jedno wolne pole, a pozostałe plansze (graczy i neutralne) są puste. Zaczynam swoją turę. Pierwszy krok fazy Jin to akcje duchów, w tym rzut kością klątwy. Rzucam kością i wypada mi "wprowadź nowego ducha do gry". Wyciągnięty z talii duch pasuje do mojego koloru, więc zapełniam swoją planszę. Tu kończy się pierwszy krok fazy Jin i zaczyna drugi: "Plansza zapełniona?" Mam zapełnioną planszę więc powinienem w takiej sytuacji stracić Chi.

Czy raczej mimo 3 kart na swojej planszy, w kroku 2 fazie Jin, powinienem wyłożyć kolejnego ducha na inną planszę?
Tracisz Qi. W polskiej instrukcji w kroku 2 jest napisane "na początku tury gracza" i zapewne to spowodowało twoje wątpliwości, w instrukcji angielskiej nie znalazłem jednak żadnej wzmianki o "początku tury".
BECAUSE I'M BATMAN!

Moje planszówki
Awatar użytkownika
Nagmar
Posty: 51
Rejestracja: 24 paź 2010, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ghost Stories

Post autor: Nagmar »

Aha, wielkie dzięki. Niestety nie mam w zestawie angielskiej instrukcji, ani nie mogę znaleźć w necie.

Wydedukowałem od razu z powyższego że robiłem błąd w grze:
Wcześniej grałem że jeśli na jedyne wolne pole na planszy w fazie "przybycie ducha", położyłem ducha wprowadzającego kolejnego ducha do gry, traciłem Chi. Teraz powinno być nieco łatwiej ;)

Mam jeszcze dwa pytania, odnośnie umiejętności mnichów:

1. Mantra Osłabiająca:

Gdy użyjemy jej na Nameless(Odporność po jednej kropce w każdym kolorze) to wybieramy którego koloru się pozbywamy czy też osłabiamy ten u samego dołu słupka(czyli żółty)?

2. Siła Góry:
+1 kość, nie trzeba rzucać kością klątwy

Czy jeśli plansza z Siłą Góry jest planszą neutralną, to czy rzuca się na niej kością klątwy za duchy, czy nie? Wydaje mi się że ta plansza tak nie działa i rzuca się normalnie, ale nie wszyscy gracze są do tego na 100% przekonani.

I jeszcze jedno pytanie, ostatnie:
Czy duchy z symbolem tarczy da się pokonać bez używania tao, zerując ich wytrzymałość do 0(kręgiem modlitewnym lub/i mantrą) i egzorcyzmując(tak naprawdę bez rzutu kostką)? Gram że tak, ale wolę się upewnić. ;)

Z góry dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
sirafin
Posty: 2715
Rejestracja: 21 sie 2009, 14:17
Lokalizacja: Gdańsk
Been thanked: 150 times

Re: Ghost Stories

Post autor: sirafin »

Nagmar pisze:Aha, wielkie dzięki. Niestety nie mam w zestawie angielskiej instrukcji, ani nie mogę znaleźć w necie.
Ghost Stories - Rulebook
Nagmar pisze:1. Mantra Osłabiająca:

Gdy użyjemy jej na Nameless(Odporność po jednej kropce w każdym kolorze) to wybieramy którego koloru się pozbywamy czy też osłabiamy ten u samego dołu słupka(czyli żółty)?
Wybierasz, a w zasadzie to po prostu potrzebujesz 1 "sukces" mniej przy egzorcyzmie.
Nagmar pisze:2. Siła Góry:
+1 kość, nie trzeba rzucać kością klątwy

Czy jeśli plansza z Siłą Góry jest planszą neutralną, to czy rzuca się na niej kością klątwy za duchy, czy nie? Wydaje mi się że ta plansza tak nie działa i rzuca się normalnie, ale nie wszyscy gracze są do tego na 100% przekonani.
Moc planszy neutralnej jest aktywna wyłącznie wtedy gdy wydajesz żeton mocy.
Nagmar pisze:I jeszcze jedno pytanie, ostatnie:
Czy duchy z symbolem tarczy da się pokonać bez używania tao, zerując ich wytrzymałość do 0(kręgiem modlitewnym lub/i mantrą) i egzorcyzmując(tak naprawdę bez rzutu kostką)? Gram że tak, ale wolę się upewnić. ;)
Tak, duchy o odporności zmniejszonej do zera pokonujesz automatycznie gdy tylko podejmiesz próbę egzorcyzmu, te z "tarczą" odporne są jedynie na kości Tao.
BECAUSE I'M BATMAN!

Moje planszówki
Awatar użytkownika
Nagmar
Posty: 51
Rejestracja: 24 paź 2010, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ghost Stories

Post autor: Nagmar »

Ok. Jeszcze raz dzięki za pomoc. :wink:
Awatar użytkownika
FaLqUa
Posty: 87
Rejestracja: 04 sie 2005, 11:28
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Re: Ghost Stories

Post autor: FaLqUa »

maciejo pisze:
FaLqUa pisze:Trochę mnie zaskoczyłeś Nataniel. Sądziłem, ze skoro nie można korzystać z właściwości wioski to także znacznik Tao jest "zawieszony".
Dzięki za odpowiedź i robię kolejne podejście do gry ;)
i masz racje FaLqUa,w opisie na Rebelu jest wyraznie napisane:

"Zdolności nowych duchów. Gdy duch pojawia się w grze, straszy on na polu wioski przed sobą - nie można korzystać ze właściwości tego pola tak długo, jak duch pozostaje przy życiu. To samo dotyczy nowej inkarnacji Wu-Fenga (Father Bo-Za): z tym wyjątkiem, że zabiera on możliwość korzystania z całego rzędu (3 pól wiosek) przed sobą"

Krąg Modlitewny daje nam możliwość wyłożenia na nim znacznika TAO.jeśli jest zablokowany przez ducha z mozliwością straszenia to automatycznie nie mozemy korzystać z tej opcji a żeton jeśli jakiś już tam był zostaje chwilowo tzn.do śmierci ducha także zablokowany.
Nataniel pisze:Nie można korzystać z pomocy wieśniaków. W tym przypadku skorzystanie z pomocy wieśniaka oznacza zmianę żetonu tao. Tak samo można mieć buddę (wcześniej wziętego) i go postawić.
nie wiem Nataniel skąd wziąłeś tak dziwną interpretację :roll:.
Maciejo masz rację. Znalazłem na forum BGG (link)takie wyjaśnienie straszenia wiosek:

Jeżeli duch straszy wioskę to jej żeton:
1. Nie może być wykorzystywany.
2. Nie działają jego właściwości.
3. Nie można przywrócić, kiedy jest nawiedzony.
4. Może być nawiedzony
5. Wszystkie elementy na żetonie pozostają bez zmian, chyba, że zostanie on nawiedzony.
6. Zazwyczaj na żetonie kładzie się ducha, aby zaznaczyć, że wioska jest straszona.
Awatar użytkownika
superheroina69
Posty: 3
Rejestracja: 17 lut 2011, 21:34
Lokalizacja: wrocław

ożycie gracza

Post autor: superheroina69 »

witajcie, mam pytanie dotyczące podstawy gry, z tego co się zorientowałam, to takiego pytania jeszcze nie było:
otóż kiedy gram w minimum dwie osoby i jeden grający umrze, tj. jego pionek leży bokiem na polu cmentarza, i cmentarz nie jest nawiedzony, to może sam ożyć, dostaje 2 punkty Qi i rzuca kością klątwy? czy może tak zrobić dopiero kiedy jakiś inny, żyjący, gracz stanie na polu Cmentarza? grałam dopiero kilka razy i dziś właśnie był z tym problem, bo w instrukcji nie jest nic o tym napisane...
czasem słońce czasem kleszcz
Awatar użytkownika
FaLqUa
Posty: 87
Rejestracja: 04 sie 2005, 11:28
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Re: ożycie gracza

Post autor: FaLqUa »

superheroina69 pisze:witajcie, mam pytanie dotyczące podstawy gry, z tego co się zorientowałam, to takiego pytania jeszcze nie było:
otóż kiedy gram w minimum dwie osoby i jeden grający umrze, tj. jego pionek leży bokiem na polu cmentarza, i cmentarz nie jest nawiedzony, to może sam ożyć, dostaje 2 punkty Qi i rzuca kością klątwy? czy może tak zrobić dopiero kiedy jakiś inny, żyjący, gracz stanie na polu Cmentarza? grałam dopiero kilka razy i dziś właśnie był z tym problem, bo w instrukcji nie jest nic o tym napisane...
Inny gracz musi skorzystać z właściwości wioski i w ten sposób przywraca martwego gracza do życia. Następnie gracz, który przywrócił taoistę do życia musi rzucić kością klątwy.
Awatar użytkownika
superheroina69
Posty: 3
Rejestracja: 17 lut 2011, 21:34
Lokalizacja: wrocław

Re: Ghost Stories

Post autor: superheroina69 »

aaaaa, bo ja w ogóle zrozumiałam, że ten, który będzie ożywiony to musi jeszcze rzucać kością klątwy...
dzięki, dzięki! ;)
czasem słońce czasem kleszcz
Awatar użytkownika
superheroina69
Posty: 3
Rejestracja: 17 lut 2011, 21:34
Lokalizacja: wrocław

Re: Ghost Stories

Post autor: superheroina69 »

mam kolejne pytanie - jeśli stanę na Sklepiku Zielarza i wybiorę pomoc wieśniaka, rzucam kośćmi i wypada mi powiedzmy zielony i czerwony, a jednego, np. czerwonego, znacznika nie ma w banku, to biorę tylko jeden (tu zielony) czy rzucam drugą kością jeszcze raz?
w sumie z karty pomocy wynika, że biorę tylko jeden znacznik, ale wolę się upewnić...
czasem słońce czasem kleszcz
ODPOWIEDZ