Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Ogiennnn
Posty: 79
Rejestracja: 19 sty 2020, 00:23
Has thanked: 76 times
Been thanked: 11 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: Ogiennnn »

Czy czytelność połączenia standów i liczników życia nie poprawiłaby mała naklejka z cyferką? 1, 2 ,3
Misioł
Posty: 73
Rejestracja: 24 cze 2023, 09:03
Has thanked: 16 times
Been thanked: 59 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: Misioł »

Ogiennnn pisze: 20 lis 2024, 10:04 Czy czytelność połączenia standów i liczników życia nie poprawiłaby mała naklejka z cyferką? 1, 2 ,3
Osobiście problem z czytelnością gry miałem w pierwszych dwóch rozgrywkach. Po piątej problem już nie istnieje. Aczkolwiek chętnie przytulę figurki w kolorze, jeśli wydadzą
Awatar użytkownika
Rayos
Posty: 147
Rejestracja: 10 gru 2015, 19:30
Has thanked: 24 times
Been thanked: 33 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: Rayos »

Reku_ pisze: 19 lis 2024, 23:50
Spoiler:
Cieszę się, że mimo rozegrania tylko pół partii, spodobało się Wam na tyle, że kupiliście swoją kopię :D Mam nadzieję, że zrozumiale grę wytłumaczyłem ;)

Fakt, stolik był bardzo mocno oblegany, spodziewałem się na nim ruchu, ale nie aż takiego. Co do samej gry: jest naprawdę przyjemna. Podoba mi się ta doza taktyki i planowania przedstawiona w chaotycznej rozgrywce, bo co z tego, że sobie dokładnie zaplanujemy całą rundę, jak i tak na pewno coś pojdzie nie po naszej myśli. +1 do nieczytelności ślimaków, nie było grupki która by nie miała z tym problemów. Po obyciu się z grą problem faktycznie znika, ale mam nadzieję, że prędzej niż później pojawią się kolorowe figurki :)
buhaj
Posty: 1127
Rejestracja: 27 wrz 2016, 08:01
Lokalizacja: chrzanów
Has thanked: 1026 times
Been thanked: 654 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: buhaj »

Jeśli chodzi o problem zaznaczania obrażeń i aktualnego poziomu hp ślimaków, to nieźle mogą się spisywać kostki sześcienne gdzie jedno oczko to 5 hp. Poręczne małe kostki można pożyczyć np z Sagrady
Awatar użytkownika
Rayos
Posty: 147
Rejestracja: 10 gru 2015, 19:30
Has thanked: 24 times
Been thanked: 33 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: Rayos »

I jakbyś to widział? Kostki na tych samych hexach co ślimaki? Trochę to będzie nieporęcznie, za mało miejsca tam na to jest ;) Sposób oznaczania HP jest jak najbardziej w porządku, tory są czytelne, problemem jest tylko szybkie dopasowanie tokena ślimaka do standeesa. IMO dobrym rozwiązaniem (które pojawiło się przy stole w czasie grania) byłoby zrobienie tych żetonów w trzech rozmiarach, odpowiadających rozmiarom ślimaków - mały, średni oraz duży. Skoro ślimaki mają różne rozmiary to i ich żetony też by mogły mieć, zwłaszcza, że żeton dowódcy już jest większy od reszty :)
buhaj
Posty: 1127
Rejestracja: 27 wrz 2016, 08:01
Lokalizacja: chrzanów
Has thanked: 1026 times
Been thanked: 654 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: buhaj »

Bym to widział, że kostki w kolorze gracza, leżą obok ślimaka. Sprawdź sobie kostki wielkości tych z Sagrady
Awatar użytkownika
vnzk
Posty: 595
Rejestracja: 10 cze 2018, 11:39
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 331 times
Been thanked: 529 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: vnzk »

buhaj pisze: 20 lis 2024, 18:19 Bym to widział, że kostki w kolorze gracza, leżą obok ślimaka. Sprawdź sobie kostki wielkości tych z Sagrady
Ale kiedy np. na jednym polu byłyby dwa ślimaki jednego gracza, czytelność tego nie byłaby pierwszoklaśna.

Szczerze mówiąc, po opiniach, które czytałem sądziłem, że trudniej będzie je rozróżnić. Owszem, fajnie, gdyby każdy z nich miał jakiś element z np. inną literą (czapkę, chorągiew), żeby było w klimacie, a ciągle łatwo rozróżnialne. Jednak po pierwszej partii czuję, że to kwestia max dwóch rozgrywek i oswojenia się z ich grafikami.
buhaj
Posty: 1127
Rejestracja: 27 wrz 2016, 08:01
Lokalizacja: chrzanów
Has thanked: 1026 times
Been thanked: 654 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: buhaj »

vnzk pisze: 20 lis 2024, 20:03
buhaj pisze: 20 lis 2024, 18:19 Bym to widział, że kostki w kolorze gracza, leżą obok ślimaka. Sprawdź sobie kostki wielkości tych z Sagrady
Ale kiedy np. na jednym polu byłyby dwa ślimaki jednego gracza, czytelność tego nie byłaby pierwszoklaśna.

Szczerze mówiąc, po opiniach, które czytałem sądziłem, że trudniej będzie je rozróżnić. Owszem, fajnie, gdyby każdy z nich miał jakiś element z np. inną literą (czapkę, chorągiew), żeby było w klimacie, a ciągle łatwo rozróżnialne. Jednak po pierwszej partii czuję, że to kwestia max dwóch rozgrywek i oswojenia się z ich grafikami.
Max trzy ślimaki na kafelku więc małe kostki się mieszczą na luzach. Kto grał w bitewniaki to wie, że się da. Dla mnie największym problemem nie jest , że ja nie wiem, który mój ślimak ma tyle i tyle HP , tylko nie wiem ile mają go wrogowie. Stąd podczas gry pada notoryczne pytanie: "a ten twój, no ten , co tu stoi, to ile ma życia?"
Awatar użytkownika
Reku_
Posty: 443
Rejestracja: 04 paź 2020, 12:23
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 59 times
Been thanked: 109 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: Reku_ »

Widzę że na Ali sa kolorowe kostki 5x5x5 :D
Lista gier na BGG
Rabaty: Aleplanszówki 3%, Portal 6%, Mepel 2%, 3Trolle 7%(tylko to już nic nie znaczy) - chcesz coś zamówić - napisz
Awatar użytkownika
vnzk
Posty: 595
Rejestracja: 10 cze 2018, 11:39
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 331 times
Been thanked: 529 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: vnzk »

buhaj pisze: 21 lis 2024, 07:33 Max trzy ślimaki na kafelku więc małe kostki się mieszczą na luzach. Kto grał w bitewniaki to wie, że się da.
Bardziej niż o fizyczne zmieszczenie kostek chodziło mi o to, że jeśli na jednym polu będą dwa ślimaki i dwie kostki tego samego koloru, muszą być dodatkowo wyraźnie zsunięte razem (ślimak i kostka), żeby było wiadomo, która należy do którego ślimaka :wink: Ale to tylko uwaga, jeśli polepszy Twoje wrażenia z rozgrywki, super :)
Awatar użytkownika
PytonZCatanu
Posty: 5113
Rejestracja: 23 mar 2017, 13:53
Has thanked: 2019 times
Been thanked: 2623 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: PytonZCatanu »

Zagrałem w Ślimaki!
Na 3 graczy. I powiem szczerze nie napisze nic mądrego, bo zgadzam się z tym co już tutaj padło.

Najpierw plusy: gra dowozi to co obiecuje. A obiecuje oczywiście wesołą nawalankę w stylu WORMS (którą to uwielbiałem za dzieciaka) i taką też dostajemy. Mechaniczna mieszanka inspiracji z Survive, Colt Express czy Robbo Rally daje obiecany efekt wesołego, czasem trochę kontrolowanego chaosu.

Minusy: czas gry. Graliśmy nieco ponad 1h na 3 graczy. Wcześniej chłopaki 1:20 na 4 graczy. Jednak chyba oczekiwałbym nieco szybszej rozgrywki (minus 20-30 minut). Żeby była jasność – dzieje się na tyle dużo, że od strony „psychologicznej” gra mi się nie dłużyła. Natomiast ten nieco za długi czas może wynikać z niefortunnego designu.

Czyli powtarza się problem z czytelnością. Od razy wiadomo czyj ślimak jest czyj i gdzie są bossowie. Natomiast 3 pozostałe robaki-ślimaki są podobne i mają podobne żetony na torze HP. Na 3 graczy znaleźliśmy rozwiązanie – ich „okulary”, tj. obwódki wokół oczów mają wyraźnie inne kolory. Dawało to radę. Chłopaki przy partii na 4 graczy bardziej narzekali na „widoczność” (bo więcej robaków). Idealnym rozwiązaniem byłyby takie standy, jak są w Lords of Ragnarok (wbudowany licznik życia) + wyraźne oznaczenie robaka (znakiem, cyfrą)

Ale fajowa gra, chętnie ponawalam się więcej! Zastanawiam się nad większą różnorodnością kart – z jednej strony zwiększy frajdę, z drugiej zwiększy chaos :)
Garść statystyk z BGG | Moje TOP 100 - stan na 27.03.2025
Awatar użytkownika
Galatolol
Posty: 2458
Rejestracja: 23 mar 2009, 13:03
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 678 times
Been thanked: 1091 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: Galatolol »

Zagrałem i całkiem spoko, mimo że nie byłem fanem Wormsów. Grałem raczej w prymitywny sposób, dźgając dzidą i strzelając pojedynczo z broni palnej, ale kolega robił całkiem ciekawe komba ze stawianiem min i wpychaniem na nie innych graczy.

Największym minusem była dla mnie zdolność Piratów chroniąca ich od obrażeń w wodzie. Przez to normalnie widowiskowe i najweselsze akcje wpychania do wody (albo niszczenia pod kimś plaży) potrafiły rozczarować. Myślę, że można było zrobić powiązaną z wodą cechę bardziej w duchu rozwałki: że zadają więcej obrażeń, będąc w wodzie; że zadają dodatkowe obrażenia, gdy kogoś do niej wepchną itp.
Awatar użytkownika
Zentiriusz
Posty: 27
Rejestracja: 28 mar 2013, 23:46
Lokalizacja: Toruń
Been thanked: 5 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: Zentiriusz »

Po alegramy. Też jestem szczęśliwym posiadaczem gry. Pozdro dla gościa co tłumaczył zasady. Robił to tak jak należy. Szacun
Ja z resztą jak każdy mam problem z figurkami połapaniem się który ile ma życia. Nie to jest największą że za jaką mi przeszkadza/ brakuje.
Brakuje mi zrzutów, kurcze przecież karty Arsenalu są wystarczy kafelek z symbolem skrzynki a na reversie albo 1 albo +2 karty Arsenalu. Tylko jak wybrać miejsce zrzutu. Myślałem o odrysowania wyspy na kartce i ponumerowania hexow. Następnie rzut kostką i skrzyneczka spada w wybranym momencie. A mała talię kart z symbolem akcji zrzutu wtasować w talię arsenalu. Co jakoś czas przy dobieraniu karty z tali mógłby się dobierać zrzut.
Prośba do autora aby pomyślał nad czymś takim
Awatar użytkownika
Reku_
Posty: 443
Rejestracja: 04 paź 2020, 12:23
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 59 times
Been thanked: 109 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: Reku_ »

Zentiriusz pisze: 25 lis 2024, 01:32 Brakuje mi zrzutów, kurcze przecież karty Arsenalu są wystarczy kafelek z symbolem skrzynki a na reversie albo 1 albo +2 karty Arsenalu. Tylko jak wybrać miejsce zrzutu. Myślałem o odrysowania wyspy na kartce i ponumerowania hexow. Następnie rzut kostką i skrzyneczka spada w wybranym momencie. A mała talię kart z symbolem akcji zrzutu wtasować w talię arsenalu. Co jakoś czas przy dobieraniu karty z tali mógłby się dobierać zrzut.
Prośba do autora aby pomyślał nad czymś takim
Super pomysł. Dobre do dodania przy dodatku. nie wierzę, że Galakta nie pójdzie w dodatek
Lista gier na BGG
Rabaty: Aleplanszówki 3%, Portal 6%, Mepel 2%, 3Trolle 7%(tylko to już nic nie znaczy) - chcesz coś zamówić - napisz
Awatar użytkownika
Yuri
Posty: 3009
Rejestracja: 21 gru 2018, 09:58
Has thanked: 371 times
Been thanked: 1393 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: Yuri »

Reku_ pisze: 25 lis 2024, 01:50 ... nie wierzę, że Galakta nie pójdzie w dodatek
Również jestem podobnego zdania. Wydaje mi się, że "chodliwosc" tytułu i jego mechanika umożliwiająca niemal bezinwazyjna implementację nowych modułów gry, przesadzają sprawę ;)
Nie pamiętam w którym wywiadzie na YT, ale autor wspominał coś o dodatku wprowadzającym m.in. wiatr do gry. Wiatr plus zrzuty i gawiedź będzie zadowolona 8)
Moja kolekcja: https://boardgamegeek.com/collection/user/Yuri1984
RABATY, gdyby ktoś potrzebował: Portal = 15%, Mepel.pl = 5%, Planszomania.pl = 2%
Chcesz się zrewanżować kawą ? Zapraszam >>> https://www.buymeacoffee.com/yuri4891
CrossSleet
Posty: 382
Rejestracja: 17 gru 2013, 15:02
Has thanked: 65 times
Been thanked: 121 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: CrossSleet »

Jak będą figurki to biorę od razu. Jedyna rzecz, która mnie powstrzymuje przed zakupem.
Awatar użytkownika
PytonZCatanu
Posty: 5113
Rejestracja: 23 mar 2017, 13:53
Has thanked: 2019 times
Been thanked: 2623 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: PytonZCatanu »

Jaki to był dla mnie psychiczny oddech, że ta gra oparła się figurkozie 🙂

(Każda sroczka swój ogon chwali)

Natomiast zagrałem drugą partię na 4 osoby. Wyszło tak samo, czyli świetna zabawa, momentami gorsza czytelność i .... długi czas. Graliśmy 1h50m. Podejrzanie długo.

Sama partia wyszła epicka, do 6 rundy jeden z graczy stracił wszystkie ślimaki-robaki, pozostałym zostało po 1 żywym. 6 runda to była partia szachów, każdy miał swoje szanse 🙂
Garść statystyk z BGG | Moje TOP 100 - stan na 27.03.2025
CrossSleet
Posty: 382
Rejestracja: 17 gru 2013, 15:02
Has thanked: 65 times
Been thanked: 121 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: CrossSleet »

PytonZCatanu pisze: 25 lis 2024, 12:49 Jaki to był dla mnie psychiczny oddech, że ta gra oparła się figurkozie 🙂

(Każda sroczka swój ogon chwali)

Natomiast zagrałem drugą partię na 4 osoby. Wyszło tak samo, czyli świetna zabawa, momentami gorsza czytelność i .... długi czas. Graliśmy 1h50m. Podejrzanie długo.

Sama partia wyszła epicka, do 6 rundy jeden z graczy stracił wszystkie ślimaki-robaki, pozostałym zostało po 1 żywym. 6 runda to była partia szachów, każdy miał swoje szanse 🙂
Co ja mogę? Lubię jak gra ładnie wygląda i czuć jakość 😅 Nie lubię tych tekturowych standów - juz bym chyba wolałbym meeple albo coś takiego. Naturalnie to tylko moja opinia i ktoś inny może woleć inne rozwiązanie
mordajeza
Posty: 434
Rejestracja: 19 lut 2019, 13:16
Has thanked: 244 times
Been thanked: 349 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: mordajeza »

Spoiler:
O, meeple w różnych kolorach i różnej wielkości oraz kształtów byłyby dla mnie optymalne!
buhaj
Posty: 1127
Rejestracja: 27 wrz 2016, 08:01
Lokalizacja: chrzanów
Has thanked: 1026 times
Been thanked: 654 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: buhaj »

W tej grze dobre figurki, jako dodatek, to dla mnie obowiązkowy zakup. Bo i ładnie będzie wyglądać, będzie lepsze w użytkowaniu (bardziej stabilne) i poprawi czytelność. Same plusy :)
Atk
Posty: 1555
Rejestracja: 01 kwie 2020, 16:33
Has thanked: 549 times
Been thanked: 339 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: Atk »

CrossSleet pisze: 25 lis 2024, 13:13
PytonZCatanu pisze: 25 lis 2024, 12:49 Jaki to był dla mnie psychiczny oddech, że ta gra oparła się figurkozie 🙂

(Każda sroczka swój ogon chwali)

Natomiast zagrałem drugą partię na 4 osoby. Wyszło tak samo, czyli świetna zabawa, momentami gorsza czytelność i .... długi czas. Graliśmy 1h50m. Podejrzanie długo.

Sama partia wyszła epicka, do 6 rundy jeden z graczy stracił wszystkie ślimaki-robaki, pozostałym zostało po 1 żywym. 6 runda to była partia szachów, każdy miał swoje szanse 🙂
Co ja mogę? Lubię jak gra ładnie wygląda i czuć jakość 😅 Nie lubię tych tekturowych standów - juz bym chyba wolałbym meeple albo coś takiego. Naturalnie to tylko moja opinia i ktoś inny może woleć inne rozwiązanie
A nie no w końcu szara figurka to oznaka ładnego wyglądu i jakości 😜

Jednak standy (czy drewienka) i gra w normalnej cenie jest chyba zawsze lepsza opcja. Wyobrażam sobie cenę za tą grę przy figurkach 😄

Co by nie było dodatkowo dla wariatów figurkowucu opcja ich dokupienia, byłaby najlepsza opcja. Kto wie może kiedyś 😉

Jak 1.5h rozgrywka 🙆😱 my pierwsza grę z tłumaczeniem w 3 osoby zamknęliśmy w godzinę. Powiedziałbym nawet, że dobry moduł na przyszłość to większą ilość HP z możliwościa wyboru przez graczy, bo strasznie szybko się wybiliśmy. Ledwo jakieś karty poznałem przy dobieraniu. Strasznie szybko poszła nam rozgrywka.
Awatar użytkownika
Apos
Posty: 1297
Rejestracja: 12 sie 2007, 14:42
Lokalizacja: Sosnowiec
Has thanked: 526 times
Been thanked: 1198 times
Kontakt:

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: Apos »

Również uważam, że lepiej zaprojektowane standy (bardziej wyróżniające się kolorami oraz wielkością) zrobiłyby robotę. Jestem też fanem rozwiązania ze Stationfall z drewnianymi tokenami - pomimo, że na planszy potrafi być 15+ postaci, to gra pozostaje czytelna. I te drewienka są lepszym rozwiązaniem niż standy czy szare figurki.
krx1988
Posty: 8
Rejestracja: 05 sty 2022, 09:44
Has thanked: 3 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: krx1988 »

Zentiriusz pisze: 25 lis 2024, 01:32 Po alegramy. Też jestem szczęśliwym posiadaczem gry. Pozdro dla gościa co tłumaczył zasady. Robił to tak jak należy. Szacun
Ja z resztą jak każdy mam problem z figurkami połapaniem się który ile ma życia. Nie to jest największą że za jaką mi przeszkadza/ brakuje.
Brakuje mi zrzutów, kurcze przecież karty Arsenalu są wystarczy kafelek z symbolem skrzynki a na reversie albo 1 albo +2 karty Arsenalu. Tylko jak wybrać miejsce zrzutu. Myślałem o odrysowania wyspy na kartce i ponumerowania hexow. Następnie rzut kostką i skrzyneczka spada w wybranym momencie. A mała talię kart z symbolem akcji zrzutu wtasować w talię arsenalu. Co jakoś czas przy dobieraniu karty z tali mógłby się dobierać zrzut.
Prośba do autora aby pomyślał nad czymś takim
Co do zrzutów. Można wszytkie kafle ponumerować od 01 do 99. Dwie kości K10 w różnych kolorach dla jedności i dziesiętnych. Jak nie trafimy widocznego numeru kafla nie ma zrzutu, a jak wyrzucimy idzie na niego zrzut.
Pomysł fajny, ale każda dodatkowa mechanika rozjeżdża balans w grze.

A co na mnie robi wielkie wrażenie, to grając na dwóch graczy, jest bardzo dobrze zbalansowana.

Edit.
Po przemyśleniu odpada numerowanie kafli, bo pod spodem są przecież niespodzianki. :)

Edit 2
Ewentualnie numerki można rozłożyć po ułożeniu planszy.
Awatar użytkownika
Reku_
Posty: 443
Rejestracja: 04 paź 2020, 12:23
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 59 times
Been thanked: 109 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: Reku_ »

krx1988 pisze: 26 lis 2024, 14:46 Co do zrzutów. Można wszytkie kafle ponumerować od 01 do 99. Dwie kości K10 w różnych kolorach dla jedności i dziesiętnych. Jak nie trafimy widocznego numeru kafla nie ma zrzutu, a jak wyrzucimy idzie na niego zrzut.
Pomysł fajny, ale każda dodatkowa mechanika rozjeżdża balans w grze.

A co na mnie robi wielkie wrażenie, to grając na dwóch graczy, jest bardzo dobrze zbalansowana.

Edit.
Po przemyśleniu odpada numerowanie kafli, bo pod spodem są przecież niespodzianki. :)

Edit 2
Ewentualnie numerki można rozłożyć po ułożeniu planszy.
Przyjrzałem się planszy. Wystarczy jeden bok ponumerować cyframi drugi literami i losować literę i numer. Zrzut w wylosowane miejsce, jak do wody, to trudno. Przepada. Mechanicznie proste. A gdy spadnie na kafel z jakimś graczem trzeba by wyjść i wejść na niego z powrotem. Ale gra jest i tak nie krótka i do tego by się jeszcze wydłużyła.
Lista gier na BGG
Rabaty: Aleplanszówki 3%, Portal 6%, Mepel 2%, 3Trolle 7%(tylko to już nic nie znaczy) - chcesz coś zamówić - napisz
Awatar użytkownika
Zentiriusz
Posty: 27
Rejestracja: 28 mar 2013, 23:46
Lokalizacja: Toruń
Been thanked: 5 times

Re: Ślimaki / Snails (Damian Stankowski)

Post autor: Zentiriusz »

Ja z kolei pomyślalem o podziale na tereny. Najpierw kostką losować na jaki teren spadnie zrzut. Czyli piasek trawa góry, a potem wylosować numer licząc od góry do dołu z lewej do prawej zgodnie z tym jak czytamy
ODPOWIEDZ