Strona 21 z 51
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 30 sie 2013, 18:02
autor: Temis
Witam.
Prawdopodobnie gdzieś już był poruszony ten temat, niemniej pozwolę sobie zapytać jeszcze raz:
1. Czy można stosować żeton odepchnięcia na wrogi sztab/moduł?
2. Czy jeśli odpychamy jednostkę wroga to czy wróg po ustawieniu tej jednostki na nowej pozycji może zadecydować w jakim kierunku ona atakuje (to znaczy czy jej ustawienie pozostaje nadal takie samo czy można je zmienić)?
Będę wdzięczny za waszą odpowiedź.

Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 30 sie 2013, 18:13
autor: Sarna
1. Tak, można odpychać zarówno sztaby jak i moduły.
2. Nie można zmienić kierunku ataku po odepchnięciu, jednostka pozostaje w tej samej pozycji, co przed odepchnięciem.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 14 wrz 2013, 13:00
autor: donmakaron
Jestem w pilnej potrzebie! Czy grajacy sharrash moze skorzystać z podziemnnej roszady raz na ture czy ile razy chce?
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 14 wrz 2013, 13:13
autor: metyu
raz na turę
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 14 wrz 2013, 14:10
autor: jolietjake
Potwierdzam, raz na turę - tak jak każdą "czynną" zdolność w Hexie
Mephisto - Neuroshima Hex
: 18 paź 2013, 12:00
autor: jax
Czy po użyciu wszczepu Świder można się obrócić?
(wszędzie indziej jest sprecyzowane czy można czy nie, tutaj brak informacji)
Re: Mephisto
: 22 paź 2013, 17:55
autor: jax
Czy ktoś z Portala może odpowiedzieć?
Re: Mephisto - Neuroshima Hex
: 22 paź 2013, 22:03
autor: jolietjake
Portalowcy dziś wyjechali na zachód, więc pewnie ostatnie dni mieli urwanie głowy. Musisz zaczekać do przyszłego tygodnia najpewniej na oficjalną odpowiedź

Re: Mephisto - Neuroshima Hex
: 14 lis 2013, 15:17
autor: jax
Odpowiedź prostu z Portalu: po Świdrze nie obracamy się.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 21 lis 2013, 14:09
autor: Pietia189
Witam,
mam pytanie odnośnie jednostki Tripler z armii Doomsday Machine - czy zakładając, że do jednostki podłączona inna, powiedzmy z jednym strzałem, tripler przekierowuje te strzały we wszystkich trzech kierunkach, które wskazuje? Tzn. z jednego robią się trzy? Idąc tym samym tropem, mając podłaczone do triplera trzy jednostki, każdą z pojedynczym strzałem, w ostatecznym rozrachunku tripler strzela dziewięciokrotnie? Proszę o sprostowanie, jeżeli źle rozumuję, bo aż mi się nie chce wierzyć, że to tak silna jednostka. Pozdrawiam.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 21 lis 2013, 14:19
autor: jolietjake
Zgadza sie, dziala to tak jak opisales.
Do tego jesli ustawisz w koleczku 3 jednostki przekierowujace, a jedna z nich bedzie wlasnie tripler, ktory jeden wylot bedzie mial na sztab przeciwnika, a drugi spowrotem do ulozonego koleczka to... strzal ktory wleci do tego smiercionosnego ukladu pomnozony zostanie nieskonczonosc razy i tym samym zada sztabowi nieskonczonosc obrazen (=koniec gry)
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 21 lis 2013, 14:36
autor: Pietia189
Można by rzec, że drzemie w triplerze nieograniczony potencjał...

dziękuję za szybką odpowiedź.
Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki
: 09 gru 2013, 09:37
autor: Stempien
Witam,
Wiem, że było kilka razy, ale moje wątpliwości nie zostały rozwiane.
Transporter ze Smarta i Pacyfikator Stalowej Policji mają taką samą umiejętność. O ile przekonała mnie argumentacja, transporter przylatuje, zostawia jednostkę i wraca na rękę (gdzieś było tak napisane, ze jednostka już tam była), o tyle ciężko w ten sposób sobie wyobrazić działanie pacyfikatora. Może jest ktoś w stanie mi pomóc.
Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki
: 25 gru 2013, 22:24
autor: 8janek8
Jeśli pytanie się już pojawiało (a podejrzewam że raczej na pewno) to wielkie sorry za lenistwo przeszukiwania forum i wielkie dzięki za odpowiedź: jeśli jakiś moduł daje "+", a zasilana jednostka nie posiada danego ataku, to czy otrzymuje ten atak? Np. jednostka nie posiada ataku wręcz, a moduł dodaje jej +1 do ataku wręcz, to czy ta jednostka w takiej sytuacji otrzymuje atak wręcz o sile 1?
Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki
: 26 gru 2013, 00:02
autor: Peter128
Nie, nie otrzymuje.
Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki
: 26 gru 2013, 04:52
autor: 8janek8
Peter, serdecznie dzięki!
Re: Neuroshima Hex
: 19 sty 2014, 12:15
autor: pit_84
trzy pytanka nowego gracza, odnośnie sytuacji które pojawiły się w trakcie gry, a instrukcja nie rozwiała wątpliwości:
1) wytrzymałość - czy na koniec bitwy, punkty wytrzymałości są zerowane, czy zostają na żetonie na stałę?
2) jeżeli żeton ma punkt wytrzymałości, dostanie jeden punkt obrażeń, a jest do niego podpięty medyk, to medyk leczy obrażenie, czy należy zaznaczyć punkt obrażenia?
3) skoper - bonusy z wrogiego modułu dostają moje jednostki podpięte do skopera, wrogiego modułu, czy wszystkie jednostki na planszy?
Re: Neuroshima Hex
: 19 sty 2014, 12:54
autor: gafik
Nie ten dział!
1. zostają
2. obrażenie idzie na medyka
3. tylko podłączone do skopera
Re: Neuroshima Hex
: 19 sty 2014, 12:55
autor: Peter128
3. do modułu przejętego przez skopera
Re: Neuroshima Hex
: 19 sty 2014, 13:01
autor: Cin
2. Dla uściślenia - to działanie jednorazowe. Medyk w zasadzie nie leczy, tylko ginie chroniąc przed obrażeniami.
Re: Neuroshima Hex
: 19 sty 2014, 15:14
autor: jolietjake
gafik pisze:
3. tylko podłączone do skopera
Gafik, weź nie pomagaj nowym, jak zasad dobrze nie znasz
Oto dobra odpowiedź:
Peter128 pisze:3. do modułu przejętego przez skopera
Re: Neuroshima Hex
: 19 sty 2014, 21:32
autor: gafik
Tak! Mój błąd. Miałem na myśli "modułu"... machinalnie wklepałem skopera

Przepraszam z wprowadzenie w błąd

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki
: 02 mar 2014, 10:45
autor: maciejo
Właśnie zaczęliśmy z synem rozgryzać armie NJ i kompletnie nie umiemy dojść do porządku z cechą niektórych żołnierzy jaką jest "szpieg".
Jak to jest z podłączaniem się do wrogich modułów
1.
W instrukcji jest napisane,że Szpieg musi być bezpośrednio połączony z wrogim Modułem a nie tylko sąsiadować z nim.
Czy to oznacza,że np:Szpieg Strzelec musi skierować na Moduł strzał i ,że ten strzał już nie jest traktowany jako strzał tylko jak przyłącze
2.
Jak wygląda kwestia mojego Szpiega po przyłączeniu do wrogiego Agitatora,który przejmuje jaką inną moją jednostke.Kompletnie nie wiem w jaki sposób miałbym korzystać z właściwości wrogiego Agitatora
Pewnie od początku źle to interpretuję ale jakoś nie mogę powrócić na właściwy tor myślowy

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki
: 02 mar 2014, 11:42
autor: GrzeL
maciejo pisze:Właśnie zaczęliśmy z synem rozgryzać armie NJ i kompletnie nie umiemy dojść do porządku z cechą niektórych żołnierzy jaką jest "szpieg".
Jak to jest z podłączaniem się do wrogich modułów
1.
W instrukcji jest napisane,że Szpieg musi być bezpośrednio połączony z wrogim Modułem a nie tylko sąsiadować z nim.
Czy to oznacza,że np:Szpieg Strzelec musi skierować na Moduł strzał i ,że ten strzał już nie jest traktowany jako strzał tylko jak przyłącze
2.
Jak wygląda kwestia mojego Szpiega po przyłączeniu do wrogiego Agitatora,który przejmuje jaką inną moją jednostke.Kompletnie nie wiem w jaki sposób miałbym korzystać z właściwości wrogiego Agitatora
Pewnie od początku źle to interpretuję ale jakoś nie mogę powrócić na właściwy tor myślowy

Ad 1
Nie.
Żeby jednostka była podłączona do modułu, to moduł musi być skierowany w odpowiednią stronę.
Ad 2
Jeśli jednostka jest podłączona do Agitatora, to ta jednostka jest już przejęta przez niego (zdolność Agitatora ma pierwszeństwo przed innymi).
Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki
: 03 mar 2014, 12:56
autor: maciejo
Dzięki serdeczne
