Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
-
- Posty: 245
- Rejestracja: 08 maja 2013, 18:55
- Lokalizacja: Kołobrzeg
- Has thanked: 214 times
- Been thanked: 72 times
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Zapis dotyczący 50. punktów życia (str. 3. oraz 11. instrukcji) dotyczy tylko stanu początkowego. Każdy gracz zaczyna z 50. punktami życia. Nie ma żadnego ograniczenia dotyczącego przekraczania tej granicy w górę, dzięki bonusom z kart.
"Życie społeczne wyposażone jest w ponadbiologiczne formy użyczające mu wyższe wartości w postaci zabaw lub gier. W nich właśnie społeczeństwo wyraża swoje poglądy na świat i życie".
Johan Huizinga, Homo ludens
Johan Huizinga, Homo ludens
-
- Posty: 687
- Rejestracja: 27 maja 2020, 14:27
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 254 times
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 12 maja 2017, 16:05
- Lokalizacja: Kalisz
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 34 times
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Nie da się grać solo z bossami. Tylko w kampanii jest wariant solo.
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Czyli który dokładnie dodatek ? Ten The Ruin Thandan....?
Pytam się, gdyż w niektórych sklepach jak patrzę szczegółowe dane to pisze że gra od 1-4 graczy... A w niektórych 2-4
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 12 maja 2017, 16:05
- Lokalizacja: Kalisz
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 34 times
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Podstawka jest od 2-4.
Dodatek Ruiny Thandaru to kampania w której można grać od 1-5 albo 6 graczy. Tylko, żeby grać w kampanię musisz mieć bohaterów kupionych, ponieważ po każdym bosie z kampanii masz możliwość rozwoju danego bohatera.
Dodatek Ruiny Thandaru to kampania w której można grać od 1-5 albo 6 graczy. Tylko, żeby grać w kampanię musisz mieć bohaterów kupionych, ponieważ po każdym bosie z kampanii masz możliwość rozwoju danego bohatera.
- Blue
- Posty: 2323
- Rejestracja: 09 gru 2006, 22:42
- Has thanked: 196 times
- Been thanked: 254 times
- Kontakt:
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
No... grający TALIĄ BOSA(1 gracz) walczy z 1-5 graczy.
Czyli minimum potrzeba 2 graczy . 1 na bossa 1 na tego co z nim walczy.
Czyli minimum potrzeba 2 graczy . 1 na bossa 1 na tego co z nim walczy.
- Grzdyll
- Posty: 819
- Rejestracja: 14 lip 2013, 22:06
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 74 times
- Been thanked: 298 times
- Kontakt:
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Wracając do tematu kampanii Ruiny Thandaru to właśnie z zaskoczeniem się dowiedziałem że ją skończyłem i czuję się cokolwiek zawiedziony. Oczywiście nie spodziewałem się epickiej historii a la Gloomhaven ale jednak, nie chcąc spoilerować powiem tylko, że biorąc pod uwagę cenę to ilość czasu który gra nam dała, nie wspominając nawet o miałkości samej historii jest mało satysfakcjonująca...
Nie rozumiem zupełnie po co autorzy dali w tym rozszerzeniu wszystkie możliwe przyszłe opcje rozwoju postaci, nie dając możliwości sięgnięcia po nie w obecnej kampanii. To jak lizanie lizaka przez szybkę i zamiast budzić zaciekawienie i chęć kontynuowania przygody powoduje, że będę z dużą rezerwą myślał o kolejnej kampanii (jeśli w ogóle wyjdzie w Polsce). O niebo lepiej byłoby dać tylko ze dwie karty rozwoju a zwiększyć długość i różnorodność samej przygody. Szkoda.
Nie rozumiem zupełnie po co autorzy dali w tym rozszerzeniu wszystkie możliwe przyszłe opcje rozwoju postaci, nie dając możliwości sięgnięcia po nie w obecnej kampanii. To jak lizanie lizaka przez szybkę i zamiast budzić zaciekawienie i chęć kontynuowania przygody powoduje, że będę z dużą rezerwą myślał o kolejnej kampanii (jeśli w ogóle wyjdzie w Polsce). O niebo lepiej byłoby dać tylko ze dwie karty rozwoju a zwiększyć długość i różnorodność samej przygody. Szkoda.
-
- Posty: 725
- Rejestracja: 18 gru 2016, 13:22
- Lokalizacja: Skawina
- Has thanked: 118 times
- Been thanked: 142 times
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Nie siedzę w temacie ale z tego co się orientuję to ruiny są pierwszą częścią kampanii...
crus221 - "Teraz pytanie czy sprzedać nerkę dla gry..."
olsszak - "Swoją drogą po ile nerka teraz?"
crus221 - "Jeden Lords of Hellas lub dwie Kawerny"
olsszak - "Swoją drogą po ile nerka teraz?"
crus221 - "Jeden Lords of Hellas lub dwie Kawerny"
-
- Posty: 687
- Rejestracja: 27 maja 2020, 14:27
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 254 times
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Po to zeby potem rewersy kart noe roznily sie w decku gracza. Gdyby dodali je w drugiej czesci kampanii moglyby sie roznic. Swietne posuniecie.
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
kilka pytań:
1. ile realnie trwa przecietna rozgrywka w ruinach?
2. jak dlugo trwa przygotowanie / skladanie ruin?
3. prog wejscia w skali od 1 do 10 dla kogos, kto nie gral nigdy w hero realms?
1. ile realnie trwa przecietna rozgrywka w ruinach?
2. jak dlugo trwa przygotowanie / skladanie ruin?
3. prog wejscia w skali od 1 do 10 dla kogos, kto nie gral nigdy w hero realms?
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Czołem.
Gdybym zdecydował się na zakup Hero Realms, to czy do gry znajdzie się jeden bądź dwa dodatki typu must have, w które dobrze zaopatrzyć się od razu?
Gdybym zdecydował się na zakup Hero Realms, to czy do gry znajdzie się jeden bądź dwa dodatki typu must have, w które dobrze zaopatrzyć się od razu?
- hipcio_stg
- Posty: 1804
- Rejestracja: 07 gru 2016, 16:30
- Has thanked: 78 times
- Been thanked: 337 times
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Kup wszystkie zestawy bohaterów. Jeżeli macie syndrom bicia najmocniejszego to talie bossów swietnie się nadają do tej formy gry 1vs all. Bohaterowie to dla mnie must have.
-
- Posty: 687
- Rejestracja: 27 maja 2020, 14:27
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 254 times
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
1. okolo 10-15 minut
2. okolo 3 minuty
3. wejscie 1/10
- hipcio_stg
- Posty: 1804
- Rejestracja: 07 gru 2016, 16:30
- Has thanked: 78 times
- Been thanked: 337 times
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Pytanie : Gdy herszt zagra karte ( z oznaczeniem np. zielonym (dla przykładu odrzuć 2 karty )) sługusa - rozpatruje to w mojej turze i odrzucam 2 karty.
W mojej turze nie udaje mi sie usunąć tego sługusa i moje pytanie czy w ponownej turze herszta znowu rozpatruje jego zielony symbol (sługus został na stole) i odrzucam 2 karty , czy rozpatruje jedynie umiejętność sługusa (jakąkolwiek jest)
w skrócie : umiejętności z herszta gdy ten zagra sługusa z danym kolorem są rozpatrywane przy zagraniu (jednorazowo) czy przy każdej turze ?
Bo w ostatniej rozgrywce z zasadami rozpatrywania co ture tych samych symboli (zielony symbol - odrzuc 2) przy 2 diablikach na mojej stronie odrzucałem co ture 4 karty co praktycznie wyłaczyło mi ture (1 karta na rece) i wydaje mi się, że źle interpretowałem zasady
2 pytanie :
Umiejętność herszta - odrzucam jedna karte i umiejętność chochlika odrzuć przedmiot - czy moge odrzucić jedną kartę która jest równocześnie przedmiotem i wypełnić obie akcje herszta , czy musze odrzucić oddzielnie 1 karte (herszt ) i jeden przedmiot (sługus) ?
W mojej turze nie udaje mi sie usunąć tego sługusa i moje pytanie czy w ponownej turze herszta znowu rozpatruje jego zielony symbol (sługus został na stole) i odrzucam 2 karty , czy rozpatruje jedynie umiejętność sługusa (jakąkolwiek jest)
w skrócie : umiejętności z herszta gdy ten zagra sługusa z danym kolorem są rozpatrywane przy zagraniu (jednorazowo) czy przy każdej turze ?
Bo w ostatniej rozgrywce z zasadami rozpatrywania co ture tych samych symboli (zielony symbol - odrzuc 2) przy 2 diablikach na mojej stronie odrzucałem co ture 4 karty co praktycznie wyłaczyło mi ture (1 karta na rece) i wydaje mi się, że źle interpretowałem zasady
2 pytanie :
Umiejętność herszta - odrzucam jedna karte i umiejętność chochlika odrzuć przedmiot - czy moge odrzucić jedną kartę która jest równocześnie przedmiotem i wypełnić obie akcje herszta , czy musze odrzucić oddzielnie 1 karte (herszt ) i jeden przedmiot (sługus) ?
Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Chciałabym rozpocząć zabawę z HR tylko zastanawiam się czy stara wersja (z ciemną Diaboliną na okładce) różni się czymś od nowej poza cukierkową Diaboliną na pudełku czy np dokonano jakiś zmian grafiki albo umiejętności w kartach?
- lesar
- Posty: 594
- Rejestracja: 11 cze 2011, 16:08
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 31 times
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Grafiki i umiejętności są takie same. Doszły tylko karty dodatkowe - bonusy, dokładane do nowej edycji, ale to, alezy czy dany sklep takie jeszcze posiadan - dokładane były jak była premiera z nowym wydawcą.
"Zresztą zamiast kraść jako dyrektor, fabrykant, sekretarz czy inny prezes lepiej już kraść par excellence jako złodziej. Tak jest chyba uczciwiej." - kasiarz Kwinto
- Blue
- Posty: 2323
- Rejestracja: 09 gru 2006, 22:42
- Has thanked: 196 times
- Been thanked: 254 times
- Kontakt:
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Stara diabolina bardziej zachęca do grania jak patrzysz na okładkę .
- hipcio_stg
- Posty: 1804
- Rejestracja: 07 gru 2016, 16:30
- Has thanked: 78 times
- Been thanked: 337 times
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Grałem w HR baaardzo dużo, ale do dziś nie wiem co jest na okładce