Strona 21 z 114

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 06 paź 2016, 13:45
autor: crsunik
AkitaInu pisze:
Bea pisze:Podstawka to kila scenariuszy scenariusz a każdy dodatek to jeden scenariusz?
Na dzieńdzisiejszy tak. Podstawka 4 scenariusze, każdy dodatek to 1 scenariusz
Plus dodatkowe wariacje scenariuszy z podstawki, tak?

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 06 paź 2016, 13:49
autor: AkitaInu
crsunik pisze:
AkitaInu pisze:
Bea pisze:Podstawka to kila scenariuszy scenariusz a każdy dodatek to jeden scenariusz?
Na dzieńdzisiejszy tak. Podstawka 4 scenariusze, każdy dodatek to 1 scenariusz
Plus dodatkowe wariacje scenariuszy z podstawki, tak?
Tak ale moge to potwierdzić tylko w przypadku jednego scenariusza.

W więcej nie grałem.

Generalnie jest też pomysł żeby przechodzić scenariusze z podstawką. Potem przechodzić dodając tylko jeden dodatek. A potem dopiero dodać oba dodatki i jeszcze raz przejść. W teorii mapy powinny się mocno różnić między scenariuszami :)

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 06 paź 2016, 13:54
autor: Reid666
Teoria piękna sprawa, a praktyka ma się tak:

Po włączeniu obu dodatków:
1 scenariusz - 6 map
2 scenariusz - 1 mapa
3 scenariusz - 2 mapy
4 scenariusz - 1 mapa

Przetestowane przez życzliwych graczy z BGG.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 06 paź 2016, 14:34
autor: uyco
nie wiem czy dobrze zrozumiałem - te 2 dodatkowe scenariusze wykorzystujące stuff z 1 ed. są dostępne od razu w Apce? czy coś trzeba dokupić?

E: przepraszam za zamieszanie, właśnie doczytałem, że są za free.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 07 paź 2016, 13:46
autor: Bary
Druga edycja już w pierwszej setce. Idzie jak burza. :)

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 07 paź 2016, 22:00
autor: pan_satyros
FFG FB: Dive deeper into the insanity with the first Mansions of Madness scenario DLC, coming this winter for $2.99.

Witamy w raju/piekle hehe

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 08 paź 2016, 09:54
autor: Piehoo
pan_satyros pisze:FFG FB: Dive deeper into the insanity with the first Mansions of Madness scenario DLC, coming this winter for $2.99.

Witamy w raju/piekle hehe
Trochę dziwnie płacić za cyfrowy DLC, ale cenowo wychodzi więcej niż ok. Pomijając fizyczne komponenty to samej gry w małych dodatkach do Eldritcha nie ma dużo więcej niż w tym DLC.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 08 paź 2016, 11:26
autor: Deem
pan_satyros pisze:FFG FB: Dive deeper into the insanity with the first Mansions of Madness scenario DLC, coming this winter for $2.99.

Witamy w raju/piekle hehe
To była oczywista droga i bardzo się cieszę, że nią poszli. Cena nie jest absurdalna, a forma dlc daje łatwy dostęp dla chętnych i niewielkie ryzyko po stronie wydawcy.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 08 paź 2016, 11:30
autor: Reid666
Jeden z użytkowników BGG znalazł coś takiego w plikach apki:
"Beyond the Threshold"

Investigators:
Akachi Onyele
Wilson Richards

Common Items:
25 Automatic
Blackjack
Enchanted Blade
Fine Clothes
Scribe's Journal
Razor
Tome of Horrors
Tome of Secrets

Unique Itmes:
Cultists Journal

Spells:
Arcane Insights
Poison Mist

Conditions:
Mesmerized

Rooms:
Attic Storage
Balcony
Basement Storage
Bedroom
Bedroom Storage
Deck
Dining Room
Entry Hall
Hall Corner
Hall Stairs
Kitchen
Kitchen Storage
Library
Porch
Yard 1
Yard 2

Monster:
Thrall

Scenarios:
Vengeful Impulses
Gates of Silverwood Manor

Vengeful Impulses:
An acquaintance named Thomas Carvey requests the pleasure of your presence at a dinner party. Among his other invitees is the man or woman Carvey believes to be plotting his demise.

Gates of Silverwood Manor:
Officer Tetsuo Mori has asked for your help with several missing persons cases centered around the mysterious Silverwood Manor. The hope that you may help the victims of these disappearances drives you to visit Silverwood Manor.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 08 paź 2016, 11:35
autor: kamron6
Zapewne apka była większa, ale odcięli by ludzie zapłacili więcej XD

Zastanawiałem się czy kupić, ale polityka ffg odstrasza.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 10 paź 2016, 13:28
autor: Ardel12
kamron6 pisze:Zapewne apka była większa, ale odcięli by ludzie zapłacili więcej XD

Zastanawiałem się czy kupić, ale polityka ffg odstrasza.
Wypuszczanie pół produktów jako pełnych jest już od dawna stosowane i wcale nie zaczęło tego FFG z tą apką. na rynku gier PC a nawet konsolowych od jakiegoś czasu pojawiają się takowe potworki.

Te pare dolców za scenariusz wydają się rozsądną ceną w porównaniu do samych scenariuszy do 1ED w bardzo nie adekwatnej cenie.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 10 paź 2016, 23:06
autor: Overseer
Kolejne ciekawe odkrycie użytkownika BGG
https://boardgamegeek.com/thread/165171 ... ge-windows
Dokopano się do plików językowych i wygląda na to, że grę można już swobodnie odpalić w wersji PL
Obrazek
Obrazek

Temat dotyczy wersji PC. Grzebałem w rejestrze, ale mi się nie udało - ustawienia ciągle resetują się na angielski.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 11 paź 2016, 12:09
autor: Wallenstein
Aplikacja może być przygotowywana do premiery w PL, stąd pliki zlokalizowane.
Jak będzie premiera to się oficjalnie odblokują.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 11 paź 2016, 12:10
autor: pan_satyros
Wallenstein pisze:Aplikacja może być przygotowywana do premiery w PL, stąd pliki zlokalizowane.
Jak będzie premiera to się oficjalnie odblokują.
Zgadza się, wystarczy przeczytać notkę dotyczącą dzisiejszej aktualizacji wersji na androida.
Powoli wprowadzają języki. Dziż wszedł niemiecki. Polski jest już na liście ale jeszcze nieaktywny.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 12 paź 2016, 00:32
autor: Carmash
Oto i zapowiedź pierwszego prawdziwego dodatku do gry :)

https://www.fantasyflightgames.com/en/n ... threshold/

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 12 paź 2016, 08:14
autor: Overseer
Świetny news!
Z tego co wyczytałem dwójka nowych "nigdy dotąd nie widzianych" bohaterów (byli w Eldritch Horror o ile mnie pamięć nie myli), jeden potwór, kilka plastrów planszy oraz karty różnego rodzaju. Całość wyceniona na 40 dolarów, czyli jakieś 160zł. Myślałem, że cenowo zamknął się na poziomie małych dodatków do Descenta, które bogatsze contentem były w cenie 100zł

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 12 paź 2016, 08:28
autor: Cyberpuncur
Od czasu wydania drugiego Descenta powietrze w pudełkach robi się coraz droższe.
Tytuł gry jest dosyć adekwatny do polityki firmy.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 12 paź 2016, 08:41
autor: Olgierdd
/kolejny wątek przeliczania każdego kawałka kartonu i plastiku na złotówki/

Zapominacie, że zawartość gry jest również w aplikacji.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 12 paź 2016, 09:01
autor: Overseer
Jako klient/fan nie mam prawa kwestionować wysokości ceny? Z opisu na stronie wynika, że komponentów jest bardzo mało. Argument appki też do mnie nie przemawia. Content powstaje cyfrowo, a później w fazie druku przenoszony jest na papier/karton. Skoro masz ilustracje w formie cyfrowej i gotowy schemat działania appki, to cena produkcji nowego scenariusza nie jest raczej astronomiczna, prawda? Podmieniasz assetsy, wrzucasz tekst i koniec. Z tekstu masz, co? Intro oraz epilog scenariusza, chmurki w fazie mitów oraz opisy ataku nowego rodzaju potwora. That's it. Swoją drogą nadchodzący płatny scenariusz został wyceniony przez FFG na ile? 10-15zł? <- moim zdaniem bardzo uczciwa cena.
Nie tylko ja mam "ale" co do ceny. Czytam na BGG, że sporo ludzi irytuje kierunek w jakim idzie FFG.
Zrobiłeś świetną grę? Bomba. Kupie wszystko co do niej wydasz, ale wyceń dodatkowe elementy z głową.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 12 paź 2016, 09:07
autor: Adar
Jedah pisze:Jako klient/fan nie mam prawa kwestionować wysokości ceny? Z opisu na stronie wynika, że komponentów jest bardzo mało. Argument appki też do mnie nie przemawia. Content powstaje cyfrowo, a później w fazie druku przenoszony jest na papier/karton. Skoro masz ilustracje w formie cyfrowej i gotowy schemat działania appki, to cena produkcji nowego scenariusza nie jest raczej astronomiczna, prawda? Podmieniasz assetsy, wrzucasz tekst i koniec. Z tekstu masz, co? Intro oraz epilog scenariusza, chmurki w fazie mitów oraz opisy ataku nowego rodzaju potwora. That's it.
No nie takie "that's it", bo jest jeszcze praca koncepcyjna (ktoś ten scenariusz musiał wymyślić i opracować) i testy (ktoś to musiał przetestować), co również jest składnikiem ceny. Nie mówię, że to usprawiedliwia jej wysokość, niemniej jednak mam wrażenie, że patrząc na cenę ludzie dostrzegają jedynie fizyczne komponenty, zapominając o tym co stoi za nimi.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 12 paź 2016, 09:11
autor: Overseer
Adar pisze:
Jedah pisze:Jako klient/fan nie mam prawa kwestionować wysokości ceny? Z opisu na stronie wynika, że komponentów jest bardzo mało. Argument appki też do mnie nie przemawia. Content powstaje cyfrowo, a później w fazie druku przenoszony jest na papier/karton. Skoro masz ilustracje w formie cyfrowej i gotowy schemat działania appki, to cena produkcji nowego scenariusza nie jest raczej astronomiczna, prawda? Podmieniasz assetsy, wrzucasz tekst i koniec. Z tekstu masz, co? Intro oraz epilog scenariusza, chmurki w fazie mitów oraz opisy ataku nowego rodzaju potwora. That's it.
No nie takie "that's it", bo jest jeszcze praca koncepcyjna (ktoś ten scenariusz musiał wymyślić i opracować) i testy (ktoś to musiał przetestować), co również jest składnikiem ceny. Nie mówię, że to usprawiedliwia jej wysokość, niemniej jednak mam wrażenie, że patrząc na cenę ludzie dostrzegają jedynie fizyczne komponenty, zapominając o tym co stoi za nimi.
Zgadza się, dlatego dla porównania pokazałem na ile wyceniana jest "pomysł" i wykonanie w przypadku płatnego dodatku. FFG wyceniło nadchodzący scenariusz na 10-15zł. Pocieszam się faktem, że Thrallów w pudełku możemy znaleźć kilku.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 12 paź 2016, 09:15
autor: pan_satyros
Jedah pisze:Świetny news!
Całość wyceniona na 40 dolarów, czyli jakieś 160zł. Myślałem, że cenowo zamknął się na poziomie małych dodatków do Descenta, które bogatsze contentem były w cenie 100zł
Obrazek

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 12 paź 2016, 09:17
autor: crsunik
Ale istnieje bardzo, ale to bardzo proste uzasadnienie takiej, a nie innej ceny :) Istnieje naprawdę duże grono ludzi, które tyle jest gotowa zapłacić za dodatkowe elementy, dodatkowe scenariusze oraz dodatkowe wariacje już istniejących scenariuszy. Tylko i aż tyle. Z punktu widzenia osoby kierującej firmą, nie jest potrzebny żaden inny argument.

Miejcie też uwagę, że stworzenie nowego scenariusza w tego typu systemie nie jest czymś prostym, bo jednak trzeba uwzględnić poprzednie dodatki i ich kombinacje. To że pojedynczy scenariusz kosztuje 15 zł wynikać może właśnie z tego, że pozostała część kosztów jego wytworzenia została ukryta w cenie dodatków z figurkami etc. No i dochodzi jeszcze aspekt waluty, w sporej części naszego globu na 40$ to nie jest tak dużo, by nie powiedzieć że to niewiele.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 12 paź 2016, 09:23
autor: Ayaram
Dokładnie. Amerykanie są takimi wdzięcznymi klientami, którzy kochają przepłacać i kupować rzeczy których nie potrzebują ;)

Generalnie - u nas:
"żetony zamiast figurek w podstawce SW:IA? Można dokupić jedną figurkę za 40 zeta? No co za pazerne $##$#@% złodzieje #$%#%#"

w USA:
"Mogę mieć figurkę ulubionego bohatera zamiast żetonu za 10$?! OMG OMG OMG BIORĘ :mrgreen: "

Także tego :wink:

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 12 paź 2016, 09:27
autor: Overseer
pan_satyros pisze:
Jedah pisze:Świetny news!
Całość wyceniona na 40 dolarów, czyli jakieś 160zł. Myślałem, że cenowo zamknął się na poziomie małych dodatków do Descenta, które bogatsze contentem były w cenie 100zł
Obrazek
O! Zwracam honor.
Pozostaje jeszcze dyskusja nad komponentami, które porównamy dopiero, jak FFG opublikuje zawartość pudełka Beyond the Threshold

Nie generalizuj tak Ayaram. Międzynarodowe fora są pełne ludzi, którzy narzekają na wysokość cen dodatków od FFG.

Swoja drogą, ktoś się orientuje w którym opowiadaniu Lovecrafta był Silverwood Manor? To nie było w Rats in the walls?