Projekt własny, mam zamiar udostępnić cały do ściągnięcia za darmo, ale jeszcze chce dodać elementy, aby karty pewniej się trzymały w korytkach. Jak jesteś zainteresowany to pisz priva.
Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
No i jest dedykowany Insert od redrewno. Na razie podobno w przedsprzedaży ale po 27 lutym wysyłają.
____________________________________
Z wyrazami największego szacunku,
Miłosz
Z wyrazami największego szacunku,
Miłosz
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
Może temat już był omówiony - ale czy nie wystarczy w oryginalnym insercie wyciąć po kawałku z 3 komór na karty ? Mam wrażenie, że taka czynność rozwiązuje problem przechowywania kart.
- Robin Wood
- Posty: 92
- Rejestracja: 06 lis 2021, 17:10
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 11 times
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
Oczywiście jest już dawno dostępny insert w dobrej cenie ze sklejki. Obsługuje koszulki premium + dodatek. Oczywiście także dostępna wersja polska
Poniższe zdjęcia pochodzą z wcześniejszej wersji. Na prośbę jednego z graczy powiększyłem miejsce na "małe'" karty, one także oczywiście wchodzą w koszulkach.
Zapraszam
https://www.flickr.com/photos/194583503 ... 305778041/

Poniższe zdjęcia pochodzą z wcześniejszej wersji. Na prośbę jednego z graczy powiększyłem miejsce na "małe'" karty, one także oczywiście wchodzą w koszulkach.
Zapraszam

https://www.flickr.com/photos/194583503 ... 305778041/
- Lomik
- Posty: 111
- Rejestracja: 21 sie 2017, 21:35
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 24 times
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
Mam polecamRobin Wood pisze: ↑15 lut 2024, 16:52 Oczywiście jest już dawno dostępny insert w dobrej cenie ze sklejki. Obsługuje koszulki premium + dodatek. Oczywiście także dostępna wersja polska![]()
Poniższe zdjęcia pochodzą z wcześniejszej wersji. Na prośbę jednego z graczy powiększyłem miejsce na "małe'" karty, one także oczywiście wchodzą w koszulkach.
Zapraszam![]()
https://www.flickr.com/photos/194583503 ... 305778041/
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
A ja chciałem dać znać, że po minimalnych usprawnieniach insert od dzikiego Serengeti robi robotę
Denka miejsc na karty sobie wyciąłem i zrobiłem z nich wieczka.
Trochę jeszcze mnie czeka przy tym roboty, żeby miejsca cięcia wygładzić się generalnie zrobiłem to w 3 minuty więc i tak jest nieźle.





Denka miejsc na karty sobie wyciąłem i zrobiłem z nich wieczka.
Trochę jeszcze mnie czeka przy tym roboty, żeby miejsca cięcia wygładzić się generalnie zrobiłem to w 3 minuty więc i tak jest nieźle.




____________________________________
Z wyrazami największego szacunku,
Miłosz
Z wyrazami największego szacunku,
Miłosz
- warlock
- Posty: 4987
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1224 times
- Been thanked: 2380 times
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
Wiecie co, mam wrażenie że szkoda roboty na takie inserty
. Bo jedyne co zaoszczędzasz to 15 sekund na wyjęcie trzech stosów kart z woreczków strunowych - pozostałe komponenty i tak trzeba wysypać i posegregować.

Ostatnio zmieniony 16 lut 2024, 11:03 przez warlock, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
Potwierdzam. Ja swój oryginalny insert zniszczyłem niechcąco i trzymałem wszystko w workach.
Ten insert ze Sloyca to w sumie nie wiem po co zrobiłem. Trochę lechta moje ego, że karty w miękkim materiale sobie leżą xD
Generalnie bez Insertu woziłem Paxa na rozgrywki i trzymałem wszystko w woreczkach strunowych. I jest to totalnie spoko rozwiązanie.
____________________________________
Z wyrazami największego szacunku,
Miłosz
Z wyrazami największego szacunku,
Miłosz
- warlock
- Posty: 4987
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1224 times
- Been thanked: 2380 times
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
To jeszcze stara fota mojego angielskiego egzemplarza, ale przepakowałem w to polski w identyczny sposób: cztery płytkie GeekBoxy na komponenty graczy, dwa standardowe GeekBoxy na plastikowe znaczniki monet (oznaczam nimi wykorzystane operacje, robią za coś w stylu znaczników akcji) i metalowe monety + trzy dwukomorowe GeekBoxy na drewniane figury. Karty w kilku woreczkach strunowych. Mega lubię to rozwiązanie bo wyciągam poszczególne pojemniki na stół i od razu organizują przestrzeń (a pudełko z monetami kładę na Chinach). Zostaje tylko wyjęcie kart z czterech woreczków
.

PS: Pojemniki z komponentami graczy można trzymać na ilustracjach planszetek podczas gry
.


PS: Pojemniki z komponentami graczy można trzymać na ilustracjach planszetek podczas gry

-
- Posty: 51
- Rejestracja: 28 kwie 2019, 17:12
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 2 times
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
Ja również właśnie skleiłem insert od Robina. PolecamRobin Wood pisze: ↑15 lut 2024, 16:52 Oczywiście jest już dawno dostępny insert w dobrej cenie ze sklejki. Obsługuje koszulki premium + dodatek. Oczywiście także dostępna wersja polska![]()
Poniższe zdjęcia pochodzą z wcześniejszej wersji. Na prośbę jednego z graczy powiększyłem miejsce na "małe'" karty, one także oczywiście wchodzą w koszulkach.
Zapraszam![]()
https://www.flickr.com/photos/194583503 ... 305778041/

- ave.crux
- Posty: 1886
- Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Has thanked: 901 times
- Been thanked: 1461 times
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
Pytanie do ludzi z 40+ rozgrywek na koncie.
Gracie w oba warianty czy raczej częściej w wariant z 1550?
Jeżeli z 1550 to od razu z promo dodatkiem i dodatkowym warunkiem zwycięstwa?
Gracie w oba warianty czy raczej częściej w wariant z 1550?
Jeżeli z 1550 to od razu z promo dodatkiem i dodatkowym warunkiem zwycięstwa?
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 12 paź 2022, 23:04
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 59 times
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
40+ gier nie mam, przynajmniej jeśli nie liczyć na dwie ręce.
Zdecydowanie 1550 bez promo.
1460 setup pozwala bardzo łatwo wygrac religijnie muzułmanami, katolicy też dość łatwo. A żeby reformacja wygrała to trzeba sporo więcej kart odpowiednich.
1550 balansuje zdecydowanie pod tym kątem rozgrywkę. Więcej teokracji to łatwiej skontrować warunek poprzez zapełnienie innych wyznań.
No i każda religia ma święte wojny, które może realnie łatwo przeprowadzić. Choć często w realizacji między reformacją, a katolikami decyduje które wyznanie pierwsze zagra wojnę religijną.
1550 promo, według mnie psuje rozgrywkę.
Zwycięstwo bizantyjskie bardzo łatwo może wpaść, szczególnie przy reformacji. Która też dostaje mocy dzięki czerwonym jednostkom u Osmanów.
Jihad odgrywa marginalną rolę.
Karta króla Węgier na minus, karta ich imperium nie mam zdania.
Karty z marketu są okej, stosunkowo dużo ścinania głów na zachód.
Na plus możliwość możliwość jihadu na papiestwo i generalnie mechnika z kartami króla papiestwa bardzo mi sie podoba.
Jak dla mnie najlepiej do 1550 dorzucić z promo karty królestwa papiestwa i ewentualnie karty marketu oraz może kartę imperium Węgier
Zdecydowanie 1550 bez promo.
1460 setup pozwala bardzo łatwo wygrac religijnie muzułmanami, katolicy też dość łatwo. A żeby reformacja wygrała to trzeba sporo więcej kart odpowiednich.
1550 balansuje zdecydowanie pod tym kątem rozgrywkę. Więcej teokracji to łatwiej skontrować warunek poprzez zapełnienie innych wyznań.
No i każda religia ma święte wojny, które może realnie łatwo przeprowadzić. Choć często w realizacji między reformacją, a katolikami decyduje które wyznanie pierwsze zagra wojnę religijną.
1550 promo, według mnie psuje rozgrywkę.
Zwycięstwo bizantyjskie bardzo łatwo może wpaść, szczególnie przy reformacji. Która też dostaje mocy dzięki czerwonym jednostkom u Osmanów.
Jihad odgrywa marginalną rolę.
Karta króla Węgier na minus, karta ich imperium nie mam zdania.
Karty z marketu są okej, stosunkowo dużo ścinania głów na zachód.
Na plus możliwość możliwość jihadu na papiestwo i generalnie mechnika z kartami króla papiestwa bardzo mi sie podoba.
Jak dla mnie najlepiej do 1550 dorzucić z promo karty królestwa papiestwa i ewentualnie karty marketu oraz może kartę imperium Węgier
- ave.crux
- Posty: 1886
- Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Has thanked: 901 times
- Been thanked: 1461 times
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
Czyli reasumując 1550+promo bez 5tego zwycięstwa będzie dobrym wyborem.
Wrzucać to szybciej niż później? Mam na razie 18 rozgrywek.
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 12 paź 2022, 23:04
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 59 times
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
Jak dla mnie to bez 5 zwycięstwa i z pewnością bez karty mapy imperium osmańskiego. Karta władcy osmańskiego i węgierskiego też uważam za mniej fajne niż z podstawki.
Ale najlepiej to zagraj sobie samemu w cały dodatek i wyrób opinie.
A potem ewentualnie odejmij z niego co się nie podoba
Ale najlepiej to zagraj sobie samemu w cały dodatek i wyrób opinie.
A potem ewentualnie odejmij z niego co się nie podoba
- Apos
- Posty: 1302
- Rejestracja: 12 sie 2007, 14:42
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Has thanked: 529 times
- Been thanked: 1202 times
- Kontakt:
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
Na 3trollach z rabatami i z przedsprzedażową zniżką wyszło mnie 261zł podstawka + 27zł dodatek.
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
Zagrałem w Pax Renesans trzy razy, to mogę coś o niej napisać z poziomu doświadczonego gracza (;
Jest całkiem ładnie chociaż wydaje mi się że plansza mogłaby mieć miejsca na talie zachodu i wschodu po lewej i prawej stronie. Ułatwiłoby to graczom siedzącym "na północy" stołu w oglądaniu kart. A tak trzeba planszę ustawiać kartami bliżej nich co z kolei zmniejsza czytelność dla graczy siedzących na południu. Małe symbole na kartach mogą być na początku nieczytelne, ale w trzeciej rozgrywce nie było już tego problemu. Szkoda, że miejsca w insercie nie są przewidziane na zakoszulkowane karty, bo miejsce spokojnie na to jest. Oczywiście wszystko się mieści w tym insercie, ale karty w koszulkach premium trzeba dać w inne przegródki. Takie tam delikatne czepialstwo, nie jakieś wielkie mankamenty (:
Instrukcja jest genialna. Odnośniki w postaci konkretnych paragrafów do danych pojęć czy akcji robią świetną robotę. Przykłady są dobrze rozrysowane. I mamy jeszcze poradnik gracza, którym też można się posiłkować zwłaszcza w pierwszych rozgrywkach, kiedy nie wiemy co mamy robić żeby przybliżyć się do jakiegokolwiek zwycięstwa (; Świetne w instrukcji są przypisy, które wzbogacają klimat rozgrywki, tłumacząc co z tamtych czasów symuluje dana akcja czy pojęcie użyte w grze. Warto je przeczytać, bo po tym troszkę łatwiej wchodzą zasady mechanik poszczególnych akcji, stając się w głowie bardziej logiczne. Bo gra bardzo fajnie symuluje ówczesną rzeczywistość konfliktów prowadzonych w różnych obszarach działań.
Figurki są drewniano przyjemne, wizualnie bardzo fajne i czytelne, no może poza złotymi, które są sr... jasnobrązowe (;
Pierwszą rozgrywkę zagraliśmy we dwóch. I... No cóż... Działanie każdej akcje można łatwo odszukać w instrukcji albo w dołączonych kartach pomocy lub można ściągnąć obszerniej z BGG wykonane przez użytkowników naszego forum (robią świetną robotę - dzięki!), ale na początku jest kłopot żeby określić po co te akcje wykonywać i które lepiej żeby przybliżyć się do spełnienia któregoś z warunków zwycięstwa. To sprawia, że nie wiemy które karty kupować, o które imperia walczyć, które akcje z tablicy odpalać. Dlatego pierwszą grę dobrze jest potraktować zupełnie luźno, bez spiny na wygraną. Fajnie spróbować zrobić jak najwięcej różnych akcji i zobaczyć co robią i na co wpływają. Zasady bardzo fajnie zrobił Rzut Kostką na yt - materiał bardzo pomaga w pierwszych rozgrywkach.
Do drugiej gry usiedliśmy w czterech graczy. Ja miałem doświadczenie z pierwszej rozgrywki PR a pozostałych trzech graczy żadnego. Po wejściu w grę i jako takim zrozumieniu zasad dało się zauważyć swój mniejszy wpływ na wdrażanie strategii i tak prowadzenie gry żeby ją zrealizować. Zamiast tego trzeba było reagować na ruchy trzech pozostałych graczy niż inicjować swoje ruchy w kierunku wygranej. Ale może to tylko takie wrażenie początkującego.
Trzecią partię rozegraliśmy we trzech graczy, którzy co najmniej raz wcześniej zagrali. I tutaj już zupełnie fajnie się grało. Zagrywane akcje były już przemyślane a nie grane na pałę. Inaczej niż w czterech graczy, można było bardziej skupić się na budowaniu swojego sposobu na wygraną - coś na zasadzie - jedną akcją robię obronę a drugą wyprowadzam własny cios.
Gra jest świetna. Rozkminianie zależności pomiędzy akcjami, zmieniająca się dynamicznie plansza, mielenie kart na rynku, negatywna interakcja i gra nad stołem działają rewelacyjne. Z gry wylewa się klimat, dodatkowo wzbogacony historycznymi wzmiankami na kartach, które można czytać w trakcie tury innych graczy. Mnogość kart spowoduje mnóstwo różnych rozgrywek. Gra jest trudna ze względu na połapanie tej całej obfitości, ale już od pierwszej gry jest niesamowicie przyjemna.
Gra mieć podtytuł: "Pax Renesans - gra o robieniu innym z dupy jesieni średniowiecza". Bo w końcu to dokładnie te czasy (:
Jest całkiem ładnie chociaż wydaje mi się że plansza mogłaby mieć miejsca na talie zachodu i wschodu po lewej i prawej stronie. Ułatwiłoby to graczom siedzącym "na północy" stołu w oglądaniu kart. A tak trzeba planszę ustawiać kartami bliżej nich co z kolei zmniejsza czytelność dla graczy siedzących na południu. Małe symbole na kartach mogą być na początku nieczytelne, ale w trzeciej rozgrywce nie było już tego problemu. Szkoda, że miejsca w insercie nie są przewidziane na zakoszulkowane karty, bo miejsce spokojnie na to jest. Oczywiście wszystko się mieści w tym insercie, ale karty w koszulkach premium trzeba dać w inne przegródki. Takie tam delikatne czepialstwo, nie jakieś wielkie mankamenty (:
Instrukcja jest genialna. Odnośniki w postaci konkretnych paragrafów do danych pojęć czy akcji robią świetną robotę. Przykłady są dobrze rozrysowane. I mamy jeszcze poradnik gracza, którym też można się posiłkować zwłaszcza w pierwszych rozgrywkach, kiedy nie wiemy co mamy robić żeby przybliżyć się do jakiegokolwiek zwycięstwa (; Świetne w instrukcji są przypisy, które wzbogacają klimat rozgrywki, tłumacząc co z tamtych czasów symuluje dana akcja czy pojęcie użyte w grze. Warto je przeczytać, bo po tym troszkę łatwiej wchodzą zasady mechanik poszczególnych akcji, stając się w głowie bardziej logiczne. Bo gra bardzo fajnie symuluje ówczesną rzeczywistość konfliktów prowadzonych w różnych obszarach działań.
Figurki są drewniano przyjemne, wizualnie bardzo fajne i czytelne, no może poza złotymi, które są sr... jasnobrązowe (;
Pierwszą rozgrywkę zagraliśmy we dwóch. I... No cóż... Działanie każdej akcje można łatwo odszukać w instrukcji albo w dołączonych kartach pomocy lub można ściągnąć obszerniej z BGG wykonane przez użytkowników naszego forum (robią świetną robotę - dzięki!), ale na początku jest kłopot żeby określić po co te akcje wykonywać i które lepiej żeby przybliżyć się do spełnienia któregoś z warunków zwycięstwa. To sprawia, że nie wiemy które karty kupować, o które imperia walczyć, które akcje z tablicy odpalać. Dlatego pierwszą grę dobrze jest potraktować zupełnie luźno, bez spiny na wygraną. Fajnie spróbować zrobić jak najwięcej różnych akcji i zobaczyć co robią i na co wpływają. Zasady bardzo fajnie zrobił Rzut Kostką na yt - materiał bardzo pomaga w pierwszych rozgrywkach.
Do drugiej gry usiedliśmy w czterech graczy. Ja miałem doświadczenie z pierwszej rozgrywki PR a pozostałych trzech graczy żadnego. Po wejściu w grę i jako takim zrozumieniu zasad dało się zauważyć swój mniejszy wpływ na wdrażanie strategii i tak prowadzenie gry żeby ją zrealizować. Zamiast tego trzeba było reagować na ruchy trzech pozostałych graczy niż inicjować swoje ruchy w kierunku wygranej. Ale może to tylko takie wrażenie początkującego.
Trzecią partię rozegraliśmy we trzech graczy, którzy co najmniej raz wcześniej zagrali. I tutaj już zupełnie fajnie się grało. Zagrywane akcje były już przemyślane a nie grane na pałę. Inaczej niż w czterech graczy, można było bardziej skupić się na budowaniu swojego sposobu na wygraną - coś na zasadzie - jedną akcją robię obronę a drugą wyprowadzam własny cios.
Gra jest świetna. Rozkminianie zależności pomiędzy akcjami, zmieniająca się dynamicznie plansza, mielenie kart na rynku, negatywna interakcja i gra nad stołem działają rewelacyjne. Z gry wylewa się klimat, dodatkowo wzbogacony historycznymi wzmiankami na kartach, które można czytać w trakcie tury innych graczy. Mnogość kart spowoduje mnóstwo różnych rozgrywek. Gra jest trudna ze względu na połapanie tej całej obfitości, ale już od pierwszej gry jest niesamowicie przyjemna.
Gra mieć podtytuł: "Pax Renesans - gra o robieniu innym z dupy jesieni średniowiecza". Bo w końcu to dokładnie te czasy (:
- warlock
- Posty: 4987
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1224 times
- Been thanked: 2380 times
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)

Podczas naszej ostatniej trzyosobowej partii zdarzyły się w sumie dwie ciekawe rzeczy:
1) Wylosowalem Fuggera, więc teoretycznie miałem najgorzej z dochodem z wypraw. Ale! W pierwszym ruchu udało mi się zdobyć Portugalię (z symbolem statku), a kilku kolejnych zrobiłem dwie zmiany szlaku w taki sposób, że moje zachodnie koncesje były pierwsze do rozdzielenia zysków z obu wypraw. Oczywiście miałem masę szczęścia w tym jak ułożyły się karty na rynku, ale z perspektywy opowiadanej historii taka zmiana centrów światowego handlu na własne niecne potrzeby była cudowna

2) Wprawdzie jedna z osób grała pierwszy raz (co również doprowadza do pewnych nietypowych sytuacji), ale przez całą partie nikt nie kontrolował (nawet na chwilę) Imperium Osmańskiego - to naprawdę kolosalnie zmienia wrażenia z rozgrywki

- obo_bb
- Posty: 143
- Rejestracja: 18 sie 2017, 15:23
- Lokalizacja: Zabrze
- Has thanked: 289 times
- Been thanked: 87 times
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
Fugger zaczyna jednak pierwszy i to balansuje wg mnie tę potencjalnie gorszą pozycję pierwszej koncesji.
Gra też kończy się atomowo, co powoduje, że statystycznie pierwszy gracz będzie mieć więcej akcji.
- ave.crux
- Posty: 1886
- Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Has thanked: 901 times
- Been thanked: 1461 times
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
Pamiętaj przy tym, że wykonujesz w turze jedną lub dwie akcje. Mi ostatnio zdarzyło się spasować tylko dlatego, że zrobienie czegokolwiek w danym stanie gry było dla mnie niekorzystne bez reakcji przeciwnika na moją pierwszą akcję.
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
-
- Posty: 1226
- Rejestracja: 03 sty 2015, 17:28
- Lokalizacja: Kołobrzeg
- Has thanked: 428 times
- Been thanked: 194 times
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
Ja się zastanawiam ilu graczy odbiło się od tego tytułu. Prognozy były takie, że dużo ludzi kupi a później będą szybko sprzedawać. Dziwi mnie cisza w tym temacie, bo gra jest kapitalna. Niespodziewanie spokojnie jest też w wątku z pytaniami o zasady jak na tak złożony tytuł (tu pewnie pomaga całkiem spoko instrukcja i pomoce przygotowane przez członków naszej społeczności) 
Ja po (około) pięciu rozgrywkach mam jeden smutny wniosek jaki mi się nasuwa - za rzadko w to gram
Mimo wszystko uważam , że tu (jak i w Pamirze) najlepiej się bawię w rozgrywkach 3-osobowych.

Ja po (około) pięciu rozgrywkach mam jeden smutny wniosek jaki mi się nasuwa - za rzadko w to gram

Mimo wszystko uważam , że tu (jak i w Pamirze) najlepiej się bawię w rozgrywkach 3-osobowych.
Niegdyś Azazelek, narodzony na nowo jako Kal-El83 ;)
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
Hej pytanko czy jest sens kupować Paxa do rozgrywek dwuosobowych?
Jak długo średnio trwa taka rozgrywka (2 os.) i wiecie może czy będzie dodruk?
Ewentualnie który z Paxów działa najlepiej na dwie osoby?
Jak długo średnio trwa taka rozgrywka (2 os.) i wiecie może czy będzie dodruk?
Ewentualnie który z Paxów działa najlepiej na dwie osoby?
- Arkhon
- Posty: 344
- Rejestracja: 31 paź 2015, 02:31
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 108 times
- Been thanked: 177 times
Re: Pax Renaissance (Phil Eklund, Matt Eklund)
Pax Ren jest absolutnie świetny na 2 os. Mocno szachowy, trzeba reagować na każdy ruch przeciwnika.
w 2 godziny przeważnie zamykamy 3 rozgrywki 2 osobowe.
Dla mnie jest to zdecydowanie najlepszy Pax i bankowo
