Neuroshima Hex - pytanie o zasady
- Sarna
- Posty: 315
- Rejestracja: 21 lut 2013, 19:29
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 104 times
- Been thanked: 43 times
Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki
Tak jak napisałeś sieci niwelują się wzajemnie, sieciarze nie sieciują się w takiej sytuacji, dlatego też, Twój sztab był ciągle zasieciowany.
- lesar
- Posty: 594
- Rejestracja: 11 cze 2011, 16:08
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 31 times
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
jeżeli dwie jednostki atakują się wzajemnie w tej samej inicjatywie a jedna z nich ma cechę Paraliż to rozumiem że obydwie giną jednocześnie? Paraliż w tej sytuacji nie blokuje ataku ponieważ ataki są równocześnie?
"Zresztą zamiast kraść jako dyrektor, fabrykant, sekretarz czy inny prezes lepiej już kraść par excellence jako złodziej. Tak jest chyba uczciwiej." - kasiarz Kwinto
- lesar
- Posty: 594
- Rejestracja: 11 cze 2011, 16:08
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 31 times
Re: Odp: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
w armii Sharrash jeżeli sztab jest połączony z modułem Transport to w jednym ruchu może dokonać roszady a następnie jeszcze jeden ruch chodzi mi o oddalenie się sztabem łącznie o dwa pola
i jeszcze jedna wątpliwość:
czy roszade można wykonać zaraz po wyłożeniu jednostki z cechą Podziemia czy dopiero w kolejnej turze?
i jeszcze jedna wątpliwość:
czy roszade można wykonać zaraz po wyłożeniu jednostki z cechą Podziemia czy dopiero w kolejnej turze?
"Zresztą zamiast kraść jako dyrektor, fabrykant, sekretarz czy inny prezes lepiej już kraść par excellence jako złodziej. Tak jest chyba uczciwiej." - kasiarz Kwinto
- lesar
- Posty: 594
- Rejestracja: 11 cze 2011, 16:08
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 31 times
Re: NH Hex - Sharrash
jeżeli dwie jednostki atakują się wzajemnie w tej samej inicjatywie a jedna z nich ma cechę Paraliż to rozumiem że obydwie giną jednocześnie? Paraliż w tej sytuacji nie blokuje ataku ponieważ ataki są równocześnie czy tak?
oraz
jeżeli sztab jest połączony z modułem Transport to w jednym ruchu może dokonać roszady a następnie jeszcze jeden ruch chodzi mi o oddalenie się sztabem łącznie o dwa pola
i jeszcze jedna wątpliwość:
czy roszade można wykonać zaraz po wyłożeniu jednostki z cechą Podziemia obok sztabu czy dopiero w kolejnej turze?
oraz
jeżeli sztab jest połączony z modułem Transport to w jednym ruchu może dokonać roszady a następnie jeszcze jeden ruch chodzi mi o oddalenie się sztabem łącznie o dwa pola
i jeszcze jedna wątpliwość:
czy roszade można wykonać zaraz po wyłożeniu jednostki z cechą Podziemia obok sztabu czy dopiero w kolejnej turze?
"Zresztą zamiast kraść jako dyrektor, fabrykant, sekretarz czy inny prezes lepiej już kraść par excellence jako złodziej. Tak jest chyba uczciwiej." - kasiarz Kwinto
- jolietjake
- Posty: 849
- Rejestracja: 21 lip 2012, 11:28
- Lokalizacja: Warszawa / Sosnowiec
- Been thanked: 1 time
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
Tak, atakują jednocześnie, giną jednocześnie.lesar pisze:jeżeli dwie jednostki atakują się wzajemnie w tej samej inicjatywie a jedna z nich ma cechę Paraliż to rozumiem że obydwie giną jednocześnie? Paraliż w tej sytuacji nie blokuje ataku ponieważ ataki są równocześnie?
Tak, można tak.lesar pisze:w armii Sharrash jeżeli sztab jest połączony z modułem Transport to w jednym ruchu może dokonać roszady a następnie jeszcze jeden ruch chodzi mi o oddalenie się sztabem łącznie o dwa pola
Wydaje mi się, że można od razu po wyłożeniu.lesar pisze: czy roszade można wykonać zaraz po wyłożeniu jednostki z cechą Podziemia czy dopiero w kolejnej turze?
Joliet Jake na BGG
- jolietjake
- Posty: 849
- Rejestracja: 21 lip 2012, 11:28
- Lokalizacja: Warszawa / Sosnowiec
- Been thanked: 1 time
Re: NH Hex - Sharrash
Ej, nie róbcie dwóch tematów, bo będzie innym trudniej szukać odpowiedzi na pytania.
@lesar - odpowiedziałem Ci w drugim wątku, w którym pytales o to samo
@lesar - odpowiedziałem Ci w drugim wątku, w którym pytales o to samo
Joliet Jake na BGG
- lesar
- Posty: 594
- Rejestracja: 11 cze 2011, 16:08
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 31 times
Re: Odp: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
Jednak z tym Transportem tak się nie da ponieważ po roszadzie sztab już nie jest połączony z modułem, gdyby moduł miał inaczej ułożone połączenia to tak
"Zresztą zamiast kraść jako dyrektor, fabrykant, sekretarz czy inny prezes lepiej już kraść par excellence jako złodziej. Tak jest chyba uczciwiej." - kasiarz Kwinto
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
Można, ponieważ roszadę można wykonać nawet jak moduł nie jest "przypięty" do Sztabu, więc można tak ustawić moduł, żeby po roszadzie umożliwił ruch.
- lesar
- Posty: 594
- Rejestracja: 11 cze 2011, 16:08
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 31 times
Re: Odp: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
Faktycznie da radę, ale nadal mam wątpliwość czy roszade można wykonać zaraz po wyłożeniu żetonu z cechą Podziemia, w instrukcji nie piszą o tym tak jak o ruchu z obrotem, który tak można
"Zresztą zamiast kraść jako dyrektor, fabrykant, sekretarz czy inny prezes lepiej już kraść par excellence jako złodziej. Tak jest chyba uczciwiej." - kasiarz Kwinto
- maciejo
- Posty: 3370
- Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
- Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
- Has thanked: 126 times
- Been thanked: 131 times
Re: Odp: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
Można.lesar pisze:Faktycznie da radę, ale nadal mam wątpliwość czy roszade można wykonać zaraz po wyłożeniu żetonu z cechą Podziemia, w instrukcji nie piszą o tym tak jak o ruchu z obrotem, który tak można
Roszade wykonujemy w dowolnym odpowiadającym nam momencie naszej tury.
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
- maciejo
- Posty: 3370
- Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
- Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
- Has thanked: 126 times
- Been thanked: 131 times
Re: Neuroshima Hex
Nowe armie,nowe możliwości,nowe żetony,nowe jednostki wszystko fajnie szkoda tylko,że na to pytanie nie ma w dalszym ciągu odpowiedzi
kol.Tygrys69 napisał - cyt:
"Mam pytanko na które nie udało mi się naleźć odpowiedzi... Proszę więc Was o pomoc;)! Pojedynek Posterunek VS New Vegas. Pancerz Wspomagany został przejęty przez Agitatora. Następnie obok modułu przejmującego pojawił się Skoper. Jasnym jest, że pancerz uwalnia się z przekupnej mocy New Vegas. Jednak na tym zabawa się nie zakończyła. New Vegas przesunął swój Sztab i skierował go w Pancerz... no i co teraz ? Niby Pancerz powinien zostać znów przejęty, ale celuje w niego dalej "zeskoperowany" Agitator działący na rzecz Posterunku!
Proszę powiedzcie mi czyj staje się Pancerz Wspomagany "
Do tej pory nikt tego nie wyjaśnił.Pytania do autora pozostają bez odpowiedzi
W takiej ilości różnych możliwości jednostek łatwo się zapętlić i czasami coś nie wyjdzie.
Domyślam się,że p.Oracz zajęty jest produkowaniem kolejnych armii ale mógłby postarać się o szybki komentarz do tej sytuacji.
Jako zagorzały fan Neuro liczę na to
kol.Tygrys69 napisał - cyt:
"Mam pytanko na które nie udało mi się naleźć odpowiedzi... Proszę więc Was o pomoc;)! Pojedynek Posterunek VS New Vegas. Pancerz Wspomagany został przejęty przez Agitatora. Następnie obok modułu przejmującego pojawił się Skoper. Jasnym jest, że pancerz uwalnia się z przekupnej mocy New Vegas. Jednak na tym zabawa się nie zakończyła. New Vegas przesunął swój Sztab i skierował go w Pancerz... no i co teraz ? Niby Pancerz powinien zostać znów przejęty, ale celuje w niego dalej "zeskoperowany" Agitator działący na rzecz Posterunku!
Proszę powiedzcie mi czyj staje się Pancerz Wspomagany "
Do tej pory nikt tego nie wyjaśnił.Pytania do autora pozostają bez odpowiedzi
W takiej ilości różnych możliwości jednostek łatwo się zapętlić i czasami coś nie wyjdzie.
Domyślam się,że p.Oracz zajęty jest produkowaniem kolejnych armii ale mógłby postarać się o szybki komentarz do tej sytuacji.
Jako zagorzały fan Neuro liczę na to
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
- Baartoszz
- Posty: 836
- Rejestracja: 27 sty 2010, 13:35
- Lokalizacja: Komorów
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 19 times
Re: Neuroshima Hex
wg Androida Pancerz pozostaje pod kontrolą gracza, który kontrolował go wcześniej. Ale oczywiście Android nie jest wyrocznią.maciejo pisze:Nowe armie,nowe możliwości,nowe żetony,nowe jednostki wszystko fajnie szkoda tylko,że na to pytanie nie ma w dalszym ciągu odpowiedzi
kol.Tygrys69 napisał - cyt:
"Mam pytanko na które nie udało mi się naleźć odpowiedzi... Proszę więc Was o pomoc;)! Pojedynek Posterunek VS New Vegas. Pancerz Wspomagany został przejęty przez Agitatora. Następnie obok modułu przejmującego pojawił się Skoper. Jasnym jest, że pancerz uwalnia się z przekupnej mocy New Vegas. Jednak na tym zabawa się nie zakończyła. New Vegas przesunął swój Sztab i skierował go w Pancerz... no i co teraz ? Niby Pancerz powinien zostać znów przejęty, ale celuje w niego dalej "zeskoperowany" Agitator działący na rzecz Posterunku!
Proszę powiedzcie mi czyj staje się Pancerz Wspomagany "
Do tej pory nikt tego nie wyjaśnił.Pytania do autora pozostają bez odpowiedzi
W takiej ilości różnych możliwości jednostek łatwo się zapętlić i czasami coś nie wyjdzie.
Domyślam się,że p.Oracz zajęty jest produkowaniem kolejnych armii ale mógłby postarać się o szybki komentarz do tej sytuacji.
Jako zagorzały fan Neuro liczę na to
- Leser
- Posty: 1752
- Rejestracja: 22 lut 2009, 23:38
- Lokalizacja: pod - Warszawa
- Has thanked: 576 times
- Been thanked: 1438 times
Re: Neuroshima Hex
Na logikę tak właśnie powinno być. Gorzej gdy dojdzie do bardziej ekstremalnej sytuacji i na Pancerz będą działać 3 Agitatorzy w tym jeden "zeskoperowany" - nic się nie dzieje, czy liczymy "przewagi"?Baartoszz pisze: wg Androida Pancerz pozostaje pod kontrolą gracza, który kontrolował go wcześniej. Ale oczywiście Android nie jest wyrocznią.
I rozjarzam się na mgnienie w uśmiechu z tych, co to trzeba mieć ten polor we krwi, żeby zmieścić bez pośpiechu pozdrowienie mimo energicznego pośpiechu przecież.
Re: Neuroshima Hex
W instrukcji Duelu napisano: "Przejęcie kontroli jest silniejsze od działania Skopera z armii Posterunku (...)" Wprawdzie w rozwinięciu jest opisana sytuacja inna niż ta przywołana przez Was, ale sądzę, że ta fundamentalna zasada może tu być rozstrzygająca. Może się mylę, ale tak bym to widział na ten moment.
- jolietjake
- Posty: 849
- Rejestracja: 21 lip 2012, 11:28
- Lokalizacja: Warszawa / Sosnowiec
- Been thanked: 1 time
Re: Neuroshima Hex
Wskazany przez Ciebie fragment dotyczy sytuacji, w której Agitator jest skierowany na Skoper i Skoper jest skierowany na Agitatora. Wtedy Agitator uznawany jest za silniejszy. W momencie kiedy jednak Agitator jest skierowany w inną stronę, Skoper normalnie moze na niego działać.scathlock pisze:W instrukcji Duelu napisano: "Przejęcie kontroli jest silniejsze od działania Skopera z armii Posterunku (...)" Wprawdzie w rozwinięciu jest opisana sytuacja inna niż ta przywołana przez Was, ale sądzę, że ta fundamentalna zasada może tu być rozstrzygająca. Może się mylę, ale tak bym to widział na ten moment.
Joliet Jake na BGG
Re: Neuroshima Hex
Tak wiem o tym i zaznaczyłem to w swoim poprzednim poście.jolietjake pisze:Wskazany przez Ciebie fragment dotyczy sytuacji, w której Agitator jest skierowany na Skoper i Skoper jest skierowany na Agitatora. Wtedy Agitator uznawany jest za silniejszy. W momencie kiedy jednak Agitator jest skierowany w inną stronę, Skoper normalnie moze na niego działać.scathlock pisze:W instrukcji Duelu napisano: "Przejęcie kontroli jest silniejsze od działania Skopera z armii Posterunku (...)" Wprawdzie w rozwinięciu jest opisana sytuacja inna niż ta przywołana przez Was, ale sądzę, że ta fundamentalna zasada może tu być rozstrzygająca. Może się mylę, ale tak bym to widział na ten moment.
Wracając do rzeczy. Sytuacja problemowa, o jakiej tu mówimy nie jest opisana w instrukcji, natomiast autor wskazuje efekt agitatora jako silniejszy od efektu skopera. A zatem: jeśli na "jednostkę ofiarę" działa jednocześnie agitator i zaskoperowany agitator to uznaję, że liczy się efekt agitatora kosztem zaskoperowanego agitatora. Wiem, że można taką interpretację podważać bo skoper Posterunku nie działa bezpośrednio na agitatora Vegas, ale póki co jest to dla mnie jedyna interpretacja, która ma jakie takie oparcie w instrukcji.
- Leser
- Posty: 1752
- Rejestracja: 22 lut 2009, 23:38
- Lokalizacja: pod - Warszawa
- Has thanked: 576 times
- Been thanked: 1438 times
Re: Neuroshima Hex
Sory, ale to nie matura z polskiego i nie miejsce na interpretowanie idei stojącej za zamysłami autora, ergo problem, który zacytowałeś z instrukcji nie ma się nijak do sytuacji opisanej powyżej.scathlock pisze: Tak wiem o tym i zaznaczyłem to w swoim poprzednim poście.
Wracając do rzeczy. Sytuacja problemowa, o jakiej tu mówimy nie jest opisana w instrukcji, natomiast autor wskazuje efekt agitatora jako silniejszy od efektu skopera. A zatem: jeśli na "jednostkę ofiarę" działa jednocześnie agitator i zaskoperowany agitator to uznaję, że liczy się efekt agitatora kosztem zaskoperowanego agitatora. Wiem, że można taką interpretację podważać bo skoper Posterunku nie działa bezpośrednio na agitatora Vegas, ale póki co jest to dla mnie jedyna interpretacja, która ma jakie takie oparcie w instrukcji.
I rozjarzam się na mgnienie w uśmiechu z tych, co to trzeba mieć ten polor we krwi, żeby zmieścić bez pośpiechu pozdrowienie mimo energicznego pośpiechu przecież.
Re: Neuroshima Hex
Praktycznie żadna instrukcja nie wyczerpuje wszystkich możliwych niuansów gry. A już na pewno nie gry typu NS Hex. Wraz z każdym kolejnym rozszerzeniem chcąc nie chcąc musisz na nowo zinterpretować zasady, bo nowe zdolności będą generować kolejne, często konfliktowe, zależności.Leser pisze:Sory, ale to nie matura z polskiego i nie miejsce na interpretowanie idei stojącej za zamysłami autora, ergo problem, który zacytowałeś z instrukcji nie ma się nijak do sytuacji opisanej powyżej.scathlock pisze: Tak wiem o tym i zaznaczyłem to w swoim poprzednim poście.
Wracając do rzeczy. Sytuacja problemowa, o jakiej tu mówimy nie jest opisana w instrukcji, natomiast autor wskazuje efekt agitatora jako silniejszy od efektu skopera. A zatem: jeśli na "jednostkę ofiarę" działa jednocześnie agitator i zaskoperowany agitator to uznaję, że liczy się efekt agitatora kosztem zaskoperowanego agitatora. Wiem, że można taką interpretację podważać bo skoper Posterunku nie działa bezpośrednio na agitatora Vegas, ale póki co jest to dla mnie jedyna interpretacja, która ma jakie takie oparcie w instrukcji.
Zresztą ja nie twierdzę, że wiem lepiej i koniec. Napisałem tylko jak ja bym rozstrzygnął ten problem. Jeśli jest jakieś sensowniejsze/lepsze/bardziej prawidłowe rozwiązanie to je po prostu przedstaw.
- Leser
- Posty: 1752
- Rejestracja: 22 lut 2009, 23:38
- Lokalizacja: pod - Warszawa
- Has thanked: 576 times
- Been thanked: 1438 times
Re: Neuroshima Hex
Czytałeś instrukcję do Dominiona? Tam naprawdę ciężko o jakieś wątpliwości. A propozycji nie przedstawię, bo to zadanie dla M. Oracza. Na własne potrzeby każdy może grać, jak chce, tym bardziej, że to bardzo nietypowa sytuacja.scathlock pisze: Jeśli jest jakieś sensowniejsze/lepsze/bardziej prawidłowe rozwiązanie to je po prostu przedstaw.
I rozjarzam się na mgnienie w uśmiechu z tych, co to trzeba mieć ten polor we krwi, żeby zmieścić bez pośpiechu pozdrowienie mimo energicznego pośpiechu przecież.
- Baartoszz
- Posty: 836
- Rejestracja: 27 sty 2010, 13:35
- Lokalizacja: Komorów
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 19 times
Re: Neuroshima Hex
Jak dla mnie najlepszą propozycją jest grać zgodnie z Androminionem. Tam sytuacja jest jasna, a zasady w Andro można poniekąd uznać za oficjalne.Leser pisze:Czytałeś instrukcję do Dominiona? Tam naprawdę ciężko o jakieś wątpliwości. A propozycji nie przedstawię, bo to zadanie dla M. Oracza. Na własne potrzeby każdy może grać, jak chce, tym bardziej, że to bardzo nietypowa sytuacja.scathlock pisze: Jeśli jest jakieś sensowniejsze/lepsze/bardziej prawidłowe rozwiązanie to je po prostu przedstaw.
- maciejo
- Posty: 3370
- Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
- Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
- Has thanked: 126 times
- Been thanked: 131 times
Re: Neuroshima Hex
Chyba masz racje.Jeśli na Andro tak jest,trzeba to oficjalnie uznać Chociaż przydałby się mimo wszystko komentarz autora.Baartoszz pisze:Jak dla mnie najlepszą propozycją jest grać zgodnie z Androminionem. Tam sytuacja jest jasna, a zasady w Andro można poniekąd uznać za oficjalne.Leser pisze:Czytałeś instrukcję do Dominiona? Tam naprawdę ciężko o jakieś wątpliwości. A propozycji nie przedstawię, bo to zadanie dla M. Oracza. Na własne potrzeby każdy może grać, jak chce, tym bardziej, że to bardzo nietypowa sytuacja.scathlock pisze: Jeśli jest jakieś sensowniejsze/lepsze/bardziej prawidłowe rozwiązanie to je po prostu przedstaw.
Ostatnio zmieniony 17 maja 2014, 11:39 przez maciejo, łącznie zmieniany 1 raz.
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
- Baartoszz
- Posty: 836
- Rejestracja: 27 sty 2010, 13:35
- Lokalizacja: Komorów
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 19 times
Re: Neuroshima Hex
Spójrz 9 postów wyżejscathlock pisze:No dobra, czyli jak to jest na Androidzie ?
- Portal Games
- Posty: 1363
- Rejestracja: 01 lis 2012, 12:26
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 303 times
- Kontakt:
Re: Neuroshima Hex
Przepraszam, że nie odpowiedziałem na to pytanie i że w ogóle taka sytuacja w grze zaistniała (mam nadzieję, że ekstremalnie rzadko, ale jednak).
Odpowiedź niestety nie będzie zgodna z wersją androidową.
W tej sytuacji mamy w uproszczeniu przejęcie tej samej jednostki przez dwóch Agitatorów z różnych frakcji.
Dodatkowo mamy tu kolejność: najpierw jednostkę przejmuje Agitator frakcji A, a następnie Agitator frakcji B.
Kolejność nie może być brana pod uwagę, bo reguła zakładająca kolejność nie zadziałałaby w sytuacji, gdy jednostka jest kładziona na pole już kontrolowane przez Agitatorów z dwóch różnych frakcji (nie byłoby tu kolejności przejmowania).
Zatem pozostaje jedna możliwa zasada, działająca w każdej sytuacji:
Dwie kontrole skierowane na tę samą jednostkę znoszą się wzajemnie (jednostka nie jest w tym przypadku kontrolowana przez żadnego Agitatora).
Oczywiście, w przypadku trzech Agitatorów skierowanych na tę samą jednostkę (mam nadzieję, że taka sytuacja nie pojawi się jednak nigdy na tej planecie za mojego życia) dwie kontrole się zniosą, trzecia zadziała.
Odpowiedź niestety nie będzie zgodna z wersją androidową.
W tej sytuacji mamy w uproszczeniu przejęcie tej samej jednostki przez dwóch Agitatorów z różnych frakcji.
Dodatkowo mamy tu kolejność: najpierw jednostkę przejmuje Agitator frakcji A, a następnie Agitator frakcji B.
Kolejność nie może być brana pod uwagę, bo reguła zakładająca kolejność nie zadziałałaby w sytuacji, gdy jednostka jest kładziona na pole już kontrolowane przez Agitatorów z dwóch różnych frakcji (nie byłoby tu kolejności przejmowania).
Zatem pozostaje jedna możliwa zasada, działająca w każdej sytuacji:
Dwie kontrole skierowane na tę samą jednostkę znoszą się wzajemnie (jednostka nie jest w tym przypadku kontrolowana przez żadnego Agitatora).
Oczywiście, w przypadku trzech Agitatorów skierowanych na tę samą jednostkę (mam nadzieję, że taka sytuacja nie pojawi się jednak nigdy na tej planecie za mojego życia) dwie kontrole się zniosą, trzecia zadziała.
- maciejo
- Posty: 3370
- Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
- Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
- Has thanked: 126 times
- Been thanked: 131 times
Re: Neuroshima Hex
Dziękuję pięknie i pozdrawiamPortal Games pisze:Przepraszam, że nie odpowiedziałem na to pytanie i że w ogóle taka sytuacja w grze zaistniała (mam nadzieję, że ekstremalnie rzadko, ale jednak).
Odpowiedź niestety nie będzie zgodna z wersją androidową.
W tej sytuacji mamy w uproszczeniu przejęcie tej samej jednostki przez dwóch Agitatorów z różnych frakcji.
Dodatkowo mamy tu kolejność: najpierw jednostkę przejmuje Agitator frakcji A, a następnie Agitator frakcji B.
Kolejność nie może być brana pod uwagę, bo reguła zakładająca kolejność nie zadziałałaby w sytuacji, gdy jednostka jest kładziona na pole już kontrolowane przez Agitatorów z dwóch różnych frakcji (nie byłoby tu kolejności przejmowania).
Zatem pozostaje jedna możliwa zasada, działająca w każdej sytuacji:
Dwie kontrole skierowane na tę samą jednostkę znoszą się wzajemnie (jednostka nie jest w tym przypadku kontrolowana przez żadnego Agitatora).
Oczywiście, w przypadku trzech Agitatorów skierowanych na tę samą jednostkę (mam nadzieję, że taka sytuacja nie pojawi się jednak nigdy na tej planecie za mojego życia) dwie kontrole się zniosą, trzecia zadziała.
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!